quote:
Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef 2cv het volgende:Gister een tourrit gereden in een voor mij totaal onbekende omgeving over veelal smalle wegen. Om de 'locals' niet te irriteren ben ik meer dan eens in de berm gaan staan om ze er langs te laten.
Als ik op het laatste stuk naar huis zit (smalle weg, veel bochten en zeer in trek bij motorrijders) en ik zit achter zo'n "toerist", neem ik altijd veel afstand (heb toch meestal geen haast meer, zodra ik die weg op rijdt, ben ik thuis

) Toch vind ik het altijd heel vriendelijk als ze even (daar waar mogelijk) opzij gaan (ik zou het nooit "eisen").
quote:
Ik moet toegeven, ik weet nooit wat noord, oost, zuid of west is op de ring van Groningen, maar Julianaplein is zuid toch? En dan zou noord van de N46 moeten zijn (vanaf de eendenbek naar de Eemshavenweg) toch? De laatste keer dat ik daar reed (twee, drie weken geleden, ik ga normaal gesproken de 360 op) stonden er toch nog echt een hele batterij aan stoplichten! Hoewel ze bij Lewenborg natuurlijk bezig zijn...