Pfff net bijna een ongeluk zien gebeuren. Voor mij twee jongetjes zwabberend op de fiets en totaal niet oplettend. Ik dus afstand houden en erachter blijven. Achter mij zitten nog drie auto's die sneller willen, maar dat kan dus niet. Ik wil afslaan naar rechts zodra we op een dwarsweg komen, zet richtingaanwijzer aan en sorteer verder voor achter ze.
Bij de uitrit storten de jochies zich pardoes de weg op, fietsers die er al rijden moeten bellend en schreeuwend uitwijken en er moet een auto op de rem. Jongetjes stoppen gelukkig toch nog, anders waren ze eronder gekomen. Ik zit gewoon te schreeuwen in de auto want ik zie het al helemaal gebeuren.
Ik kan niet door ze heen maaien dus ik stop ook. Jongetjes krabbelen terug naar achter, de uitrit weer op, dus ik kan er nu helemaal niet meer langs. De moeder van de jongetjes komt eraan gerend en begint een preek (denk ik, want ik moet ook op het verkeer letten of ik erlangs kan). Tuuttuuuuuut gaat het achter me. Vroem vroem!
Ik betwijfel of elk van die drie drukkende auto's een passagier met een slagaderlijke bloeding of 9 cm ontsluiting heeft maar ik trek me hun haast toch wel een beetje aan. Dom. Auto slaat nu 2x af

Ik zal dus als kers op de taart vast wat mensen geïrriteerd hebben.
Van kinderen kun je dom gedrag verwachten, maar die volwassenen he
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team