quote: Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef Bloempje. het volgende:[..]Wat goed ik ben trots op je
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:[..]Maar lekker nog niet goed genoeg .
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef HappyBob het volgende:[..]Ik ga ook even kijken Ik kan op het moment eigenlijk alleen nog maar sporten met mijn armen, dus dan doe ik in ieder geval nog wat. Straks maar eens even kijken in welke week ik mag beginnen
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:49 schreef Bloempje. het volgende:[..]Hoezo dat dan?
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:51 schreef HappyBob het volgende:[..]Omdat ik geblesseerd ben Maar af en toe doe ik gewoon beetje eigenwijs om nog beetje in conditie te blijven en m'n energie kwijt te kunnen
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:53 schreef Beach het volgende:Bobo met een ripped body ja toch g laat die abs shinen smatjes vallen voor je
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef Bloempje. het volgende:Oh god Verder: jongens die denken dat meisjes overdreven grote enge spieren mooi vinden .
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Bloempje. het volgende:[..]Oh naar Hahaha, nou, dan ben je straks kei breed van alle pushups als je weer kunt rennen enzo .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote: Op woensdag 11 april 2012 18:53 schreef Beach het volgende:Bobo met een ripped body ja toch g laat die abs shinen smatjes vallen voor jeNee, dank je. Gewoon een gezond lichaam en alles. Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef HappyBob het volgende:[..]Ik wil niet zo breed worden Gewoon een normaal lichaam zoals mijn grote voorbeeld Paul Walker SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Nee, dank je. Gewoon een gezond lichaam en alles.. Don't be a drag, just be a queen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Nee, dank je. Gewoon een gezond lichaam en alles.
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef HappyBob het volgende:[..]Ik wil niet zo breed worden Gewoon een normaal lichaam zoals mijn grote voorbeeld Paul Walker SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Nee, dank je. Gewoon een gezond lichaam en alles.Omnomnom And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:[..].
quote: Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:Maar dames en heren, ik ga even met mijn nog niet zo goddelijk sportieve lichaam in bad zitten. Met Harry Potter. Wees maar jaloers.
quote: Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:[..]Jij gaat vreemd waarom? .
quote: Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef Bloempje. het volgende:[..]Met Harry mag dat.
quote: Op woensdag 11 april 2012 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:[..]Niet met Harry de Pinguin?