abonnement Unibet Coolblue
pi_110185102
Welkom in het enige echte officiële H&M-fok-topic! Naast klagen over de levertijd van H&M en de niet werkende kortingscodes, kan je hier vragen stellen aan de H&M veteranen die fok rijk is. Deel je ervaringen of laat zien wat je hebt gekocht! O+

Website met shop
http://www.hm.com

Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
Nieuwe formule H&M gaat Other Stories heten
Versace for H&M 2012 Spring collection
Marni ontwerpt voorjaarscollectie voor H&M
Trish Summerville for H&M
David Beckham for H&M
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel nu ook in Rotterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen
Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 11 april 2012 @ 15:58:15 #2
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_110185548
Ik ben volgens mij een beetje uit-geH&md, ik kan gewoon niks leuks meer vinden :{
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_110187803
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef MaLo het volgende:
Ik ben volgens mij een beetje uit-geH&md, ik kan gewoon niks leuks meer vinden :{
Heb ik ook een tijdje gehad. En nou zit ik weer in die fase dat ik alles wil hebben :')
pi_110189204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef MaLo het volgende:
Ik ben volgens mij een beetje uit-geH&md, ik kan gewoon niks leuks meer vinden :{
Ha, die fase heb ik ook gehad, net als loezzzje, daar kom je wel weer overheen hoor O-)

Iemand nog idee of t helpt of je om 6uur je wekker zet zodat je meer kans heb op dingen?
~ Bonito La Risa ~
pi_110189314
's Ochtends als ze net aangevuld hebben is er natuurlijk het meeste, in de meeste maten. Dat raakt op gedurende de dag, maar hoe hard per artikel kan erg verschillen. De artikelen die er nu net op zijn gekomen staan er grotendeels overdag ook nog wel, alleen dan niet meer in alle maten soms.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110189523
Van mij mogen deze truien snel in de sale komen *O*

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 11 april 2012 @ 17:48:25 #7
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_110190831
Hoe is de kwaliteit van de schoenen van de H&M? Ik wil een paar uit de sale, maar ik vind ze erg goedkoop voor suede
pi_110191002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de schoenen van de H&M? Ik wil een paar uit de sale, maar ik vind ze erg goedkoop voor suede
Die suede hakken zijn mooi ja O+ Maar zo hoog... ik vind mezelf dan zo groot :{ Volgens mij is de kwaliteit van leren schoenen bij de H&M wel prima hoor iig prijs/kwaliteitstechnisch.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:32:59 #9
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_110192539
Ik ben 1m66, dus dan kan dat nog zonder meteen gigantisch te zijn. Maar ik denk dat ik ze maar gewoon bestel, voor die prijs kan het niet echt een miskoop zijn
  woensdag 11 april 2012 @ 18:49:36 #10
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_110193227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben 1m66, dus dan kan dat nog zonder meteen gigantisch te zijn. Maar ik denk dat ik ze maar gewoon bestel, voor die prijs kan het niet echt een miskoop zijn
Ik ben zelf 1.65 en mijn hoogste paar hakken is 12.5 cm..
Nog best bescheiden dus.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_110208061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de schoenen van de H&M? Ik wil een paar uit de sale, maar ik vind ze erg goedkoop voor suede
Ik heb een paar heels van de H&M en vind de kwaliteit goed meevallen :Y
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_110221077
Jeah. Weer een bestelling gedaan!


Kosten: ¤ 255.- Maar ik hou niet alles denk. Blazer valt zowieso af, verkeerd besteld. Die suede schoenen heb ik maat 41 besteld, ik heb eigenlijk 39 haha. En zoveel vestjes is natuurlijk ook niet nodig. Maar de een valt mooier dan de ander, dus heb ze allemaal maar besteld. :')

Levering volgende week al *)
~ Bonito La Risa ~
pi_110221296
Er staan weer leuke dingen bij Home, leuke kussenhoezen enzo.
pi_110224266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Van mij mogen deze truien snel in de sale komen *O*

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F80_0159_020R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.45]&set=key[width],value[2232]&set=key[height],value[2610]&set=key[x],value[684]&set=key[y],value[267]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die heb ik nog nooit in de Sale gezien.
Als het zover is, dan wil ik dat ook wel graag weten.
pi_110224383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Van mij mogen deze truien snel in de sale komen *O*

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F80_0159_020R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.45]&set=key[width],value[2232]&set=key[height],value[2610]&set=key[x],value[684]&set=key[y],value[267]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja die zitten zo lekker *O*

Heb er ook 2 :@ Maar die roze is zo leuk O+
pi_110224896

_O_ O+
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 12 april 2012 @ 12:55:53 #17
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_110225732
ja die zijn tof! ik denk alleen dat dat zo smerig gaat plakken voor bij je tenen omdat het plastic is :{
O+
pi_110226030
quote:
11s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:55 schreef Saisai het volgende:
ja die zijn tof! ik denk alleen dat dat zo smerig gaat plakken voor bij je tenen omdat het plastic is :{
Ja dat denk ik ook... als ze voor een grijpstuiver in de sale komen denk ik er nog eens over na :P
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:33:08 #19
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110229938
Me like! Vraag me af hoe dat er op mij uitziet! Morgen eens langs de H&M! :D En hopelijk kan ik wat nieuwe jeans vinden....

pi_110238371
Echt, ik heb er geen problemen mee dat al mijn bestellingen na een kwartier in behandeling worden genomen en dat ik niets meer kan toevoegen, echt geen probleem. Maar waarom duurt het dan 83 jaar dat ze eindelijk verstuurd worden? }:| Nu moet ik twee pakketten krijgen die eigenlijk al geleverd moesten worden :{
pi_110242185
quote:
13s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef Joell het volgende:
Echt, ik heb er geen problemen mee dat al mijn bestellingen na een kwartier in behandeling worden genomen en dat ik niets meer kan toevoegen, echt geen probleem. Maar waarom duurt het dan 83 jaar dat ze eindelijk verstuurd worden? }:| Nu moet ik twee pakketten krijgen die eigenlijk al geleverd moesten worden :{
Ik heb al een mail gehad dat het onderweg is, vervolgens duurt het ellen lang voordat ik het pakket kan volgen :{
pi_110242777
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb al een mail gehad dat het onderweg is, vervolgens duurt het ellen lang voordat ik het pakket kan volgen :{
Ja inderdaad, ik krijg ook altijd gelijk een mailtje, maar vervolgens kan ik een week lang mijn pakket niet volgen :')
pi_110250255
Mijn laatste pakket had ik zondagavond besteld en donderdag werd het al bezorgd. Ik vind het leveren de laatste tijd juist snel. Vaak met een weekje al.
pi_110266482
Hoe moeilijk doen ze als je van plan was een broek te houden, kaartjes enz er af haalt maar in de winkel toch een beter zittende maat hebt gevonden, en je de broek dus terug stuurt :@ Weet niet of ik die kaartjes nog heb..

Wil namelijk deel nu terug sturen en betalen maar vraag me af hoe moeilijk ze zijn daar in
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:14:11 #25
123170 alors
zlata1234
pi_110266800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoe moeilijk doen ze als je van plan was een broek te houden, kaartjes enz er af haalt maar in de winkel toch een beter zittende maat hebt gevonden, en je de broek dus terug stuurt :@ Weet niet of ik die kaartjes nog heb..

Wil namelijk deel nu terug sturen en betalen maar vraag me af hoe moeilijk ze zijn daar in
Ik krijgt zo vaak dingen zonder kaartje, dus dat zal wel meevallen, gewoon terugsturen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110266876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:16 schreef Koningin het volgende:

[..]

Die heb ik nog nooit in de Sale gezien.
Als het zover is, dan wil ik dat ook wel graag weten.
Zulke truien hebben ze al meerdere seizoenen en uiteindelijk kwamen ze altijd wel in de sale :Y

Ik verwacht ze daar dus wel :D

En ik krijg idd ook wel eens kleding zonder kaartjes!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_110266885
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:14 schreef alors het volgende:

[..]

Ik krijgt zo vaak dingen zonder kaartje, dus dat zal wel meevallen, gewoon terugsturen.
ja maar op broek zit ook zon ding altijd he dat zit er ook niet meer aan. Maar vind hem zonde om hem dan te houden :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:24:12 #28
123170 alors
zlata1234
pi_110267130
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ja maar op broek zit ook zon ding altijd he dat zit er ook niet meer aan. Maar vind hem zonde om hem dan te houden :P
Ach joh, alsof zij daar op letten en voor de toekomstige eigenaar moet ie er toch ook af :P
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110267580
Gewoon doen alsof je gek bent en het terugsturen :P Mochten ze er moeilijk over doen dan hoor je het wel maar denk niet eens dat ze er op letten!
pi_110267679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:37 schreef loezzzje het volgende:
Gewoon doen alsof je gek bent en het terugsturen :P Mochten ze er moeilijk over doen dan hoor je het wel maar denk niet eens dat ze er op letten!
Oke :+ en sowieso stuur ik product ook terug wat er gratis bijgevoegd was (oke het is afschuwelijk) maar ik had het ook kunnen houden :') (had het niet besteld)
pi_110268450
Je kan het ook in de verpakking laten en in de winkel retourneren! Dan zeggen dat het kaartje er niet bij zat!
pi_110268501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:00 schreef SLP_ het volgende:
Je kan het ook in de verpakking laten en in de winkel retourneren! Dan zeggen dat het kaartje er niet bij zat!
ja maar ik wil nog meer terug sturen en dat is een mega pakket en dat kan ik niet allemaal mee krijgen naar de winkel :+
pi_110268968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:01 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ja maar ik wil nog meer terug sturen en dat is een mega pakket en dat kan ik niet allemaal mee krijgen naar de winkel :+
Je kan ook alleen die broek terug naar de winkel en de rest gewoon retour :P Ze schrijven op de retourbon je klantnummer op zodat het gecontroleerd kan worden!
pi_110268977


Tientje maar, leuk O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110269667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Tientje maar, leuk O+
Oooh, die is leuk. O+
pi_110269668
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Je kan ook alleen die broek terug naar de winkel en de rest gewoon retour :P Ze schrijven op de retourbon je klantnummer op zodat het gecontroleerd kan worden!
nja ik doe het wel 1x in t pakket is net zo handig :) maar iig bedankt :)
pi_110269766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Tientje maar, leuk O+
wauw!
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:46:24 #38
123170 alors
zlata1234
pi_110270407
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Tientje maar, leuk O+
Ja die wil ik in het zwart

Zo mijn retourpakket is klaar, zitten echt 5 of 6 pakketjes in :') nu maar hopen dat het goed aankomt anders ben ik goed de sjaak :') Maar ik ga echt niet alles apart doen, ze zien me aankomen _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110270684
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:46 schreef alors het volgende:

[..]

Ja die wil ik in het zwart

Zo mijn retourpakket is klaar, zitten echt 5 of 6 pakketjes in :') nu maar hopen dat het goed aankomt anders ben ik goed de sjaak :') Maar ik ga echt niet alles apart doen, ze zien me aankomen _O-
Dat retouren is altijd zon gedoe he _O- ik moet nu eerst tape halen want ze hebben bij het postkantoor geen inpaktape meer.. dus moet je zelf doen maar hier is het dus op.. :')
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:37:32 #40
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110272436
Jammer, ze hadden dat tshirt nog niet in de winkels hangen!
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:02:43 #41
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110276019
Vandaag gefaald in de stad met het zoeken naar kleding. Dus dan maar weer van huis uit bestellen! Mijn bestelling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nu verder ga shoppen de komende tijd, dan ga ik maar eens wat meer kleur kiezen! Dit is wel veel zwart! :D
pi_110277962
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Tientje maar, leuk O+
Leuk zeg! O+

Mijn moeder had een leuke jas in de sale gezien en gevraagd of ik hem voor haar wilde bestellen. Natuurlijk! Ik heb ook een hele hoop voor mezelf erbij gepleurd _O- Inclusief dat jurkje in het zwart & roze O+ Weet nog niet in welke kleur ik hem leuker vind :P

Heb code 9734 erbij gebruikt. Volgens mij 20% op de hele bestelling behalve sale.
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:47:55 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_110288886
Ik was op zoek naar deze:


maar vond deze:

Zit toch wel erg leuk O+ en ideaal voor hardlopen in de zomer.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_110290173
Weird. Er zaten een paar dingen tussen mijn bestelling die pas in juni kwamen en nu zitten ze bij de rest. Zouden ze een nieuwe lading hebben binnen gekregen ofzo?

Ben wel benieuwd naar alles :D
pi_110290295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
Weird. Er zaten een paar dingen tussen mijn bestelling die pas in juni kwamen en nu zitten ze bij de rest. Zouden ze een nieuwe lading hebben binnen gekregen ofzo?

Ben wel benieuwd naar alles :D
De boot uit China had wind mee...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_110291812
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Tientje maar, leuk O+
Die is zeker leuk!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110294972
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:


Tientje maar, leuk O+
Die heb ik ook in mijn mandje gegooid, ook in het zwart.
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was op zoek naar deze:


maar vond deze:

Zit toch wel erg leuk O+ en ideaal voor hardlopen in de zomer.
Hehe, die losse, korte broek heb ik ook. Vorig jaar de zwarte gehaald en die zat zo lekker dat ik dit jaar de paarse erbij heb gekocht.
Die korte tight vond ik geen toevoeging (ook geen kontzak), dus geretourneerd.
pi_110295039
Het hele topic heeft straks het jurkje :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:55:42 #49
123170 alors
zlata1234
pi_110295642
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Het hele topic heeft straks het jurkje :D
Ik kan nog even niet meer bestellen, omdat ik over mijn saldo heen ben helaas :'( Doordat ze steeds al die pakketten meteen opsturen terwijl ik dingen zonder korting nog wilde annuleren, maarja :') Ook al hou ik van al die dingen totaal maar 20 euro _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110298151
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Het hele topic heeft straks het jurkje :D
Idd _O- Ik heb ze alle 2 maar besteld. Vind de roze heel leuk maar misschien dat de zwarte sjieker is. We zullen het zien!
pi_110309486
:{ Is het normaal dat er 's avonds niet meer staat of het de volgende dag komt? Ik heb gisteren na 22 uur nog gekeken, maar 'nog niet bekend' ofzo. En nu net ging de bel, maarja ik stond net onder de douche, ik hoorde dat de buurman het aan heeft genomen maar die is nu net vertrokken :') ;(
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110309592
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Idd _O- Ik heb ze alle 2 maar besteld. Vind de roze heel leuk maar misschien dat de zwarte sjieker is. We zullen het zien!
Ja ik snap je helemaal, de zwarte kun je op meer gelegenheden dragen denk ik :)
Ik ben bang dat het zwart misschien niet donker genoeg is qua print, of snel vaal wordt. En ik probeer wat meer kleur te dragen ;) Maar als de roze leuk is dan bestel ik de zwarte ook, als hij dan te bestellen is :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110309614
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:28 schreef alors het volgende:
:{ Is het normaal dat er 's avonds niet meer staat of het de volgende dag komt? Ik heb gisteren na 22 uur nog gekeken, maar 'nog niet bekend' ofzo. En nu net ging de bel, maarja ik stond net onder de douche, ik hoorde dat de buurman het aan heeft genomen maar die is nu net vertrokken :') ;(
-O- ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110310456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Van mij mogen deze truien snel in de sale komen *O*

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F80_0159_020R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.45]&set=key[width],value[2232]&set=key[height],value[2610]&set=key[x],value[684]&set=key[y],value[267]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Bepaalde kleuren zijn nu in de sale: ¤9,95
pi_110310922
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:28 schreef alors het volgende:
:{ Is het normaal dat er 's avonds niet meer staat of het de volgende dag komt? Ik heb gisteren na 22 uur nog gekeken, maar 'nog niet bekend' ofzo. En nu net ging de bel, maarja ik stond net onder de douche, ik hoorde dat de buurman het aan heeft genomen maar die is nu net vertrokken :') ;(
;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja ik snap je helemaal, de zwarte kun je op meer gelegenheden dragen denk ik :)
Ik ben bang dat het zwart misschien niet donker genoeg is qua print, of snel vaal wordt. En ik probeer wat meer kleur te dragen ;) Maar als de roze leuk is dan bestel ik de zwarte ook, als hij dan te bestellen is :)
Idd. Kleur kan heel vaak misleidend zijn, het ziet er als een mooie kleur zwart uit maar het kan ook net zo goed van dat vaal grijs zijn :P Ik wil dus ook meer kleuren dragen ja maar omdat je die zwarte bij meer gelegenheden aan kunt heb ik ze allebei maar besteld en zie ik wel.

Mijn moeder had een leuke jas gezien maar ze twijfelde over de maat. Dus ik zeg dan bestel je ze toch alle 2? 'Doen ze daar niet moeilijk over dan bij H&M?' Ik zeg nee joh, ik bestel heel vaak in meerdere maten of kleuren. Heb nu een jurkje besteld in 3 kleuren _O-

Soms denk ik oef 200 euro? :o maar dat komt dan omdat ik alles dubbel bestel :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:46:56 #56
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_110311131
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:28 schreef alors het volgende:
:{ Is het normaal dat er 's avonds niet meer staat of het de volgende dag komt? Ik heb gisteren na 22 uur nog gekeken, maar 'nog niet bekend' ofzo. En nu net ging de bel, maarja ik stond net onder de douche, ik hoorde dat de buurman het aan heeft genomen maar die is nu net vertrokken :') ;(
Ik had precies hetzelfde! Nu zit ik te wachten tot buurman of buurvrouw thuiskomt...
pi_110313980
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Bepaalde kleuren zijn nu in de sale: ¤9,95
Ohh de roze en blauw niet ;(

En idd ik heb het jurkje in het roze besteld :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110400550
Nog steeds geen goede artikelen binnen, nadat ik vorige week zaterdag het pakket met totaal andere kleding had teruggestuurd...
pi_110405397

Moet. Hebben. O+ Niet dat ik ooit een kookschort draag maar toch :')

En ik heb dat roze jurkje ook besteld :+
pi_110422467
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef L0t.. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G41 97932 55002 37 2031 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Moet. Hebben. O+ Niet dat ik ooit een kookschort draag maar toch :')

En ik heb dat roze jurkje ook besteld :+
O+ Die is echt geweldig!!


Ik heb deze gekocht afgelopen zaterdag. Ben er helemaal verliefd op! :D
pi_110424894
Noooo, retour gestuurd en retourbon vergeten in te pakken :(
pi_110431141
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 00:35 schreef Nora.. het volgende:
Noooo, retour gestuurd en retourbon vergeten in te pakken :(
Geen probleem hoor, bij mij hebben ze het altijd goed verwerkt :)
pi_110431191






Bovenstaande kleuren zijn nu in de sale gekomen voor 9,95 (helaas dus niet die roze). Wel alweer uitverkocht nu, behalve de grijze
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_110431223
Dat zijn zulke lekkere truien, maar altijd uitverkocht, vooral als ze in de sale zijn ;(
Tap tap tap
pi_110433345
Zit op de roze of blauwe te wachten, dat uitverkochte viel wel mee hoor?
Gisteren waren er nog genoeg maten te krijgen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110433910
Ik wilde gister voor het eerst sinds maanden weer bij h&m bestellen, dus ik naar de sale, damn wat een leuke dingen. Stuk of 9 dingen in winkelmandje die op dat moment allemaal op voorraad zijn zegt dat ding. Kom ik bij de kassa, 6 dingen gewoon uitverkocht. Terwijl het om 1 uur 'snachts was ofzo.

Dat heeft dan toch niet te maken met mensen die op dat moment die dingen nog kopen? Meer met de ongeorganiseerde bende van H&M? :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_110438789
Ga dan gewoon naar die winkel toe ipv online bestellen dan weet je zeker wat wel en niet uitverkocht is.
pi_110438892
Die tnt site doet raar ;( Mijn eerste pakketje ligt bij het kiala punt :D Zo ff halen.
pi_110441357
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik wilde gister voor het eerst sinds maanden weer bij h&m bestellen, dus ik naar de sale, damn wat een leuke dingen. Stuk of 9 dingen in winkelmandje die op dat moment allemaal op voorraad zijn zegt dat ding. Kom ik bij de kassa, 6 dingen gewoon uitverkocht. Terwijl het om 1 uur 'snachts was ofzo.

Dat heeft dan toch niet te maken met mensen die op dat moment die dingen nog kopen? Meer met de ongeorganiseerde bende van H&M? :'(
ik had hetzelfde en de site is gewoon kut, dit is elke keer al maanden zo :r hoe moeilijk is t om t gewoon op orde te hebben? :{ want als je dan opnieuw kijkt in de sale staat t gewoon beschikbaar :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:38:47 #70
327807 Mariposas
יה&#14
pi_110442451
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

O+ Die is echt geweldig!!

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2099875%2010101%2037%202161%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gekocht afgelopen zaterdag. Ben er helemaal verliefd op! :D
Heb je toevallig een eigen foto? O-) Wilde 'm bestellen, wel al weer uitverkocht zag ik.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_110442651
quote:
Door een technische storing worden de tijdvakken van vandaag (dinsdag 17 april 2012) niet goed getoond.
Pakketten worden wel gewoon bezorgd, maar waarschijnlijk niet binnen de getoonde tijdstippen.
Onze excuses voor het ongemak.
:{
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 april 2012 @ 16:52:51 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110445851
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Nober het volgende:
Ga dan gewoon naar die winkel toe ipv online bestellen dan weet je zeker wat wel en niet uitverkocht is.
Niet alles is in de winkel te verkrijgen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:20:14 #73
123170 alors
zlata1234
pi_110452218
Fantastisch weer hoor, schoenen besteld in twee maten, 39 en 40, 39 was de krap en 40 veel te ruim :{ :{ ... kijk ik op de onderkant, is het een 41 :') en nu natuurlijk uitverkocht :') fail fucking fail :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110467444
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

O+ Die is echt geweldig!!

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2099875%2010101%2037%202161%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gekocht afgelopen zaterdag. Ben er helemaal verliefd op! :D
Die wilde ik ook bestellen. ;(

Speciaal voor dat jurkje weer eens gaan kijken, terwijl ik eigenlijk een poosje niets meer wilde bestellen.

Eindresultaat, niet dat jurkje. Wel 5 truitjes, een jurkje en een broek.
pi_110470385
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Heb je toevallig een eigen foto? O-) Wilde 'm bestellen, wel al weer uitverkocht zag ik.
Nog niet. ;) Komt ws nog wel, want twijfel of de schoenen die ik erbij heb gekocht er wel goed bij kunnen en mooi staan enzo. :) Maar nog niet.

quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die wilde ik ook bestellen. ;(

Speciaal voor dat jurkje weer eens gaan kijken, terwijl ik eigenlijk een poosje niets meer wilde bestellen.

Eindresultaat, niet dat jurkje. Wel 5 truitjes, een jurkje en een broek.
Ik ben hem gewoon ouderwets gaan passen in de winkel en heb hem toen meegenomen. :D
Maar je bestelling klinkt nog steeds goed!
pi_110473518
Er staat dat mijn pakketje vandaag komt maar hij is nog wel in het sorteercentrum. Klopt het dan wel dat ie vandaag komt?
  woensdag 18 april 2012 @ 09:45:51 #77
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110473800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:36 schreef loezzzje het volgende:
Er staat dat mijn pakketje vandaag komt maar hij is nog wel in het sorteercentrum. Klopt het dan wel dat ie vandaag komt?
Ik hoop het! Want ik heb precies hetzelfde met ren pakket van ergens anders. Eerst een mail dat het vandaag zou komen en bij de Track&Trace staat het pakket nog in het sorteercentrum.
吴 曼 迪
pi_110474038
:{ mijn hele shoppingbag leeg opeens
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110474141
quote:
13s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:52 schreef alors het volgende:
:{ mijn hele shoppingbag leeg opeens
Ja, bij mij ook -O-
Tap tap tap
  woensdag 18 april 2012 @ 09:58:52 #80
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110474237
Mijn pakje staat ook voor vandaag als bezorging! *O*
pi_110474741
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:45 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik hoop het! Want ik heb precies hetzelfde met ren pakket van ergens anders. Eerst een mail dat het vandaag zou komen en bij de Track&Trace staat het pakket nog in het sorteercentrum.
Misschien dat de bezorger nog niet in het sorteercentrum is geweest ofzo.

In het pakketje zit iets voor mijn moeder en daar ga ik vanavond heen dus hoop dat het vandaag komt!
  woensdag 18 april 2012 @ 10:22:43 #82
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110474931
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:16 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Misschien dat de bezorger nog niet in het sorteercentrum is geweest ofzo.

In het pakketje zit iets voor mijn moeder en daar ga ik vanavond heen dus hoop dat het vandaag komt!
Ik heb het pakket net gekregen :Y
吴 曼 迪
pi_110476242
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:22 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik heb het pakket net gekregen :Y
Bij mij is de pakketbezorger nou onderweg :)
pi_110476736
quote:
13s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:52 schreef alors het volgende:
:{ mijn hele shoppingbag leeg opeens
Ja hier ook en vanalles dat begin mei leverbaar zou zijn valt uiteindelijk helemaal niet te bestellen en de meeste dingen uit de sale zijn kennelijk toch uitverkocht. Wat hebben ze toch een beroerd systeem.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:09:27 #85
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_110483350
gezwicht...



het is niet veel, had er vorige week meer in mijn shoppingbag zitten, maar tja ik twijfelen en dan is het uitverkocht...
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_110499882
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, bij mij ook -O-
Ik dacht dat ik de enige was, nasty van ze :r
pi_110502051
Ik moest om 16.45 weg en de postbode was er nog niet ;( Stuur ik net een bericht naar mijn buurman en gelukkig is het bij hun afgeleverd, dadelijk ff ophalen :P
pi_110502417
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef loezzzje het volgende:
Ik moest om 16.45 weg en de postbode was er nog niet ;( Stuur ik net een bericht naar mijn buurman en gelukkig is het bij hun afgeleverd, dadelijk ff ophalen :P
Heeft de postbode geen berichtje achtergelaten met de locatie waar hij het pakketje afgeleverd heeft?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_110502890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heeft de postbode geen berichtje achtergelaten met de locatie waar hij het pakketje afgeleverd heeft?
Ik ben nog niet thuis geweest. Maar had een whats app naar mijn buurman gestuurd en hij zei dat het pakketje om 6 uur was binnengekomen. Welke postbode brengt nog pakketjes rond om 18.00 _O-
pi_110503076
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:41 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik ben nog niet thuis geweest. Maar had een whats app naar mijn buurman gestuurd en hij zei dat het pakketje om 6 uur was binnengekomen. Welke postbode brengt nog pakketjes rond om 18.00 _O-
Ze komen hier tot 21:30 :o
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_110503179
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ze komen hier tot 21:30 :o
Er staat idd dat ze tot 21.30 kunnen komen maar ze komen hier eigenlijk nooit 's avonds.
pi_110504172
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
gezwicht...
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2093649%2010103%2057%200432%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097108%2010101%2034%200244%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

het is niet veel, had er vorige week meer in mijn shoppingbag zitten, maar tja ik twijfelen en dan is het uitverkocht...
Leuk topje! is die uit de sale? :)
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:46 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Er staat idd dat ze tot 21.30 kunnen komen maar ze komen hier eigenlijk nooit 's avonds.
21.30 is inderdaad wel laat zeg! :o Bij mij komen ze altijd tussen 11.00 en 15.00, maar meestal is het gewoon 11.30 dat mon postbodert er is, altijd makkelijk want dan kan ik het retourpakket dezelfde dag nog op de post doen :D
pi_110521411
Bij mij ook tot 21.30.. Maar ik laat t op m'n werk bezorgen ;) in een winkelstraat.. Dus dat is nadelig als hij na 6u komt of voor 9u.

Pakketje trouwens razendsnel gekregen. 80% gaat weer weg, maar heb al weer nieuw besteld ;) haha
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 19 april 2012 @ 09:48:50 #94
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_110521760
Er staan al een tijdje leuke schoenen op de site, maar telkens zijn ze er niet in mijn maat. Droomde ik vannacht dat ik de winkel in liep en dat ze ze daar hadden en dat ik helemaal blij was :') wat H&M toch wel niet doet met je...
  donderdag 19 april 2012 @ 09:49:45 #95
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_110521797
Oh, mijn shoppingbag is nu ook leeg :N
pi_110521806


Deze besteld die pas 4-8 juni binnenkomt, erg lastig om er niet telkens dingen bij te stoppen. Ik zit nu aan 15 items. :') Wel handig, als ik tussendoor dingen wil die sneller komen hoef ik geen verzendkosten te betalen. Maar ik vind alles tegelijk veel fijner.

Wel vervelend dat ik de optie "alles in 1 levering" niet meteen kan doen als ik bestel. Daarvoor moet ik mijn bestelling dan weer aanpassen.
pi_110522333
Mijn pakketje ligt bij de buren en die zijn werken dus nou moet ik nog tot vanmiddag wachten ;( zo frustrerend dat je weet dat het pakketje daar ligt en je er niet bij kunt :')
pi_110524319
Hihi, vanochtend weer verder gegaan met bestellen, gisterochtend hadden ze niet alles wat ik wilde :7 Volgens mij waren het 23 items, maar goed ik heb de laatste tijd alleen maar volledige pakketten teruggestuurd dus dan mag het vind ik :P
pi_110524385
Ik heb ook best veel besteld, als alles past mag ik mijn portomenee wel open trekken _O-
pi_110524434
Dingen bij je nalevering blijven gooien werkt niet altijd meer, H&M hanteert nu dat het bedrag van je nalevering max anderhalf keer het bedrag mag zijn van wat de nalevering origineel kostte.
Zolang het nog niet in behandeling is blijft er 0 euro staan als verzendkosten, maar zodra ze het in behandeling nemen en je over die 1.5 heen gaat komen er alsnog de verzendkosten bij. ;(
pi_110524459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:17 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ook best veel besteld, als alles past mag ik mijn portomenee wel open trekken _O-
Mja, ik ook wel eigenlijk :P Maar ik heb er dan ook 3 bikini's inzitten en nog meerdere truien waarvan ik nu al weet dat ik ze niet allemaal hou maar moet kiezen van mezelf :')
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef loezzzje het volgende:
Mijn pakketje ligt bij de buren en die zijn werken dus nou moet ik nog tot vanmiddag wachten ;( zo frustrerend dat je weet dat het pakketje daar ligt en je er niet bij kunt :')
Frustrerend ja, daarmee heb ik dan het geluk dat mijn buren 24/7 thuis zijn :P
  donderdag 19 april 2012 @ 11:23:11 #102
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_110524561
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:00 schreef Joell het volgende:

[..]

Leuk topje! is die uit de sale? :)

noppes uit de gewone collectie.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_110524582
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:20 schreef Joell het volgende:

[..]

Mja, ik ook wel eigenlijk :P Maar ik heb er dan ook 3 bikini's inzitten en nog meerdere truien waarvan ik nu al weet dat ik ze niet allemaal hou maar moet kiezen van mezelf :')

[..]

Frustrerend ja, daarmee heb ik dan het geluk dat mijn buren 24/7 thuis zijn :P
Ik heb ook een aantal dingen in 2 kleuren besteld dus sowieso gaat de helft al terug maar dan nog blijft er een hele hoop over haha

Ja, mijn buurvrouw werkt parttime en natuurlijk uitgerekend vandaag werkt ze een hele dag ;( :')
  donderdag 19 april 2012 @ 11:27:39 #104
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_110524713
moppert alle dingen die ik zo leuk vind uit de sale zijn nu weer aangevuld, net nu ik gister besteld heb en het pakketje al in behandeling is genomen. Pff nu kan ik de leuke korting van 5 euro niet nog een keer gebruiken...

edit je kunt toch niets bestellen tot 12 uur, want mijn hm doet het niet...
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 19 april 2012 @ 11:28:44 #105
123170 alors
zlata1234
pi_110524746
Nou ze blijven maar bezig, eerst was het 11.15, toen 11.30 nu 12.00... :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110524766
Godverdomme, zet dan gewoon geen tijd neer. :')
pi_110525097
Zo gaat het altijd bij de h&m, altijd maar die tijden blijven verzetten :')
  donderdag 19 april 2012 @ 11:41:45 #108
123170 alors
zlata1234
pi_110525232
Ik had vanochtend heel vroeg al besteld (vanaf mn mobiel), was toch wakker en moest nog dingen hebben die snel zijn uitverkocht. Maar toen stonden die nieuwe dingetjes er ook al op en ik kon me niet inhouden :') Ik zag op de Belgische site nog veel meer leuke jurkjes, van katoen of viscose, ze kunnen het dus nog wel bij h&m :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110525687
En 1 uur. Godverdomme. :') Waarom kijk ik eigenlijk nog.
  donderdag 19 april 2012 @ 11:57:23 #110
123170 alors
zlata1234
pi_110525785
quote:
13s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:54 schreef Myraela het volgende:
En 1 uur. Godverdomme. :') Waarom kijk ik eigenlijk nog.
Nou idd :')!! wat een fail.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110526921
:'( Faalfaalfaal. Stomme H&M.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 19 april 2012 @ 12:35:04 #112
123170 alors
zlata1234
pi_110526976
Ze zijn er weer *O*




met 20% korting O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110527038
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:35 schreef alors het volgende:
Ze zijn er weer *O*

met 20% korting O+
Welke code?
  donderdag 19 april 2012 @ 12:37:43 #114
123170 alors
zlata1234
pi_110527068
quote:
11s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef wyccie het volgende:

[..]

Welke code?
9767
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110527109
Lukt niet.
  donderdag 19 april 2012 @ 12:39:03 #116
123170 alors
zlata1234
pi_110527112
nouja deze er ook nog maar bij gedaan, ben te benieuwd

know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 19 april 2012 @ 12:39:52 #117
123170 alors
zlata1234
pi_110527138
quote:
9s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef wyccie het volgende:
Lukt niet.
:o heb je vandaag of gister nog andere codes gebruikt? hij zou geldig moeten zijn tm 22ste... ohja en werkt niet op sale he...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110527516
Maar is dat een korting op elk product uit de bestelling of op 1 product?
  donderdag 19 april 2012 @ 13:09:36 #119
123170 alors
zlata1234
pi_110528198
quote:
11s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Joell het volgende:
Maar is dat een korting op elk product uit de bestelling of op 1 product?
op alles
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110528746
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef alors het volgende:

[..]

op alles
Yay, thanks! Omdat m'n bestelling nog niet in behandeling was genomen, en door er nog een klein dingetje bij te doen werd de korting toegepast op heel mon bestelling :D
  donderdag 19 april 2012 @ 13:51:36 #121
123170 alors
zlata1234
pi_110529871
En in behandeling!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110539255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef alors het volgende:
:o heb je vandaag of gister nog andere codes gebruikt? hij zou geldig moeten zijn tm 22ste... ohja en werkt niet op sale he...
Kan het me niet herinneren. Ik weet nog dat ik een bestelling van verschillende Sale-artikelen had gedaan en er twee dagen later een kortingscode kwam waarvan ik het jammer vond dat ik die niet meer kon gebruiken.
Jammer dat er in het overzicht nooit bij staat welke code je hebt gebruikt.
  donderdag 19 april 2012 @ 17:57:44 #123
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110540908
Net ook paar dingetjes besteld, en met de code 9767, 12 euro korting :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_110541661
godver, dan denk je dat je altijd dezelfde maat hebt bij de h&m. niet dus :') ik had alles in maat S besteld maar 3kwart van de bestelling moet ik ruilen want het is of te groot of te klein :')

het enige wat ik op dit moment hou is dat jurkje wat zowat iedereen hier besteld heeft (kan hem niet meer vinden op de site, ik denk dat hij uitverkocht is) en ik kon niet kiezen tussen roze of zwart dus ik hou ze alle 2 maar :') ze zijn toch maar 10 euro O+

voor de rest had ik dit besteld en moet ik ff ruilen in een andere maat:



als iemand van plan is deze te bestellen, bestel gerust een maat groter, ik kreeg de rits niet eens dicht :')



en deze was weer te groot. of het moet komen doordat ik niet zo'n grote boezem heb :P



deze had ik in het gebroken wit en deze kleur besteld. deze roze viel heel erg tegen, hij was een beetje flets en de witte was opzich wel leuk maar echt heel erg te klein. dus weer het advies, mocht iemand deze willen bestellen, bestel dan een maat groter :P



en deze staat nog in bestelling maar die komt half juni pas :{

dus ik ben nou nog niet veel wijzer van wat ik wel of niet kan houden, we zullen weer moeten afwachten :P
pi_110541811
deze bedoel ik dus :P



alleen komt ie bij mij net over mijn knie maar dat komt waarschijnlijk omdat ik klein ben.
pi_110541883
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef loezzzje het volgende:
deze bedoel ik dus :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

alleen komt ie bij mij net over mijn knie maar dat komt waarschijnlijk omdat ik klein ben.
Hoe lang ben jij?
  donderdag 19 april 2012 @ 18:25:03 #127
123170 alors
zlata1234
pi_110541998
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef loezzzje het volgende:
deze bedoel ik dus :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

alleen komt ie bij mij net over mijn knie maar dat komt waarschijnlijk omdat ik klein ben.
Haha ik dacht al dat je niet zo groot was, want die jurkjes van hierboven van Divided zijn mij altijd veel te kort ;( Maar ja zulke strakke jurkjes kun je gemakkelijk nog wat omhoog schuiven of naar binnen vouwen. Ik heb em in het zwart besteld :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110542072
Ik vind de meeste jurken van tegenwoordig veel te kort (en ik ben echt klein). Je kunt niet eens normaal op de fiets.
Laatst had ik een fijne jurk gepast, maar die was dan weer veel te lang.
pi_110542076
Loezzje, heb ik ook ja.. Die rare maten van de h&m iedere keer...
~ Bonito La Risa ~
pi_110542241
Ik heb het jurkje binnen, en de geruite blouse en linnen broeken.
Vanavond eens passen met mijn 1,70 ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 19 april 2012 @ 18:37:46 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_110542535
vandaag dat korte leggingachtige H&M sportbroekje gepast bij H&M Hoog Catharijne. Wat een lelijk ding :') En een gratis geel shirtje gescoord (bedankt cadeaubonnen van 5 euro)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_110542783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:22 schreef Chule het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij?
1.55 :@

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:25 schreef alors het volgende:

[..]

Haha ik dacht al dat je niet zo groot was, want die jurkjes van hierboven van Divided zijn mij altijd veel te kort ;( Maar ja zulke strakke jurkjes kun je gemakkelijk nog wat omhoog schuiven of naar binnen vouwen. Ik heb em in het zwart besteld :)
Ja precies, hij is niet lelijk lang zegmaar. De zwarte is echt super mooi voor een feestje of bruiloft ofzo terwijl de roze weer heel leuk is voor zo. Ik ben blij dat ik ze allebei kan houden omdat ze zo goedkoop zijn, anders moest ik weer kiezen en daar ben ik nooit goed in :P
pi_110542922
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:27 schreef Mixende_match het volgende:
Loezzje, heb ik ook ja.. Die rare maten van de h&m iedere keer...
Normaal heb ik het eigenlijk niet. S past meestal wel, nu is het wel heel extreem, moet bijna alles ruilen :')
pi_110543034
Dat jurkje die er in zwart en roze is had ik ook binnen vorige week.
Wel een maatje te groot, maar hij kwam bij mij met mijn 1.80m alsnog bijna tot de knie!
pi_110543133
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef Arwyn het volgende:
Dat jurkje die er in zwart en roze is had ik ook binnen vorige week.
Wel een maatje te groot, maar hij kwam bij mij met mijn 1.80m alsnog bijna tot de knie!
Oh dus het lag niet aan mij :P Ik denk dat het model het jurkje zelf een beetje omhoog getrokken heeft dan.

Dat jurkje was het enige wat me ook echt paste in S. Moet wel mijn buik inhouden trouwens :')
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:15:10 #136
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_110551545
Hebben jullie ook wel eens dat je saldo en bestelgeschiedenis weg is?

Ze hebben bij mij 2 accounts samengevoegd, maar nu is dus alles weg. Nou vind ik dat nog niet zo erg, maar in die geschiedenis staat een artikelnummer van een shirtje die ik nu niet meer kan vinden :(
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:54:09 #137
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110554102
Zucht! Ik betaal al tijden via een acceptgiro die dan bijgeleverd wordt, dat stond zo in mijn gegevens, maar spontaan heeft de H&M website dit schijnbaar uit zichzelf aangepast! :( Ik heb nu ineens een bestelling voor mijn neus liggen die dus via een Maandfactuur gaat. Ik vroeg me al af waar in hemelsnaam die acceptgiro kaart zou zitten!

Dat is dan toch een factuur die ik over een tijd pas krijg? Hoe lang duurt dat gemiddeld? (Zoals, ik heb nu in april iets besteld, krijg ik hem dan aan het eind van april?)
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:56:52 #138
123170 alors
zlata1234
pi_110554212
Je kunt het toch gewoon eerder betalen?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110559946

wat dingetjes besteld
pi_110565143
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht! Ik betaal al tijden via een acceptgiro die dan bijgeleverd wordt, dat stond zo in mijn gegevens, maar spontaan heeft de H&M website dit schijnbaar uit zichzelf aangepast! :( Ik heb nu ineens een bestelling voor mijn neus liggen die dus via een Maandfactuur gaat. Ik vroeg me al af waar in hemelsnaam die acceptgiro kaart zou zitten!

Dat is dan toch een factuur die ik over een tijd pas krijg? Hoe lang duurt dat gemiddeld? (Zoals, ik heb nu in april iets besteld, krijg ik hem dan aan het eind van april?)
Ja, die maandfactuur krijg je altijd ergens aan het einde van de maand, alles wat je die maand hebt besteld moet je dan betalen. Meestal wordt er alleen bij mij een maandfactuur gezet als ik per ongeluk te laat betaald heb :P De bestelling daarop kan ik dan wel weer gewoon acceptgiro kiezen..
pi_110585662




maar weer eens een bestelling geplaatst :P
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_110585747
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef Arwyn het volgende:
Dat jurkje die er in zwart en roze is had ik ook binnen vorige week.
Wel een maatje te groot, maar hij kwam bij mij met mijn 1.80m alsnog bijna tot de knie!
Oeh nu ben ik benieuwd :D, ik krijg hem vandaag als het goed is, gister liep ik het pakje mis :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110586480
Ik wil eigenlijk nog een vestje vinden voor die jurkjes, dat je hem ook aan kan als het iets minder warm is. Een zwart vestje heb ik al maar die roze wordt wel moeilijker, het is een moeilijke kleur roze.
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:57:16 #144
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_110591937


Heeft iemand dit jurkje toevallig ook (gepast)? Ben benieuwd hoe die valt. Heb zelf maat 36 besteld, maar vraag me af of ik misschien een maatje groter moet nemen :P.
want de klop doet het niet.
pi_110591976
quote:
17s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef alors het volgende:
nouja deze er ook nog maar bij gedaan, ben te benieuwd

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096659%2009090%2091%200387%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
die heb ik ook!
De blauwe en de roze, ze zijn echt O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_110592072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef loezzzje het volgende:
deze bedoel ik dus :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

alleen komt ie bij mij net over mijn knie maar dat komt waarschijnlijk omdat ik klein ben.
oehoe, nu wil ik m ook! :P
Hoe valt ie qua maat? Kan ik mijn normale maat nemen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_110592422
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:01 schreef MissJ het volgende:

[..]

oehoe, nu wil ik m ook! :P

Ik voel een H&Mtopique-jurkjesmeet aankomen _O_ *O* ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 14:23:26 #148
123170 alors
zlata1234
pi_110592782
Die jurkjes komen bij mij pas half juni... hij zou eerder komen, maar is gewoon uit mn bestelling gemikt evenals een rokje :{ vet raar... maar goed dat ik dit topic las want ik dacht dat ie vandaag zou komen en nu heb ik em gauw nog met korting opnieuw kunnen bestellen :7
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110593919
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:01 schreef MissJ het volgende:

[..]

oehoe, nu wil ik m ook! :P
Hoe valt ie qua maat? Kan ik mijn normale maat nemen?
Ik vind hem echt super leuk. Heb beiden kleuren genomen. Alleen met de roze zit je dus van tsja wat voor kleur vestje kan er op :P Ik heb altijd S bij H&M (tenminste dat had ik altijd _O- ) en deze jurkjes pasten heel goed, ik heb wel een beetje een buikje dus die moet ik inhouden :') maar qua maat zit ie perfect :Y Ik kan hem niet meer op de website vinden, ik hoop voor je dat je hem nog kan bestellen!

@Pisces: heb je het jurkje binnen? hoe vindt jij hem? :)
pi_110594050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef Arwyn het volgende:
Dat jurkje die er in zwart en roze is had ik ook binnen vorige week.
Wel een maatje te groot, maar hij kwam bij mij met mijn 1.80m alsnog bijna tot de knie!
Ik ben 4 cm langer en hij valt 15 cm (minimaal) boven de knie :D Echt zoals bij het model op de foto :) En zij staat half met een gebogen rug, rechtop valt hij nog hoger, dat heb ik zelf ook.

Hij is echt geweldig leuk! Ben wel benieuwd hoe mooi de stof en print is na een wasbeurt ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110594139
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef loezzzje het volgende:

@Pisces: heb je het jurkje binnen? hoe vindt jij hem? :)
LEUK! Eigenlijk zoals gehoopt O+ Misschien bestel ik de zwarte nog, maar ik heb net een heel pakket binnen en er gaat maar 1 ding terug, dus misschien laat ik het.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110594571
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

LEUK! Eigenlijk zoals gehoopt O+ Misschien bestel ik de zwarte nog, maar ik heb net een heel pakket binnen en er gaat maar 1 ding terug, dus misschien laat ik het.
Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb ze nou alle 2 gehouden en de rest van mijn bestelling komt nog binnen in een andere maat maar als er niks terug gaat moet ik ook even in de portomenee graven en zal ik voorlopig niks meer bestellen _O-
pi_110594700
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb ze nou alle 2 gehouden en de rest van mijn bestelling komt nog binnen in een andere maat maar als er niks terug gaat moet ik ook even in de portomenee graven en zal ik voorlopig niks meer bestellen _O-
Ik was blij dat 1 van de 6 hier terug moet _O- , het bleef maar goed gaan tijdens het passen. :D Maar ik check ook tijdens het passen de prijs van wat ik aan heb. En merendeel is echt goed geprijsd, dus zonde om nu te laten. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110595036
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik was blij dat 1 van de 6 hier terug moet _O- , het bleef maar goed gaan tijdens het passen. :D Maar ik check ook tijdens het passen de prijs van wat ik aan heb. En merendeel is echt goed geprijsd, dus zonde om nu te laten. :)
Ik doe dat ook altijd _O- en serieus als iets wat duurder is dan vind ik het al minder snel heel leuk om te houden :') Maar idd met die jurkjes heb ik ze lekker alle 2 gehouden, 20 euro voor 2 jurkjes is niets :)
pi_110595387
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik voel een H&Mtopique-jurkjesmeet aankomen _O_ *O* ;)
ja tof! Gaan we met z'n allen met onze jurkjes paraderen ergens :P
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_110596437
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:28 schreef loezzzje het volgende:

Maar idd met die jurkjes heb ik ze lekker alle 2 gehouden, 20 euro voor 2 jurkjes is niets :)
Ja zeker! :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110596473
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:37 schreef MissJ het volgende:

[..]

ja tof! Gaan we met z'n allen met onze jurkjes paraderen ergens :P
Misschien goeie jurk om ergens auditie te doen, die rollerskateslinger van gister? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 16:51:10 #158
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110598717
Donderdag besteld, vrijdag al verstuurd dus hopelijk maandag of dinsdag binnen *O*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_110602776
Ik snap dat niet. Elke keer als ik een bestelling doe dan spit ik heel die site door om te kijken of ik echt niets over het hoofd zie en dan na mijn bestelling zie ik elke keer weer leuke dingen! H&M loopt me te fokken ;(
pi_110603943
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:38 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap dat niet. Elke keer als ik een bestelling doe dan spit ik heel die site door om te kijken of ik echt niets over het hoofd zie en dan na mijn bestelling zie ik elke keer weer leuke dingen! H&M loopt me te fokken ;(
Bwhahaa! Dat is zó herkenbaar! :D Daarom had ik bij de vorige bestelling, in de tussentijd van het in behandeling nemen (een dag) nog zo'n 10 items extra toegevoegd :') Maarja, bijna alles was uit de sale dus zuuuuppergoedkoop *O*
pi_110604019
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:38 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap dat niet. Elke keer als ik een bestelling doe dan spit ik heel die site door om te kijken of ik echt niets over het hoofd zie en dan na mijn bestelling zie ik elke keer weer leuke dingen! H&M loopt me te fokken ;(
Ik scrol nu niet meer, anders kan ik wel 52 weken per jaar bestellen ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110604430
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:13 schreef Joell het volgende:

[..]

Bwhahaa! Dat is zó herkenbaar! :D Daarom had ik bij de vorige bestelling, in de tussentijd van het in behandeling nemen (een dag) nog zo'n 10 items extra toegevoegd :') Maarja, bijna alles was uit de sale dus zuuuuppergoedkoop *O*
Bij mij wordt het elke keer zo snel in behandeling genomen ;(

Mijn moeder heeft bij zo'n kleding site ¤10,- betaald en nu kan ze een jaar lang zonder verzendkosten bestellen. Zoiets zou ik nou bij de H&M ook wel willen O-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik scrol nu niet meer, anders kan ik wel 52 weken per jaar bestellen ;)
Ja ik moet eigenlijk een cursus zelfbeheersing doen _O-
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:12:42 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_110609586
Bij H&M Hoog Catharijne hing trouwens nog een heel rek Marni zooi, voor de liefhebbers :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_110613009
Heel bijzonder ik bestel altijd per acceptgiro en dat kan ineens niet want ik heb een maandfactuur?
Dat mogen ze weer keurig terug draaien.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110651834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef Diconnected het volgende:
Donderdag besteld, vrijdag al verstuurd dus hopelijk maandag of dinsdag binnen *O*
Bij mij ook. Alleen staat er bij: 4 werkdagen levertijd. Het ergste is nog wel dat een kwart van de bestelling pas eind mei geleverd kan worden ivm voorraad -O-
pi_110663611
Als ik iets van een bestelling hou en een paar dingen wil ruilen zal ik dan alvast de dingen betalen die ik wil houden of wachten tot ik alles binnen heb?
pi_110667499

ik ga ook aan de jurkjes :+

deze besteld :) dan mag dat andere groene tasje retour, deze was steeds uitverkocht ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door Memento-Mori op 23-04-2012 12:13:15 ]
  maandag 23 april 2012 @ 12:32:31 #168
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_110669746
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
gezwicht...
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2093649%2010103%2057%200432%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097108%2010101%2034%200244%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

het is niet veel, had er vorige week meer in mijn shoppingbag zitten, maar tja ik twijfelen en dan is het uitverkocht...
ik kwam gister thuis en toen lag er een zak voor mijn deur! Het was zaterdag al bezorgd.
De trui is heerlijk! Niet te lang en niet te kort. Ik ben 1,67m. Ik heb wel eens dat ik truien bestel dat ze dan zo onflatues lang zijn, maar deze is precies goed. En dat voor maar 9 euro.
Het topje schijnt door, maar de print is zo O+ dat ik hem toch maar houd.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_110684673
Jammer dat het leuke conscious jurkje telkens uitverkocht is.
pi_110684831

  maandag 23 april 2012 @ 18:52:44 #171
123170 alors
zlata1234
pi_110685079
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:35 schreef alors het volgende:
Ze zijn er weer *O*




met 20% korting O+
Komt morgen *O* hopelijk zit alles erin met kloppende maten...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110687771
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 18:52 schreef alors het volgende:

[..]

Komt morgen *O* hopelijk zit alles erin met kloppende maten...
Yay! Mijn bestelling komt morgen ook, ze zijn eindelijk lekker snel :) Dat mint-groene shirt heb ik ook besteld, maar dan in het zwart maar ik zag hem vandaag in de winkel en ik weet het nog zo net niet.. Ben benieuwd ^^
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 april 2012 @ 20:04:03 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110688937
Ik ben mijn acceptgiro kwijt, :') . Weet het bedrag echter wel; betalingskenmerk is toch gewoon klantnummer?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_110688970
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben mijn acceptgiro kwijt, :') . Weet het bedrag echter wel; betalingskenmerk is toch gewoon klantnummer?
:Y
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  maandag 23 april 2012 @ 20:06:55 #175
123170 alors
zlata1234
pi_110689111
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben mijn acceptgiro kwijt, :') . Weet het bedrag echter wel; betalingskenmerk is toch gewoon klantnummer?
Bij mij staat er nog 59 voor, maar klantnummer invullen bij mededeling werkt iig ook wel :)
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 april 2012 @ 20:09:03 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110689209
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef alors het volgende:

[..]

Bij mij staat er nog 59 voor, maar klantnummer invullen bij mededeling werkt iig ook wel :)
Kee! Heb het maar overgemaakt, :') .
Ben trouwens ook iets te laat met een retour, het was me helemaal ontschoten :{ .. Gaat wel lukken nog hopelijk.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_110695955
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 18:52 schreef alors het volgende:

[..]

Komt morgen *O* hopelijk zit alles erin met kloppende maten...
Die jurkjes zijn leuk! Ben benieuwd naar de stof, ben bang dat ze nogal doorschijnen..
  maandag 23 april 2012 @ 22:10:33 #178
123170 alors
zlata1234
pi_110697011
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Die jurkjes zijn leuk! Ben benieuwd naar de stof, ben bang dat ze nogal doorschijnen..
Zijn ze ook best wel (zulke zaten vorig jaar ook in de collectie), maar ik doe er gewoon een dun strak zwart hemdjurkje onder :s)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110716491
Weet niet of deze (vraag) als eens eerder voorbij is gekomen. Maar zit al langere tijd over dit jasje te denken.



Iemand die hem heeft? Hoe valt ie en komt ie cheap over?
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:39:01 #180
123170 alors
zlata1234
pi_110717731
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef n0a het volgende:
Weet niet of deze (vraag) als eens eerder voorbij is gekomen. Maar zit al langere tijd over dit jasje te denken.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097130%2009090%2057%201066%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Iemand die hem heeft? Hoe valt ie en komt ie cheap over?
Niet specifiek die, maar wel een soortgelijke, vind de nepleren jasjes over het algemeen heel prima bij de Hennes, zien er niet nep uit.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110717853
Ik heb een bruin nep leren jasje van de hennes. Volgens mij wordt dit de 3de zomer. Prima jasje. Alleen is het bij de kraag wat verkleurd, omdat de kraag gevouwen zit. Dit heb je natuurlijk minder snel bij een echt leren jasje.
pi_110720294
Als iets uitverkocht is, wanneer en hoe laat kan je dan het beste op de site kijken of ie weer in stock is?
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:05:43 #183
123170 alors
zlata1234
pi_110732955
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Als iets uitverkocht is, wanneer en hoe laat kan je dan het beste op de site kijken of ie weer in stock is?
's ochtends, doordeweeks (exc. maandag) wil je zeker zijn dan om 6 uur kijken.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:43:55 #184
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_110751562
Ffffuuuuu :o

Ik heb zojjuist een bestelling geplaatst, maar ik kon het balkje waar je de kortingscodes kon invoeren niet vinden. Nu heb ik dus al besteld, en geen kortingscodes ingevoerd! Weet iemand of dit nog teruggedraaid kan worden?
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:47:54 #185
123170 alors
zlata1234
pi_110751732
bestel je nog 1 dingetje en voer je de code in, daarna gooi je dat dingetje weer uit je bestelling :s)
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 25 april 2012 @ 00:30:59 #186
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_110753340
omg dankjewel! Scheelt 10 euro :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 april 2012 @ 07:02:01 #187
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110802546
:( Alle dingen die ik wil bestellen zijn 'binnenkort verkrijgbaar'. Van de Fashion against aids-collectie. En de stukken die niet mijn smaak zijn kan ik wel bestellen, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 26 april 2012 @ 09:25:01 #188
123170 alors
zlata1234
pi_110804202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 07:02 schreef ChipsZak. het volgende:
:( Alle dingen die ik wil bestellen zijn 'binnenkort verkrijgbaar'. Van de Fashion against aids-collectie. En de stukken die niet mijn smaak zijn kan ik wel bestellen, :') .
die komen 10 uur online he ;)
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 26 april 2012 @ 10:21:17 #189
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_110805546
Not to mention dat het 1) te laat online kwam en 2) alles nu alweer in de soep loopt.. "Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons!" :') Kan niks meer afrekenen, niet meer m'n shoppingbag bekijken, etc.. :')
pi_110806786
Serieus, laat maar weer zitten hoor :') Om half 10 opgestaan en kijken of het er misschien al eerder op stond.. Ja, alleen de stomme items dus. Tot 10 uur pagina lopen vernieuwen maar nee, het kwam er pas om 10.15 op.. En de helft miste nog dus heb ik weer een kwartier zitten wachten. Staat alles er eindelijk op, is de helft uitverkocht en wordt ik ineens in een wachtrij geplaatst :( H&M mag alles wel wat beter regelen, want nu heb ik alsnog niet kunnen bestellen }:|
  donderdag 26 april 2012 @ 11:17:25 #191
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_110807202
Er stonden idd (zogenaamd) al voor 10 uur wat dingen online, maar zodra ik die probeerde toe te voegen kreeg ik al de melding dat ze uitverkocht waren.. :') Dus dat was volgens mij sowieso al fout.. Ik heb wel een en ander kunnen bestellen tussen 10.10 en 10.15, toen kwam eindelijk dat leuke jeans shortje online enzo, en toen liep alles in de shit :') Dus ik heb alsnog niet dat ene ding dat ik t liefst wou lolz. Weer vroeg opgestaan op een vrije dag voor niks :W
  donderdag 26 april 2012 @ 11:28:56 #192
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_110807594
Stonden die legging en dat gelijksoortige truitje eigenlijk online? Met die zwarte tattoo-achtige print? Ik heb ze namelijk nergens gezien.. :{
pi_110809687
quote:
YOU ARE PLACED IN A QUEUE
Due to the interest in our latest collections, you are being placed in a queue. We are working hard to give you access to hm.com as soon as possible. Please try again.
Thank you for your patience!
Sorry? :D
Tap tap tap
pi_110809877
nu staat er ineens dat ik 4.74 moet betalen, ik snap er echt niets van had het precies uit gerekend ..
pi_110810009
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sorry? :D
heb ik ook. in browser waarin ik niet ingelogd sta en op ga inloggen, kom ik er wel in
pi_110813218
ik heb die fashion against aids dingen net in de winkel gezien, maar er zat niet veel interessants tussen.. viel allemaal tegen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 april 2012 @ 14:54:33 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110815538
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef electronique het volgende:
ik heb die fashion against aids dingen net in de winkel gezien, maar er zat niet veel interessants tussen.. viel allemaal tegen
Vanochtend op de site zag ik wel allemaal leuke dingen, :o!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 26 april 2012 @ 15:06:05 #198
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_110816026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef electronique het volgende:
ik heb die fashion against aids dingen net in de winkel gezien, maar er zat niet veel interessants tussen.. viel allemaal tegen
Ik had dat jurkje met die franjes gezien op de site, vriendin van me werkt bij de Hennes en zei dat ie in het echt een beetje goedkoop leek.. Met de Versace collectie idem, dingen die er op de site leuk uitzagen bleken in het echt snel ordi of cheap te ogen.
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_110817770
ja precies, dat jurkje leek wel leuk, maar door het stofje zag het er maar matig uit. Shortje was wel leuk, maar niet echt speciaal. datzelfde gold eigenlijk ook voor de rest van de collectie
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 april 2012 @ 15:51:27 #200
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110818071
Oh ;( dat franje jurkje had ik ook op 't oog (onder andere).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_110818114
Ik vind dat zwarte mini rokje met die kleurtjes wel leuk. Zaterdag ff in de winkel kijken.
pi_110818288
Ja, ik wilde heel graag die aztec print jasje hebben, die je op twee manieren kon dragen (las ik later). Maar toen ik telkens eindelijk in mijn winkelwagentje zat kwam ik er maar niet door en werd ik weer van de site af gekickt }:| Hopen dat ze morgen nog wat dingetjes in de winkel hebben :)
pi_110832128
Alle Fashion against Aids kleding heb ik tot nu toe oerlelijk gevonden. :D

Ik lees hier wel vaker dat jullie pakketten krijgen met meerdere verkeerde artikelen.
Nu heb ik zelf zo'n geval. Ik had 4 artikelen besteld, nu een pakket met 1 artikel gekregen. Ook niet eens iets wat ik besteld had.
Hoe kan ik toch nog aan mijn bestelde artikelen komen? Ding terugsturen en op de bon duidelijk maken dat ik nog op mijn juiste pakket wacht, of moet ik ze bellen om het te regelen?
  donderdag 26 april 2012 @ 20:51:33 #204
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_110832451
Ik zou bellen. Heb zelf slechte ervaringen met wijzigingen aan te geven op de bon.. Vervolgens hoor je er zelden meer wat van.
pi_110836553
Thanks, dan ga ik morgen maar even aan de lijn hangen. Toch jammer dat ik weer telefoonkosten maak voor zo'n fout.
  vrijdag 27 april 2012 @ 18:44:57 #206
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_110871568
Weet iemand toevallig nog kortingscodes die het doen?
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:43:26 #207
16715 Mylene
*schatje*
pi_110873924
Deze gastendoekjes, kosten nu 7,95 per 2. Ik wacht wel tot ze in de sale komen.

  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 april 2012 @ 19:59:38 #208
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_110874670
Ik heb van de FAA collectie die singlet met lang halfroze achterpand gekocht, :) . Heb het franjejurkje ook gepast maar twijfelde nog. Vond hem ergens wel tof, maar toch.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:09:09 #209
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_110875067
Kortingscodes die werken: 9690 en 1304. 20% en 5 euro korting O+
pi_110880026
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef Mylene het volgende:
Deze gastendoekjes, kosten nu 7,95 per 2. Ik wacht wel tot ze in de sale komen.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095455%2007013%2006%207450%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ze zijn leuk O+ Ik kon niet wachten, dus ik heb ze al.
Er is ook een dekbed overtrek van.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_110897996
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:09 schreef Danielle83 het volgende:
Kortingscodes die werken: 9690 en 1304. 20% en 5 euro korting O+
Bedankt O+
Tap tap tap
  zaterdag 28 april 2012 @ 14:33:36 #212
123170 alors
zlata1234
pi_110898048
9690 geeft gewoon 25% korting, geen 20.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110898076
Bestelling geplaatst O+ Alleen het kledingstuk waar ik eigenlijk de bestelling om plaatste, bleek uiteindelijk uitverkocht :')
Ik zit te wachten tot ze weer met leuke capribroeken komen ofzo.
Tap tap tap
pi_110899374
Gratis shirtje O+ fouten in jouw voordeel O+

[ Bericht 35% gewijzigd door Memento-Mori op 28-04-2012 15:52:33 ]
  zaterdag 28 april 2012 @ 15:46:03 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_110899952
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef electronique het volgende:
ik heb die fashion against aids dingen net in de winkel gezien, maar er zat niet veel interessants tussen.. viel allemaal tegen
Ik vind het van die Coachella kleertjes.. niks voor mij :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_110906793
Net in Amsterdam wezen winkelen. Hoeveel H&M's kun je in 1 straat hebben :') Heb 2 shirtjes voor de baby van een vriendin van me gekocht. Zag dat ik die ¤5 kortingskaart nog had en zag dat ie maar tot 29 april goed was dus was ik nog net op tijd :P

Had alleen niet zoveel tijd meer om voor mezelf te kijken ;( Dus dat wordt weer online bestellen :P Thanks voor die kortingscode!

Heb die kleren van FAA ook gezien maar vond het ook maar een rotzooitje, niks voor mij ook.
  zondag 29 april 2012 @ 13:00:10 #217
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_110926462
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef alors het volgende:
9690 geeft gewoon 25% korting, geen 20.
Ik zag het later idd bij mn bestelling! Scheelt iig O+
pi_110926958
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef loezzzje het volgende:
Net in Amsterdam wezen winkelen. Hoeveel H&M's kun je in 1 straat hebben :') Heb 2 shirtjes voor de baby van een vriendin van me gekocht. Zag dat ik die ¤5 kortingskaart nog had en zag dat ie maar tot 29 april goed was dus was ik nog net op tijd :P

Had alleen niet zoveel tijd meer om voor mezelf te kijken ;( Dus dat wordt weer online bestellen :P Thanks voor die kortingscode!

Heb die kleren van FAA ook gezien maar vond het ook maar een rotzooitje, niks voor mij ook.
Ik was vrijdag naar de winkel gegaan, en alles behalve de shorts en jasje hing er :') Maar in de winkel vond ik het eigenlijk heeul niet zo goede kwaliteit. :{
pi_110928018
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 13:12 schreef Joell het volgende:

[..]

Ik was vrijdag naar de winkel gegaan, en alles behalve de shorts en jasje hing er :') Maar in de winkel vond ik het eigenlijk heeul niet zo goede kwaliteit. :{
Ja in Amsterdam hing ook nog hartstikke veel. Het loopt niet zo goed volgens mij :P

Btw ik zag het jurkje van ¤ 10,- wat inmiddels half nederland heeft :P (in zwart & roze) weer op de website staan, dus als er nog mensen zijn die hem willen bestellen, volgens mij hebben ze weer een voorraadje binnen gehad ;)
pi_110958574
Is deze al bekend? Kreeg net een mail;

25% korting 9800 t/m 13 mei
  maandag 30 april 2012 @ 12:41:09 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_110961470
Yup, kreeg ik ook :P Ik heb voorlopig genoeg geld naar H&M gedragen ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_110962744
Mijn bestelling:



  maandag 30 april 2012 @ 16:43:19 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_110966089
Vrouwelijk, mooi hoor!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_111058058
aaah ik wilde deze zooo graag hebben maar hij is nergens meer te vinden! zo balen! ik had hem echt mee moeten nemen toen ik hem zag hangen.. ook online uitverkocht in deze kleur, heb wel de zwarte en lichtroze besteld maar die felroze kleur vind ik toch wel het mooiste.. Als iemand hem nog tegenkomt in maatje 36, neem hem alsjeblieft voor mij mee ;-) haha

pi_111058362
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn bestelling:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0021637_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1090_070R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[2501]&set=key[height],value[2924]&set=key[x],value[995]&set=key[y],value[768]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1107_020R_0.jpg]&set=key[rotate],value[2]&set=key[width],value[1995]&set=key[height],value[2332]&set=key[x],value[2025]&set=key[y],value[294]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Vond ze erg tof, maar mijn borsten zijn te groot. ;( Dus stuur ik ze terug.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:46:22 #226
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_111059927
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:19 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
aaah ik wilde deze zooo graag hebben maar hij is nergens meer te vinden! zo balen! ik had hem echt mee moeten nemen toen ik hem zag hangen.. ook online uitverkocht in deze kleur, heb wel de zwarte en lichtroze besteld maar die felroze kleur vind ik toch wel het mooiste.. Als iemand hem nog tegenkomt in maatje 36, neem hem alsjeblieft voor mij mee ;-) haha

[ link | afbeelding ]
Mooi is die :Y
Van de Trend lijn?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:47:48 #227
123170 alors
zlata1234
pi_111060024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mooi is die :Y
Van de Trend lijn?
Nee Classic
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:51:05 #228
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_111060284
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef alors het volgende:

[..]

Nee Classic
Oja nu zie ik hem staan, thnx :)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_111061019
Ben ik de enige die het vervelend vind dat H&M tegenwoordig niet meer de lengte van de kledingstukken vermeldt?
Dat vind ik erg handig aangezien nogal kort ben (singlets zijn altijd te lang), en niet van al te korte rokken houd, maar ook geen rokken over mijn knieën wil.

Er komt trouwens een jurk aan die ik al eerder had besteld. Stond echt prachtig, maar het was van elasthaan/viscose en kwam al wat gekreukt uit de verpakking. Aangezien ik minder dan eens in de drie jaar strijk, heb ik het teruggestuurd.
Daarna spijt gekregen, en nu met heel veel korting (25%, gratis verzendkosten en 5 euro) toch maar besteld. :)
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:09:05 #230
123170 alors
zlata1234
pi_111061557
Ik vind het ook vervelend, juist omdat jurken en rokken vaak zo kort zijn bij H&M dus.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111064366
Ik zag een heel leuk jurkje op de site maar hij kwam bij het model net onder haar kont en in de omschrijving stond ook 'kort jurkje'. Dus ik heb het maar niet gedaan, ik zie mezelf al lopen in dat jurkje als het waait :')
pi_111065231
Dat zijn gewoon geen jurkjes, maar lange tops. :{w
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:10:30 #233
123170 alors
zlata1234
pi_111065412
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef loezzzje het volgende:
Ik zag een heel leuk jurkje op de site maar hij kwam bij het model net onder haar kont en in de omschrijving stond ook 'kort jurkje'. Dus ik heb het maar niet gedaan, ik zie mezelf al lopen in dat jurkje als het waait :')
Even bukken om je fiets op slot te zetten en je bent al de sjaak :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111065542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef alors het volgende:

[..]

Even bukken om je fiets op slot te zetten en je bent al de sjaak :')
Dat bedoel ik _O-
pi_111065674
Hier:

http://www.hm.com/nl/product/02760?article=02760-A

Das toch niet normaal, zo kort :{
pi_111066043
Beetje goeie legging/tregging en het gaat wel, maar bloot zou inderdaad absoluut niet kunnen. :o
pi_111067486
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Beetje goeie legging/tregging en het gaat wel, maar bloot zou inderdaad absoluut niet kunnen. :o
Dat! Met tregging zou best kunnen. Maar dan nog, 20 euro voor zo weinig stof! ;)
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:58:13 #238
123170 alors
zlata1234
pi_111068003
Ik ga toch geen zomerjurkje kopen om er met 30 graden nog iets onder te doen :') En als ik een lange top wil, daar hangt mijn kast wel mee vol in alle kleuren.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111068111
Het is dat H&M zelf al zegt 'kort jurkje'. Maarja dat zien wij ook wel :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 07:50:19 #240
327807 Mariposas
יה&#14
pi_111072872
Nieuwe dingen op de site, waaronder dit "geheelgevoerd badpak":

Wat moet je hiermee? 8)7
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_111073958
Wat een afschuwelijk iets _O-
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:20:08 #242
123170 alors
zlata1234
pi_111074034
Sowieso echt stomme dingen zijn erop gezet, ik had nog zo gehoopt op de leuke dingen die er bij België al op staan...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111074365
quote:
15s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef wyccie het volgende:
Ben ik de enige die het vervelend vind dat H&M tegenwoordig niet meer de lengte van de kledingstukken vermeldt?

Nee, ik baal ook, en dan voornamelijk met bovenkleding. Truien en vesten :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111074391
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Nieuwe dingen op de site, waaronder dit "geheelgevoerd badpak":


Wat moet je hiermee? 8)7


^O^ :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:56:40 #245
123170 alors
zlata1234
pi_111074813
:D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111075792
Gister mijn laatste 2 pakketjes binnengekregen *O*
Maar 2 artikelen gehouden, verkeerde artikelen geleverd en artikelen niet ontvangen :')

Het was weer een zooitje dus :D

Tuniekje maat 38 *O*


En zwart vestje valt nog groot _O- Maat S :P
pi_111075859
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Nieuwe dingen op de site, waaronder dit "geheelgevoerd badpak":
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G62%2098562%2022020%2071%200009%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Wat moet je hiermee? 8)7
Voor de moslims? Hoofddoekje er boven :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:47:11 #248
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111076209
Heb op 2 dingen na, de bestelling weer terug gestuurd, alleen niet binnen 14 dagen... Is dat n probleem? Zag t net pas op 'n andere bon dat t binnen 14 dagen moet :')
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:50:31 #249
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111076309
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Nieuwe dingen op de site, waaronder dit "geheelgevoerd badpak":
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G62%2098562%2022020%2071%200009%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Wat moet je hiermee? 8)7
Wat moet je hiermee dan? :P



[ Bericht 6% gewijzigd door Mixende_match op 03-05-2012 10:57:25 ]
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:56:36 #250
123170 alors
zlata1234
pi_111076506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:50 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Wat moet je hiermee dan? :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0022770_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Als je teveel zelfvertrouwen hebt en aan marathonlopen doet?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111076547
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:50 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Wat moet je hiermee dan? :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0022770_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Lijkt wel een boks-broek, maar vermoedelijk is hij lang?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111076612
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Nieuwe dingen op de site, waaronder dit "geheelgevoerd badpak":
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G62%2098562%2022020%2071%200009%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Wat moet je hiermee? 8)7
:'( :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:00:19 #253
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111076632
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Lijkt wel een boks-broek, maar vermoedelijk is hij lang?
Nope.
~ Bonito La Risa ~
pi_111076634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:50 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Wat moet je hiermee dan? :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0022770_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Waterboksen!
pi_111076650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:00 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nope. [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0022772_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oh lord, écht een bokspak dan :D

Net als deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dan een hippe korte versie van H&M _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111078949
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Nieuwe dingen op de site, waaronder dit "geheelgevoerd badpak":
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G62%2098562%2022020%2071%200009%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Wat moet je hiermee? 8)7
Hehe ik liep een paar dagen geleden met een vriendin in de H&M op de Dam voor een cadeautje, en dat pak hangt bij de ingang. Wij waren erg verbaasd over de lelijkheid, komt er een vrouw aan die gedecideerd een pak uit het rek pakt om het te gaan passen :') Ik hoop dat het voor een feestje was.
pi_111082014
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mooi is die :Y
Van de Trend lijn?
ik ben er echt vlieft op! en baal van mezelf dat ik hem toen niet meegenomen heb toen ik hem tegenkwam.. maar ik had toen al flink geshopt en eigenlijk geen centjes meer dus ik dacht aaachh komt wel.. NOT haha bálen!
pi_111082527
Ik vind de dingen op de H&M-site niet geweldig. De H&M hier in de buurt heeft ook bijna een totaal andere collectie dan wat er op de site staat, veel beter ook :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:46:24 #259
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_111082798
Yeah, postbezorger is onderweg :D hopelijk voor 15u, want dan moet ik we. Alleen wat raar is, is dat volgens de H&M site ook 2 dingen worden meegeleverd die ik uit mijn bestelling had gegooid :{ weird, naja we zien wel.
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:50:58 #260
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_111083005
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:46 schreef Eva4Evah het volgende:
Yeah, postbezorger is onderweg :D hopelijk voor 15u, want dan moet ik we. Alleen wat raar is, is dat volgens de H&M site ook 2 dingen worden meegeleverd die ik uit mijn bestelling had gegooid :{ weird, naja we zien wel.
Wow, alsof je het over de duivel hebt :D postbezorger kwam net langs. Uitpakken! *O*
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:14:18 #261
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_111100233
haha wat staan er weer een afzichtelijke dingen op :'( :D :'(
O+
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:33:15 #262
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111161017
Hoe streng is de h&m met binnen 14dagen terugsturen?
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:46:27 #263
16715 Mylene
*schatje*
pi_111161117
Komt niet zo nauw hoor. Ik heb het weleens na 17 dagen teruggestuurd.
pi_111161297
Ik weet ook niet of dat van mij wel op tijd was ivm koninginnedag etc. Maakt niet zoveel uit volgens mij.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:20:24 #265
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111162750
Jamaar ik zit al op 3 weken ;( haha nou ik ziet t vanzelf wel ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_111163836
3 weken _O- Ik zou zeggen probeer het gewoon :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:09:43 #267
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_111165116
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Nieuwe dingen op de site, waaronder dit "geheelgevoerd badpak":

Wat moet je hiermee? 8)7
Beetje de fashionista uithangen op zo'n ding?:

:P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:15:41 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_111165295
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef alors het volgende:

[..]

Als je teveel zelfvertrouwen hebt en aan marathonlopen doet?
Dan snijdt dat broekje enorm tijdens het lopen, hell no :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_111197390
Hmm chips, ik had een hoop dingen terug gestuurd om te ruilen 1 rokje hebben ze geannuleerd want die is uitverkocht. Beetje jammer. Maarja ik twijfelde er toch al over :P

Kreeg gister 3 mails van H&M. Ik denk wtf zijn ze toch allemaal aan het doen :') Maar nu is het me duidelijk. 1 mail ging over de kleding die op voorraad is, de andere over een nalevering en de 3de mail over dat de kleding onderweg is. Ze hadden het er maar druk mee gister :')
  maandag 7 mei 2012 @ 10:32:00 #270
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111239962
Vraagje, ben de factuur kwijt, kan ik dan alsnog retourneren? Zoja, wat is het retouradres? :P
~ Bonito La Risa ~
  maandag 7 mei 2012 @ 10:39:19 #271
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111240127
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef loezzzje het volgende:
3 weken _O- Ik zou zeggen probeer het gewoon :P
:P gedaan. `nu het volgende pakketje er gelijk achteraan haha
~ Bonito La Risa ~
pi_111240522
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:32 schreef Mixende_match het volgende:
Vraagje, ben de factuur kwijt, kan ik dan alsnog retourneren? Zoja, wat is het retouradres? :P
H&M
Retourservice
Antwoordnummer 15000
8000 VJ Zwolle

Maar ik denk dat je wel dat papiertje nodig hebt waarop staat wat je wel of niet terug stuurt.
pi_111240902
Ik had in de winkel een aantal shortjes gepast maar overal kwam mijn kont een stukje onderuit. Classy :')
pi_111241223
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Nieuwe dingen op de site, waaronder dit "geheelgevoerd badpak":
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G62%2098562%2022020%2071%200009%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Wat moet je hiermee? 8)7
Ik zag hem net in een reclame op tv. Serieus, ze adverteren er nog mee ook _O-
  maandag 7 mei 2012 @ 11:20:51 #275
327807 Mariposas
יה&#14
pi_111241273
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik zag hem net in een reclame op tv. Serieus, ze adverteren er nog mee ook _O-
Die poster hangt in een bushokje voor m'n huis, ik word er nu elke dag mee geconfronteerd. :'(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_111242347
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:20 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Die poster hangt in een bushokje voor m'n huis, ik word er nu elke dag mee geconfronteerd. :'(
Oh jee, das nog veel erger dan af en toe een reclame op tv. Kun je hem niet weg laten halen ;)
  maandag 7 mei 2012 @ 13:51:48 #277
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111246374
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef electronique het volgende:
Ik had in de winkel een aantal shortjes gepast maar overal kwam mijn kont een stukje onderuit. Classy :')
Nah, ff gebeld, geen probleem :) dus wordt vandaag opgestuurd
~ Bonito La Risa ~
pi_111246789
Ik wilde dat leuke conscious jurkje nog een keer bestellen, alleen dan in een andere maat, maar volgens mij wordt die niet meer geleverd of zo. :{

  maandag 7 mei 2012 @ 14:20:00 #279
327807 Mariposas
יה&#14
pi_111247424
^ Hij stond er vanochtend op in maat 40 en 44.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_111248139
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:20 schreef Mariposas het volgende:
^ Hij stond er vanochtend op in maat 40 en 44.
Ah okay, dan moet ik gewoon nog wat eerder kijken. :P
  maandag 7 mei 2012 @ 18:48:12 #281
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_111257446
Deze awesome Fashion against AIDS-handdoek gekocht O+ voor 7,95

Grijs is overigens zwart O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_111260525
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:48 schreef SEMTEX het volgende:
Deze awesome Fashion against AIDS-handdoek gekocht O+ voor 7,95
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/G52%2000487%20D1222%2066%200639%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
Grijs is overigens zwart O+
Tof ding Semtex! Ga gelijk even kijken of ik 'm nog bij mijn bestelling kan gooien. :P

Ik was al tijden op zoek naar een leren shopper-achtige tas voor school. Vond deze erg leuk, en met de kortingscode voor 25% is het nog best te doen. :P
''Going mental on the Wabbu''
pi_111262377
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wilde dat leuke conscious jurkje nog een keer bestellen, alleen dan in een andere maat, maar volgens mij wordt die niet meer geleverd of zo. :{

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0021637_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zag er tig hangen in de winkel.
Die stond mij overigens niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 mei 2012 @ 20:49:52 #284
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_111262769
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Tof ding Semtex! Ga gelijk even kijken of ik 'm nog bij mijn bestelling kan gooien. :P

Ik was al tijden op zoek naar een leren shopper-achtige tas voor school. Vond deze erg leuk, en met de kortingscode voor 25% is het nog best te doen. :P
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G10 99837 09090 61 2177 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik hoop dat ik die een x in de sale kan krijgen :9 , al gok ik dat iedereen dan losgaat op dat ding :D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 7 mei 2012 @ 20:58:27 #285
123170 alors
zlata1234
pi_111263295
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik die een x in de sale kan krijgen :9 , al gok ik dat iedereen dan losgaat op dat ding :D
Mijn plan ook :@
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111266933
Volgens PostNL is het H&M pakket 27 april geretourneerd.
H&M heeft nog niets..
Ik begin te denken dat het kwijt is.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111267287
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Volgens PostNL is het H&M pakket 27 april geretourneerd.
H&M heeft nog niets..
Ik begin te denken dat het kwijt is.
Ruim een week, incl. alle feestdagen ;) Niet zo gek hoor :) Mijn pakket heeft wel eens 3 weken rondgedwaald. Zonder feestdagen.

H&M heeft mij nog een mail gestuurd, dat zeker bij een pakket het (de verwerking) even kan duren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111267422
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ruim een week, incl. alle feestdagen ;) Niet zo gek hoor :) Mijn pakket heeft wel eens 3 weken rondgedwaald. Zonder feestdagen.

H&M heeft mij nog een mail gestuurd, dat zeker bij een pakket het (de verwerking) even kan duren.
Ok, het was een zak die met de pakketpost is weggegaan.
Ben nu wel gelukkig avn die maandfactuur af, meisje aan de telefoon liet me het "gewoon" overmaken *O*

Zit nu nog te wachten op de mandjes (jute, die zijn echt superhandig!).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111267522
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:04 schreef Ml-etje het volgende:

Ben nu wel gelukkig avn die maandfactuur af, meisje aan de telefoon liet me het "gewoon" overmaken *O*

Je mag het altijd overmaken, wanneer je wil, maar ze doen alsof ze liever hebben dat je de acceptgiro afwacht ofzo, vage H&M :D

Even kijken welke mandjes je bedoelt :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111268049
Ik krijg ook altijd een maandfactuur maar ik betaal gewoon elke keer als ik mijn pakket krijg. Zo'n factuur vind ik veel te verwarrend :P
pi_111269712
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je mag het altijd overmaken, wanneer je wil, maar ze doen alsof ze liever hebben dat je de acceptgiro afwacht ofzo, vage H&M :D

Even kijken welke mandjes je bedoelt :)
Vind vooral het bijbetalen voor de factuur en de voorwaarden niet echt prettig.

-edit- Deze:
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111269985
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind vooral het bijbetalen voor de factuur en de voorwaarden niet echt prettig.

-edit- Deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D52 91621 12035 74 2414 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oh die zijn idd leuk O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111270073
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh die zijn idd leuk O+
Heb er kleding/riemen/leggings enz in liggen.
Geen omvallende stapels meer O+ dat metalen randje is ook heel handig.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111270161
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb er kleding/riemen/leggings enz in liggen.
Geen omvallende stapels meer O+ dat metalen randje is ook heel handig.
Ik heb net een bestelling de deur uit gedaan, ik mag echt niks meer bestellen deze maand, help :D Volgende maand maar eens wat uit de Home collectie O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111270339
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb net een bestelling de deur uit gedaan, ik mag echt niks meer bestellen deze maand, help :D Volgende maand maar eens wat uit de Home collectie O+
_O- wat had je allemaal?

*terugscrollt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111270609
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- wat had je allemaal?

*terugscrollt.
Niks bijzonders, 1 basic vest en verder kinderkleding ;) Ik heb de laatste 2 maanden al schandalig veel ingeslagen, dus ik mocht verder niks en heb snel besteld :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111271646
Bij TNT stond; bezorging vandaag

Heb niks binnen gehad :') Dus zullen ze morgen wel mee bedoelen :P
pi_111272210
Hihi H&M klantenservice heeft het jurkje voor mij besteld. O+

Levering pas eind deze maand maar toch. :')
pi_111284275
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik die een x in de sale kan krijgen :9 , al gok ik dat iedereen dan losgaat op dat ding :D
Zo doe ik het normaal gesproken ook (ik aas nu al op die wetsuitrok :P) maar ik vond deze wel erg tof. Als ie tegenvalt gaat ie terug en is poging 2 idd in de sale. ;)
''Going mental on the Wabbu''
pi_111372486
Waarom staat dit steeds linksboven in m'n scherm bij H&M? :D

"Maximaal 1 per klant. Normale prijs ¤ 14,95. Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

Deze aanbieding wordt verwerkt in je shoppingbag"
Tap tap tap
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:10:03 #301
123170 alors
zlata1234
pi_111383497
Katoenen en viscose jurkjes en rokjes *O* ze kunnen het nog
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')