abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:34:51 #276
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_112189788
En dat we geen prijzen winnen is aan de andere kan heel gek, je verslaat tottenham en Chelsea met dikke cijfers, en tegen Norwich verlies je. Zulke wedstrijden moeten gewonnen worden, een bredere selectie zou al fijner zijn.
pi_112194808
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Over een paar jaar kan het transferbeleid van Arsenal weer ineens heel anders zijn, voor Gotze werd afgelopen seizoen ook al 40 miljoen geboden.
jaja Arsenal die 40 miljoen heeft geboden :'), Dan moet Kroenke eerst zijn aandelen aan Usmanov verkopen
pi_112203469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Hazard is onmogelijk voor Arsenal, net zoals Götze denk ik .
Daar Gotze begin dit jaar zijn contract verlengt heeft is dat wel duidelijk dat die onhaalbaar is.

quote:
99s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Over een paar jaar kan het transferbeleid van Arsenal weer ineens heel anders zijn, voor Gotze werd afgelopen seizoen ook al 40 miljoen geboden.
Arsenal heeft afgelopen seizoen helemaal geen bod voor Gotze gedaan. Arsenal heeft zomer 2011 wel geprobeerd Hazard al te halen maar helaas. Wenger doet geen transfers boven de 30 miljoen.
pi_112213241
Hoop in ieder geval dat het met van persie niet zo'n saga wordt als met Cesc. Gewoon snel afhandelen, beetje jammer dat het EK er nu nog tussen zit. Had gehoopt dat we nog voor het EK na Podolski nog wat grote namen konden strikken. Denk dat Van Persie ook heel anders tegen een verlenging aankijkt als hij opeens op het veld staat met een Kagawa en een M'villa.

Worst case scenario is Van Persie laat deze zomer nog kwijtraken en dan geen tijd meer hebben voor andere aankopen. Dan komen we echt niet meer in de top 4 en ik vrees dat als je een seizoen CL mist je wel even in een gat blijft een paar jaar, kijk maar naar Liverpool.

Maar zeg nu zelf, Van Persie kan vertrekken, veel meer geld verdienen en nog eens een reële kans op titels hebben ergens anders. Als je het zo bekijkt is het eigenlijk moeilijk voor te stellen dat ie bijtekent maar een of twee andere grote namen er bij en het ziet er opeens heel anders uit.
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:30:38 #280
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_112215291
Ach, stel dat Van Persie vertrekt voor de hoofdprijs en Arsenal haalt bijvoorbeeld Huntelaar, dan denk ik niet dat Arsenal er echt op achteruit gaat.

Als Huntelaar de aanvoer krijgt die Van Persie krijgt, en ook alle strafschoppen en vrije trappen mag nemen (iets dat Huntelaar bij Ajax ook prima deed), dan verwacht ik dat KJ ook wel op rond de 30 goals eindigt...
pi_112217559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:41 schreef Kaap het volgende:

[..]

Daar Gotze begin dit jaar zijn contract verlengt heeft is dat wel duidelijk dat die onhaalbaar is.

[..]

Arsenal heeft afgelopen seizoen helemaal geen bod voor Gotze gedaan. Arsenal heeft zomer 2011 wel geprobeerd Hazard al te halen maar helaas. Wenger doet geen transfers boven de 30 miljoen.
In de zomer is er wel degelijk een bod van 30m pond gedaan op Götze. Evenals een 20m pond bod op Reina, toegegeven door hemzelf. Reina ging alleen niet weg omdat de voorzitter van Liverpool dat niet toestond.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef SpamNinja het volgende:
Hoop in ieder geval dat het met van persie niet zo'n saga wordt als met Cesc. Gewoon snel afhandelen, beetje jammer dat het EK er nu nog tussen zit. Had gehoopt dat we nog voor het EK na Podolski nog wat grote namen konden strikken. Denk dat Van Persie ook heel anders tegen een verlenging aankijkt als hij opeens op het veld staat met een Kagawa en een M'villa.
Kagawa gaat naar Man Utd voor 15m pond ongeveer.
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:23:26 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112221541
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, stel dat Van Persie vertrekt voor de hoofdprijs en Arsenal haalt bijvoorbeeld Huntelaar, dan denk ik niet dat Arsenal er echt op achteruit gaat.

Als Huntelaar de aanvoer krijgt die Van Persie krijgt, en ook alle strafschoppen en vrije trappen mag nemen (iets dat Huntelaar bij Ajax ook prima deed), dan verwacht ik dat KJ ook wel op rond de 30 goals eindigt...
Denk het niet, RVP creëert veel zelf en dat kan KJH toch een stuk minder
pi_112222125
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Denk het niet, RVP creëert veel zelf en dat kan KJH toch een stuk minder
Ja, en hij scoort ook veel van die half kansen. Zoals die al die zieke volley's. Huntelaar heeft daar de techniek gewoon niet voor.
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:46:04 #284
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_112234508
Mvilla kan een mooie aankoop zijn.
Arteta wordt ook oud.
pi_112264361
O+

http://www1.skysports.com(...)maelen-s-Arsenal-vow

Verder... Song verkozen op nummer 2 voor Player of the Season, boven Arteta en Koscielny... hmmm!
all your heroes are whores
pi_112300534
Afellay naar Arsenal, zou mooi zijn:
http://football-talk.co.u(...)ing-to-north-london/
pi_112300910
Kan ook goed overweg met RVP geloof ik, zou het niet erg vinden iig :D
all your heroes are whores
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:37:58 #288
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_112301127
Zou ik heel erg blij mee zijn!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:38:58 #289
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_112301168
Trouwens, ik heb het gevoel dat het heel vaak voorkomt dat spelers aan zowel Arsenal als Tottenham gekoppeld worden. Ben ik daar de enige in of hebben meerdere dat?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:39:30 #290
123170 alors
zlata1234
pi_112301190
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:20 schreef lordteddybeer het volgende:
Afellay naar Arsenal, zou mooi zijn:
http://football-talk.co.u(...)ing-to-north-london/
Vind ik echt een Arsenal speler, zou ik enorm toejuichen, kan ook goed met Robin overweg, zowel op als buiten het veld volgens mij :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_112301734
Alhoewel ik het niet 1,2,3 zie gebeuren, zou ik het wel een enorm goede aankoop vinden. Destijds echt een gemiste kans geweest om hem voor zo weinig geld niet te halen.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:58:53 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112301841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
Alhoewel ik het niet 1,2,3 zie gebeuren, zou ik het wel een enorm goede aankoop vinden. Destijds echt een gemiste kans geweest om hem voor zo weinig geld niet te halen.
Dat doet Wenger wel vaker, zie VdV
pi_112302051
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat doet Wenger wel vaker, zie VdV
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:23:40 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112302719
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
? Dat treuzelen blijft een gebrek van die man, zeker als je het van relatieve koopjes moet hebben
  zondag 10 juni 2012 @ 12:48:57 #295
123170 alors
zlata1234
pi_112689278
quote:
Voorzitter Arsenal waarschuwt Van Persie
HOOFDDORP - De voorzitter van Arsenal, Peter Hill-Wood, vreest dat Robin van Persie vertrekt als de Nederlander veel meer geld wil verdienen.

Van Persie heeft nog een contract tot medio 2013 bij Arsenal en heeft al enkele gesprekken met de Londense club gehad. De topscorer van de Premier League staat echter ook in de belangstelling van onder meer Manchester City en Juventus. Clubs die volgens Hill-Wood meer financiële middelen tot hun beschikking hebben.

''Van Persie is ongelooflijk belangrijk voor ons en een uitermate goede aanvoerder'', zegt de voorzitter van The Gunners in de Sunday Mirror.

''Maar als er iemand langskomt en Robin 350.000 euro per week aanbiedt, ben ik bang dat we daar niet mee kunnen concurreren. Met spelers weet je nooit wat ze gaan doen.''

''Sommige spelers zeggen dat ze prijzen willen winnen, maar veranderen van gedachten als ze een riant aanbod krijgen. Dan moet je hopen dat ze het naar hun zin hebben bij de club en loyaal zijn.''

''Hopelijk kunnen we tot overeenstemming komen met Robin en verlengt hij zijn contract'', besluit Hill-Wood.

Door: NUsport
Koop nou eens gewoon wat goede spelers, als hij voor het geld ging was ie allang weggeweest kneus.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_112689642
quote:
13s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:48 schreef alors het volgende:

[..]

Koop nou eens gewoon wat goede spelers, als hij voor het geld ging was ie allang weggeweest kneus.
Inderdaad, wat een lul. Proberen ze het een geldzaak te maken en doen of Robin een geldwolf is als hij weggaat. Natuurlijk speelt geld een rol, maar Arsenal moet eens stoppen met calimero te spelen en alles de schuld geven dat spelers weggaan omdat ze ergens anders mee kunnen verdienen ipv te kijken naar hun lage sportieve intenties van het club. Zelfde geldt voor Nasri. Kan je hem ongelijk geven? Meedoen om het kampioenschap en meer salaris of elke jaar voor de top 4 strijden en elke jaar je beste teammaten zien vertrekken. Ik zou het ook wel weten als ik geen Arsenal fan was.

Echt ook smerig dat hij hiermee in het nieuws komt, die Hill-Wood, beetje zwart maken, rot toch op.
pi_112696042
quote:
13s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:48 schreef alors het volgende:

[..]

Koop nou eens gewoon wat goede spelers, als hij voor het geld ging was ie allang weggeweest kneus.
Is ook niet het hele interview.

quote:
"He is vital to us and has been an extremely good captain," Hill-Wood told The Sun.

"But if somebody comes along and offers Robin £250,000 a week then I am afraid we cannot compete with that.

"With players, you never know what they are going to do.

"Some players say they want silverware but when they have the chance to earn ­extraordinary money that has been pumped into the game, then you just have to hope they will stay ­because they are happy and loyal where they are."

"There are players like Ryan Giggs and Paul Scholes at Manchester United who have been loyal to one club but players like that are few and far between," he added.

"Hopefully we can reach ­agreement with Robin and ideally he will extend his contract.

"We have already brought in one new player in Lukas ­Podolski and I believe we will bring in more.

"I am confident we will, in fact.

"I just hope that Robin will be with us next season because I genuinely feel we can make a real challenge for the ­Premier League title."
pi_112699372
Heel slim, wat HillWood hier doet. Suggereren dat als Robin blijft hij tussen de Engelse lievelingetjes hoort. Is een liefhebber als van Persie vatbaar voor.

Maar niet zo sjiek om te zeggen dat van Persie een graaier is als hij vertrekt voor een bak met geld, want als van Persie naar een andere club gaat omdat hij nou eenmaal prijzen wil winnen, komt daar sowieso een behoorlijk salaris bij kijken, want dat is een spits die er meer dan 30 in legt nou eenmaal waard. :Y

Het is een utopie om te denken dat van Persie naar een club als Barca of Real gaat voor de prijzen, en dan een laag salaris gaat vragen, want 'anders lijk ik zo hebberig.' Fucking marktwerking, en dat weet de voorzitter ook. :6

Hij kan zijn tijd beter besteden aan transferlijstjes bekijken, en eens van die grote pot geld afkomen. :(
-nee-
pi_112706945
Oja, en de komst van Afellay juich ik ook toe. 2 Nederlanders in de aanval van Arsenal. _O_
-nee-
  zondag 10 juni 2012 @ 20:34:55 #300
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_112707861
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:39 schreef Marsenal het volgende:
Heel slim, wat HillWood hier doet. Suggereren dat als Robin blijft hij tussen de Engelse lievelingetjes hoort. Is een liefhebber als van Persie vatbaar voor.

Maar niet zo sjiek om te zeggen dat van Persie een graaier is als hij vertrekt voor een bak met geld, want als van Persie naar een andere club gaat omdat hij nou eenmaal prijzen wil winnen, komt daar sowieso een behoorlijk salaris bij kijken, want dat is een spits die er meer dan 30 in legt nou eenmaal waard. :Y

Het is een utopie om te denken dat van Persie naar een club als Barca of Real gaat voor de prijzen, en dan een laag salaris gaat vragen, want 'anders lijk ik zo hebberig.' Fucking marktwerking, en dat weet de voorzitter ook. :6

Hij kan zijn tijd beter besteden aan transferlijstjes bekijken, en eens van die grote pot geld afkomen. :(
Ik weet niet of Van Persie er bij een andere club ook gewoon 30 in legt hoor.

Bij Arsenal speelt dat hele elftal in dienst van Van Persie, en mag hij ook ALLES nemen. Iedere vrije trap, iedere strafschop, en als hij zegt dat hij op doel wil staan omdat hij koude handen heeft en handschoentjes aan wil, dan mag dat waarschijnlijk ook...

Als Arsenal er een wereldbedrag voor zou kunnen krijgen, zoals Liverpool met Torres, dan is Arsenal gek als ze hem niet verkopen, en voor een fractie van dat bedrag gewoon weer een andere prima speler halen.

Als je Bas Dost of Janko bij Arsenal in de spits zet en je speelt zo'n speler per wedstrijd 20x keer aan in/rond de 16, dan scoren die ook 25+ goals. Daar twijfel ik echt niet aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')