abonnement Unibet Coolblue
pi_110646305
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef heaven7 het volgende:
Hmpf ik heb al 14 jaar mijn nagels rond en telkens als ik probeer ze vierkant (niet helemaal super vierkant maar met beetje afgeronde randjes) te maken ziet het er belachelijk uit maar bij anderen vind ik het zo mooi :{ Wat doe ik fout? Iemand tips behalve langer laten groeien op dit moment?

[ afbeelding ]

Ik wil dit:

[ afbeelding ]
de hoeken niet meer vijlen.
het beste is om ze een na het groeien in 1x helemaal recht kort te vijlen (dus je vijl niet van richting veranderen, alleen recht!)
en als ze dan groeien dan groeien de hoekjes ook mee, dan krijg je rechthoekige nagels :)


*edit ohja sorry crappy paint, maar hopenlijk snap je het :P

pi_110650776
O+ Dankje voor de hulp! Helemaal duidelijk hoor! :Y Heb ze nu maar even half rond nog gevijld, vind het zo zonde om alles eraf te halen ;(
pi_110652548
stoppen met rond vijlennnn :( dan duurt het nog langer voor ze vierkant zijn :P
  zondag 22 april 2012 @ 22:54:33 #229
373239 rosakai
spel-fouten-koningin
pi_110655496
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Layla - Black as Ebony

[ afbeelding ]
Wouw.... Het ziet er bijna uit alsof.... Alsof.... Zo strak wou... (Verliefde oogjes met hartjes enzo)
  zondag 22 april 2012 @ 23:02:37 #230
127981 Misstique
11-07-2014
pi_110655983
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Layla - Black as Ebony

[ afbeelding ]
Wat een geweldige kleur! Waar koop je dat merk? :o.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_110658673
Wat voor basecoat gebruiken jullie? Mijn lakjes hebben na 1 of 2 dagen al tipwear, en de derde dag kan ik het er haast zo aftrekken... Als ik met mijn ene nagel onder de nagellak van een andere nagel zit perongeluk laat het zo los en heb ik de hele lak wat over de nagel zat in 1 stuk in mijn handen.. Ik heb al verschillende removers geprobeerd, en doe altijd als ik mijn lak eraf haal mijn nagels nog 1 keer na met een schoon watje met remover.

Ik heb nu 3 basecoats geprobeerd: xxl basecoat van Essence, basecoat van de HEMA en de ridge filling basecoat van Seche Vite.

Ik gebruik altijd de topcoat van Poshe, ook onder matte topcoats (anders slijten die helemaaaaal snel!)

En de nageluiteindes die lang genoeg zijn wrap ik met lak en topcoat. Maakt eigenlijk geen verschil..


Wat doe ik verkeerd???
  maandag 23 april 2012 @ 07:43:09 #232
373239 rosakai
spel-fouten-koningin
pi_110662723
ChantalQT.
Heb je dat bij alle nagellak?
Gebruik je ook aceton vrije remover?
En doe je voor het lakken je handen insmeren en je nagelriemen verzorgen?


Ikzelf gebruik altijd een laagje xxl nails van herome met een laagje sticky van cnd. Dat is ook een ridge filler. (Te koop bij o.a prettypolish.nl)
En de laatste tijd bij een gewone lak (zonder figuurtjes e.d.) de sally handson invisible die droogt lekker snel.

Ik zou zeggen probeer deze base coat eens ik heb er totaal geen enkele klacht over!
  maandag 23 april 2012 @ 09:10:17 #233
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_110663650
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:00 schreef ChantalQT het volgende:
Wat voor basecoat gebruiken jullie? Mijn lakjes hebben na 1 of 2 dagen al tipwear, en de derde dag kan ik het er haast zo aftrekken... Als ik met mijn ene nagel onder de nagellak van een andere nagel zit perongeluk laat het zo los en heb ik de hele lak wat over de nagel zat in 1 stuk in mijn handen.. Ik heb al verschillende removers geprobeerd, en doe altijd als ik mijn lak eraf haal mijn nagels nog 1 keer na met een schoon watje met remover.

Ik heb nu 3 basecoats geprobeerd: xxl basecoat van Essence, basecoat van de HEMA en de ridge filling basecoat van Seche Vite.

Ik gebruik altijd de topcoat van Poshe, ook onder matte topcoats (anders slijten die helemaaaaal snel!)

En de nageluiteindes die lang genoeg zijn wrap ik met lak en topcoat. Maakt eigenlijk geen verschil..

Wat doe ik verkeerd???
Ik buf mijn nagels elke paar weken en sla daarbij de gladste kant van de polijstvijl over. Daardoor blijven ze dus iets of wat 'ruw' (zie je verder niks van, want ik pak wel de op een na gladste kant van een polijstvijl) en dit zorgt ervoor dat de lak beter houdt.

Verder ontvet ik mijn nagels voor het lakken altijd met Blue Scrub (bij de groothandel in Veldhoven gehaald) of pure alcohol. Als basecoat gebruik ik Sally Hansen Maximum Growth. Hiermee heb ik ook nog nooit stains gehad. Als topcoat gebruik ik Nubar Diamont of Revlon Quick Dry. En altijd tips wrappen met het laatste laagje kleurlak en met de topcoat.

Maar ik merk wel dat ik met sommige lakken sowieso sneller tipwear heb dan met andere. Catrice slijt bij mij bijvoorbeeld altijd wel op de tweede dag al wel. Maar Douglas Absolute Nails blijft makkelijk 5 dagen zitten zonder enige slijtage. Ook OPI blijft lang zitten op deze manier, maar een budgetmerk als W7 ook. Maar de methode die ik hierboven beschreef, werkt voor mij vooralsnog prima. Hoop dat je er wat mee kan :)
pi_110663720
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef deadly_kiss het volgende:
stoppen met rond vijlennnn :( dan duurt het nog langer voor ze vierkant zijn :P
Heb de zijkanten niet rond gevijld alleen de scherpe (voor mijn doen dan :P) hoekjes. Nu kan het recht groeien met afgeronde bovenkant zeg maar en kan ik het over een tijdje gewoon recht afknippen zonder dat ik wekenlang met korte stompjes rondloop :P
pi_110664134
Buffen doe ik liever nog niet, ze zijn al zo zwak. Ik ben ze echt nog aan het laten groeien na 20 jaar bijten en scheuren.

Ik gebruik remover zonder aceton, maar ik heb ook wel ontsmettingsalcohol. Ga ik dat eens proberen voor erna!
Wrappen doe ik inderdaad al.

Het merk maakt eigenlijk weinig verschil, ik heb het met Catrice maar ook met China Glaze of Herome.

Gisteravond om 10 uur gelakt, nu heb ik alweer een chip op mijn duim... :'(
pi_110665068
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:33 schreef ChantalQT het volgende:
Buffen doe ik liever nog niet, ze zijn al zo zwak. Ik ben ze echt nog aan het laten groeien na 20 jaar bijten en scheuren.

Ik gebruik remover zonder aceton, maar ik heb ook wel ontsmettingsalcohol. Ga ik dat eens proberen voor erna!
Wrappen doe ik inderdaad al.

Het merk maakt eigenlijk weinig verschil, ik heb het met Catrice maar ook met China Glaze of Herome.

Gisteravond om 10 uur gelakt, nu heb ik alweer een chip op mijn duim... :'(
Misschien ligt het eraan wat voor werk je doet... ofzo
Gewoon normaal doen ja.
pi_110665180
Zit achter de pc, dus niet zwaar voor nagellak zoals afwassen ofzo :P

Ik snap er echt niks van ;(
pi_110665223
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef rosakai het volgende:

[..]

Wouw.... Het ziet er bijna uit alsof.... Alsof.... Zo strak wou... (Verliefde oogjes met hartjes enzo)
Het zit er nog geen 24 uur op en heb al aardig wat chips, dus meh :')

quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wat een geweldige kleur! Waar koop je dat merk? :o.
Layla komt uit Italie, is te koop daar en in de USA. Ik weet even niet welke webshops dit naar NL shippen want ik heb ze gekregen, maar er zal vast wel ergens een shop zijn die ze verkoopt.
pi_110665248
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:00 schreef ChantalQT het volgende:
Wat voor basecoat gebruiken jullie? Mijn lakjes hebben na 1 of 2 dagen al tipwear, en de derde dag kan ik het er haast zo aftrekken... Als ik met mijn ene nagel onder de nagellak van een andere nagel zit perongeluk laat het zo los en heb ik de hele lak wat over de nagel zat in 1 stuk in mijn handen.. Ik heb al verschillende removers geprobeerd, en doe altijd als ik mijn lak eraf haal mijn nagels nog 1 keer na met een schoon watje met remover.

Ik heb nu 3 basecoats geprobeerd: xxl basecoat van Essence, basecoat van de HEMA en de ridge filling basecoat van Seche Vite.

Ik gebruik altijd de topcoat van Poshe, ook onder matte topcoats (anders slijten die helemaaaaal snel!)

En de nageluiteindes die lang genoeg zijn wrap ik met lak en topcoat. Maakt eigenlijk geen verschil..


Wat doe ik verkeerd???
Heb je geen vette nagels voordat je de basecoat doet?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_110665806
Nee Joysa, want ik doe ze dus altijd nog even af met remover. Ze zijn daarna ook droog en niet vet (niet wat ik kan zien/voelen in ieder geval)
pi_110666174
Lak je ze meteen nadat je je nagels hebt schoongemaakt met remover of was je daarna je handen nog een keer? Ik merk dat als ik meteen weer lak dat het ook minder goed gaat dus was mn handen altijd nog even goed met Dreft ofzo.
  maandag 23 april 2012 @ 10:53:44 #242
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_110666335
quote:
12s.gif Op zondag 22 april 2012 16:11 schreef rosakai het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mooi! O+
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Layla - Black as Ebony

[ afbeelding ]
Oh my wat heb je een mooie nagels! En die kleur! :9~ :9~ O+
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_110666386
Ik lak ze eigenlijk gelijk nadat ik de laatste keer remover eroverheen heb gedaan, ik wacht even tot zze opgedroogd zijn zeg maar en dan ga ik lakken. Maar volgende keer dus met Dreft wassen!

Is het een idee om een sticky basecoat te kopen? En welke is dan goed?
  maandag 23 april 2012 @ 11:36:15 #244
373239 rosakai
spel-fouten-koningin
pi_110667760
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef ChantalQT het volgende:
Ik lak ze eigenlijk gelijk nadat ik de laatste keer remover eroverheen heb gedaan, ik wacht even tot zze opgedroogd zijn zeg maar en dan ga ik lakken. Maar volgende keer dus met Dreft wassen!

Is het een idee om een sticky basecoat te kopen? En welke is dan goed?
http://www.google.nl/sear(...)&fp=2af98471b194f170

dit is van cnd (mijn favo) en dit zijn de online stores waar je m evt kan kopen.
pi_110668761
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef ChantalQT het volgende:
Ik lak ze eigenlijk gelijk nadat ik de laatste keer remover eroverheen heb gedaan, ik wacht even tot zze opgedroogd zijn zeg maar en dan ga ik lakken. Maar volgende keer dus met Dreft wassen!

Is het een idee om een sticky basecoat te kopen? En welke is dan goed?
Is het proberen waard :) Misschien toch restant van (opgedroogde) remover wat zit te buggen. En nagels lakken werkt bij mij sowieso niet nadat ik net heb gedoucht. Moeten niet zacht enzo zijn.
  maandag 23 april 2012 @ 13:05:40 #246
164755 Mss
kutHOEr
pi_110671087
Je moet juist je handen wassen nadat je hebt gelakt. Remover lost je lak op, dus die moet eraf zijn voordat je opnieuw lakt anders laat het veel sneller los. Gewoon wassen en goed afdrogen.

Verder kun je orly bonder als basecoat gebruiken.
Aids.
pi_110672153
Lakken is gewoon nog een soort van rocket sience :P

Ik ga vanavond even naar de sticky basecoats kijken, zit nu op werk :@

Bedankt allemaal!
pi_110672877
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef Mss het volgende:
Je moet juist je handen wassen nadat je hebt gelakt. Remover lost je lak op, dus die moet eraf zijn voordat je opnieuw lakt anders laat het veel sneller los. Gewoon wassen en goed afdrogen.

Verder kun je orly bonder als basecoat gebruiken.
Eh dat zeg ik toch :? Maar waarom zou je na het lakken je handen moeten wassen :?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2012 13:47:42 ]
  maandag 23 april 2012 @ 13:56:30 #249
164755 Mss
kutHOEr
pi_110673218
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:46 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Eh dat zeg ik toch :? Maar waarom zou je na het lakken je handen moeten wassen :?
Het was ook een reactie op chantal, omdat zij direct na de remover gaat lakken. En ik bedoelde dat ze na de remover, voor het lakken haar handen moet wassen. Heb dat even verkeerd getypt.
Aids.
pi_110673888


Tuxedo nails.

Heb de Fruity Nailart Sealer van Essence eroverheen gedaan maar ik ben niet tevreden ermee. Hij is hartstikke dikt en trekt m'n nailart mee als het ware. Een normale topcoat doet dit niet.
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')