pi_110202203
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef Sjeen het volgende:

ah :) ok dan... ik wil graag nu nog 5,6 kilo afvallen. Liefst voor 13 juli *O*
Ik word juist een beetje moedeloos van hoeveel ik nog wil afvallen _O- Maar misschien ook goed, want dan ben ik minder geneigd om van het pad af te raken omdat het nog zoveel is *)

Was het nog maar 5,6 kg, woah! Einddoel in zicht, Sjeen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110203394
Ja, mijn doel is ook nog heel ver weg. :D

Maar het klopt voor mij wel een beetje.
100 jaar geleden viel ik af van 84 naar 75, echt een mijlpaal toen ik 74,5 aantikte en daarna was het ook meteen gedaan op de een of andere manier.
En in 2010 ook. Onder de 90, welgeteld 1 week en toen ging ik op vakantie en verslofte de boel.
Nu dus idd dat einddoel maar goed voor ogen houden.
Sasha ♥ Oscar
Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.
pi_110203493
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net een artikel waarin wordt aangegeven dat het belangrijk is om te kijken naar hoeveel kilo's je nog wilt afvallen en vooral niet steeds tevreden kijkt naar hoeveel je al bent afgevallen. Als je jezelf namelijk teveel schouderklopjes geeft over wat je al hebt bereikt dan heb je sneller kans dat je van het dieetpad afraakt. Je focussen op wat je nog wilt bereiken houdt je scherper en geeft minder kans om te falen.
:D klopt, ik zeg steeds: maar ik moet er nog vijftien!! En dan zeggen anderen van ja, maar je bent al zoveel kwijt. En dat is ook wel zo, maar ik moet er nog steeds vijftien :6
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
  woensdag 11 april 2012 @ 21:31:09 #104
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_110203650
Uur bodybalance en ik zie alles weer positiever in. Ik word gewoon kribbig als ik dus niet 1 keer per week sport ofzo... Weird.

En ik moet nog 12.5. Ben over de helft, vind het gewicht dat ik kwijt wil wel een stuk bereikbaarder dan de 30 kilo die het was. :+
pi_110203810
je raakt er aan verslaafd sil :D

net toch maar een klein rondje gelopen van 7,5 km, mijn brakke rug had er aavankelijk weinig zin in maar nu voel ik me toch wel beter :D
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
  woensdag 11 april 2012 @ 21:34:43 #106
54772 Silmarwen
pi_110203931
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
je raakt er aan verslaafd sil :D

net toch maar een klein rondje gelopen van 7,5 km, mijn brakke rug had er aavankelijk weinig zin in maar nu voel ik me toch wel beter :D
Het zijn de endorfinen denk ik dan maar. :D

Wel vette kramp in mijn tenen zeg. Nieuwe les nu, even wennen. Wel lekker. Three legged dog, zo leuk!!! Echt :D
Volgende keer alleen even een banaan eten van te voren en wat extra water drinken. Hopelijk geen kramp dan.

Zo en nu bakje yoghurt + Game of Thrones!
  woensdag 11 april 2012 @ 21:41:57 #107
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_110204501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond je al zo stil audrey :D maar het bevalt dus wel?
haha ja ik hou het echt niet meer bij nu :D Is heel erg leuk! Ben bezig met het opzetten van webshops dus kan niet meer zoveel fokken :+ Maar ik spiek wel mee zo af en toe.
pi_110209824
Hmm... persoonlijk kijk ik liever naar beiden. Als ik alleen kijk naar die twintig die nog moeten raak ik de motivatie kwijt, als ik denk aan die twintig die ik al mis heb ik hoop voor de volgende twintig.

Even een schouderklopje. Roll play game avond, wat inhoud een ongelooflijke hoeveelheid snoep op de tafel en ik heb niks genomen. *stiekem een beetje trots*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_110210254
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net een artikel waarin wordt aangegeven dat het belangrijk is om te kijken naar hoeveel kilo's je nog wilt afvallen en vooral niet steeds tevreden kijkt naar hoeveel je al bent afgevallen. Als je jezelf namelijk teveel schouderklopjes geeft over wat je al hebt bereikt dan heb je sneller kans dat je van het dieetpad afraakt. Je focussen op wat je nog wilt bereiken houdt je scherper en geeft minder kans om te falen.
Het is wel moeilijk om niet steeds tevreden te zijn met wat je al kwijt bent als je elke keer als je in de spiegel kijkt denkt van, joh wat een strak buikie hahaha :P
Vanmorgen toch maar op de weegschaal gestaan en schade van het paasweekend viel mee, 1 kilo..
My salvation lies in your love..
pi_110210278
Nou op mn thuis weegschaal weeg ik inmiddels 77,7 kg (zo schoon aan de haak ofzo)

Dus voor die schaal wil ik nog 3 kg afvallen :)

Gok dat ik bij de dietiste , ergens in de 78 weeg dus. en ik wil bij de dietiste net onder de 75 wegen en dan vind ik het mooi geweest, dan de balans zien te gaan vinden.
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
pi_110210784
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Joene het volgende:
Nou op mn thuis weegschaal weeg ik inmiddels 77,7 kg (zo schoon aan de haak ofzo)

Dus voor die schaal wil ik nog 3 kg afvallen :)

Gok dat ik bij de dietiste , ergens in de 78 weeg dus. en ik wil bij de dietiste net onder de 75 wegen en dan vind ik het mooi geweest, dan de balans zien te gaan vinden.
Wooh dat is niet veel meer :D
My salvation lies in your love..
  woensdag 11 april 2012 @ 23:29:28 #112
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_110211418
Ik ben tot nu toe 4 kilo afgevallen, nog 16 te gaan. Af en toe kijk ik in dit topic, maar helemaal volgen kan ik niet; Dit topic gaat veel te snel haha, maar heb wel zo nu en dan bruikbare tips gelezen en vind het ontzettend knap dat jullie allemaal zo goed en gemotiveerd bezig zijn!

Ik wil 2 tips plaatsen waar ik zelf aan doe (en wat mij ook helpt)

Ik zorg er voor dat ik altijd genoeg en soorten fruit in huis heb. Dit fruit snijd ik dan in stukjes. Iedere keer als ik de koelkast open doe om te eten of te drinken pak ik altijd een paar stukjes fruit. Zo krijg ik dagelijks genoeg vitamine binnen, helpt het het hongergevoel tegen te gaan en de zin om ongezond te eten.

Tussen het koken door loop ik altijd rondjes in huis, of loop de trap op en af. Steeds als ik moet wachten tot dat bijvoorbeeld het vlees gaar is, vindt ik zo vervelend dat ik dat dan maar ga doen.
Dit helpt niet alleen tegen de verveling, het is ook extra lichaamsbeweging.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_110217220
en weekendkilo nummer twee is ook foetsie. Nog 1,3 te gaan, dat red ik niet meer in 1 dag, dus dit wordt de eerste keer sinds 13 weken dat ik niet ben afgevallen in een week. Hopelijk ga ik me dat niet te erg aantrekken :')
I have serious issues
pi_110217303
Goffer ik ben echt nog een opgezwollen gollum hoor, van het paasweekend...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_110217455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
en weekendkilo nummer twee is ook foetsie. Nog 1,3 te gaan, dat red ik niet meer in 1 dag, dus dit wordt de eerste keer sinds 13 weken dat ik niet ben afgevallen in een week. Hopelijk ga ik me dat niet te erg aantrekken :')
Mooi he, weten hoe het werkt en het eigenlijk volledig kunnen rationaliseren, maar tóch emotioneel en irrationeel gedrag vertonen.

Zó herkenbaar ;(
Nieuwe bezems vegen ánders.
pi_110217561
Ik ben mijn paaskilo's ook alweer kwijt.... En dat is best een lekker gevoel, ik zit nu ook gewoon weer op -5,4 kilo... Nog even doorzetten, bij -6,8 kilo heb ik weer een mijlpaal te pakken, en dat zou wel erg tof zijn.

Vanavond dus maar lekker even sporten.
pi_110217596
wat een aparte mijlpaal laiveneer! Of heb je dan een rond getal bereikt?
I have serious issues
  donderdag 12 april 2012 @ 08:20:34 #118
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110217617
hier weer een "offshore dieet " }:|
maar.. ik moet mezelf ook een grotere schop onder mijn kont geven.. want de gezonde keuzes zijn prima aanwezig :@

lijstje gister:
O: 2 bolletjes , 1 met ham en 1 met kaas, yoghurtje en een appel
t: koekje
L: kippepootje, patatjes en salade, en als toetje fruit
t: koekje, banaan
D: kippepootje, stukje pizza, patatjes en salade en als toetje een stukje taart

planning voor vandaag:
O: broodje met gebakken eitje, fruit
t: fruit
L : vlees met groenten
t: wsl niks want onderweg
D: nog geen idee. benieuwd wat (8> in huis haalt :P

morgen weer even boodschappen doen voor een week, want dit " geen eten in huis" gedoe is mateloos irritant! :o
pi_110217634
ik voorzie deze week veel broccoli hier, want de broccoli is aan 1 euro de kilo bij de Jumbo :')
broccoli O+
I have serious issues
pi_110217701
Mogguh,

Ontbijtje vandaag broodje sandwhichspread, broodje appelstroop , glas water , kop thee , en een sinaasappel !

Ik vind het knap om half 7 's ochtends :D
pi_110217713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik voorzie deze week veel broccoli hier, want de broccoli is aan 1 euro de kilo bij de Jumbo :')
broccoli O+
Vertel mij is hoe je Broccoli lekker kan maken dan ? want ik vind het serieus niet echt lekker :{ ook niet met sausjes of gewokt :{
pi_110217727
ja, ik kan jouw smaak niet veranderen :D

ik vind het gewoon gekookt au naturel echt heerlijk, dus aan mij heb je weinig :P
I have serious issues
  donderdag 12 april 2012 @ 08:33:02 #123
54772 Silmarwen
pi_110217748
Knut weigert pertinent broccoli te eten.

Weegschaal doet raar hier, of ik. Een van de twee. Heb het idee dat mijn hormoonhuishouding fubar is alweer (toch eens terug naar de huisarts). Ik voel me net een watermeloen. Eens wat meer groene thee drinken vandaag.

O: Havermout met beetje rozijnen + groot glas water
T: Appel + pot thee
L: Kom zelfgemaakte groentesoep met balletjes (zoals mn oma altijdd eed O+) + 1 boterham en een glas melk
T: Twee crackers met sandwhichspread + thee
D: Iets van gestoofd rundvlees met aardappelpuree en zelfgemaakte appelmoes. Mijn schoonmoeder kookt.
T: Magere yoghurt + pot thee
  donderdag 12 april 2012 @ 08:33:07 #124
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_110217749
meh broccoli... ik wacht op watermeloen en aardbeien seizoen. lekker veel van eten! dan is het ook perzik en nectarine seizoen maar daar ben ik allergisch voor, en toch kan ik ze niet laten liggen! vooral die platte wilde <3

o : yoghurt, banaan, havermout door yoghurt
t : cappuccino, appeltje
l : leftover avondeten van gisteravond met rijst ( l + d omgedraaid ivm werk!)
t : yoghurt
d : geroosterd brood met kaas en uiensoep
t : groentes met yoghurtdip!
pi_110217780
oh mijn vriend is best makkelijk, die vreet vrijwel alles wat ik 'm voorzet :Y)
zolang hij geen hele beesten hoeft te ontleden en het niet gestampt is gaat het goed :P
en da's best fijn, zeker als je bedenkt dat ik 99 van de 100 keer kook :')
I have serious issues
pi_110217786
en hij merkt dat het effect heeft want hij is mooi ook tien kilo kwijt *O*
I have serious issues
pi_110217857
Joene, goed zeg! :Y Het einddoel is dus in zicht!

SQ, jij gaat ook lekker! Niet afgevallen is dan mss niet helemaal zoals je het wilde, maar het is ook niet superslecht toch? Iig ben je weer op weg naar beneden. :Y

Broccoli... ik weet het nog zo net niet.
Ik vind het alleen maar lekker, tot nu toe, uit de oven met wat olijfolie, cherrytomaatjes, courgette en oregano eroverheen. En wat mozzarella. :') Maar dat is zo bewerkelijk.
Oh, en ik had laast wel nog een stamppotje met mosterd van iemand uit OUD. Hmmm, mss ook weer eens proberen. Er ligt nog een stronkje in de koelkast. :')

En ik hyper nog even door hoor. *O* De weegschaal was ook voor mij erg aardig weer vanmorgen.
En het allerleukste ervan vind ik nog dat het komt puur door gewoon normaal eten. Niks geen dieet of na hoeven denken, ja over wat ik op brood wil, maar geen geklooi met dit of dat of wat dan ook. Ideaal *O* En dat is dus inclusief nog iets van een biscuitje ofzo 's avonds. :o :Y

Strakjes weer hardlopen. Ben wel wat stijf nog van dinsdag, maar dat gaan we er maar eens uitlopen straks. ;)

Oh, en over groene thee, dat is dus idd zo'n beetje het enige dat ik drink, prima spul. Dat helpt me op de een of andere manier ook echt.
Sasha ♥ Oscar
Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.
pi_110217880
fijn BE dat het zo lekker gaat *O*
I have serious issues
  donderdag 12 april 2012 @ 08:44:07 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_110217889
Kijken naar wat ik nog moet, is hier ook de manier om gemotiveerd te blijven...

Ik ben al 29,7 kilo kwijt is te goed voor m'n ego zegmaar.

Vanochtend niet op de weegschaal geweest, maar twijfel of ik er toch nog even op zou gaan staan. Wil zo graag die -30 halen :) Waaaaaaah! Ik zit eindelijk onder de 90 :D 89,8

Xx

[ Bericht 18% gewijzigd door Tink89 op 12-04-2012 08:49:20 ]
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
pi_110218015
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
Joene, goed zeg! :Y Het einddoel is dus in zicht!

Ja echt fijn ook wel dan hopen dat ik volhoudt om op gewicht te blijven , ben momenteel zelf ook een beetje sjaak afhaak wat sporten betreft dus mezelf ff een flinke schop onder mn hol geven! ^O^
pi_110218027
Tink!!! WooooooooooooooooooW!!!

Ik heb gewoon geen weegschaal meer thuis..
pi_110218037
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja echt fijn ook wel dan hopen dat ik volhoudt om op gewicht te blijven , ben momenteel zelf ook een beetje sjaak afhaak wat sporten betreft dus mezelf ff een flinke schop onder mn hol geven! ^O^
Nou niet eens een beetje...
pi_110218122
Mijn weegschaal was stom vanmorgen!

Maar ik ben lekker vrij vandaag dus zo lekker uurtje.Viven..
Amber ♥ & ♥ Tess
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 april 2012 @ 08:56:54 #134
319308 Tink89
To live is to dance
pi_110218127
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Tink!!! WooooooooooooooooooW!!!

Ik heb gewoon geen weegschaal meer thuis..
Txs, ik heb er de laatste paar weken zo hard op zitten wachten dat ik er gewoon helemaal emo van ben nu. Wat een aanstel zeg :?
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
pi_110218131
quote:
6s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou niet eens een beetje...
Tsjah !
pi_110218143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:56 schreef Tink89 het volgende:

Txs, ik heb er de laatste paar weken zo hard op zitten wachten dat ik er gewoon helemaal emo van ben nu. Wat een aanstel zeg :?
:D nou ja, een 8 staat al heel anders dan een 9 heur 8-)

En hier gebak vanavond. Vandaag 12,5 jaar FOKster *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110218167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D nou ja, een 8 staat al heel anders dan een 9 heur 8-)

En hier gebak vanavond. Vandaag 12,5 jaar FOKster *)
Das echt een reden voor gebak idd :D ;)
pi_110218196
:D Isa!
Dat betekent dat ik vandaag ehm... *reken* 6,5 jaar getrouwd ben. ;) :D

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:44 schreef Tink89 het volgende:
Kijken naar wat ik nog moet, is hier ook de manier om gemotiveerd te blijven...

Ik ben al 29,7 kilo kwijt is te goed voor m'n ego zegmaar.

Vanochtend niet op de weegschaal geweest, maar twijfel of ik er toch nog even op zou gaan staan. Wil zo graag die -30 halen :) Waaaaaaah! Ik zit eindelijk onder de 90 :D 89,8

Xx
*O* Wat goed zeg! *O*

En blijf maar flink vaak die getallen spammen, want 30 is ook ongeveer wat ik af zou willen vallen en als ik maar vaak genoeg zie dat anderen het gedaan hebben weet ik dat het voor mij ook haalbare kaart is! :Y 20 is me 2 jaar geleden al wel gelukt, dus 30 moet ook kunnen. Alleen nu op een andere manier.
Sasha ♥ Oscar
pi_110218205
Ik ga denk ik een mini lemon merengue taartje maken ;) Heb ik al weken, wat zeg ik: maandenlang zin in!
pi_110218285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
:D Isa!
Dat betekent dat ik vandaag ehm... *reken* 6,5 jaar getrouwd ben. ;) :D

[..]

*O* Wat goed zeg! *O*

En blijf maar flink vaak die getallen spammen, want 30 is ook ongeveer wat ik af zou willen vallen en als ik maar vaak genoeg zie dat anderen het gedaan hebben weet ik dat het voor mij ook haalbare kaart is! :Y 20 is me 2 jaar geleden al wel gelukt, dus 30 moet ook kunnen. Alleen nu op een andere manier.
Het afvallen opzich is denk ik het probleem niet Be, maar dat volhouden he :{ :@ ik weet ook nog niet hoe ik dta ga doen , al is mn levensstijl momenteel wezenlijk anders.
pi_110218362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Terecht, je hebt er echt iets voor gedaan, en dan is het heel fijn om te zien dat je zo op de goede weg zit. Dikke respect.
pi_110218372
quote:
8s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:06 schreef Joene het volgende:

Het afvallen opzich is denk ik het probleem niet Be, maar dat volhouden he :{ :@ ik weet ook nog niet hoe ik dta ga doen , al is mn levensstijl momenteel wezenlijk anders.
Met het afvallen heb ik momenteel ook weinig moeite. Het doel was 2 kilo per maand, maar dat is eerder het dubbele. Terwijl ik niet eens op een streng regime zit oid :')

Dat er af houden hè, dat vind ik eng.
pi_110218388
BE ook gefeliciteerd met de-helf-van-13 mijlpaal *O* *O*
pi_110218391
Wandelen :W
pi_110218396
Vier op een rij 8-)
pi_110218399
quote:
8s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:06 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat komt wel goed, gewoon in je pauze niet de kantine leegeten, maar gewoon je boterham meenemen, en door de weeks gewoon gezond blijven avondeten... Dan kunnen we de weekenden best eens zeggen, we gaan patat halen en bier drinken.
Bovendien, eenmaal op gewicht, kun je dat ook sturen... Zit er opeens weer 3 kilo aan, dan kun je daar al ingrijpen, en niet wachten tot je weer op 15 kilo meer zit.
pi_110218471
tink, wat ben jij een kanjer _O_ en terecht dat je daar emo van wordt zeg!
120 pakjes boter man!!! *O*
I have serious issues
pi_110218498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat komt wel goed, gewoon in je pauze niet de kantine leegeten, maar gewoon je boterham meenemen, en door de weeks gewoon gezond blijven avondeten... Dan kunnen we de weekenden best eens zeggen, we gaan patat halen en bier drinken.
Bovendien, eenmaal op gewicht, kun je dat ook sturen... Zit er opeens weer 3 kilo aan, dan kun je daar al ingrijpen, en niet wachten tot je weer op 15 kilo meer zit.
vooral dat laatste idd! Gewoon, even weer twee weekjes streng zijn en dan blijf je in balans!

Isa en BE, gefeliciteerd met de jubilea :')
I have serious issues
pi_110218514
hier zit de tweede donatie aan de porceleinen pot er weer op :7
I have serious issues
pi_110218521
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met het afvallen heb ik momenteel ook weinig moeite. Het doel was 2 kilo per maand, maar dat is eerder het dubbele. Terwijl ik niet eens op een streng regime zit oid :')

Dat er af houden hè, dat vind ik eng.
Maar als je nu af valt, en je zit niet op een streng regime... is dat dan niet een regime dat je gewoon vol blijft houden? Dan hoef je je over dat aankomen ook niet druk te maken.
Wat je tegen die tijd moet doen is heel bewust nadenken over wanneer je jezelf ietsje meer dan normaal toe staat. Dus idd een lemon taartje als je 12,5 jaar fokt ofzo, maar verder is het dan toch een kwestie van blijven doen wat je nu ook doet?
Sasha ♥ Oscar

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')