Joene, goed zeg!

Het einddoel is dus in zicht!
SQ, jij gaat ook lekker! Niet afgevallen is dan mss niet helemaal zoals je het wilde, maar het is ook niet superslecht toch? Iig ben je weer op weg naar beneden.

Broccoli... ik weet het nog zo net niet.
Ik vind het alleen maar lekker, tot nu toe, uit de oven met wat olijfolie, cherrytomaatjes, courgette en oregano eroverheen. En wat mozzarella.

Maar dat is zo bewerkelijk.
Oh, en ik had laast wel nog een stamppotje met mosterd van iemand uit OUD. Hmmm, mss ook weer eens proberen. Er ligt nog een stronkje in de koelkast.

En ik hyper nog even door hoor.

De weegschaal was ook voor mij erg aardig weer vanmorgen.
En het allerleukste ervan vind ik nog dat het komt puur door gewoon normaal eten. Niks geen dieet of na hoeven denken, ja over wat ik op brood wil, maar geen geklooi met dit of dat of wat dan ook. Ideaal

En dat is dus inclusief nog iets van een biscuitje ofzo 's avonds.

Strakjes weer hardlopen. Ben wel wat stijf nog van dinsdag, maar dat gaan we er maar eens uitlopen straks.

Oh, en over groene thee, dat is dus idd zo'n beetje het enige dat ik drink, prima spul. Dat helpt me op de een of andere manier ook echt.
Sasha ♥ Oscar
Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.