Ok, mooi al die voorspelbare meningen

.
Ja, in vergelijking met een waterkoker is zo'n kraan duur. Echter wordt vergeten dat de boiler het water warm houd, je sneller warm water hebt en minder electriciteitskosten hebt dan water verwarmen met een waterkoker.
Nu zal er vast iemand zijn die wilt uitrekenen hoeveel jaar je een kokend water kraan moet hebben wil je de investering terug verdienen. Ik zal het alvast voorzeggen HEEL erg veel jaren. De besparing is daarom ook geen reden waarom je voor zo'n kraan kiest.
Ik zou zo'n kraan kiezen uit oogpunt van gemak. Waterkoker kan van het aanrecht af, ik kan direct koffie en thee zetten en ik kan sneller koken. Omdat dit erg klinkt als de verkoopbrochure van de kraan vraag ik aan mensen die zo'n kraan hebben( of er mee werken) of ze er nu veel ( dagelijks ) gebruik van maken, of het makkelijk werkt en of er nog eventueel nadelen aan zitten.
Ik vraag naar ervaringen en dat is wat anders dan een meningIedereen moet zelf maar bepalen wat hij er van vindt.Kook je liever je water, of gebruik je net zoals ik op dit moment een waterkoker? Prima! Lekker blijven doen.