abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_110203450
een overblijfsel is nog de kapper bij de achteruitgang van de V&D. daar moet je met een trap naar boven.
pi_110205094
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter. *O*
Oneens, ik kom zo'n 30 jaar in HC en het is altijd al kut geweest. Platgooien die zooi! ;)
pi_110205196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef okiokinl het volgende:
een overblijfsel is nog de kapper bij de achteruitgang van de V&D. daar moet je met een trap naar boven.
Klopt, Cosmo Hairstyling. Daar moet je inderdaad naar boven en dan kom je op die traverse die verder alleen nog door Corio in gebruik is maar niet meer door winkels.

Ben vandaag ook eens helemaal doorgelopen naar de P&C en daar met de trap naar beneden richting de begane grond. Dat is echt nog zo'n ouderwetse trap die stamt uit de beginjaren van HC.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110211080
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Nielsch het volgende:
Als je bij Hoog Brabant naar binnengaat kun je altijd nog naar boven lopen, naar 't conferentiecentrum. Dan kom je uit op die traverse boven het gedeelte waar vroeger het infopunt zat.
Oh ja, die aardige dames achter die ronde balie. heel handig als ik weer eens de weg kwijt was.
Dat hoekje bij de P&C boven is echt een tijd gribus geweest. Vroeger kwam ik er vaak, bij mijn favo kledingwinkel: Mac&Maggie.
Die dagmarkt zat toch later in de kelder van V&D?
pi_110213069
Op HC zijn meer muizen dan mensen.

Heb daar ooit, als student, Italiaanse bollen verkocht. Stond ik daar op zondagochtend met mijn kater salami en uien te snijden :r . Dat grote beeldscherm met reclame was er net geplaatst en ik hoorde de hele dag door ''15 miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aaaarde''.

Als ik een hotdog klaar moest maken, zaten de muizenkeutels aan de knakworst. In de vitrine-kast met alle vleeswaren en kaas zag ik een keer een plakje kaas bewegen.
En de klant zag het ook :')

Ik heb sindsdien nooit meer wat gegeten op HC.

En ik verdiende 3 Gulden per uur of zo, op fucking zondag.
Ik voel me nu heel oud.

[ Bericht 1% gewijzigd door Xennia op 12-04-2012 00:13:23 ]
pi_110215678
okee dan, lol! ik loop voortaan ook door..
pi_110216728
Over muizen gesproken.. in Wolff bios HC zat ik in het kleinste achterafzaaltje ooit. Heel retro interieur, rode stoelen en misschien een scherm van 4 meter. Inclusief muis die omhoog klauterde over de jaren 70' gasbetonstenen. Ik ga vaak genoeg naar de bioscoop, maar dit treurige geheel is me wel bijgebleven.
url
  donderdag 12 april 2012 @ 07:41:06 #33
141482 Q.
JurassiQ
pi_110217315
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 04:04 schreef Drommelsch85 het volgende:
Over muizen gesproken.. in Wolff bios HC zat ik in het kleinste achterafzaaltje ooit. Heel retro interieur, rode stoelen en misschien een scherm van 4 meter. Inclusief muis die omhoog klauterde over de jaren 70' gasbetonstenen. Ik ga vaak genoeg naar de bioscoop, maar dit treurige geheel is me wel bijgebleven.
De hele Catharijne-bioscoop is treurig. :') Ik hoop dat ze snel beginnen met dat megading op het Jaarbeursplein, zijn we van dat Catharijne-onding af.
For great justice!
  donderdag 12 april 2012 @ 07:41:51 #34
141482 Q.
JurassiQ
pi_110217319
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Klopt, Cosmo Hairstyling. Daar moet je inderdaad naar boven en dan kom je op die traverse die verder alleen nog door Corio in gebruik is maar niet meer door winkels.

Ben vandaag ook eens helemaal doorgelopen naar de P&C en daar met de trap naar beneden richting de begane grond. Dat is echt nog zo'n ouderwetse trap die stamt uit de beginjaren van HC.
Dat hele P&C stuk gaat dit jaar nog tegen de vlakte, geniet er dus nog van zolang het nog kan. *O*
For great justice!
pi_110217372
Alle bioscopen in Utrecht stikken van de muizen :P
Tap tap tap
  donderdag 12 april 2012 @ 08:10:31 #36
141482 Q.
JurassiQ
pi_110217531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 07:47 schreef CherryLips het volgende:
Alle bioscopen in Utrecht stikken van de muizen :P
City. O+.
For great justice!
  donderdag 12 april 2012 @ 08:17:09 #37
62913 Blik
The one and Only!
pi_110217584
Restaurants precies hetzelfde verhaal, je kunt zoveel muizenvallen zetten als je wilt. Tegen de hoeveelheid muizen kun je toch niet op.

Heeft voornamelijk te maken met de grachten en werven, muizen hebben overal vrij spel
pi_110217650
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:17 schreef Blik het volgende:
Restaurants precies hetzelfde verhaal, je kunt zoveel muizenvallen zetten als je wilt. Tegen de hoeveelheid muizen kun je toch niet op.

Heeft voornamelijk te maken met de grachten en werven, muizen hebben overal vrij spel
Daarom hebben veel restaurants en winkels langs de grachten ook een kat. Dat schijnt wel te helpen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110217665
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 07:41 schreef Q. het volgende:

[..]

De hele Catharijne-bioscoop is treurig. :') Ik hoop dat ze snel beginnen met dat megading op het Jaarbeursplein, zijn we van dat Catharijne-onding af.
Ik vind zaal 1 van Catharijne wel een van de betere zalen in Utrecht. Samen met zaal 1 van de City / Movies. De grote zaal van de Rembrandt is ook wel te doen.

Al met al zijn de bioscopen in Utrecht allemaal aftandse meuk. Als ik echt omver geblazen wil worden door visueel- en audiospektakel ga ik wel naar Amsterdam. Voor een wat rustigere arthouse film voldoet Utrecht echter prima. Kan ook niet wachten op die megabioscoop. Ze gaan in 2013 bouwen en in 2014 moet ie klaar zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110217672
Nou als de muizen in en rondom mijn huis op zijn haalt mijn kat ze wel ergens anders vandaan om in mijn huis op te peuzelen...

Werkt dus ook niet altijd...
pi_110217683
quote:
13s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef Xennia het volgende:
Op HC zijn meer muizen dan mensen.

Heb daar ooit, als student, Italiaanse bollen verkocht. Stond ik daar op zondagochtend met mijn kater salami en uien te snijden :r . Dat grote beeldscherm met reclame was er net geplaatst en ik hoorde de hele dag door ''15 miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aaaarde''.

Als ik een hotdog klaar moest maken, zaten de muizenkeutels aan de knakworst. In de vitrine-kast met alle vleeswaren en kaas zag ik een keer een plakje kaas bewegen.
En de klant zag het ook :')

Ik heb sindsdien nooit meer wat gegeten op HC.

En ik verdiende 3 Gulden per uur of zo, op fucking zondag.
Ik voel me nu heel oud.
Dat was toch al heel lang bekend? Ook van dit filmpje bij de AH To Go op Utrecht CS:

http://www.dumpert.nl/mediabase/21037/0f401738/index.html
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 12 april 2012 @ 08:29:36 #42
141482 Q.
JurassiQ
pi_110217707
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze gaan in 2013 bouwen en in 2014 moet ie klaar zijn.
Dat heb ik eerder gehoord. :'). Het is wel Utrecht hè?
For great justice!
  donderdag 12 april 2012 @ 08:30:08 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_110217715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat was toch al heel lang bekend? Ook van dit filmpje bij de AH To Go op Utrecht CS:

http://www.dumpert.nl/mediabase/21037/0f401738/index.html
Bij de Rabo in HC (boven de MediaMarkt) lopen de muizen af en toe gewoon over de bureau's. :').
For great justice!
pi_110217719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Oh ja, die aardige dames achter die ronde balie. heel handig als ik weer eens de weg kwijt was.
Dat hoekje bij de P&C boven is echt een tijd gribus geweest. Vroeger kwam ik er vaak, bij mijn favo kledingwinkel: Mac&Maggie.
Die dagmarkt zat toch later in de kelder van V&D?
Hmmm, dat zou ook wel kunnen; ik dacht dat ie daarboven zat.

Afijn, gisteren liep ik dus op de onderste verdieping bij de P&C en blijkbaar zat daar ooit een American Pretzels. Ik snap wel waarom dat concept gefaald is; niemand komt daar ooit.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 12 april 2012 @ 08:31:33 #45
141482 Q.
JurassiQ
pi_110217729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hmmm, dat zou ook wel kunnen; ik dacht dat ie daarboven zat.

Afijn, gisteren liep ik dus op de onderste verdieping bij de P&C en blijkbaar zat daar ooit een American Pretzels. Ik snap wel waarom dat concept gefaald is; niemand komt daar ooit.
HC stikt nog van de gangetjes en gedeeltes die ooit afgesloten zijn omdat er alleen maar junks kwamen, de opzet van HC is buiten de hoofdgangen zoooo enorm slecht. Gelukkig wordt Nieuw HC een stuk eenvoudiger, alleen maar een paar rechte brede gangen en dat is het dan.
For great justice!
  donderdag 12 april 2012 @ 08:32:24 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_110217737
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hmmm, dat zou ook wel kunnen; ik dacht dat ie daarboven zat.

Afijn, gisteren liep ik dus op de onderste verdieping bij de P&C en blijkbaar zat daar ooit een American Pretzels. Ik snap wel waarom dat concept gefaald is; niemand komt daar ooit.
Bij de P&C komt al nooit iemand en dat ligt toch aardig in het zicht vanaf het Vredenburg. Het is alleen zo'n dooie hoek daar. Zal wel veel beter gaan lopen als P&C later dit jaar naar De Vredenburg vertrekt.
For great justice!
pi_110217744
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 04:04 schreef Drommelsch85 het volgende:
Over muizen gesproken.. in Wolff bios HC zat ik in het kleinste achterafzaaltje ooit. Heel retro interieur, rode stoelen en misschien een scherm van 4 meter. Inclusief muis die omhoog klauterde over de jaren 70' gasbetonstenen. Ik ga vaak genoeg naar de bioscoop, maar dit treurige geheel is me wel bijgebleven.
Hmmm, nog erger vind ik zaal 2 van Camera / Studio. Echt een heel klein - haast vierkant - scherm echt een meter of 5 boven de eerste rij met stoelen....... Je zit continu omhoog te kijken. Het is er heel klein; het lijkt haast wel een kijkdoos. Daar heb ik ook wel eens een muis gezien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110217757
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:31 schreef Q. het volgende:

[..]

HC stikt nog van de gangetjes en gedeeltes die ooit afgesloten zijn omdat er alleen maar junks kwamen, de opzet van HC is buiten de hoofdgangen zoooo enorm slecht. Gelukkig wordt Nieuw HC een stuk eenvoudiger, alleen maar een paar rechte brede gangen en dat is het dan.
Voor de winkelhouders ook een stuk beter; je zit straks niet meer in een dood gedeelte zoals die American Pretzels dus.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 12 april 2012 @ 08:36:35 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_110217787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hmmm, nog erger vind ik zaal 2 van Camera / Studio. Echt een heel klein - haast vierkant - scherm echt een meter of 5 boven de eerste rij met stoelen....... Je zit continu omhoog te kijken. Het is er heel klein; het lijkt haast wel een kijkdoos. Daar heb ik ook wel eens een muis gezien.
Ben echt nog nooit in Camera/Studio geweest. Voor mijn gevoel draaien ze daar alleen kinderfilms.
For great justice!
pi_110217817
Dit schreef VVD gemeenteraadslid Van Schie laatst op mijn twitter:

andrevanschie twitterde op vrijdag 02-03-2012 om 20:54:10 @Nielsch Wolff begint in 2013 met bouwen, medio 2014 eerste films in nieuwe zaal jaarbeurs. #evengeduldnog reageer retweet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')