quote:
Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:[..]
Ik vind 't wel zorgwekkend dat een man van bijna 23 nog steeds die gangsterrap etc. luistert en dingen zegt zoals 'scorro'

Ik vind het zorgwekkend dat jij op 17-jarige leeftijd in je eentje voor de cam op TinyChat een XTC-of paddotrip zat te hebben, en nu?

En dat je die zooi (en wel meer) op regelmatige basis doet.
Ik heb bijna 18.000 mp3's op m'n PC, daar zit voornamelijk rap in ja, maar ook andere stijlen. Ik moet gewoon totaal niks van die muziek van CB en Sala hebben, waarom kan je dat niet accepteren? Dat is ook de reden dat ik niet meeging naar die 'meet' van jullie toen.
Bovendien, bijna elk 'rap'album heeft een breed spectrum aan muziekkeuze, normale basic rap, soms ook een old-skool flavoured nummer, een clubtrack en een R&B track voor de ladies, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen? En dan heb ik dus ook nog een heleboel 'niet-rappers', die dus buiten dat genre werken.
Ten slotte zal ik altijd 'scorro' blijven zeggen, ook al ben ik 80. Ik waardeer Amsterdamse straattaal, en weet natuurlijk wanneer ik dit wel en niet (formeel/informeel) kan gebruiken, vanzelfsprekend.