AMSTERDAM - Het gerucht gaat dat Froukje de Both (40) haar huwelijk met Jeroen te Rehorst (31) heeft afgeblazen, omdat ze verliefd is geworden op een andere man. Een man die ze heeft leren kennen via een collega bij Radio 538 en die zo'n twaalf jaar jonger is...
Dit meldt een bron in Weekend. De eigenaren van trouwlocatie De Lindenhof in Leiderdorp, die niet blij waren met de plotselinge annulering, zouden op de hoogte zijn van Froukje's misstap: "Wij kunnen niet in details treden omdat zij onze cliënten zijn geweest, maar als ik op een schaal van warm naar koud moet aangeven of dit verhaal klopt, zeg ik dat het zéér warm is, zelfs bloedheet."
Froukje laat weten dat ze geen uitspraken doet over haar privéleven, omdat er andere mensen bij betrokken zijn. "Dat zou ik niet netjes vinden. Ik weet dat het een risico in dit vak is dat ik niet op het verhaal reageer, maar ik ben me daarvan bewust."
Gister werd bekend dat de relatie van Froukje en Jeroen definitief voorbij is. De twee zouden op 9 juli in het huwelijksbootje stappen. Samen hebben ze een dochtertje: Emma (3).
bronZat er dus al aan te komen, hij is tien jaar jonger, Froukje de Cougar!