abonnement Unibet Coolblue
pi_110260659
Ja, ik wil wel de nieuwe Ausiello worden :7.
pi_110260882
Even snel rekenen met alleen de dingen die nu bezig zijn. Twee uur per dag? Dat is gewoon tijdens het eten en 's avonds nog iets.
pi_110261661
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:58 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik wil wel de nieuwe Ausiello worden :7.
Droombaan _O_

Mijn lijstje (en dan incl. series die een tijdelijke stop hebben)

Secret life of the American teenager
Pretty little liars
How I met your mother
Gossip Girl
90210
Switched at birth
New Girl
One tree hill (is afgelopen nou)
Modern family
Americas next top model
Vampire diaries
American Idol
Awkward
Suits
The office
Glee
Degrassi
The lying game
Army Wives (al loop ik wel 3 seizoenen achter met deze serie :P)

Via net 5 kijk ik:

Greys Anatomy
Private Practice
Desperate Housewives

En ik wil nog gaan proberen:

Revenge
Jane by design
  vrijdag 13 april 2012 @ 07:26:05 #79
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_110263519
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef APK het volgende:
Wow, nice! ^O^
Thnx :) De afbeeldingen deden het bij mij alleen in Firefox, beetje raar. Komen van TheTVDB af. Maar kun je iemand rechten geven om de OP aan te passen? Die ook i.v.m. update voor nieuwe series enzo?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef JDx het volgende:
23 was wel aardig, gelukkig leggen ze wel uit wie die dude is, want denk datde meeste mensen geen flauw idee hebben. Hij komt me niet eens een beetje bekend voor ofzo.
Ik heb gisteren ook de pilot gekeken, vond het op zich wel aardig, kan wel wat worden. Ik had ook geen idee wie die gast was, maar ze legden inderdaad best goed uit wie het nou eigenlijk is. Ben benieuwd naar aflevering 2.

[ Bericht 33% gewijzigd door Splodgenessabounds op 13-04-2012 07:32:48 ]
...and a packet of crisps, please.
pi_110265474
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 01:41 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Droombaan _O_

Mijn lijstje (en dan incl. series die een tijdelijke stop hebben)

Secret life of the American teenager
Pretty little liars
How I met your mother
Gossip Girl
90210
Switched at birth
New Girl
One tree hill (is afgelopen nou)
Modern family
Americas next top model
Vampire diaries
American Idol
Awkward
Suits
The office
Glee
Degrassi
The lying game
Army Wives (al loop ik wel 3 seizoenen achter met deze serie :P)

Via net 5 kijk ik:

Greys Anatomy
Private Practice
Desperate Housewives

En ik wil nog gaan proberen:

Revenge
Jane by design
Revenge is geweldig,
Jane by design is schattig. :)
pi_110266214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Revenge is geweldig,
Jane by design is schattig. :)
Ja, ik heb ze al gedownload, moet alleen nog ff de tijd vinden om ze ook echt te kijken. Misschien tijdens de zomerstop.
pi_110270310
Series die ik wekelijks kijk (als ze uit worden gezonden, gelukkig niet allemaal tegelijk):
90210
The Amazing Race
The Amazing Race China
The Amazing Race Australia
The Amazing Race Asia
Army Wives
Cougar Town
Damages
Desperate Housewives
Dr Ellen
Drop Dead Diva
Gossip Girl
Grey’s Anatomy
The Good Wife
Hell’s Kitchen US
Make it or Break it
Nikita
Nurse Jackie
One Tree Hill
Parenthood
Peking Express
Private Practice
Survivor
Van God Los
White Collar
Wie is de Mol

Series die ik kijk als er een heel seizoen is afgelopen:
The Borgias
Two and a Half Men
30 Rock
Big Bang Theory
Breaking In
Californication
Community
Episodes
How I met your Mother
It’s Always Sunny in Philadelphia
Koefnoen
The League
Neonletters
Kanniewaarzijn
Mike and Molly
Modern Family
Parks and Recreation
The Peep Show
Rules of Engagement
Toren C
Weeds
Burn Notice
Dexter
Doctor Who 2005
Torchwood
Fringe
Sherlock
Leverage
Spartacus

Ik heb nog precies 60 series waar ik nog niet aan toe gekomen ben maar wel heb gedownload. Daarom heb ik een oldschool papieren lijst gemaakt van 51 series die ik wil kijken als ik alles dat op de server staat gekeken heb. Dat gaat nog wel even duren dus. Zo af en toe valt er wat als als het gecanceled wordt of ik slechte reacties hier lees. Er komen in ieder geval geen tienerseries meer bij, die ben ik toch echt ontgroeid inmiddels.
Spoilers!
pi_110270421
Verder wel nog een leven?
pi_110270488
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:46 schreef friekin_ het volgende:
Verder wel nog een leven?
Vreemd genoeg wel ja. Het is verbazingwekkend hoeveel je op een avond weg kunt kijken als je nooit gewone tv kijkt behalve journaal en P&W. Ik kijk na het avondeten zelf twee afleveringen van mijn eigen vrouwenseries en als mijn vriend klaar is met werken kijken we nog samen twee afleveringen.
Spoilers!
pi_110270554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vreemd genoeg wel ja. Het is verbazingwekkend hoeveel je op een avond weg kunt kijken als je nooit gewone tv kijkt behalve journaal en P&W.
Respect! Ik kijk namelijk alleen series op de BBC en de series die ik download, maar ik red het toch vaak niet met sporten, vrienden, relatie, koken, familie, school. Ik heb dan ook de streep getrokken door veel series.
pi_110270635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:49 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Respect! Ik kijk namelijk alleen series op de BBC en de series die ik download, maar ik red het toch vaak niet met sporten, vrienden, relatie, koken, familie, school. Ik heb dan ook de streep getrokken door veel series.
Het scheelt veel dat ik overdag sport en doordeweeks eigenlijk in de avonden de deur niet uit ga ;) Maar ik ben ontzettend aan het hopen dat er een aantal series wordt gecanceld na het lopende seizoen. Sommige series ben ik lichtelijk zat maar ik wil niet stoppen omdat ik wil weten hoe het afloopt. Ik ben obsessief that way :') .
Spoilers!
pi_110270690
En stel dat downloaden echt illegaal wordt, kunnen wij nog een paar jaar vooruit :+ Zo ongeveer tot we in het bejaardenhuis zitten geloof ik. Ik heb echt serieverzameldrang :')
Spoilers!
pi_110270734
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Series die ik wekelijks kijk (als ze uit worden gezonden, gelukkig niet allemaal tegelijk):

- Series -

Ik heb nog precies 60 series waar ik nog niet aan toe gekomen ben maar wel heb gedownload. Daarom heb ik een oldschool papieren lijst gemaakt van 51 series die ik wil kijken als ik alles dat op de server staat gekeken heb. Dat gaat nog wel even duren dus. Zo af en toe valt er wat als als het gecanceled wordt of ik slechte reacties hier lees. Er komen in ieder geval geen tienerseries meer bij, die ben ik toch echt ontgroeid inmiddels.
Damn en ik dacht dat ik al veel series keek _O_
pi_110270900
Haha jezus, ik volg 24 series momenteel, maar dan ook echt elke aflevering.
pi_110277840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
En stel dat downloaden echt illegaal wordt, kunnen wij nog een paar jaar vooruit :+ Zo ongeveer tot we in het bejaardenhuis zitten geloof ik. Ik heb echt serieverzameldrang :')
Dwangneurose maar dan met tv series? ;)
pi_110278034
The Firm is wel vet, hopelijk wordt het niet gecancelled :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_110278850
Nee is al gecanceld zelfs the firm.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:12:40 #93
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_110278863
Ik heb in het verleden veel meer gekeken dan dat ik momenteel nog kijk.

Series die ik momenteel echt elke week bij hou ( Amerika ) :

The Good Wife ( en ik kijk het ook elke zaterdag op net 5 met mn vriend )
Grey's Anatomy ( zowel NL TV, als zoveel mogelijk US TV )
Desperate Housewives ( zowel NL TV, als zoveel mogelijk US TV )
The Closer ( in de zomerperiode )
Rizzoli and Isles ( in de zomerperiode )
Bones ( ook via NL TV op maandagen )
Revenge
Damages

Daarnaast zijn One Tree Hill + Medium al afgelopen wat ik wekelijks keek.

Series die ik zoveel mogelijk kijk / maar niet alles van gezien heb dit seizoen :

Glee
Gossip Girl
2 Broke Girls

Kan zijn dat ik er paar vergeet :P

Series die ik alleen kijk op dvd ( zodra er een heel seizoen uit is ) :

Vampire Diaries
Fringe
How I Met Your Mother
Big Bang Theory
Private Practice
Parenthood
Criminal Minds

En waar de meeste tijd in gaat zitten, is oude series die al lang van de buis zijn op dvd te kijken ; of wat oudere seizoenen van series kijken op dvd. Oude series die ik regelmatig terug kijk :

The OC
Gilmore Girls
Everwood
Brothers & Sisters
Roswell
Charmed
Ghost Whisperer
Veronica Mars
In Treatment
Sex and the City
Lost
Dawsons Creek

Dat is het wel zo'n beetje :)

[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysHappy op 13-04-2012 16:45:36 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_110279381
Ik heb het ooit allemaal geprobeerd bij te houden op myepisodes.com, maar daar ben ik ook mee opgehouden omdat het gewoon niet te doen is :'). Ongeveer begonnen sinds +- 6 jaar geleden, en voor het laatst geupdate een jaar geleden staat de teller op 158 gevolgde series en programma's (varierend van ANTM en American idol tot The Office en Family Guy tot The Wire en The Sopranos) wat resulteert in 10 months, 3 weeks, 3 days, 6 hours, 40 minutes aan effectieve kijktijd :').

Ik denk dat ik momenteel 20 tot 25 dingen wekelijks volg; die ik ook echt in die week kijk. Dan heb ik nog allerlei series die al langer lopen, maar waar ik echt voor moet zitten die ik kijk. Op TV doordeweeks kijk ik sowieso nog bijna dagelijks DWDD of Top Chef, Echte Meisjes, De Schat, DWHN en Peking Express.

Het klinkt altijd wel veel, maar je hebt 3 series a 20min altijd echt zo weggekeken, daarnaast kan ik in de trein nog anderhalfuur ongeveer per werkdag kijken... Ach ja, ik word wel steeds kritischer, kijk wel bijna nog elke nieuwe pilot, maar nieuwe series volgen wacht ik altijd nog een jaar mee tot de ratings stabiel zijn of de renewal aangekondigd is.

Ik kan nog steeds wel huilen om vroegtijdig gecancelde dingen als Studio 60 of the Black Donnelly's.

TV, love it O+.
pi_110281230
Goed om te zien dat hier allemaal junks zitten.
pi_110281851
Iemand hier The Client List al gezien?
pi_110313658
Komende weken beginnen ook Girls en Veep van HBO. Vooral die eerste lijkt me wel iets. Allison Williams O+.
pi_110315433
Bloody f*ck, wat kijken mensen hier veel series zeg! Ik volg zo nu en dan Family Guy en South Park en neem Breaking Bad, Dexter en Person of Interest mee. En dat vind ik al veel.

Moet ook wel zeggen dat er niet heel veel nieuwe leuke tv-series zijn bijgekomen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_110315537
Niemand hier die The Big C kijkt? Zijn onlangs begonnen met seizoen 3. Vind 't een erg puike serie!
Ja doei.
pi_110315575
Ik vond de trailer al niets dus nooit gaan volgen :P.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')