abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 april 2012 @ 09:51:03 #76
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110171294
Tsja allemaal leuk en aardige rationele tips hoor. Je moet gewoon zus en zo doen.
Ik leef echter meer vanuit gevoel. Ook op die manier zal het ooit slijten, dat zal wel.
'maar het werkt niet want...' kan ik ook niet invullen, want het werkte gewoon prima.

:W
Be sure to wear some flowers in your hair
  woensdag 11 april 2012 @ 09:55:15 #77
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110171401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:51 schreef MiLalaa het volgende:
Tsja allemaal leuk en aardige rationele tips hoor. Je moet gewoon zus en zo doen.
Ik leef echter meer vanuit gevoel. Ook op die manier zal het ooit slijten, dat zal wel.
'maar het werkt niet want...' kan ik ook niet invullen, want het werkte gewoon prima.

:W
Ga maar eens zitten, en denk er maar eens over na......

Wat betreft leven vanuit je gevoel...

Ik zeg ook niet, draai je gevoel om.... ik zeg draai je gedachten om.

Gedachte draai je om
Gevoel moet je voelen

Zodra je je kut voelt, dan met liefde je kut voelen... op de bank zitten, en niets doen.... niet de afwas of andere dingen van afleiding.... zitten... voelen...

Er gebeurd nu iets in mij - stap 1...
Wat voel ik precies?
Is het gepast wat ik voel?
Welk symbool heeft er voor gezorgd dat ik mij zo voel? (foto, telefoontje, iets op de achtergrond wat je hoorde)

etc.... dat gevoel, daar moet je doorheen... en elke keer wordt je iets sterker.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110171947
Ik ben niet bang dat hij me zal slaqn ofzo, ik ben bang voor weer verwijten, weer meer pijn, want hij doet me steeds zoveel pijn ook door die harde houding. Maar ik denk zo dat hij die houding op de lange termijn ook niet vol kan houden, als hij echt zoveel van me houd als hij zegt. Het is nu voor mij ook een stukje zelfbescherming dat ik nu zo denk hoor. Hij heeft me echt op mijn ziel getrapt. Ik kijk nu enkel nog vooruit, afleiding is alles nu, en dat gaat eigenlijk prima.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 11 april 2012 @ 10:21:03 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110172123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:15 schreef LaLouchi het volgende:
Ik ben niet bang dat hij me zal slaqn ofzo, ik ben bang voor weer verwijten, weer meer pijn, want hij doet me steeds zoveel pijn ook door die harde houding. Maar ik denk zo dat hij die houding op de lange termijn ook niet vol kan houden, als hij echt zoveel van me houd als hij zegt. Het is nu voor mij ook een stukje zelfbescherming dat ik nu zo denk hoor. Hij heeft me echt op mijn ziel getrapt. Ik kijk nu enkel nog vooruit, afleiding is alles nu, en dat gaat eigenlijk prima.
Hij, hij, hij, hij, hij....

Nee.... JIJ laat je op je ziel trappen ;-) Jij ervaart dat zo.

Wat betreft die angsten, probeer eens een keer om gewoon blanco te blijven... elke gedachte die je krijgt in de zin van: "straks komen er meer verwijten" die draai je dan om. Dus die blokkeer je dan even.

Als iemand een auto ongeluk heeft gehad wordt er ook gezegd om zo snel mogelijk weer achter het stuur te stappen, om geen angst te creëren.

Misschien doet hij zo, om het voor jou makkelijker te maken? (dat was wel het excuus van mijn ex.... terwijl ze het natuurlijk alleen deed, zodat ze haar gang kon gaan met dr zweefteverige gedrag samen met die jongen)

Sterker nog, het zou voor jou niet veel moeten uitmaken of hij dit volhoud of niet om zo te doen tegen jou..... Jou leven draait nu om jou en je dochter :) Dat is veel belangrijker!!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:29:12 #80
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110172365
Maar dit soort dingen zijn wel redenen dat ik twijfel of ik wel kinderen wil...

Als het goed is, dan is het mooi, gaat het fout...... bah :r

dus ik leef oprecht met je mee LaLouchi :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110172488
Klopt ook dat het nu om mij en mijn dochter moet draaien, en dat doet het ook. Ik loop niet meer achter hem aan, ik app niet meer, bel niet meer, maar ik denk wel regelmatig aan hem. Maar dat komt ook omdat we nog gewoon getrouwd zijn, en er worden verder geen stqppen ondernomen om het officieel te maken. Daardoor blijf je eraan denken, niet in de zin van ik wil hem terug. Maar wel in de zin van waarom moest dit op deze manier. Waarom moest ons gezin kapot, waarom kon hij niet vechten voor zn huwelijk. Tja, heb niks aan die gedachtes maar komt toch af en toe boven.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110172541
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar dit soort dingen zijn wel redenen dat ik twijfel of ik wel kinderen wil...

Als het goed is, dan is het mooi, gaat het fout...... bah :r

dus ik leef oprecht met je mee LaLouchi :)
Juist op deze momenten dolblij dat ze er is, dat ik voor haar mag zorgen :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 11 april 2012 @ 10:40:14 #83
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110172668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:33 schreef LaLouchi het volgende:
Klopt ook dat het nu om mij en mijn dochter moet draaien, en dat doet het ook. Ik loop niet meer achter hem aan, ik app niet meer, bel niet meer, maar ik denk wel regelmatig aan hem. Maar dat komt ook omdat we nog gewoon getrouwd zijn, en er worden verder geen stqppen ondernomen om het officieel te maken. Daardoor blijf je eraan denken, niet in de zin van ik wil hem terug. Maar wel in de zin van waarom moest dit op deze manier. Waarom moest ons gezin kapot, waarom kon hij niet vechten voor zn huwelijk. Tja, heb niks aan die gedachtes maar komt toch af en toe boven.
Ja das ook niet erg hoor, dat je af en toe die gedachtes hebt. Dat is heel gezond en normaal.... Die komen dan ook spontaan....

Als je ze maar niet verdiept...

Dus je hebt een gedachte, die takt zich af in 3 andere gedachte, en die weer in 3 andere gedachte etc etc.... Dat moet je proberen te voorkomen door het dus om te draaien ;-) en natuurlijk afleiding (maar wel blijven verwerken)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110172924
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja das ook niet erg hoor, dat je af en toe die gedachtes hebt. Dat is heel gezond en normaal.... Die komen dan ook spontaan....

Als je ze maar niet verdiept...

Dus je hebt een gedachte, die takt zich af in 3 andere gedachte, en die weer in 3 andere gedachte etc etc.... Dat moet je proberen te voorkomen door het dus om te draaien ;-) en natuurlijk afleiding (maar wel blijven verwerken)
Weet je, we hebben nog steeds niet face to face echt gepraat, een keer tijdens het ophalen maar toen kwamen er enkel verwijten. Maar een open en eerlijk gesprek dat hebben we nu nog nier gehad, en dat knaagt. Dat hij binnen een week al een extra kamer had laten bouwen bij zijn ouders, zijn status op facebook meteen op ongehuwd stond, hij alleen maar aan ascheiden wil denken, geen relatie therapie niks, dat hij zo egoistisch denkt ik heb hem pijn gedaan dus nu niks meer, ik snap het gewoonweg nu nog niet. Begrijp dat ik altijd alles voor hem was, hij had alles voor ons over, maar dit niet?? Hoop onbegri
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 11 april 2012 @ 10:53:31 #85
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110173033
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Weet je, we hebben nog steeds niet face to face echt gepraat, een keer tijdens het ophalen maar toen kwamen er enkel verwijten. Maar een open en eerlijk gesprek dat hebben we nu nog nier gehad, en dat knaagt. Dat hij binnen een week al een extra kamer had laten bouwen bij zijn ouders, zijn status op facebook meteen op ongehuwd stond, hij alleen maar aan ascheiden wil denken, geen relatie therapie niks, dat hij zo egoistisch denkt ik heb hem pijn gedaan dus nu niks meer, ik snap het gewoonweg nu nog niet. Begrijp dat ik altijd alles voor hem was, hij had alles voor ons over, maar dit niet?? Hoop onbegri
Ja ik begrijp je, ik heb dat gelukkig wel met me ex kunnen doen.... ergens was dat valse hoop... als ik maar laat zien dat ik veranderd ben, dat ik lief kan zijn, dan komt ze wel terug.... terwijl ze ondertussen ALLANG met die vent bezig was. Maar het heeft wel geholpen met de afsluiting.

Als je hem nou eens bericht, dat je graag met hem in gesprek wil. Om het te kunnen afsluiten en uit belang van je dochter, dat je het belangrijk vind dat de ouders op een normale manier met elkaar om kunnen gaan.

Dan stel je wat vragen op, en de volgende dag nieuwe vragen en dan kijk je even of daar verschil in zit, gewoon bepaalde dingen die je graag wil weten.

Is dat een idee?

Als hij ervoor kiest om het niet te doen, dan is hij je niet waard :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110173431
Dat heb ik al meerdere malen gedaan, dar wil hij niet omdat volgens hem alles al gezegd is, en hij niet wil dat ik hwm op andere gedachte breng. Ik heb het nu 2 weken geleden voor het laatst gevraagd, toen kwamen al die verwijtwn en sindsdien is het van mijn kant stil. Pokerface, genoeg nu.
Er kwam een kilte over me heen die ik nu nog voel. Mijn respect is weg. Het is een verwend jongetje dat zich nu in zelfmedelijden wenteld, maar er komt een dag dat dat bij hem weg ebt, maar dan is alles al kapot. En dat doet pijn, want ik weet duizend procent zeker dat dit niet hoefde, maar dat er in tussentijd teceel tegen me is gezegd over de app om nog mezelf voor hem open te stellen.

Ik ben zijn vrouw maar word behandeld als een scharrel, en dat tolereer ik niet. Dat heeft hij al verpest met zijn gedrag.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 11 april 2012 @ 11:10:08 #87
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110173544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef LaLouchi het volgende:
Dat heb ik al meerdere malen gedaan, dar wil hij niet omdat volgens hem alles al gezegd is, en hij niet wil dat ik hwm op andere gedachte breng. Ik heb het nu 2 weken geleden voor het laatst gevraagd, toen kwamen al die verwijtwn en sindsdien is het van mijn kant stil. Pokerface, genoeg nu.
Er kwam een kilte over me heen die ik nu nog voel. Mijn respect is weg. 1. Het is een verwend jongetje dat zich nu in zelfmedelijden wenteld, 2.maar er komt een dag dat dat bij hem weg ebt, maar dan is alles al kapot. En dat doet pijn, want ik weet duizend procent zeker dat dit niet hoefde, maar dat er in tussentijd teceel tegen me is gezegd over de app om nog mezelf voor hem open te stellen.

Ik ben zijn vrouw maar word behandeld als een scharrel, en dat tolereer ik niet. Dat heeft hij al verpest met zijn gedrag.
1. Het werkt niet want..... ;-)
2. Dat is jou gevoel, hoe je het nu nog graag zou willen zien. Omdraaien naar stap 1 :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110173703
Naja voor mijn gevoel is het al te laat dus ik heb liever dat hij het dan ook gaat regelen. Dit voelt gewoin als heiligschennis, het huwelijk was ons heilig. Struisvogelpolitiek van zijb kant. hij doet heel erg zijn best mij weg te duwen om zijn eigen gevoel niet onder ogen te zien. Slappeling.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 11 april 2012 @ 11:17:11 #89
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110173788
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef LaLouchi het volgende:
Naja voor mijn gevoel is het al te laat dus ik heb liever dat hij het dan ook gaat regelen. Dit voelt gewoin als heiligschennis, het huwelijk was ons heilig. Struisvogelpolitiek van zijb kant. hij doet heel erg zijn best mij weg te duwen om zijn eigen gevoel niet onder ogen te zien. Slappeling.
Kijk, ook dit is verwerking :)

Je verstand weet het dus wel ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110173905
Ja zeker, dat is ook echt zo. Mijn gevoel ook best redelijk, op het onbegrip na dan. De hoop is ook weg, dat scheelt al.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 11 april 2012 @ 11:21:23 #91
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110173937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef LaLouchi het volgende:
Ja zeker, dat is ook echt zo. Mijn gevoel ook best redelijk, op het onbegrip na dan. De hoop is ook weg, dat scheelt al.
Welke stappen hebben ervoor gezorgd dat je nu op dit niveau van de verwerking zit?

Ik vind het wel altijd interessant hoe mensen dingen verwerken.
Daar is altijd iets van te leren.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110174861
Nou zoals ik al zei, 2 weken geleden dat gesprekje van 5 minuten toen hij mijn dochter kwam halen. Alleen maar verwijt op verwijt, en express kwetsende dingen zeggen, toen kwam er een kilte over me heen. Ik kreeg iets over me heen van, als jij zo over mij denkt, als jij zo wil doen of alles aan mij ligt dan hoeft het niet meer ook. Ik heb er die avond nog heel erg om moeten huilen, maar heb daarna voor mezelf bedacht genoeg nu, streep eronder.

Dat weekend heb ik lekker geshopt, nieuwe kleren gekocht, leuke verjaardag van mn tante gehad, die zondag lekker lui teen mom gekeken de hele dag. Toen kwam hij mijn dochter weer afzetten, heb alleen hoi en doei tegen hem gezegd en mijn dochter mee naar binnen genomen. Op een gegeven moment had ik haar naar bed gebracht, en toen ik even bij haar ging kijken nog lag ze helemaal overstuur op bed. Dus ik vragen wat er was. Ja zegt ze mama, ik miste je zo maar dat heb ik maar binnen gehouden want ik mag van papa niks over je zeggen want dan kan hij je niet vergeten. Nou ik kookte vanbinnen maar heb haar gesust, gezegd dat ze van ons allebei mag houden en missen, en dat ze aan de situatie moet wennen en vooral niet boos moet zijn. Toen werd ze weer rustig, en ik naar beneden. Maar ik was zo verschrikkelijk boos, dat zeg je niet tegen een kind van 7! Toen is hij weer in mijn achting gedaald, weer een stukje respect weg.

Die woensdag was hij bij onze beste vriend geweest, de volgende dag kwam die vriend naar mij. Had hij daar zitten verkondigen dat hij zo blij was van me af te zijn, dat hij het totaaaaal niet moeilijk meer had, dat hij vond dat hij alles zo netjes regelde want ja k mocht tenslotte wel in het huis blijven wonen! Begrijp dat dit huis voor 70% van mij is, en dat ik alle lasten nu zelf draag, hij betaald niks aan hypotheek oid, en de rest mag ik ook uitzoeken. Hoe ik dat doe is mijn zaak, zijn zijn letterlijke woorden. Nou mijn maag draaide gewoon om. Hij zegt dit weer indirect om mijn te kwetsen, hopend dat alles bij mij terechtkomt. Met het doel mij kapot maken.

Hij krijgt me alleen niet kapot. Ik negeer hem nu 2 weken, heb enkel contact over mijn dchter, en dan nog gaat dat niet ver. Hij appt dan mag ik haar bellen en dan stuur ik ja of nee terug, ligt eraan of het uitkomt, en hoelaat hij dan wel kan bellen. Thats it. Maar dat heeft me enorm veel rust gebracht, hem negeren. Niet meer op facebook kijken, niet meer denken wat is hij nu aan het doen enzovoorts.

Dit weekend komt hij mijn dochter weer halen, dus dit weekend ga ik lekker uit, heb ik al jaren niet meer kunnen doen. En op de dag misschien winkelen oid, dat helpt gewoon enorm. Als mijn dochter er wel is doe ikk leuke dingen met haar, is ze er niet dan ga ik leuke dingen voor mezelf doen. En dat is enorm wennen want ik deed nooit dingen voor mezelf, deed altijd alles met mijn gezin. En dat zie ik niet als gemis hoor, vond ik ook onwijs fijn altijd, maar nu dat gezin er niet meer is moet ik toch een andere invulling zoeken.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 11 april 2012 @ 12:03:38 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110175457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:48 schreef LaLouchi het volgende:
Nou zoals ik al zei, 2 weken geleden dat gesprekje van 5 minuten toen hij mijn dochter kwam halen. Alleen maar verwijt op verwijt, en express kwetsende dingen zeggen, toen kwam er een kilte over me heen. Ik kreeg iets over me heen van, als jij zo over mij denkt, als jij zo wil doen of alles aan mij ligt dan hoeft het niet meer ook. Ik heb er die avond nog heel erg om moeten huilen, maar heb daarna voor mezelf bedacht genoeg nu, streep eronder.

Dat weekend heb ik lekker geshopt, nieuwe kleren gekocht, leuke verjaardag van mn tante gehad, die zondag lekker lui teen mom gekeken de hele dag. Toen kwam hij mijn dochter weer afzetten, heb alleen hoi en doei tegen hem gezegd en mijn dochter mee naar binnen genomen. Op een gegeven moment had ik haar naar bed gebracht, en toen ik even bij haar ging kijken nog lag ze helemaal overstuur op bed. Dus ik vragen wat er was. Ja zegt ze mama, ik miste je zo maar dat heb ik maar binnen gehouden want ik mag van papa niks over je zeggen want dan kan hij je niet vergeten. Nou ik kookte vanbinnen maar heb haar gesust, gezegd dat ze van ons allebei mag houden en missen, en dat ze aan de situatie moet wennen en vooral niet boos moet zijn. Toen werd ze weer rustig, en ik naar beneden. Maar ik was zo verschrikkelijk boos, dat zeg je niet tegen een kind van 7! Toen is hij weer in mijn achting gedaald, weer een stukje respect weg.

Die woensdag was hij bij onze beste vriend geweest, de volgende dag kwam die vriend naar mij. Had hij daar zitten verkondigen dat hij zo blij was van me af te zijn, dat hij het totaaaaal niet moeilijk meer had, dat hij vond dat hij alles zo netjes regelde want ja k mocht tenslotte wel in het huis blijven wonen! Begrijp dat dit huis voor 70% van mij is, en dat ik alle lasten nu zelf draag, hij betaald niks aan hypotheek oid, en de rest mag ik ook uitzoeken. Hoe ik dat doe is mijn zaak, zijn zijn letterlijke woorden. Nou mijn maag draaide gewoon om. Hij zegt dit weer indirect om mijn te kwetsen, hopend dat alles bij mij terechtkomt. Met het doel mij kapot maken.

Hij krijgt me alleen niet kapot. Ik negeer hem nu 2 weken, heb enkel contact over mijn dchter, en dan nog gaat dat niet ver. Hij appt dan mag ik haar bellen en dan stuur ik ja of nee terug, ligt eraan of het uitkomt, en hoelaat hij dan wel kan bellen. Thats it. Maar dat heeft me enorm veel rust gebracht, hem negeren. Niet meer op facebook kijken, niet meer denken wat is hij nu aan het doen enzovoorts.

Dit weekend komt hij mijn dochter weer halen, dus dit weekend ga ik lekker uit, heb ik al jaren niet meer kunnen doen. En op de dag misschien winkelen oid, dat helpt gewoon enorm. Als mijn dochter er wel is doe ikk leuke dingen met haar, is ze er niet dan ga ik leuke dingen voor mezelf doen. En dat is enorm wennen want ik deed nooit dingen voor mezelf, deed altijd alles met mijn gezin. En dat zie ik niet als gemis hoor, vond ik ook onwijs fijn altijd, maar nu dat gezin er niet meer is moet ik toch een andere invulling zoeken.
Ja heftig... heel heftig dat soort dingen.

Afleiding is goed, maar probeer dadelijk niet alleen maar symptomen te behandelen, wat je dan doet is die ballon onder water drukken.... de volgende x dat je zoiets overkomt, komt dan alles extra naar voren toe.

Ik mag niet oordelen en geen mening geven, maar zelf kind van gescheiden ouders vind ik het ronduit schandalig dat je dochter het niet over jou mag hebben. Ik begrijp het, maar je moet dan als vader zijnde je eigen belang aan de kant zetten. Je kind heeft het recht om zich te uiten. Of dit nou over de vader of moeder is. Een kind is namelijk afhankelijk van de ouders. Om dat te blokkeren... dat kan vergaande consequenties hebben lijkt me.

Je weet wat ze zeggen hea, mensen die 100x op facebook elke dag dingen posten als hoe geweldig hun leven wel niet is, hoe blij ze wel niet zijn, of hoe verliefd ze misschien wel niet zijn op hun nieuwe vlam..... daar gaat het helemaal niet goed mee.... die geven zichzelf telkens bevestiging.... soort oppeppertje....

Wat betreft die andere invulling, je bent nog jong van wat ik mij herinner... je hebt nog een heel mooi en fijn leven voor je, je kan genoeg leuke dingen doen e.d. en daar is het nu dan ook de tijd voor! Dus geniet ervan en leef in het moment :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 11 april 2012 @ 12:10:21 #94
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110175696
Ik vind je wel erg open!

Teken dat je een groot hart hebt :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110175760
Precies, en dat doet mij nu het meeste zeer, dat hij haar zoveel pijn doet. Ze durft zich daar niet te uitten, dus het is 2 dagen lang een ontzettend vrolijk kind, want ze drukt alles weg, dan komt ze thuis en is ze een wrak. En het ergste is, hij zegt dat ik daarover lieg, dat het een chantage middel is. Wtf?! Het is ook zijn kind, hij moet ook zijn verantwoordelijkheid daarin nemen. Ik vind het ook niet leuk het over hem te hebben, maar ik blijf maar hameren, niet boos op hem zijn, hij houd nog steeds zielsveel van jou, het is niet jouw schuld etc. Het is zijn plicht dat ook te doen, anders zijn de gevolgen voor haar niet te overzien. Maar als je gewoon niet geloofd word... Wat kan ik doen? Ik kan haar niet af gaan nemen, wil ik ook niet, maar dit is ook niet goed.

En ik weet ook dat hij zich helemaal nie goed voelt hoor, daarom zeg ik ook, de woede, de zelfmedelijden, dat ebt allemaal weg en wat dan overblijft is spijt, maar dat is bij deze gewoon te laat. Heeft niks met hoop te maken, ik ken hem gewoon, weet hoe het werkt in zijn hoofd.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110175837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vind je wel erg open!

Teken dat je een groot hart hebt :)
Dankje :) soms een te groot hart..
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 11 april 2012 @ 12:21:10 #97
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110176064
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef LaLouchi het volgende:
Precies, en dat doet mij nu het meeste zeer, dat hij haar zoveel pijn doet. Ze durft zich daar niet te uitten, dus het is 2 dagen lang een ontzettend vrolijk kind, want ze drukt alles weg, dan komt ze thuis en is ze een wrak. En het ergste is, hij zegt dat ik daarover lieg, dat het een chantage middel is. Wtf?! Het is ook zijn kind, hij moet ook zijn verantwoordelijkheid daarin nemen. Ik vind het ook niet leuk het over hem te hebben, maar ik blijf maar hameren, niet boos op hem zijn, hij houd nog steeds zielsveel van jou, het is niet jouw schuld etc. Het is zijn plicht dat ook te doen, anders zijn de gevolgen voor haar niet te overzien. Maar als je gewoon niet geloofd word... Wat kan ik doen? Ik kan haar niet af gaan nemen, wil ik ook niet, maar dit is ook niet goed.

En ik weet ook dat hij zich helemaal nie goed voelt hoor, daarom zeg ik ook, de woede, de zelfmedelijden, dat ebt allemaal weg en wat dan overblijft is spijt, maar dat is bij deze gewoon te laat. Heeft niks met hoop te maken, ik ken hem gewoon, weet hoe het werkt in zijn hoofd.
Misschien is dat een vraag voor professionele hulpverleners? Want je bent ongetwijfeld niet de eerste en de laatste die dit overkomt. Ik ken je er niets over zeggen, alleen vanuit een mening maar daar heb je niets aan :P Speltip #geenidee Ken je grenzen :P

Tja klinkt alsof hij redelijk onstabiel is? De vraag is, wil je met zo iemand een relatie aangaan? ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110176290
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Misschien is dat een vraag voor professionele hulpverleners? Want je bent ongetwijfeld niet de eerste en de laatste die dit overkomt. Ik ken je er niets over zeggen, alleen vanuit een mening maar daar heb je niets aan :P Speltip #geenidee Ken je grenzen :P

Tja klinkt alsof hij redelijk onstabiel is? De vraag is, wil je met zo iemand een relatie aangaan? ;-)
Hij is ontzettend onstabiel, heeft een agressieprobleem (hij heeft me nooit geslagen maar wel regelmatig bang gemaakt door tafels door het huis te gooien, in mn oude huis had ik enorme gaten in de muur daardoor), een enorm minderwaardigheidcomplex en maakte me heel onzeker en drukte geld achterover. Dus nee daar wil ik geen relatie meer mee, is ook helemaal de vraag niet meer. De vraag is hoe gaan we dit zo netjes mogelijk regelen, en zorgen we dat we een normale verstandshouding krijgen voor onze dochter. En dat word gewoon geweigerd.

Ik heb al hulp van maatschappelijk werk, zolang hij nergens aan mee wil werken mbt dochter moet ik de stabiele factor zijn. Ik moet sterk zijn, ze moet zich aan mij op kunnen trekken, meer kan ik jammer genoeg nu niet voor haar doen.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 11 april 2012 @ 12:31:09 #99
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110176436
http://www.bpdfamily.com/bpdresources/nk_a101.htm

Klinkt een beetje als dat..... met dank aan de link van iemand anders trouwens die ik voorbij zag komen ergens op fok.

Ik begrijp dat jij de stabiele factor moet zijn, maar ook jou emmer kan een keer te vol raken lijkt me en waar moet je dan heen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110176698
Nee borderline is het niet hoor, daar heb ik in de directe omgeving al vaak mee te maken gehad en dat heeft hij echt niet. Hij heeft gewoon veel issues, en laat ik eerlijk zijn, ik ook. Ik heb daar ook therapie voor en sindsdien ben ik wat sterker geworden, minder achter hem gaan verschuilen, niet meer alles geloven wat hij zegt want hij liegt nogal vaak, daardoor is hij zijn macht over mij verloren, en toen was hij zo weg. Heeft zelf gezegd dat mijn maatschappelijk werker mij zo veranderd dat dat niet goed is voor mij... Tja.. Hij kan het gewoon niet dealen dat ikk hem niet meer overal voor nodig heb. Ik kan dingen ook prima zelf nu, voorheen regelde hij alles voor me, had ik alleen hem etc. Dat viel weg, en ineens was hij ook weg..

Ja als mijn emmer vol is mag ik dat vooral niet aan mijn dochter laten merken, ik wil niet dat zeook nog het gevoel krijgt niks bij mij kwijt te kunnen, naar wie moet ze dan toe? Dus als ik emotioneel word moet ik wachten tot ze op bed ligt, dan mag ik huilen en schreeuwen, eerder niet. Ijzere discipline heb ik daarin wel. Zij moet hier hoe dan ook goed uitkomen, okal is dat ten koste van mezelf. Mijn ouders zijn gescheiden en dat was altijd vechten, kon bij geen van beide terecht. Mijn vader kan niet praten dus daar niet, mijn moeder kon alleen schelden over mijn vader. Dat wil ik pertinent niet, heb me daardoor altijd heel erg alleen gevoeld.
In life, every ending is a new beginning..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')