abonnement Unibet Coolblue
pi_110220352
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik was niet snel genoeg vrees ik, toen ik op invoeren klikte was er al 1.
Slaat nergens op. Zo kan je geen fatsoenlijke TT meer bedenken, maar plemp je maar zsm wat neer.

[ Bericht 37% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-04-2012 10:32:28 ]
pi_110220403
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:29 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Slaat nergens op. Zo kan je geen fatsoenlijke TT meer bedenken, maar plemp je maar zsm wat neer.

[..]

Voel je je aangesproken? Let er zelf een beetje op dan, ouwe motormuis.
Was toch gewoon een leuke TT? Is relevant aan het 'issue' waar we vorig topic mee sloten. Nee, ik had niet mogen openen want mijn Suriboy was er al mee bezig maar die deed er zó lang over ;(.

Zat al 28 seconden te wachten. ;(.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 10:31:34 ]
pi_110220451
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Was toch gewoon een leuke TT? Is relevant aan het 'issue' waar we vorig topic mee sloten. Nee, ik had niet mogen openen want mijn Suriboy was er al mee bezig maar die deed er zó lang over ;(.
Het is gewoon een kut TT. Absoluut geen relevant issue.

SuriRaja was bezig met een TT dat hij het zo fijn vond dat De_kromme terug was, dat zijn de betere TT's ^O^ .
pi_110220499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Was toch gewoon een leuke TT? Is relevant aan het 'issue' waar we vorig topic mee sloten. Nee, ik had niet mogen openen want mijn Suriboy was er al mee bezig maar die deed er zó lang over ;(.

Zat al 28 seconden te wachten. ;(.
I know, ik had nog wel zo'n mooie: 19/07/1908 - En Hij zag dat het goed was...
Maar no spang, ik had ooit een keer een nieuw Feyenoordtopic geopend en werd meteen voor lapo-hunter uitgemaakt... :')
BFF met GGMM
  donderdag 12 april 2012 @ 10:35:43 #30
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_110220565
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef De_kromme het volgende:
Ik stel voor dat de regel: LaPo maakt een nieuw topic in de reeks weer wordt ingevoerd. Zeer vervelend als steeds dezelfde mensen met dezelfde kut TT's een topic openen.

Neem het in overweging.
Neuh, iedereen mag gewoon een nieuw topic openen. Uiteraard wel met een normale TT gerelateerd aan waar het topic over gaat.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_110220709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Neuh, iedereen mag gewoon een nieuw topic openen. Uiteraard wel met een normale TT gerelateerd aan waar het topic over gaat.
Dat slaat toch nergens op. Waar is die regel gebleven van LaPo opent een nieuwe dan? Die was er vroeger toch altijd.

Met Happel was alles beter.................. Komt er nog een mod bij van buiten de traditionele top drie binnenkort? Ik hoorde yvonne zoiets zeggen.
  donderdag 12 april 2012 @ 11:58:59 #32
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_110223547
Geen SC hier.

quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat slaat toch nergens op. Waar is die regel gebleven van LaPo opent een nieuwe dan? Die was er vroeger toch altijd.

Met Happel was alles beter.................. Komt er nog een mod bij van buiten de traditionele top drie binnenkort? Ik hoorde yvonne zoiets zeggen.
Ik kom hier nog op terug.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 12 april 2012 @ 12:00:19 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110223618
Die regel is toch met dat reekssysteem gewoon verdwenen? Omdat dubbele topics sowieso niet meer kunnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110223638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen SC hier.

[..]

Ik kom hier nog op terug.
Dat dikgedrukte doet het wel denk ik. Ik zie vol smacht uit naar uw spoedige antwoord, geachte Morpheus.

pi_110225860
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef De_kromme het volgende:
Ik stel voor dat de regel: LaPo maakt een nieuw topic in de reeks weer wordt ingevoerd. Zeer vervelend als steeds dezelfde mensen met dezelfde kut TT's een topic openen.

Neem het in overweging.
Je hebt een punt, maar in de livetopics etc, heb je altijd slome lapoposters en daar wil niemand op wachten, want elke keer als een topic vol is, scoort er een ploeg :{
Wel vind ik dat er degelijke TT's moeten komen.
Noot noot.
pi_110225927
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef De_kromme het volgende:
Ik stel voor dat de regel: LaPo maakt een nieuw topic in de reeks weer wordt ingevoerd. Zeer vervelend als steeds dezelfde mensen met dezelfde kut TT's een topic openen.

Neem het in overweging.
Ik ben het er mee eens, maar de handhaving wordt wat lastig denk ik..
Brutal. Fucking. Metal.
pi_110225994
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens, maar de handhaving wordt wat lastig denk ik..
Ik vertrouw op de creatieve breinen van onze users :+ En in een livetopic maakt de TT + OP toch niet zoveel uit, want die worden haast niet gelezen en het topic is toch binnen 10 minuten vol.

In de clubtopics verwacht ik wel degelijke TT's, komt goed.

En mensen... nou niet boehoe doen he, als er een TT komt die je niet mooi vindt ;)
Noot noot.
pi_110226029
Waarom wordt de handhaving lastig? Vroeger was dat gewoon de policy hier, en die werd nageleefd. Stel gewoon een regel in van: binnen vijf minuten een nieuw topic openen (m.u.z. van de livetopics), anders mag iemand anders het doen. Noten die hap, en klaar toch?
pi_110226054
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef De_kromme het volgende:
Waarom wordt de handhaving lastig? Vroeger was dat gewoon de policy hier, en die werd nageleefd. Stel gewoon een regel in van: binnen vijf minuten een nieuw topic openen (m.u.z. van de livetopics), anders mag iemand anders het doen. Noten die hap, en klaar toch?
Je moet niet met regels gaan werken die uitzonderingsgevallen hebben.. Dat werkt omslachtig en onduidelijk ;)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_110226096
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Je moet niet met regels gaan werken die uitzonderingsgevallen hebben.. Dat werkt omslachtig en onduidelijk ;)
Waarom? Het is logisch dat je livetopics snel wilt laten doorlopen, voor alle andere topics geldt dit niet. Zoals Jojoortje aangeeft duurt het bij livetopics soms te lang..

Zo moeilijk is het allemaal niet, ik zou mod moeten worden.. De_kromme *mailt yvonne..
pi_110226099
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef De_kromme het volgende:
Waarom wordt de handhaving lastig? Vroeger was dat gewoon de policy hier, en die werd nageleefd. Stel gewoon een regel in van: binnen vijf minuten een nieuw topic openen (m.u.z. van de livetopics), anders mag iemand anders het doen. Noten die hap, en klaar toch?
Ja, maar nu heb je weer uitzonderingen (m.u.v. de livetopics) Gewoon 1 lijn trekken.
Bovendien zullen er niet altijd moderators aanwezig zijn elke keer als iemand toch een topic opent, zonder dat hij de lapo had. Krijg je eerst de hele pagina vol gezeik daar over.
Noot noot.
pi_110226137
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maar in de livetopics etc, heb je altijd slome lapoposters en daar wil niemand op wachten, want elke keer als een topic vol is, scoort er een ploeg :{
Wel vind ik dat er degelijke TT's moeten komen.
Deze TT was 'gewoon' degelijk hoor jojoortje }:|
pi_110226173
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom? Het is logisch dat je livetopics snel wilt laten doorlopen, voor alle andere topics geldt dit niet. Zoals Jojoortje aangeeft duurt het bij livetopics soms te lang..

Zo moeilijk is het allemaal niet, ik zou mod moeten worden.. De_kromme *mailt yvonne..
5 minuten?? Ben je gek! 5 minuten in een snellopende slowchat is KILLING.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:08:20 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110226231
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef De_kromme het volgende:
Waarom wordt de handhaving lastig? Vroeger was dat gewoon de policy hier, en die werd nageleefd. Stel gewoon een regel in van: binnen vijf minuten een nieuw topic openen (m.u.z. van de livetopics), anders mag iemand anders het doen. Noten die hap, en klaar toch?
Dat was toch voor die nieuwe forumsoftware. Vooral bedoeld om dubbele topics te voorkomen.
Dat hoeft niet meer, dus de snelste opent hem. Al is dat wel heel vaak erg irritant (ajacied422 :') )
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110226270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Deze TT was 'gewoon' degelijk hoor jojoortje }:|
Weet ik veel, heb die hele TT niet gelezen. :*

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

5 minuten?? Ben je gek! 5 minuten in een snellopende slowchat is KILLING.
True. SC's gaat ook snel in spitsuren. Dan heb je al weer een uitzondering.
Noot noot.
pi_110226287
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, maar nu heb je weer uitzonderingen (m.u.v. de livetopics) Gewoon 1 lijn trekken.
Bovendien zullen er niet altijd moderators aanwezig zijn elke keer als iemand toch een topic opent, zonder dat hij de lapo had. Krijg je eerst de hele pagina vol gezeik daar over.
Gewoon achteraf noten, leren ze het snel genoeg af. Waar zijn de normen en waarden gebleven op VBL?!?!?!

quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Weet ik veel, heb die hele TT niet gelezen. :*

[..]

True. SC's gaat ook snel in spitsuren. Dan heb je al weer een uitzondering.
Ja, als je zo begint... Zeg gewoon dat de enige uitzondering livetopics is. Als je binnen vijf minuten een topic aanmaakt, zonder de LaPo krijg je een note aan je broek. Opgelost, slotje ^O^ .
pi_110226300
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat was toch voor die nieuwe forumsoftware. Vooral bedoeld om dubbele topics te voorkomen.
Dat hoeft niet meer, dus de snelste opent hem. Al is dat wel heel vaak erg irritant (ajacied422 :') )
Klopt en daar gaat wel wat van gezegd worden. :)
Noot noot.
pi_110226318
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Gewoon achteraf noten, leren ze het snel genoeg af. Waar zijn de normen en waarden gebleven op VBL?!?!?!
In VBL SC O+
Noot noot.
pi_110226393
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Gewoon achteraf noten, leren ze het snel genoeg af. Waar zijn de normen en waarden gebleven op VBL?!?!?!

[..]

Ja, als je zo begint... Zeg gewoon dat de enige uitzondering livetopics is. Als je binnen vijf minuten een topic aanmaakt, zonder de LaPo krijg je een note aan je broek. Opgelost, slotje ^O^ .
Gast er waren afgelopen week dagen dat we op de maandagochtend (!) in 45 minuten een Feijenoordtopic vollulden _O-. Als die mensen 5 minuten meoten wachten omdat een of andere gek vergeet 't nieuwe topic te openen druipt iedereen af :{. 5 minuten op internet is een eeuwigheid, hell, 10 seconden zijn dat al als je van die verplichte reclames moet kijken op YouTube _O-
pi_110228524
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef De_kromme het volgende:

Gewoon achteraf noten, leren ze het snel genoeg af. Waar zijn de normen en waarden gebleven op VBL?!?!?!
Werkt alleen bij die enkeling die zijn notes ook opvraagd.
Waarschijnlijk zal het de meeste users een reet roesten wat er in die notes staat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')