abonnement Unibet Coolblue
pi_120605469
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef RvLaak het volgende:

[..]

is The Gift daar niet beter voor? De teaser is een samenvatting van 5 jaar Buffy
Goeie vraag, Misschien ook maar eens proberen. Moet zeggen dat ik door 1 aflevering weer heel veel zin heb om alles weer eens te herkijken. Alleen waar de tijd vandaan te halen...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:49:35 #102
88233 Steve
Still the best.
pi_120618006
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef RvLaak het volgende:
is The Gift daar niet beter voor? De teaser is een samenvatting van 5 jaar Buffy
Ik zou eerder een standalone aflevering kiezen, geen seizoensfinale waarin het verhaal van een heel seizoen tot zijn eind komt. Voor iemand die Buffy niet kent lijkt me dat toch een minder goede introductie. Die samenvatting is ook vooral leuk omdat je alle eerdere afleveringen gezien hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_120626662
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik zou eerder een standalone aflevering kiezen, geen seizoensfinale waarin het verhaal van een heel seizoen tot zijn eind komt. Voor iemand die Buffy niet kent lijkt me dat toch een minder goede introductie. Die samenvatting is ook vooral leuk omdat je alle eerdere afleveringen gezien hebt.
Ben ik niet met je eens. The Gift heeft alles wat een Buffy aflevering moet hebben. Humor, conflict, drama en een vleugje hekserij.

Lijkt mij dus een goede aflevering om iemand te laten zien. Zo veel verhaal missen ze ook weer niet en wat ze missen wordt goed uitgelegd.
pi_120626879
Als ze dan besluiten de rest te willen zien, zijn ze zo enorm gespoild, mijn keuze zou t ook niet zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 22 december 2012 @ 10:34:17 #105
296917 Abby79
Being myself!
pi_120627884
Ik denk dat het bij mij af zou hamgen van wie ik probeer verslaafd te maken. Voor de een is een humoristische aflevering als Earshot of Pangs of zo. Hush is wel een leuke voor wat spanning en thriller lieflebbers, voor actie weet ik zo niet welke ik zou pakken, misschien School Hard :).

The Gift zou ik nooit als eerste laten zien, dat is zoals Vanyel al zegt teveel spoilers.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  zaterdag 22 december 2012 @ 13:15:07 #106
88233 Steve
Still the best.
pi_120630583
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Als ze dan besluiten de rest te willen zien, zijn ze zo enorm gespoild, mijn keuze zou t ook niet zijn.
Precies.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:41:02 #107
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_120860419
In de comments bij MarkWatches op "Not Fade Away" gepost, ik vond 'm leuk. De eerste en laatste teksten van alle hoofdrolspelers in Angel :)



Ik vind trouwens de s9 comics nog steeds leuk en ik denk dat het goed is dat s9 een flink stuk korter is dan s8 (die +40 maanden duurde). Wel vind ik dat de 'core title' (BtVS) de laatste paar maanden de mindere van de vier is (Angel & Faith is de beste / meest constante). Willow Wonderland vind ik tot nu toe ook erg leuk, al 'leest' Willow daarin niet echt als zichzelf heb ik het idee.
pi_120860541
Eindelijk Angel weer opgepakt. Net Shiny Happy People gezien. Stukje Jasmine herhalen (ik weet weer waarom ik afgehaakt ben, vond dat niet echt leuk kijken) en dan hophop naar een heel nieuw seizoen vijf!
Lucky me O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:01:46 #109
296917 Abby79
Being myself!
pi_120861253
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:41 schreef Xurk het volgende:
Willow Wonderland vind ik tot nu toe ook erg leuk, al 'leest' Willow daarin niet echt als zichzelf heb ik het idee.
Dat Willow niet als zichzelf leest, is dat niet omdat Willow ook anders is geworden doordat ze een tijd geen magie kon gebruiken? Ik heb het idee dat hetgene waar jij op doelt een bedoelde wijziging is :). (Ik heb het idee dat ze steeds meer weer zichzelf wordt nu)

A&F is inderdaad de leukste, hoewel ik de twist in de laatste 2 minder vind (tot nog toe).

BtVS vind ik deels leuk, het verhaal rond Buffy zelf vind best goed (hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat ze ouder zou moeten zijn dan wat ze nu is), maar de stukken met Billy e.d. hadden van mij niet gehoeven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:44 schreef Vanyel het volgende:
Eindelijk Angel weer opgepakt. Net Shiny Happy People gezien. Stukje Jasmine herhalen (ik weet weer waarom ik afgehaakt ben, vond dat niet echt leuk kijken) en dan hophop naar een heel nieuw seizoen vijf!
Lucky me O+
S5 is leuk. Grotendeels :P. Ik vind Illyria nog steeds een vreemd verhaal, ik vind Fred veel te lief O+. (ik heb After The Fall nooit gelezen, dus geen idee of dat het verhaal beter maakt :))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:31:20 #110
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_120864829
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:01 schreef Abby79 het volgende:
Dat Willow niet als zichzelf leest, is dat niet omdat Willow ook anders is geworden doordat ze een tijd geen magie kon gebruiken? Ik heb het idee dat hetgene waar jij op doelt een bedoelde wijziging is :). (Ik heb het idee dat ze steeds meer weer zichzelf wordt nu)
Dat is ook wel zo ja. Maar ik heb in de twee Willow Wonderland issues tot nu toe het idee dat ze iets te stoer wordt neergezet op de één of andere manier. Niet te verwarren met zelfverzekerdheid hoor ;) En haar dialogen zijn op zich wel Whedonesque, maar ik hoor het Alyson Hannigan niet irl zeggen, zeg maar. En het feit dat de tekenaar van deze mini-serie haar niet echt op Alyson laat lijken draagt er vast ook wel aan bij..

quote:
A&F is inderdaad de leukste, hoewel ik de twist in de laatste 2 minder vind (tot nog toe).
Volgens mij moet ik de allernieuwste issue nog lezen, maar het was wel een echte "Wtf?" twist ja :P

quote:
BtVS vind ik deels leuk, het verhaal rond Buffy zelf vind best goed (hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat ze ouder zou moeten zijn dan wat ze nu is), maar de stukken met Billy e.d. hadden van mij niet gehoeven.
Ik ben het met je eens wat betreft dat van Billy. Zoiets was in de serie prima geweest voor één aflevering, maar twee hele issues (= twee maanden) zonder het hoofdverhaal was wel een beetje teveel van het goede :{ Al zal hij vast(?) terugkomen in het verhaal later.

quote:
S5 is leuk. Grotendeels :P. Ik vind Illyria nog steeds een vreemd verhaal, ik vind Fred veel te lief O+. (ik heb After The Fall nooit gelezen, dus geen idee of dat het verhaal beter maakt :))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Illyria goed ontwikkeling krijgen in After The Fall (zowel Angel als Spike) en "Angel: Only Human" (met Gunn) :Y En over je spoiler: daar ben ik ook benieuwd naar, het is te lang geweest!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:38:55 #111
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_121305257
Jammer dat Mark de film niet zoveel aan vond :P Ik heb 'm ook echt destijds gezien nog voordat de serie begonnen was, ik denk in 1994 ofzo. Dat is ook de reden dat ik de serie ben gaan volgen vanaf het begin, omdat ik de naam kende van de film en de film leuk vond. Misschien dat ik er daardoor met best veel nostalgie naar terug kan kijken. Ik had wel verwacht dat hij een superlange post zou schrijven erover aangezien het toch een stuk langer dan een normale aflevering duurt, maar dat viel nogal tegen... alleen een (gave, dat wel) opsommingslijst ;(
pi_121371838
http://blastr.com/2013/01/buffy-stunt-coordinator-r.php?
Kijk nou eens, eindelijk behind the scenes materiaal. Vooral van de veschtscenes zo te zien. Veel stunt doubles maar toch ook af en toe de echter acteurs zo lijkt het.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:27:05 #113
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_121424935
Leuk, zal die link thuis eens gaan bekijken :)

Ik zat net toevallig op de IMDb pagina van David Boreanaz te kijken en zag dat hij ooit in Married... With Children heeft gespeeld, wat ik vroeger fanatiek keek. Dus ik dacht: "Wtf?" en ging naar Google Images...


afbeelding link


afbeelding link


afbeelding link

:')
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:59:18 #114
296917 Abby79
Being myself!
pi_121425590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:27 schreef Xurk het volgende:
Leuk, zal die link thuis eens gaan bekijken :)

Ik zat net toevallig op de IMDb pagina van David Boreanaz te kijken en zag dat hij ooit in Married... With Children heeft gespeeld, wat ik vroeger fanatiek keek. Dus ik dacht: "Wtf?" en ging naar Google Images...

[ afbeelding ]
afbeelding link

[ afbeelding ]
afbeelding link

[ afbeelding ]
afbeelding link

:')
:o Damn
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_121597026
Julie Benz & Charisma Carpenter bij een Golden Globes feestje paar dagen geleden

pi_121597232
Charisma Carpenter O+
pi_125385379
Iemand van plan deze film te zien? Lijkt me wel leuk :)

Much Ado About Nothing - Trailer:
People live to learn things, and I learn to live...
pi_125411121
Jemig, hij is wel van het hergebruiken van acteurs hè? Amy Acker, Alexis Denisof, Nathan Fillion, Reed Diamond, Ashley Johnson, Fran Kranz, Sean Maher, heeft ie allemaal al es eerder gecast :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 17 april 2013 @ 20:29:43 #119
296917 Abby79
Being myself!
pi_125412107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:47 schreef Piepje het volgende:
Iemand van plan deze film te zien? Lijkt me wel leuk :)

Much Ado About Nothing - Trailer:
Die ga ik zeker kijken ja, al was het alleen maar om Alexis en Amy weer eens samen te zien :D.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_125419854
een beetje impulsief geweest nav dit topic en heb beide series maar besteld op dvd :P voor een leuke prijs wel :) ¤97,66
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:50:17 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125420906
You won't regret it. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125422370
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef Breuls het volgende:
You won't regret it. :)
no fucking way!!!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_125424550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef Slayage het volgende:
een beetje impulsief geweest nav dit topic en heb beide series maar besteld op dvd :P voor een leuke prijs wel :) ¤97,66
Say what! De volledige series van Buffy en Angel??

Waarom koop je dat in vredesnaam voor ¤97,66 ??

En inderdaad je gaat er géén spijt van krijgen. Wat leuk is om te doen: Buffy seizoenen 4 en 5 lopen parallel aan Angel seizoenen 1 en 2. De 2 programma's waren destijds op dezelfde avond geprogrammeerd en de verhaallijn van de Buffy aflevering ging dan door in de Angel aflevering.

Daarna verhuisde Buffy naar een andere Amerikaanse zender en was er nog wel een klein beetje crossover maar niet zo bijzonder als tijdens die 2 jaargangen van Buffy & Angel.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125428706
Ah ik krijg nu weer helemaal zin om Buffy en Angel te kijken... Maar heb de dvd's hier niet bij me in Canada. Aanstaande zaterdag wel "Spike & Drusilla" op een conventie waar ik heen ga :)
People live to learn things, and I learn to live...
  donderdag 18 april 2013 @ 19:11:03 #125
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_125450107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 06:46 schreef Piepje het volgende:
Ah ik krijg nu weer helemaal zin om Buffy en Angel te kijken... Maar heb de dvd's hier niet bij me in Canada. Aanstaande zaterdag wel "Spike & Drusilla" op een conventie waar ik heen ga :)
Wil je pleeeeeeeeeeease foto maken van Spike en hier neer zetten? Ja? Ja? Ja? Jee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')