Joss Whedon, Drew Goddard, Amy Acker... sounds good

De trailer ziet er ook wel spannend uit

Mark gaat dan eindelijk met BtVS s5 / Angel s2 beginnen deze week, vanochtend zijn voorspellingen gelezen

Ik heb er echt onwijs veel zin in want nu is eindelijk seizoen 4 voorbij (die, ik moet toegeven, minder slecht lijkt te zijn dan ik me herinnerde als ik het via zijn weblog volg) en vanaf seizoen 5 voelt het niet meer zo oud voor mijn gevoel. Alsof het twee jaar terug nog op TV was terwijl de eerste vier seizoenen (en seizoen 1 van Angel) echt als prehistorie voelen

Ook vind ik Angel vanaf seizoen 2 pas écht goed worden, ik vond het eerste seizoen tot de climax een beetje een doelloos aanvoelen op de één of andere manier.
"Buffy vs. Dracula", "Fool for Love", "Intervention"

"I Was Made to Love You", "The Body", "Tough Love", "The Gift"

Dit gaat echt een zwaar seizoen worden voor Mark. Alleen al als denk ik aan de slotscène van "I Was Made To Love You", "The Body", "The Gift" of de scène waarin Willow achter Glory aangaat na wat ze Tara aandoet, krijg ik kippenvel

Bij Angel hebben we natuurlijk de super awesome arc met Darla die ons wacht, Angel die zich afsplitst van de rest van de groep (waar Gunn een vast lid van wordt) en uiteindelijk zijn epiphany krijgt,

Fred en Lorne

, Wolfram & Hart die dankzij Angel zo goed als uitgeroeid wordt. Genoeg dus!
Volgt: Californication | Dexter | Grey's Anatomy | Modern Family | South Park | The Office
Volgde: Angel | BtVS | Heroes | LOST | OZ | Prison Break