abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:41:41 #1
296917 Abby79
Being myself!
pi_110129984
Vorig deel: Angel & Buffy the Vampire Slayer #21 Apocalypse, nowish?

15g8itk.png

Whedonfans, assemble!

[ Bericht 8% gewijzigd door Abby79 op 10-04-2012 13:18:31 ]
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:43:04 #2
296917 Abby79
Being myself!
pi_110130046
[offtopic]Hmm, volgens mij is dit het eerste topic wat ik open met dit account :P[/offtopic]
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:57:15 #3
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_110130578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef Abby79 het volgende:
Whedonfans, assemble!
:W
Volgt: Better Call Saul | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things | This Is Us
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | Girls | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
pi_110132642
Ook nog maar even gestemd: http://uk.eonline.com/new(...)n_final_round/307267
Ik kan me toch niet voorstellen dat Supernatural meer fans heeft dan Buffy...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:34:58 #5
296917 Abby79
Being myself!
pi_110136270
Ik heb de link van Whedonesque.com, heb hem gezien in de comments van Mark Watches, en Buffy loopt steeds verder achter :'( Dus die fanbase van Supernatural is ook behoorlijk actief.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:36:29 #6
88233 Steve
Still the best.
pi_110136344
Zat gister de aflevering te kijken waar Connor door Wesley gekidnapped wordt, zit er precies op het punt van de kidnapping een kras op de dvd. :'( Geen idee hoe dat komt, ik ben daar altijd heel voorzichtig mee... ;(.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:55:58 #7
22273 Dizer
Save the beard!
pi_110137169
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:59 schreef Karstman het volgende:
Ook nog maar even gestemd: http://uk.eonline.com/new(...)n_final_round/307267
Ik kan me toch niet voorstellen dat Supernatural meer fans heeft dan Buffy...
Vind het ook raar dat Buffy zo veel moeite heeft met een overwinning! :(
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:28:01 #8
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_110138529
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Steve het volgende:
Zat gister de aflevering te kijken waar Connor door Wesley gekidnapped wordt, zit er precies op het punt van de kidnapping een kras op de dvd. :'( Geen idee hoe dat komt, ik ben daar altijd heel voorzichtig mee... ;(.
Dat is tegelijkertijd ook de scene waarin Wesley zijn keel doorgesneden krijgt toch? ;( En dan dat Angel hem bijna vermoordt met een kussen aan het einde van de aflevering? :'(
Volgt: Better Call Saul | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things | This Is Us
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | Girls | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:32:01 #9
22273 Dizer
Save the beard!
pi_110138693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat is tegelijkertijd ook de scene waarin Wesley zijn keel doorgesneden krijgt toch? ;( En dan dat Angel hem bijna vermoordt met een kussen aan het einde van de aflevering? :'(
Dark Wesley _O_
Wesley, een van Buffy/Angel's sterk getransformeerde characters over de jaren heen _O_
Die mij bij Angel 2x tranen in mijn ogen heeft bezorgd. Dood Fred en zijn dood zelf ;(
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:36:17 #10
88233 Steve
Still the best.
pi_110138905
Wesley. O+.
Vond hem bij Buffy al leuk, maar hoe bij bij Angel is veranderd, zijn hele verhaallijn is echt zo geweldig. _O_. Ontzettend leuke aanvulling op het team. En dan krijgt 'ie eerst Fred al niet, en als ze dan éindelijk bij elkaar zijn gaat Fred dood. ;(. En zijn eigen dood was wel een behoorlijke tranentrekker ja. :'(.

Het stukje wat uit Waiting in the wings is geknipt, waar Wesley samen met Fred balletdanst, is ook zo geweldig. :d.
pi_110173482
Buffy Summers Vs. Black Widow? Joss Whedon Knows Who’d Win
Tuesday, April 10th, 2012 at 12:45pm

Admit it: When you saw the first clip last week from director Joss Whedon’s The Avengers, featuring Scarlett Johansson’s Black Widow mopping up the floor with her captors, you thought of a certain Vampire Slayer. And if you’re nerdy enough, you may have even wondered who would win in a fight between Buffy Summers and Natasha Romanoff.

Luckily for all of us, USA Today’s Whitney Matheson is that nerdy, so she posed the question to Whedon. While he’s spent the past year or so with Black Widow and the rest of Earth’s Mightiest Heroes, it’s clear from his response that Whedon’s heart lies in Sunnydale.

“Buffy would go easy at first, but as soon as Natasha popped her with a Widow Sting, she’d start bringing some slayer brawn to the fray,” he told Matheson. “Natasha’s fast, but a couple of good connects and she’s wobbling, possibly something broken — she whips out her glock and now Buffy’s dodging — right where Natasha wants her. Natasha shoots the cable holding the steel barrels and they tumble onto Buffy, nearly burying her — Buffy just arcs out of the way, grabbing the splintered cable and swinging directly onto Natasha, a bullet grazing her cheek as her feet land hard on the Russian’s shoulders, sending her back flat — crack! — on the floor, Buffy wrenching the gun away and tossing it, fist ready for the final strike. Natasha, struggling to stay conscious, says the fight’s over. Buffy agrees, but Natasha explains: She poisoned Buffy hours ago. That waitress that brought her salad …? Natasha smiles. The poison is dormant — ’til it’s activated by adrenaline. Buffy’s eyes narrow. ‘Too bad I didn’t use any.’ Wham! Natasha’s out for the count, and Buffy’s heading — slowly — to Willow for a mystical cleanse.

“That’d be my first guess.”

http://spinoff.comicbookr(...)edon-knows-whod-win/
Nothing lasts forever but the certainty of change
<a href="http://www.metalfan.nl" rel="nofollow" target="_blank">http://www.metalfan.nl</a>
  woensdag 11 april 2012 @ 11:43:23 #12
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_110174635
Geweldig! :D Hoe hij dat omschrijft, ik zie heel die scene zo voor me _O_
pi_110236152
The Cabin in the Woods is een typische film uit de Buffy-hoek, dus die kan ik iedereen aanraden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:39:33 #14
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_110482052
Joss Whedon, Drew Goddard, Amy Acker... sounds good ^O^ De trailer ziet er ook wel spannend uit :)

Mark gaat dan eindelijk met BtVS s5 / Angel s2 beginnen deze week, vanochtend zijn voorspellingen gelezen :D Ik heb er echt onwijs veel zin in want nu is eindelijk seizoen 4 voorbij (die, ik moet toegeven, minder slecht lijkt te zijn dan ik me herinnerde als ik het via zijn weblog volg) en vanaf seizoen 5 voelt het niet meer zo oud voor mijn gevoel. Alsof het twee jaar terug nog op TV was terwijl de eerste vier seizoenen (en seizoen 1 van Angel) echt als prehistorie voelen :P Ook vind ik Angel vanaf seizoen 2 pas écht goed worden, ik vond het eerste seizoen tot de climax een beetje een doelloos aanvoelen op de één of andere manier.

"Buffy vs. Dracula", "Fool for Love", "Intervention" _O_
"I Was Made to Love You", "The Body", "Tough Love", "The Gift" :'(

Dit gaat echt een zwaar seizoen worden voor Mark. Alleen al als denk ik aan de slotscène van "I Was Made To Love You", "The Body", "The Gift" of de scène waarin Willow achter Glory aangaat na wat ze Tara aandoet, krijg ik kippenvel ;(

Bij Angel hebben we natuurlijk de super awesome arc met Darla die ons wacht, Angel die zich afsplitst van de rest van de groep (waar Gunn een vast lid van wordt) en uiteindelijk zijn epiphany krijgt, _O_ Fred en Lorne _O_, Wolfram & Hart die dankzij Angel zo goed als uitgeroeid wordt. Genoeg dus!
  woensdag 18 april 2012 @ 13:55:46 #15
296917 Abby79
Being myself!
pi_110482748
quote:
(die, ik moet toegeven, minder slecht lijkt te zijn dan ik me herinnerde als ik het via zijn weblog volg)
Dat had ik ook heel sterk! Zal wel komen omdat je het nu meer als losse afleveringen bekijkt, terwijl je bij een rewatch toch meer op de seizoensarc gefocused bent ofzo :)

En ik heb geen zin in "The Body".... daar gaan Mark en Scully dood, of Joss, ik geloof dat ze beloofd hebben Joss te vermoorden als hij Joyce dood zou maken :'(

Of "The Gift", dat wordt ook een vreselijke review (en ik kom daar gewoon niet door zonder dat ik in huilen uitbarst - maar dat heb ik al als ik alleen maar de scene zie dat Buffy naar beneden springt)
pi_110482961
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  woensdag 18 april 2012 @ 14:02:27 #17
88233 Steve
Still the best.
pi_110483021
Het is wel leuk om de serie zo weer te beleven, volg Mark ook al een tijdje.

Hij vindt Riley wel tof, dat scheelt misschien ook in hoe hij seizoen 4 ziet. Benieuwd of dat volgend seizoen zo blijft.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:21:33 #18
296917 Abby79
Being myself!
pi_110483976
Ik heb Riley ook altijd wel leuk gevonden. Lang niet zo leuk als Mark hem vind, maar ook zeker niet zo erg als dat de meeste fans hem vonden. Dat leuke nam wel snel af in S5 overigens.
Zelfde geldt overigens voor Dawn, ik blijf haar echt leuk vinden, terwijl er ook hordes Buffy fans zijn die haar 'haten'.

Ow, en bedankt DragonFodder, het heeft het weer eens bewezen! :'( :*
  woensdag 18 april 2012 @ 14:36:06 #19
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_110484716
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Abby79 het volgende:
Ow, en bedankt DragonFodder, het heeft het weer eens bewezen! :'( :*
Ja inderdaad, ik zit hier op mijn werk (zonder geluid) te kijken en zo makkelijk gaat dat niet met dit filmpje :'(

Fuck, wat een serie (+seizoen) is het toch _O_
pi_110485288
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef Xurk het volgende:

[..]

[..]

Ja inderdaad, ik zit hier op mijn werk (zonder geluid) te kijken en zo makkelijk gaat dat niet met dit filmpje :'(

Fuck, wat een serie (+seizoen) is het toch _O_
Fix You van Coldplay is echt geniaal om als muziek onder een clipreeks te zetten. Heb het zelf gedaan met beelden van het vrijgezellenfeest van een vriend van me, ik had hem in tranen.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  donderdag 19 april 2012 @ 22:30:19 #21
296917 Abby79
Being myself!
pi_110546110
Hahaha, zo ongeveer iedereen op Markwatches probeert Mark en Scully ervan te overtuigen dat Buffy altijd al een zusje had :P
(ik blijf het een heerlijke aflevering vinden, met Dracula - het stuk met Dracula vond ik overigens ook het leukste uit S8)
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:41:09 #22
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_110552082
Huh, in MyAT staat dat Abby79 hierin heeft gepost gisterenavond maar de laatste post is nog steeds die van DragonFodder, van eergisteren? (Zul je net zien dat als ik zo op "Invoeren" klik, het wel weer klopt zoals het in de MyAT staat :+)

Geweldig die comments bij MarkWatches :D _O_ Iedereen die doet alsof Dawn al keivaak in de serie heeft gezeten voor seizoen 5 :') En dan de reacties van Mark en Scully daarop!

[edit] Jep, nu staat de post er wel 8)7 Ik vind de Dracula-aflevering ook heel leuk, echt een fun begin van het seizoen :Y
pi_110552908
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:41 schreef Xurk het volgende:
Huh, in MyAT staat dat Abby79 hierin heeft gepost gisterenavond maar de laatste post is nog steeds die van DragonFodder, van eergisteren? (Zul je net zien dat als ik zo op "Invoeren" klik, het wel weer klopt zoals het in de MyAT staat :+)
Dat was/is bij veel topics het geval. De post is wel opgeslagen maar door de problemen van gisteravond werd het topic niet opnieuw opgebouwd. :)

Heeft iedereen Cabin al gezien? Het is een typische Buffy-achtige film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:29:43 #24
296917 Abby79
Being myself!
pi_110553365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:13 schreef Breuls het volgende:
Ik wil hem morgen gaan zien :) Dus nog sssht! :P
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:53:50 #25
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_110554086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:13 schreef Breuls het volgende:
Dat was/is bij veel topics het geval. De post is wel opgeslagen maar door de problemen van gisteravond werd het topic niet opnieuw opgebouwd. :)
Ah, thanks voor de opheldering!

quote:
Nog niet, ga 'm misschien ergens in de komende weken met wat vrienden zien :) Op IMDb heeft-ie een hoog cijfer, op FilmTotaal 4.5/5 sterren, op RottenTomatoes is de film 92% "fresh" en in de ochtend'kranten' Sp!ts en Metro kreeg de film gisteren 4 en 5 sterren :D

In sommige recensies benadrukken ze inderdaad de BtVS/Angel-stijl van Whedon die in de film terugkomt (o.a. qua humor en dialogen). :Y
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')