quote:
Op zondag 22 april 2012 20:40 schreef Noek het volgende:Even een oprechte vraag, rook je nog? Dit ivm je gewicht. Eet noten tussendoor, pindakaas, roomboter, volle kwark etc.
ik zal nu wel iedereen over me heen krijgen .. so be it

eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik nog steeds rook ja, ik probeer helemaal te stoppen maar eenvoudig is dat niet. Ik ben al blij dat ik al op nog maar de helft zit van wat ik normaal rookte
noten krijg ik niet weg (kan ze niet kauwen), pindakaas lust ik heel zelden (en alleen als er een dubbele laag boter op zit). Roomboter deed ik al

en kwark lust ik dus echt niet

(ik weet het, behalve vlees en groente en hartig beleg op bruin brood ben ik een slechte eter). Ik eet dus wel vaak een dubbele portie vlees en evenzoveel groente, aardappels eet ik gewoon een normale portie. Zuivel mondjesmaat; kaas graag, eieren graag. Snoepen doe ik nauwelijks, af en toe een handje chips. Vaker sneak ik een plakje worst of plakje kaast uit de koelast als ik trek heb. Het is al een klein wonder dat ik me er toe aan heb kunnen zetten om dagelijks zo'n flesje ViFit probiotische drank + drie keer daags voedingssupplementen in te nemen. Oh ja, sinds ik begonnen met hardlopen drink ik wel dagelijks een liter water méér dan ik normaal aan vocht (koffie, water, jus, sinas, af en toe een bavaria 0,0) drink.