abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_110700787
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:03 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Maar die dingen kan ik dus niet koppelen aan couchpotato ofzo? :?
Jawel! })
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:13:25 #277
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110736481
Het begint inmiddels aardig te lopen maar nu kom ik een volgend probleem tegen. Ik probeer nu via nsb.su te indexeren (of hoe je zoeken naar nsb bestanden ook mag noemen :P ) en dat gaat ook wel maar nu heb ik een paar opdrachtjes gegeven aan couchpotato en aan sickbeard en nu krijg ik de melding dat ik mijn maximum aantal api's voor de dag heb gehad. Dat is dus neem ik aan het maximum requests dat ik kan doen per dag.

Is er een GRATIS site die ik ook kan invoeren in Couchpotato en in Sickbeard waar ik geen limieten heb en dergelijke?
Domo Arigato!
pi_110743059
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Het begint inmiddels aardig te lopen maar nu kom ik een volgend probleem tegen. Ik probeer nu via nsb.su te indexeren (of hoe je zoeken naar nsb bestanden ook mag noemen :P ) en dat gaat ook wel maar nu heb ik een paar opdrachtjes gegeven aan couchpotato en aan sickbeard en nu krijg ik de melding dat ik mijn maximum aantal api's voor de dag heb gehad. Dat is dus neem ik aan het maximum requests dat ik kan doen per dag.

Is er een GRATIS site die ik ook kan invoeren in Couchpotato en in Sickbeard waar ik geen limieten heb en dergelijke?
Volgens mij niet heel veel, ik heb een paar jaar geleden 10 dollar gedonate op NzbMatrix.com en dat was het dubbel en dwars waard, altijd de nieuwe series/games/films, goede retentie en dus ook handig in couch en sickbeard. Ook geen gezeik met maandelijkse kosten zoals op andere sites wel het geval is maar gewoon 1 keer "doneren".
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_110743901
Voor de mensen die zich aangesproken voelen: het linken naar NZB's is niet de bedoeling van dit topic. Hou er rekening mee :)
  woensdag 25 april 2012 @ 11:28:40 #280
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110761004
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:49 schreef GieJay het volgende:

[..]

Volgens mij niet heel veel, ik heb een paar jaar geleden 10 dollar gedonate op NzbMatrix.com en dat was het dubbel en dwars waard, altijd de nieuwe series/games/films, goede retentie en dus ook handig in couch en sickbeard. Ook geen gezeik met maandelijkse kosten zoals op andere sites wel het geval is maar gewoon 1 keer "doneren".
Ok, dus de conclussie is dat ik moet betalen voor:

De usenet-server (sunnyusenet op dit moment)

EN

Usenet-index-site (zoals NZBmatrix.com)

Of zie ik het nu verkeerd? :?
Domo Arigato!
pi_110761086
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ok, dus de conclussie is dat ik moet betalen voor:

De usenet-server (sunnyusenet op dit moment)

EN

Usenet-index-site (zoals NZBmatrix.com)

Of zie ik het nu verkeerd? :?
Wat begrijp je niet aan het woord "donate"?
  woensdag 25 april 2012 @ 11:35:45 #282
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110761244
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woord "donate"?
Of het nu een donatie of een betaling is, er gaat geld uit mijn zak naar hun zak. Betaal ik niet, dan kan ik dus maar 10 nzb's downloaden per dag en 80 zoek acties doen (uitgaande van de nzb.su regels) en dat werkt voor mij gewoon niet lekker met Couchpotato en Sickbeard.

Ik ben nogsteeds bezig met het afwegen van de voordelen van Usenet ten opzichte van Torrent en op dit moment moet ik toegeven dat torrent aan het winnen is voor mij. Dat vind ik vreemd omdat iedereen zo enthousiast is over Usenet dus ga ik er van uit dat ik iets fout doe :)
Domo Arigato!
pi_110761701
Ik ken dat hele nzb.su niet, maar genoeg gratis zoekmachines toch?

Overigens vind ik dat gemiep van "huuu je moet er voor betalen" nergens op slaan. Iedereen betaalt voor TV, voor internet, voor telefoon, maar betalen voor usenet is ineens raar of not-done. Raar.
pi_110761761
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ken dat hele nzb.su niet, maar genoeg gratis zoekmachines toch?

Overigens vind ik dat gemiep van "huuu je moet er voor betalen" nergens op slaan. Iedereen betaalt voor TV, voor internet, voor telefoon, maar betalen voor usenet is ineens raar of not-done. Raar.
waarom betalen voor iets wat je gratis kan krijgen (torrents) en notabene al voor betaald (TV/internet abbonement)
  woensdag 25 april 2012 @ 11:53:22 #285
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_110761828
Is het aanbod van nieuwsgroepen groter/beter dan torrents? Meeste dingen kan ik wel vinden op torrents, maar soms ook niet. Ik moet er ook maar eens mee spelen, aangezien iedereen in mijn klas het zowat doet. En ik heb ook nog geen flauw idee hoe ik uberhaupt zou moeten downloaden :P
pi_110762023
Denk dat het wel ongeveer hetzelfde is. Voordeel wel dat op Usenet hele oude dingen makkelijker te downloaden zijn.
pi_110762056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:51 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom betalen voor iets wat je gratis kan krijgen (torrents) en notabene al voor betaald (TV/internet abbonement)
Nouja, prima. Dan gebruik je de Usenetserver van je provider. Maar dan niet zeuren over de lage retentie.
  woensdag 25 april 2012 @ 12:00:05 #288
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110762066
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ken dat hele nzb.su niet, maar genoeg gratis zoekmachines toch?

Overigens vind ik dat gemiep van "huuu je moet er voor betalen" nergens op slaan. Iedereen betaalt voor TV, voor internet, voor telefoon, maar betalen voor usenet is ineens raar of not-done. Raar.
Dat gemiep over het betalen komt (zoals al meerdere malen hier gezegd) omdat ik met torrents vrij goed uit de voeten kan. Ik heb mijn sickbeard werkend met torrents via een Piratebay fork en films toevoegen is ook nauwelijks de moeite.

Nu hoor ik mensen altijd erg enthousiast zijn over usenet en ik ben dus best bereid om ergens voor te betalen als dat het waard is. Probleem is alleen dat ik steeds meer beperkingen tegenkom met usenet die ik helemaal niet gewend ben met torrent. Dat ik moet betalen voor usenet vind ik prima, dat ik dan ook nog moet betalen voor het zoeken naar nzb bestanden vind ik dan wel weer vreemd.

Het is gewoon een opstapeling op dit moment. Ik heb het nu redelijk werkend maar voorlopig kan Couchpotato erg slecht zelfstandig films vinden vind ik eerlijk gezegd en werkt ook sickbeard niet veel beter met usenet dan het doet met torrents.

Ik wil gewoon graag overtuigd worden :)
Domo Arigato!
pi_110762118
Couchpotato is gewoon een kutproramma. Is niet de schuld van Usenet en het zijn de beperkingen van Couchpotato niet van het Usenet.
  woensdag 25 april 2012 @ 12:03:10 #290
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110762165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:01 schreef Tegan het volgende:
Couchpotato is gewoon een kutproramma. Is niet de schuld van Usernet en het zijn de beperkingen van Couchpotato niet van het Usenet.
Is er dan een ander programma dat automatisch films kan zoeken en downloaden? Want handmatig downloaden van films is niet waar ik usenet voor wil gebruiken :@
Domo Arigato!
pi_110762220
Nope. Iig niet dat ik weet. En hoe deed je dat geautomatiseerd met torrents dan?

Ik ben overigens blij verrast over dat Sickbeard vrij goed zou werken met torrents. Tof programma is het ook O+.
pi_110762304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ok, dus de conclussie is dat ik moet betalen voor:

De usenet-server (sunnyusenet op dit moment)

EN

Usenet-index-site (zoals NZBmatrix.com)

Of zie ik het nu verkeerd? :?
Waarom betaal je niet voor 1 maandje? Zelf heb ik xsnews icm spot lite en alt.binz
Werkt perfect. Via spot lite wordt de film/serie direct naar nzbindex doorgelinkt. Download altijd 7mb/s en xsnews heeft een retentie van 800 dagen
  woensdag 25 april 2012 @ 12:10:02 #293
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110762402
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:04 schreef Tegan het volgende:
Nope. Iig niet dat ik weet. En hoe deed je dat geautomatiseerd met torrents dan?

Ik ben overigens blij verrast over dat Sickbeard vrij goed zou werken met torrents. Tof programma is het ook O+.
Ik deed het niet geautomatiseerd maar gewoon via piratebay. Daar haal ik over het algemeen goede snelheden mee dus daar had ik totaal niet over te klagen. Een van de redenen dat ik dus op Usenet zou overstappen is omdat ik overal de combo Usenet-Couchpotato-Sickbeard zo hoog aangeprezen zie.

Nu vind ik het concept van Couchpotato wel goed alleen moet het dan wel werken :P
Domo Arigato!
pi_110762476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik deed het niet geautomatiseerd maar gewoon via piratebay. Daar haal ik over het algemeen goede snelheden mee dus daar had ik totaal niet over te klagen. Een van de redenen dat ik dus op Usenet zou overstappen is omdat ik overal de combo Usenet-Couchpotato-Sickbeard zo hoog aangeprezen zie.

Nu vind ik het concept van Couchpotato wel goed alleen moet het dan wel werken :P
Ja er moet gewoon een open feed komen voor Couchpotato. Maar ik vind Sickbeard al een verademing. Dat ik 's ochtends wakker wordt en precies kan zien welke nieuwe series er gister op tv waren en meteen gaan kijken O+.
  woensdag 25 april 2012 @ 12:12:22 #295
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110762489
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:07 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Waarom betaal je niet voor 1 maandje? Zelf heb ik xsnews icm spot lite en alt.binz
Werkt perfect. Via spot lite wordt de film/serie direct naar nzbindex doorgelinkt. Download altijd 7mb/s en xsnews heeft een retentie van 800 dagen
Ik wil best voor een maandje betalen, maar ik heb op dit moment een 7 dagen trial.

Ik zie dat spot-lite een apart programmaatje is om dingen te vinden via nzbindex? Dat gaat dus niet samen werken met couchpotato neem ik aan?
Domo Arigato!
pi_110762549
Couchpotato download zelf ook niet, dus het is niet nodig beide te hebben voor hetzelfde doel.
  woensdag 25 april 2012 @ 12:18:38 #297
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110762697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef Tegan het volgende:
Couchpotato download zelf ook niet, dus het is niet nodig beide te hebben voor hetzelfde doel.
Couchpotato geeft de opdracht inderdaad door aan (in mijn geval) SABnzbd. Ik zie nu dat Spot-lite een soort vergelijkbaar progje is om dingen automatisch te laten opzoeken? :)
Domo Arigato!
pi_110762706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef Tegan het volgende:
Couchpotato download zelf ook niet, dus het is niet nodig beide te hebben voor hetzelfde doel.
Je moet het zelf doen. :P
pi_110762855
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:18 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Couchpotato geeft de opdracht inderdaad door aan (in mijn geval) SABnzbd. Ik zie nu dat Spot-lite een soort vergelijkbaar progje is om dingen automatisch te laten opzoeken? :)
Nee, dat is een soort fancy zoekmachine, voor zover ik weet. Nooit gebruikt verder.
pi_110763180
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:03 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Is er dan een ander programma dat automatisch films kan zoeken en downloaden? Want handmatig downloaden van films is niet waar ik usenet voor wil gebruiken :@
Kijk is naar couchpotato, sickbeard icm sabnzb.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')