abonnement Unibet Coolblue
pi_110068581


Zijn er hier mensen die fan zijn van Taylor Swift?

Ik ben al een aantal jaar best wel fan en ben ondertussen ook naar een optreden geweest vorig jaar. Ik was bang dat ze live niet zo goed zou zijn na wat ik had gehoord en paar filmpjes gezien op youtube, maar ik vond haar muziek net zo goed leuk, dus ging ik maar. Tot mijn verbazing was ze echt heel erg goed live en was ik heel erg blij dat ik was gegaan. Ze heeft hele mooie dingen gezegd tijdens haar optreden en gaf veel aandacht aan de band :).

Er zijn nog maar weinig artiesten die zo oprecht zijn en hun eigen liedjes schrijven met zoveel mooie teksten. Als ik haar interviews kijk vind ik het leuk hoe aardig ze is (hopelijk blijft dat zo) en hoe erg ze haar fans waardeert.

Natuurlijk zijn er ook haters maar hopelijk reageren die hier niet op. Veel mensen denken dat ze nep is of dat ze net als justin bieber alleen maar 12 jarige fans heeft, hou die mening lekker voor jezelf ;).

Wat vind jij van Taylor en wat is je favoriete album/liedje? :D
Ik kan niet wachten op haar nieuwe album eind dit jaar :).
  zondag 8 april 2012 @ 20:10:25 #2
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_110068719
lekker wijf, meer niet.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  Moderator zondag 8 april 2012 @ 20:31:24 #3
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_110069752
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_110076129
Meldt*

Weet niet wat het is. Ik weet ook wel dat d'r muziek meer voor tienermeisjes is, maar ik vind het leuk. :D

Tip: Koop de Speak Now World Tour DVD is erg leuk. _O_
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_110085205
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 22:20 schreef BobbyB het volgende:
Meldt*

Weet niet wat het is. Ik weet ook wel dat d'r muziek meer voor tienermeisjes is, maar ik vind het leuk. :D

Tip: Koop de Speak Now World Tour DVD is erg leuk. _O_
Ja ik heb de dvd gedownload en ik vond hem ook echt heel leuk! Daar zie je ook hoe goed ze live is :). Ik word altijd vrolijk van die dvd, haha.
Mijn vriend was eerst ook een beetje van jaa, Taylor Swift, zal wel. Maar nu heeft hij ook heel wat van haar liedjes op zijn iPod en luistert hij het best vaak :D .
pi_110086146
Eigenlijk ben ik wel fan ja, ik had ook al eens een fantopic gemaakt.
Taylor Swift fantopic
standaarddrinker
pi_110136123
Ben het wel met je eens DrDentz. Het debuutalbum is wel het leukste, vooral door de countrysound. Jammer dat dit op de latere albums steeds minder werd.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_110138489
Ik vind juist haar laatste album het leukste. Vooral omdat je kan merken dat ze echt een stuk volwassener is geworden (ik ben dan wel echt een op lyrics gerichte luisteraar, misschien ligt het daar aan). Maar de manier waarop ze dringen brengt en verteld is een stuk persoonlijker geworden. Ook vind ik het wel een leuke twist dat ze niet meer alleen maar liedjes over jongens heeft (zoals album 1) maar ook over haar jeugd, over dat wat Kanye had gedaan, over haar fans.. Het is gewoon een wat beter uitgewerkt en weider album naar mijn smaak =] en het is ook fijn dat ze ipv de middelmatige artiest met liedjes van 2-3 minuten nu ook eindelijk wat langere liedjes heeft van 5-6 minuten die niet gaan vervelen :).
Ff wat extra info over wanneer de albums uitkwamen en hou oud ze was =]:
-Album 'Taylor Swift' was ze 16 en had ze met wat liedjes hulp van songwriters.
-Album 'Fearless' was ze 18 en had ze met nog enkele liedjes met hulp.
-Album 'Speak Now' was ze 20 (bijna 21) en dit was het eerste album wat ze helemaal alleen heeft gedaan zonder hulp van songwriters :).

Maar al met al vind ik al haar albums leuk en ben ik blij dat ik ze ook allemaal op cd heb gekocht :).
Wat vonden jullie trouwens van Safe & Sound? Ik vind het echt een prachtnummer :D.

pi_110138897
Haar laatste album vind ik ook zeker wel leuk hoor. Qua lyrics zit die in ieder geval goed in elkaar en mijn favoriete nummers staan ook wel daarop (Haunted & Enchanted). Maar goed, ik vind een debuut album eigenlijk altijd wel leuker, puur omdat het de eerste is.

Safe & Sound moest ik een beetje aan wennen, maar nu vind ik hem echt mooi.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_110138907
Hier nog een clipje van Taylor in CSI

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_110139352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:36 schreef BobbyB het volgende:
Hier nog een clipje van Taylor in CSI

Oeh, awesome, had dat nog niet gezien :P. Wel vreemd om haar met donker haar te zien,haha. Moet maar eens die hele aflevering proberen te vinden :).

Had je dit filmpje al gezien? Super grappg xD.


En haar interviews met Ellen in het algemeen zijn ook heel leuk :D.
pi_110140150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef Maxellera het volgende:

[..]

Oeh, awesome, had dat nog niet gezien :P. Wel vreemd om haar met donker haar te zien,haha. Moet maar eens die hele aflevering proberen te vinden :).

Had je dit filmpje al gezien? Super grappg xD.


En haar interviews met Ellen in het algemeen zijn ook heel leuk :D.
In You Belong With Me heeft ze ook donkere haren, dat ze dat andere meisje is.

Met donkere haren vind ik haar wel mooi.



En ja, die kende ik. Ze deed laatst ook nog iets met Zac Efron bij Ellen toch?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_110140739
Ja daar had ik het inderdaad ook gezien, maar valt wel best op dat het een pruik is..

Met Zac Efron had ze inderdaad een liedje gedaan, soort van improvisatie over hoe het is om bij Ellen te zijn, haha :p. Was wel leuk :).
Ik vind het leuk hoe aardig, oprecht en lief ze blijft ondanks al dat geld en populariteit wat ze heeft.

En ook als mensen zeggen dat ze overdreven kinderlijk of overdreven 'lief' is en dat het een act is om jonge fans te houden.. Sommige mensen hebben gewoon zo'n karakter. Ik ging pas aan wat vrienden dingen van haar laten zien (liedjes, interviews) met de hoop dat ze haar ook leuk gingen vinden. En toen zei een vriendin van me dat ik ook gewoon qua hoe ik haar beschreef een kleine versie van Taylor Swift ben op mij manier. Grootste compliment van de eeuw, haha. Maar goed, dat is gewoon een soort persoon dat ze is dus :). Ze is gewoon een goed mens :D.

Had je haar nou ook al eens live gezien? Ik vond haar met Speak Now tour best wel goed live :o!
pi_110152140
Safe & Sound vind ik wel echt een mooi nummertje..
pi_110152143
Ja, heb haar destijds in Rotterdam gezien. :Y Vond het jammer dat ze o.a. Mean en Our Song niet deed (zat wel in de Amerikaanse shows). Maar verder een leuke show.

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 3 november 2014 @ 21:30:50 #16
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146271066
Ik voel me vies. Ik heb haar laatste album gekocht en vind die oprecht goed. :'(

Maar serieus: 1989 is misschien wel het eerste popalbum sinds 1989 waar ik echt met plezier naar luister. Hij is gewoon echt goed.
pi_146278608
Ze treedt op 21 juni 2015 op in Ziggo Dome.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_146278718
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef beantherio het volgende:
Ik voel me vies. Ik heb haar laatste album gekocht en vind die oprecht goed. :'(

Maar serieus: 1989 is misschien wel het eerste popalbum sinds 1989 waar ik echt met plezier naar luister. Hij is gewoon echt goed.
Ik ga hem ook kopen. Ik ben benieuwd!
  vrijdag 7 november 2014 @ 03:13:12 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146391089
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef beantherio het volgende:
Ik voel me vies. Ik heb haar laatste album gekocht en vind die oprecht goed. :'(

Maar serieus: 1989 is misschien wel het eerste popalbum sinds 1989 waar ik echt met plezier naar luister. Hij is gewoon echt goed.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden :D. Heerlijk album, en ze heeft ook als persoon mijn respect wel gewonnen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_146406407
Muzikaal heb ik geen oordeel over haar, maar ik vind het nogal kleinzerig dat ze haar werk van Spotify gehaald heeft. Voor iemand die 44,- vraagt voor het goedkoopste kaartje voor een concert doet ze wel moeilijk over mogelijk misgelopen inkomsten dankzij een streaming-service.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:08:53 #21
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146408404
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:55 schreef JackHerrer het volgende:
Muzikaal heb ik geen oordeel over haar, maar ik vind het nogal kleinzerig dat ze haar werk van Spotify gehaald heeft. Voor iemand die 44,- vraagt voor het goedkoopste kaartje voor een concert doet ze wel moeilijk over mogelijk misgelopen inkomsten dankzij een streaming-service.
Tja, maar als je ziet hoe ver de verkopen van albums momenteel teruglopen dan kan ik er wel wat bij voorstellen. Artiesten verdienen steeds minder aan albums: 1989 was het eerste album dit jaar waarvan de verkopen boven het miljoen uitkomen. De trend in albumverkopen is neerwaards en voor het afspelen op Spotify vangen artiesten vrijwel niets. Ik kan me dus voorstellen dat iemand als Swift liever ziet dat mensen de cd kopen. Dat kun je niet leuk vinden (begrijpelijk) maar logisch is het wel.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:22:37 #22
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146408847
Trouwens nog twee interessante artikelen die ik tegenkwam en die mij duidelijk maakten dat Swift niet het zoveelste hersenloze popzangeresje is:

Taylor Swift, Platinum Party Of One
Imogen Heap Shares ‘Magical’ Story Of Writing ‘Clean’ With Taylor Swift

Ik dacht altijd dat ze een soort van country-variant op Britney Spears was, maar het tegendeel is eerder waar. Ze schrijft en produceert zelf haar muziek en is zelf ook heel gericht bezig om haar carrire naar een hoger plan te trekken. En ze werkt er ook erg hard voor. Erg knap dat iemand dat op zo'n (nog steeds) relatief jonge leeftijd kan.
pi_146430499
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:55 schreef JackHerrer het volgende:
Muzikaal heb ik geen oordeel over haar, maar ik vind het nogal kleinzerig dat ze haar werk van Spotify gehaald heeft. Voor iemand die 44,- vraagt voor het goedkoopste kaartje voor een concert doet ze wel moeilijk over mogelijk misgelopen inkomsten dankzij een streaming-service.
Het is meer een statement naar Spotify. Om op te komen voor de kleinere artiesten. Ik denk dat ze er zelf niet echt wakker van ligt want nu loopt ze immers ook die 1 cent per stream mis.

Daarbij staat haar muziek nog gewoon op Google Music.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_146430678
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:22 schreef beantherio het volgende:
Trouwens nog twee interessante artikelen die ik tegenkwam en die mij duidelijk maakten dat Swift niet het zoveelste hersenloze popzangeresje is:

Taylor Swift, Platinum Party Of One
Imogen Heap Shares ‘Magical’ Story Of Writing ‘Clean’ With Taylor Swift

Ik dacht altijd dat ze een soort van country-variant op Britney Spears was, maar het tegendeel is eerder waar. Ze schrijft en produceert zelf haar muziek en is zelf ook heel gericht bezig om haar carrire naar een hoger plan te trekken. En ze werkt er ook erg hard voor. Erg knap dat iemand dat op zo'n (nog steeds) relatief jonge leeftijd kan.
Ik heb er ook respect voor. Hoe groots en commercieel het misschien ook is, ze doet veel zelf, betrekt fans bij veel dingen en ook al gaan veel nummers over exen, veel teksten zijn wel erg mooi en goed.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_146433217
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 13:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Het is meer een statement naar Spotify. Om op te komen voor de kleinere artiesten. Ik denk dat ze er zelf niet echt wakker van ligt want nu loopt ze immers ook die 1 cent per stream mis.

Daarbij staat haar muziek nog gewoon op Google Music.
Zo komt ze juist niet op voor de kleinere artiesten, maar voor de grote platenmaatschappijen. Deze handelen nog steeds erg ondoorzichtig en zorgen ervoor dat artiesten maar zo'n klein aandeel krijgen van de spotify-opbrengsten. Daarnaast is het de laatste 10 jaar wel gebleken dat het oude businessmodel van de muziekwereld niet meer werkt, het zou haar juist sieren om wel te investeren in nieuw initiatieven als spotify, waar kleinere artiesten veel exposure kunnen krijgen. De kleinere artiesten die het zonder marketingteams etc. moeten doen om hun album te verkopen, zij hebben er echt geen baat bij als ze alleen nog via iTunes hun muziek aan de man kunnen brengen. Het komt op mij over als een reclamestunt om extra aandacht te generen voor het nieuwe album.
Daarnaast moet ze dan ook maar haar muziek van Youtube en Soundcloud halen.
pi_146436386
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:41 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Zo komt ze juist niet op voor de kleinere artiesten, maar voor de grote platenmaatschappijen. Deze handelen nog steeds erg ondoorzichtig en zorgen ervoor dat artiesten maar zo'n klein aandeel krijgen van de spotify-opbrengsten. Daarnaast is het de laatste 10 jaar wel gebleken dat het oude businessmodel van de muziekwereld niet meer werkt, het zou haar juist sieren om wel te investeren in nieuw initiatieven als spotify, waar kleinere artiesten veel exposure kunnen krijgen. De kleinere artiesten die het zonder marketingteams etc. moeten doen om hun album te verkopen, zij hebben er echt geen baat bij als ze alleen nog via iTunes hun muziek aan de man kunnen brengen. Het komt op mij over als een reclamestunt om extra aandacht te generen voor het nieuwe album.
Daarnaast moet ze dan ook maar haar muziek van Youtube en Soundcloud halen.
Nou ja, toevallig ken ik kleinere artiesten en die zijn net zo min blij met Spotify maar zetten het er maar op om inderdaad naamsbekendheid te krijgen. Liever hebben ze dat je gewoon het album koopt en ik denk dat in dat opzicht dat nog niet zo heel slecht is. Ik bedoel er zijn zat mensen die haar albums gewoon kopen via iTunes. Als muziek echt goed/leuk is, kopen mensen het toch wel.

En blijkbaar leveren YouTube en Soundcloud en blijkbaar ook Google Music, wel genoeg opbrengsten met zich mee.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 10 november 2014 @ 21:16:33 #27
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146512836
Nieuwe video:


Dat messen/scharen/golfclub-deel geloof ik wel trouwens. Wel jammer van die mooie auto. ;(
  maandag 10 november 2014 @ 22:49:14 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146516941
Ik vind Wonderland zo'n heerlijk nummer. Ik blr elke keer mee :@.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 11 november 2014 @ 18:50:57 #29
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146543817
Ik heb vandaag alsnog de DLX-versie gekocht. Terwijl ik de normale versie al had. Beetje impulsief. :@

Zuslief krijgt de normale versie. ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 oktober 2015 @ 23:06:54 #30
862 Arcee
Look closer
pi_156934732
quote:
Taylor Swift verdient miljoen dollar per dag


Taylor Swift is op dit moment de bestbetaalde artiest ter wereld. Ze strijkt maar liefst een miljoen dollar per dag op.

Volgens Daily Mail heeft de 25-jarige Amerikaanse dit jaar al 317,8 miljoen dollar verdiend dankzij een reeks hits, haar wereldtournee en door het gezicht te zijn van diverse merken als Coca-Cola en Keds.

Eerder dit jaar werd Taylor al op de achtste plek gezet in de Forbes-lijst met daarop de 100 rijkste beroemdheden. Het magazine voorspelde dat ze miljardair is op het moment dat zij haar dertigste verjaardag viert en uiteindelijk een van de rijkste vrouwen ter wereld wordt.

Onlangs werd ook al bekend dat Taylor en haar vriend Calvin Harris 'Queen B' Beyonc en manlief Jay Z van de troon hadden gestoten als bestbetaalde celebritykoppel.

Bron: Telegraaf
Per dg. :o
pi_156937989
*gewist*

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 19:28:00 ]
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:26:52 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156959936
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 05:10 schreef female81 het volgende:
*gewist*
Waarom gewist?


O+!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156959947
TaylorGODIN
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:29:32 #34
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173348028
Er komt een nieuw album aan. Dit staat op haar Instagram-account:





pi_173348423
Benieuwd welke kant ze deze keer op zal gaan!!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:00:57 #36
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173348701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:48 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd welke kant ze deze keer op zal gaan!!!
Punk! Of metal! *O*

Ik hoop in ieder geval niet urban c.q. Hip Hop. -O-
pi_173348766
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:00 schreef beantherio het volgende:

[..]

Punk! Of metal! *O*

Ik hoop in ieder geval niet urban c.q. Hip Hop. -O-
Ja of een soort pianoplaat, zou ook wel leuk zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:10:32 #38
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173348899
Aan de fonttype van de cover te zien wordt het trouwens toch gangsterrap of zo. Of Motrhead-achtige metal. In beide gevallen een interessante nieuwe richting.

edit: verbazend trouwens hoeveel metal-remixen er van nummers van Taylor Swift op Youtube te vinden zijn. :o


De fans zijn op social media trouwens een beetje overstuur van het nieuws:

swiftskarIie twitterde op woensdag 23-08-2017 om 18:59:40 @taylorswift13 UN-FOLLOW ME NOW, THIS IS GONNA BE THE ONLY THING I TWEET ABOUT FOR THE NEXT TEN YEARS. IVE WANTED T... https://t.co/WomSrDJlDq reageer retweet


[ Bericht 54% gewijzigd door beantherio op 23-08-2017 20:18:55 ]
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:09:34 #39
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173380985
De nieuwe single:


Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Tekstueel is het in ieder geval een herhaling van zetten: over wie gaat deze tirade?
pi_173382946
Nah, ik vind haar vervelend. Doe ook regelmatig muziekquiz en kan die dertien in een dozijn stem/sound maar niet onthouden. Gelukkig heeft m'n vriendin geen smaak dus die weet de Taylors er wel tussen te spotten.
Conscience do cost.
pi_173391359
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:09 schreef beantherio het volgende:
De nieuwe single:


Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Tekstueel is het in ieder geval een herhaling van zetten: over wie gaat deze tirade?
Geruchten gaan direct weer over Kanye West en Katy Perry

ik weet het niet zo erg
pi_173392068
Nog een beetje wennen. Toch wel een licht andere sound dan 1989.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_173392439
Ik ben nog niet zo kapot van de nieuwe single
I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:52:45 #44
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_173394867
Pitchfork had het over een throwback naar "that endearingly hot-mess period of nominally alternative “not like other girls” pop circa 2004", en op zich is daar wel wat voor te zeggen. Er zitten stukken bij waarbij ik spontaan de tekst van Hollaback Girl in m'n hoofd kreeg. :P
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:14:13 #45
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173399509
Ik moest ook denken aan muziek uit die tijd, het midden houdend tussen Gwen Stefani's jaren 00-solowerk (bah) en oude electroclash (ook niet m'n ding).

Al met al vind ik het wat moeilijk verteerbaar.

Maar het is Taylor Swift, dus het verkoopt toch wel. :+
pi_173399690
Nieuwe single vind ik vrij ruk ;(
nee, jij dan!
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:48:11 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173399792
Misschien wil Taylor Swift diep in haar hart wel terug naar +/-2004, aangezien die track zo klinkt. Jeugdsentiment? Ze was toen een jonge puber met vermoedelijk wat minder gezeur aan d'r kop. :)

(Ikzelf & de muziek uit die tijd, dat wringt echter wat.)
pi_173425675
Dat kan. Maar gezien haar leeftijd zou een persoonlijke plaat ook best eens kunnen. Niet dat de single dat doet vermoeden, maar wie weet... Ze zou het echt in zich hebben. Beetje zoals haar Vance Joy-cover:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_173460180
Dit is het eerste liefje dat ik leuk vind van Taylor sinds Never Getting Back Together :@ Vind clip ook geinig :@
  maandag 4 september 2017 @ 17:34:02 #50
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173585386
ik vind Taylor wel een leuke zangeres, en ze verdient miljoenen met haar muziek, allemaal zelf verdiend wat ik heel top vind

en een record van adele verbroken ook top :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_173585491
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
en een record van adele verbroken ook top :D
Go Taylor *O*

Adele, leuk mens verder, maar daar kan ik echt niet naar luisteren :{
nee, jij dan!
  maandag 4 september 2017 @ 17:42:32 #52
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173585513
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:40 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Go Taylor *O*

Adele, leuk mens verder, maar daar kan ik echt niet naar luisteren :{
ik vind ook deze nieuwe kant van Taylor leuker, eigenlijk sinds Bad Blood, die beetje bitchy kant van haar, misschien toch iets zelfverzekerder op het podium

en ja live zingt ze geheid beter dan bv een Katy Perry :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_173588891
Ze heeft gisteren ook weer een nieuw nummer gelanceerd: Ready for It. Ben wel benieuwd naar de meningen van alle fokkers. Hij is iets vrolijker dan de eerste ;)
pi_173589130
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:43 schreef SDMSIM het volgende:
Ze heeft gisteren ook weer een nieuw nummer gelanceerd: Ready for It. Ben wel benieuwd naar de meningen van alle fokkers. Hij is iets vrolijker dan de eerste ;)
Ik vind 'm leuk :Y
nee, jij dan!
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 21:32:37 #55
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_173589858

Doe toch gewoon weinig. Dertien in een dozijn.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_173592269
Nederland loopt een hoop goede liedje van haar mis, omdat ze hier minder bekend is. Jammer.

Zal de komende tijd wat liedjes en informatie plaatsen. Misschien dat iemand het leest en begrijpt waarom ze al 2 Grammy's heeft voor Album van het Jaar.

[ Bericht 47% gewijzigd door Jojoke op 04-09-2017 23:44:07 ]
pi_173620550
5 weetjes over Taylor en 5 liedjes van Taylor - deel 1

1: Jongste songwriter
Ze was 14 jaar toen ze een contract kreeg aangeboden voor het schrijven van liedjes. Ze is nog steeds de jongste songwriter ooit die van Sony/ATV een songwriter-contract kreeg. Sony/ATV is de grootste muziekuitgeverij. Taylor schrijft nog steeds al haar liedjes. Bijna de helft van haar liedjes zijn door haar alleen geschreven. Bij de andere helft heeft ze samengewerkt met andere songwriters. Toen ze 16 jaar was kreeg ze een platencontact aangeboden bij indie-label Big Machine Records in Nashville. Volgens Billboard heeft ze een platencontact voor 6 albums, dus na Reputation kan ze kiezen wat ze wil. Eigen label starten, bij Big Machine blijven of naar een ander label overstappen.

Style (geschreven door: Taylor Swift, Max Martin, Shellback, Ali Payami)

2: Slimme zakenvrouw
In tegenstelling tot veel artiesten heeft Taylor veel invloed op haar eigen carrire. In de muziekwereld wordt ze gezien als een slimme zakenvrouw. Zo heeft ze geen manager, maar runt ze haar eigen managementbedrijfje. Ze heeft ook bedrijfjes op het gebied van merchandise, touring en entertainment. Ook bezit ze de rechten van al haar liedjes. Hierdoor blijft er weinig geld aan de strijkstok hangen en verdient ze veel geld.

State Of Grace (geschreven door: Taylor Swift)

3: Meest succesvolle tour
Taylor is enorm populair in Amerika, Oceani en Azi. De tour voor de 1989 album leverde $250.7 million op en de tour werd bezocht door meer dan 2 miljoen mensen. De 1989 tour is de meest succesvolle tour in Noord-Amerika ooit. Daarmee scoort ze beter dan rock bands als The Rolling Stones en U2.

Enchanted (geschreven door: Taylor Swift)

4: Ontspannen aan de paparazzi
Omdat Taylor zo bekend is, volgt de paparazzi elke stap die ze zet. Paparazzifoto's van haar zijn heel veel geld waard, helemaal als ze te koppelen zijn met een schandaaltje of een nieuwe lover. Tot 2016 negeerde Taylor de paparazzi en media-aandacht zoveel mogelijk. Ze ging gewoon naar een restaurant of winkel als ze daar zin in had. Ook plaatst ze foto's op social media zoals vrijwel elke celeb van haar leeftijd. Na de media-aandacht in 2016 heeft ze het roer omgegooid. Ze heeft de inhoud van haar social media accounts gewist en ze gebruikt het alleen nog voor promotie. Ook gaat ze niet meer naar restaurants of winkels. Haar vlucht voor de paparazzi resulteert in grappige geruchten. Zo beweren mensen dat ze wordt vervoerd in grote koffers om te ontsnappen aan de paparazzi of dat ze tegenwoordig pruiken draagt zodat niemand weet dat ze Taylor Swift is.

Love Story (geschreven door: Taylor Swift)

5: Familiemens
Taylor is enorm gehecht aan haar familie. Als Taylor ergens is, is de kans groot dat iemand van haar familie ook aanwezig is. Haar moeder heet Andrea en werkt voor Taylor's managementbedrijfje. Haar vader heet Scott en hij werkt voor een grote Amerikaanse bank. Haar jongere broer heet Austin. Sinds Austin afgestudeerd is aan de universiteit, werkt hij als acteur.

All Too Well (geschreven door: Taylor Swift, Liz Rose)
pi_174528213
Morgen komt een nieuwe single van Taylor Swift uit, genaamd Gorgeous.

Sommige fans hebben het hele album al gehoord en ze zeggen dat Reputation haar beste album ooit is.
pi_174528291
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:57 schreef Jojoke het volgende:
Sommige fans hebben het hele album al gehoord en ze zeggen dat Reputation haar beste album ooit is.
Goede mening van die fans.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:47:25 #60
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174534054

dit vind ik matig van Taylor, ik haat het niet, maar het is geen topnummer zoals Look what you made me do of ready for it

bij Gorgeous heb ik zoiets van is Taylor zo wanhopig om de eerste zanger/zangeres miljardair te worden stelt me echt teleur van d'r als dat zo is :{
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174536240
Ready for it, vond ik wel tof, maar die anderen doen me echt niets :{

Ik zit toevallig net een random filmpje te kijken, maar damn.. Haar stem is live (nouja hier, tenminste :P) echt spot-on zeg :o
nee, jij dan!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:48:11 #62
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174536773
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:24 schreef Gehenna het volgende:
Ready for it, vond ik wel tof, maar die anderen doen me echt niets :{

Ik zit toevallig net een random filmpje te kijken, maar damn.. Haar stem is live (nouja hier, tenminste :P) echt spot-on zeg :o
echt wel, ze is een goede zangeres, maar wat een verkeerde keuzes maakt ze nu qua liedjes, ze zei eerst ''ik geef niks om geld'' maar waarom maakt je dan van die niet zo speciale saaie liedjes, ik denk dat het geld en de roem haar een beetje naar het hoofd begint te stijgen

1989 vind ik echt een te gek album, blijf ik ook wel naar luisteren

ik ben geen hater, maar Taylor moet gewoon de juiste keuzes maken, want zij heeft het echt in zich om de populairste zangeres te worden, CEO van haar eigen platenlabel te zijn, dat zou ik ook tof vinden als ze zoiets zou doen voor de toekomstig zangtalentjes in Amerika :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174538348
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:48 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

echt wel, ze is een goede zangeres, maar wat een verkeerde keuzes maakt ze nu qua liedjes, ze zei eerst ''ik geef niks om geld'' maar waarom maakt je dan van die niet zo speciale saaie liedjes, ik denk dat het geld en de roem haar een beetje naar het hoofd begint te stijgen
Huh, saaie liedjes maken betekend dat je uit bent op geld? :?
Neem toch aan dat die juist minder zouden verkopen :P

quote:
ik ben geen hater, maar Taylor moet gewoon de juiste keuzes maken,
Ze moet helemaal niets! :+
Als dit album voor mij slecht uitpakt, is dat dan jammer voor mij. Ik heb liever dat artiesten eens wat anders proberen dan altijd maar dat geven wat de fans verwachten. Dat daar een keer een minder album uit voortvloeit, neem ik graag op de koop toe :)

quote:
want zij heeft het echt in zich om de populairste zangeres te worden,
Dat is ze toch al? :P En zo niet dan staat ze zeker in de top5, wat zou dat uitmaken?

quote:
CEO van haar eigen platenlabel te zijn,
Als ze het leuk vind, moet ze dat zeker doen, maar dat betekend wel dat er minder tijd overblijft voor liedjes maken en optreden. :P
nee, jij dan!
pi_174538514
and ooooooooohhhhhhh look what you made me do, look what you made me do, look what you made me do ooh ooh ooh ooh
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:45:06 #65
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174539197
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:03 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Huh, saaie liedjes maken betekend dat je uit bent op geld? :?
Neem toch aan dat die juist minder zouden verkopen :P

[..]

saai bedoel ik mee, van die liedjes die chartvriendelijk zijn maar niks speciaals of zo

Ze moet helemaal niets! :+
Als dit album voor mij slecht uitpakt, is dat dan jammer voor mij. Ik heb liever dat artiesten eens wat anders proberen dan altijd maar dat geven wat de fans verwachten. Dat daar een keer een minder album uit voortvloeit, neem ik graag op de koop toe :)

[..]

ja oke, 2 van haar liedjes zijn sowiezo al grote hits qua views op YouTube, ben benieuwd wat er nog meer op dit album zit

Dat is ze toch al? :P En zo niet dan staat ze zeker in de top5, wat zou dat uitmaken?

[..]

ook waar, maar ze kan echt iconisch worden dat bedoel ik

Als ze het leuk vind, moet ze dat zeker doen, maar dat betekend wel dat er minder tijd overblijft voor liedjes maken en optreden. :P
ik ben geen hater ik geef alleen een eerlijke mening, Taylor verdient van mij loyaliteit en eerlijkheid van haar fans

klein feitje wat misschien bijna niemand weet, of wel

haar vader werkt als bankdirecteur, 420 miljoen hadden ze al, nu heeft zij eigenlijk al meer geld zelf verdient dan haar ouders

ik vind Taylor ook echt zo'n prinsesje, qua mode, en hoe ze performt op het podium echt als een diva

niet negatief bedoeld of zo, diva's doen het wel goed nu in de muziek :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174539672
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
haar vader werkt als bankdirecteur, 420 miljoen hadden ze al, nu heeft zij eigenlijk al meer geld zelf verdient dan haar ouders
Biografie[bewerken]
Swift groeide op in Wyomissing op een kerstbomenkwekerij. Haar vader, Scott Kingsley Swift, werkte als bankadviseur en haar moeder, Andrea Gardner (Kingsley) Swift, was werkzaam bij een beleggingsfonds. Taylor heeft een jongere broer genaamd Austin Swift die werkzaam is als acteur.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:19:15 #67
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174539793
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:10 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Biografie[bewerken]
Swift groeide op in Wyomissing op een kerstbomenkwekerij. Haar vader, Scott Kingsley Swift, werkte als bankadviseur en haar moeder, Andrea Gardner (Kingsley) Swift, was werkzaam bij een beleggingsfonds. Taylor heeft een jongere broer genaamd Austin Swift die werkzaam is als acteur.
:D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174549764
De fans die het album gehoord hebben, zeggen dat ze een verhaal vertelt met het album.

Waarschijnlijk maakt het haar niet zo uit hoe goed de singles scoren, ze wil vooral dat het album en de tour goed lopen. Met name in de Engelstalige landen.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:27:19 #69
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174554006
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 23:25 schreef Jojoke het volgende:
De fans die het album gehoord hebben, zeggen dat ze een verhaal vertelt met het album.

Waarschijnlijk maakt het haar niet zo uit hoe goed de singles scoren, ze wil vooral dat het album en de tour goed lopen. Met name in de Engelstalige landen.
oke top :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174610490
En volgens AD.nl gaat ze naakt in de nieuwste video:

quote:
Taylor Swift in d'r nakie


Ze is niet het type dat vaak in luchtige niemendalletjes rondloopt, maar voor de nieuwe videoclip van ...Ready for it? lijkt zangeres Taylor Swift dan toch volledig uit de kleren te zijn gegaan. Volgens verschillende media draagt Swift in de teaser die ze vandaag op Instagram plaatste een bodysuit, maar dichterbij een naaktscne is ze maar zelden geweest. ...Ready For It? is een stuk vrolijker dan zomerhit Look What You Made Me Do. Uit het nummer blijkt dat de zangeres weer smoorverliefd is.
https://www.ad.nl/show/de(...)ylor-swift~aafccfbe/

Da's ook lekker hoor! ^O^
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_174611361
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:13 schreef methodmich het volgende:
En volgens AD.nl gaat ze naakt in de nieuwste video:

[..]

https://www.ad.nl/show/de(...)ylor-swift~aafccfbe/

Ik vond het eigenlijk wel tof dat ze zo populair was en juist niet uit de kleren ging zoals al die andere pop-miepjes.

Niet omdat ik het aanstootgevend zou vinden (integendeel :P ), maar het zou inmiddels toch wel afgezaagd moeten zijn, zou je denken..
nee, jij dan!
pi_174611642
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:46 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk wel tof dat ze zo populair was en juist niet uit de kleren ging zoals al die andere pop-miepjes.

Niet omdat ik het aanstootgevend zou vinden (integendeel :P ), maar het zou inmiddels toch wel afgezaagd moeten zijn, zou je denken..
Ja, wel mee eens. Maar op zich mag Taylor het best wel n keertje doen, voor de afwisseling. Al denk ik eerder dat het inderdaad een bodysuit is hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_174613942
Ik denk dat het zo'n sci-fi bodysuit is. Net als Scarlett Johansson heeft in de film Ghost in the Shell. De teaser ziet er tof uit. Ik ben benieuwd!
pi_174614140
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 23:25 schreef Jojoke het volgende:
De fans die het album gehoord hebben, zeggen dat ze een verhaal vertelt met het album.

Waarschijnlijk maakt het haar niet zo uit hoe goed de singles scoren, ze wil vooral dat het album en de tour goed lopen. Met name in de Engelstalige landen.
De eerste clip is naakt dus het is gewoon weer om te scoren. Tweede clip wordt ze geneukt in de video?
pi_174629782
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:17 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat het zo'n sci-fi bodysuit is. Net als Scarlett Johansson heeft in de film Ghost in the Shell. De teaser ziet er tof uit. Ik ben benieuwd!
Zoiets als dit?

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_174630145
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:24 schreef Nober het volgende:

[..]

De eerste clip is naakt dus het is gewoon weer om te scoren. Tweede clip wordt ze geneukt in de video?
Door een evenbeeld van K. Perry? :9
pi_174639442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zoiets als dit?

[ afbeelding ]
Ja, die!
pi_174654888
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:53 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ja, die!
Okee, dat zal Taylor denk ik ook prima staan! ^O^
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_174686042
nee, jij dan!
pi_174697434
Zeker! En ze kan het prima hebben, dat pakje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_174702417
Inderdaad dus niet naakt



pi_174850428
Taylor Swift heeft vandaag een nieuwe liedje op iTunes gezet. Ik vind het zelf een heel mooi liedje.


Verder is vandaag bekend geworden dat haar aankomende album Reputation al meer dan 400.000 pre-orders heeft in de Verenigde Staten. Dit is al 2 keer zoveel als het aantal pre-orders voor haar vorige album 1989.
pi_174947753


De tracklist en informatie over wie de producers zijn ^O^
pi_174976489
Het album is uit en nadat ik het een paar keer gehoord heb, kan ik dit melden:

Het album is beter dan 1989. Misschien is dit zelfs het beste album van Taylor Swift, maar dat durf ik pas echt te zeggen over 3 maanden.
pi_174986384
Nou, dat zijn wel veelbelovende woorden, beter dan 1989. Kan bijna niet toch... Op voorhand lijkt het me geen pre dat Ed Sheeran meedoet, maar vooruit, dat is maar n nummer. Ben benieuwd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_174996483
Delicate vind ik best een fijn nummer :@
pi_175038739
Ik durf er nog niet echt een mening over te geven. Het moet denk ik een beetje groeien net als 1989 maar m'n eerste indruk is "meh". Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik niet zo van die elektronische stijl houdt, dat was het bij mij voor 1989 ook een beetje.

De nummers die al uit waren zoals Look What You Made Me Do, ...Ready For It en Gorgeous vind ik overigens wel leuke nummers. Maar zo'n eerste indruk als Red op me maakte is het met 1989 en ook reputation niet echt gelukt.

Desalniettemin vind ik het wel goed dat ze nieuwe stijlen probeert en niet bij hetzelfde blijft hangen. Ook wel leuk om te zien dat ze weer met Max Martin gewerkt heeft en hoe ook hij qua sound veranderd is. Maar dat komt vooral omdat ik hem blijf associeren met het oude werk van Britney, Backstreet Boys en 'N Sync etc.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_175046482
OOR is meer dan lovend:

quote:
Toen Taylor Swift veertien jaar oud was, haalde ze haar ouders over om naar Nashville te verhuizen, omdat dit goed voor haar carrire zou blijken. Het zangeresje groeide er, nog voordat ze de volwassen leeftijd had bereikt, uit tot een van de bestverkopende countrysterren aller tijden. Swift wist kortom al hoe ze succesvol moest zijn in de muziek toen u en ik nog niet wisten wat we met onze levens aanmoesten.

Succesvol bleef Swift ook toen ze de grote oversteek van country naar pop maakte, met de albums Red en 1989. Zelfs de serieuzere muziekliefhebbers en -critici waren toen om. Anders dan bij andere popzangeressen is Swifts talent namelijk allesbehalve gefabriceerd. Ze schrijft al haar liedjes zelf (en goed!) en haar nummers leunen amper tot niet op de huidige trends in het poplandschap. 1989 was bijvoorbeeld z kleurloos (in de positieve zin van het woord) dat je de plaat vandaag met evenveel plezier kunt draaien als drie jaar geleden. Het kekke verkoopbabbeltje achter opvolger Reputation is dat dit Swifts eerste ‘donkere’ album is. Je verwacht zodoende een typische good girl gone bad-plaat met overdreven sekssongs en hiphop-invloeden, maar Swift zou Swift niet zijn als het resultaat cht zo doorsnee was. En dat is dus ook niet zo. Wel is Reputation net als 1989 een commercile popplaat die niet snel verveelt, vol nummertjes die als goed geslaagde cupcakes met allerlei heerlijkheden zijn besprenkeld. Daaronder killer refreinen (Look What You Made Me Do wordt het nieuwe Shake It Off, let maar op), over-the-top beats (pistoolschoten in I Did Something Bad, waarom niet), verrassende wendingen (opener …Ready For It? werkt toe naar een drop die nooit dropt) en tekstuele geinigheden. ‘Think I just stumble on home to my cats’, ‘rapt’ Swift in het onweerstaanbaar schattige Gorgeous. En zelfs met dat suffe bad girl-imago valt het best mee. Hoewel de productie van de liedjes soms vijftig tinten donkerder is, gaat Swift nooit de Rihanna-kant op. Inhoudelijk blijft ze in haar pakkende liedjes een jonge vrouw waarmee echt bestaande vrouwen zich kunnen identificeren. Het enige teleurstellende aan Reputation is dat de plaat te laat kwam voor mijn jaarlijstje.

RANDY TIMMERS
https://oor.nl/albums/taylor-swift-reputation/
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_175057959
De eerste datums van haar tour zijn aangekondigd. Het is een stadiontour, dus de kassa gaat lekker rinkelen in huize Swift. De 1989 tour was de meest succesvolle tour in Noord-Amerika ooit.
pi_175433761
Reputation is sinds vandaag voor iedereen te beluisteren op Spotify en Apple Music <O)
pi_175479536
Niet echt een goeie stem.
pi_175520450
Kan toch 1989/red niet overtreffen hoor.
Irene is bae &lt;3
pi_175522251
Gisteravond eens geluisterd, vind m toch wel tof :Y op een paar missers na
nee, jij dan!
pi_176293326
Update over de tour. Billboard en Pollstar rapporteren beiden dat de Reputation Tour in de eerste 7 dagen van de verkoop al 180 miljoen dollar heeft omgezet. Billboard verwacht dat de 52 aangekondigde concerten 7,5 tot 10 miljoen dollar per concert zullen opleveren. Dit is een gigantische bedrag. Taylor gebruikt een nieuwe verkoopmethode die eerder Jay-Z en de Rolling Stones ook hebben toegepast. Het komt erop neer dat de prijzen op de officile markt flink omhoog gaan, waardoor minder kaartjes op de zwarte markt belanden. De prijzen worden pas verlaagd als dichterbij het concert nog tickets overblijven. Hierdoor kunnen vooral artiesten die veel in vraag zijn veel meer omzet maken.

Billboard verwacht dat Taylor met de aangekondigde concerten een omzet maakt van 390 tot 510 miljoen dollar. De kans bestaat dat de tour wordt uitgebreid en ze nog meer omzet maakt. Er is dus grote kans dat Taylor Madonna voorbij streeft als vrouwelijke artiest met de hoogste tournee-omzet ooit. Met de Sticky & Sweet Tour haalde Madonna een omzet van 408 miljoen dollar op. De hoogste tournee-omzet staat op naam van U2, die haalde met de 360 Tour een omzet van 736 miljoen dollar met 110 concerten.
pi_176297745
Taylor BV, heeft niks met muziek te maken.
pi_176309529
quote:
15s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:21 schreef Jiang153 het volgende:
Kan toch 1989/red niet overtreffen hoor.
Wel mee eens, nu al vaak naar het album geluisterd en ik vind het ook net minder dan de twee die jij noemt. Al staan er zeker weer een hoop prima songs op, dat kan ze natuurlijk wel!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 januari 2018 @ 03:38:49 #97
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_176317192
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wel mee eens, nu al vaak naar het album geluisterd en ik vind het ook net minder dan de twee die jij noemt. Al staan er zeker weer een hoop prima songs op, dat kan ze natuurlijk wel!!
Uiteraard logisch dat er her en der wat hits bij zitten, maar vind eigenlijk geen van allen iconisch genoeg als "All you had to was stay" en "Starlight" :D.

Moet wel zeggen dat ik eigenlijk ook meer van de oude albums van haar ben -> Speak now
Irene is bae &lt;3
pi_176319115
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:12 schreef Nober het volgende:
Taylor BV, heeft niks met muziek te maken.
Alsjeblieft, n aandacht voor jou
nee, jij dan!
pi_176330214
Ik vind Reputation beter dan 1989, maar dat is misschien omdat het album persoonlijker is dan 1989. Het voelt alsof 1989 is geschreven met het doel om een hitalbum te zijn en het doel van Reputation is meer om even het hart te luchten. Ik hoop wel dat ze bij het volgende album meer instrumenten in plaats geluiden uit de computer gebruikt, de instrumenten mist ik bij zowel 1989 als Reputation.

Ook moet ze I Did Something Bad een single maken.
pi_176456837

Nieuwe single met Ed Sheeran en Future w/
  maandag 19 februari 2018 @ 16:15:53 #101
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_177302228
Op MuMe spelen we deze week het Greatest Hits-spel, de Taylor Swift-editie. Iedereen die Taylors muziek een warm hart toedraagt is van harte welkom om mee te spelen.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_177303767
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:15 schreef Gretzl het volgende:
Op MuMe spelen we deze week het Greatest Hits-spel, de Taylor Swift-editie. Iedereen die Taylors muziek een warm hart toedraagt is van harte welkom om mee te spelen.
Hoe werkt dat spel dan? En kan je ook meedoen als je niet op MuMe zit?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 februari 2018 @ 20:44:28 #103
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_177307686
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hoe werkt dat spel dan? En kan je ook meedoen als je niet op MuMe zit?
Het is het makkelijkste als je even een account aanmaakt op MuMe, zodat je in het betreffende topic kunt posten. Mocht dat echt niet gaan dan wil ik voor een grote fan misschien nog wel een uitzondering maken ;)

Het spel zelf is eigenlijk vrij eenvoudig. We spelen in totaal 3 rondes:

#1 nominatie: waarin iedereen 10 persoonlijke favorieten mag aandragen die nog niet in de startlijst staan.
#2 eliminatie: uit de totale lijst van 30 nummers kies je 10 nummers die je het minste vindt en het liefst af ziet vallen.
#3 finale: uit de overgebleven 20 nummers stelt iedereen een Top 10 samen (je nummer 1 krijgt 10 punten, nr. 2 krijgt 9 punten etc.). Het wordt altijd op prijs gesteld als je bij (enkele) nummers een korte beschrijving plaatst waarom je deze nu juist zo goed vindt.

Vervolgens presenteer ik op vrijdagavond de eindlijst, van 20 naar 1. En dan hebben we onze Greatest Hits-lijst van Taylor Swift :)
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_177354053
Okee, dank voor de uitleg. Ging ik sowieso niet meer halen, druk weekje. Maar ben wel benieuwd naar jullie eindlijst!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_177356517
Wat een werk :P

Maar inderdaad, benieuwd naar de lijst :Y
nee, jij dan!
  zaterdag 24 februari 2018 @ 18:57:08 #106
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_177421011
De eindlijst is er, en het is een prachtige top 20 geworden! Een aantal verrassingen, maar ook veel nummers die redelijk volgens verwachting scoorden.

Vanaf deze post kunnen jullie alles teruglezen :)
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_177444299
Leuk gedaan hoor! Ik mis wel een paar prima songs in de uiteindelijke top 20, maar goed, dat heb je altijd. Ook een paar positieve verrassingen.

Zelf had ik All You Had To Do Was Stay op 1 gezet, dus die mis ik het meest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_177776458
Nieuwe muziekvideo!

pi_179408196
De Reputation Tour is begin mei begonnen! Ondertussen zijn de eerste 7 shows achter de rug. Het gemiddelde bezoekersaantal schommelt tussen de 55.000 en 60.000 bezoekers per avond. De reviews zijn tot dusver uitstekend. Als je haar ook wil zie, dan zijn de shows in Dublin, Manchester en Londen de dichtstbijzijnde.

Taylor Swift's Reputation Tour Is A Pop Triumph
https://vmagazine.com/art(...)ur-is-a-pop-triumph/

Taylor Swift's 'Reputation' Stadium Tour Is A Must-See Celebration Of World-Class Artistry
https://www.accessonline.(...)ass-artistry-review/

Why Taylor Swift's 'Reputation' Tour Is Her Finest Yet
https://www.rollingstone.(...)ield-reviews-w520080

Taylor Swift kicks off 'Reputation' tour with epic, revelatory concert
https://www.usatoday.com/(...)w-concert/593559002/

Taylor Swift Delivers Pop Spectacle At Levi's Stadium
http://sanfrancisco.cbslo(...)le-at-levis-stadium/

Review: Taylor Swift’s juggernaut Reputation tour conquers CenturyLink Field
https://www.seattletimes.(...)es-centurylink-field



  zondag 27 mei 2018 @ 22:22:08 #110
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_179436010
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 21:46 schreef Jojoke het volgende:
dan zijn de shows in Dublin, Manchester en Londen de dichtstbijzijnde.
-O-
nee, jij dan!
  maandag 28 mei 2018 @ 12:24:47 #111
104079 BobbyB
Swiftie
pi_179444674
Gister was ze op de BBC te zien bij The Biggest Weekend. Maar man man wat was het geluid bagger, in ieder geval op TV. Maar wel grappig om d'r op een festival te zien optreden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_184183859
Ik heb net d'r Netflix special gezien. Top entertainment! Zelfs als je geen fan bent of als je haar liedjes niet kent, is het leuk om te kijken. Een aanrader ^O^
pi_186269612
Er komt een nieuwe single en album aan! De single release naar verwachting op vrijdag 26 april. Ben benieuwd of het ook een grote hit wordt in Nederland.
pi_186270185
pi_186275500
TIME deze week.

  vrijdag 19 april 2019 @ 11:51:44 #117
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186308152
quote:
lovedswifts twitterde op donderdag 18-04-2019 om 21:37:09 @taylorswift13 please use your words, grammy winning song writer taylor swift reageer retweet
_O-
nee, jij dan!
pi_186395183
Aanstaande vrijdag is het zover *O*

  woensdag 24 april 2019 @ 12:53:35 #119
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186396074
maar uhm, wat staat er te gebeuren dan? Nieuwe plaat?
nee, jij dan!
pi_186402666
Eerst een single volgens mij.

Ik hoop op een akoestische plaat, maar dat zal wel niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_186438721
Eerste single. Een soort Shake It Off, een vrolijk popliedje voor de zomer w/

  vrijdag 26 april 2019 @ 18:13:07 #122
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186441409
Ik vind 'm nogal suf ;(
nee, jij dan!
pi_186442732
Mmm ja, ben er ook nog niet kapot van. Misschien een groeiertje. Maar die akoestische plaat komt er op basis van deze single dus nog niet. Jammer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 april 2019 @ 20:06:49 #124
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_186443455
De meeste reacties zijn vrij negatief, ook op sites waar men over het algemeen vrij positief is geweest in het verleden:
https://pitchfork.com/reviews/tracks/taylor-swift-me/
https://rateyourmusic.com/release/single/taylor-swift/me/
pi_186459199
Ja, terecht wel denk ik. Ze kan echt wel beter dan dit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_187476390
Er is een nieuwe single, genaamd You Need To Calm Down. Het is een single ter ondersteuning van de LGBTQ+ gemeenschap en in het bijzonder om aandacht te trekken voor een petitie voor de Equality Act: https://www.change.org/p/support-the-equality-act

pi_187492745
Het glazuur springt weer van het liedje en de clip af.
Toch moet ik zeggen dat ik het tof vind dat ze zich daarvoor uitspreekt. De lange lijst aan cameo's van bekenden uit de LGBTQ-scene spreekt voor zich: de mannen van Queer Eye, Todrick Hall en Chester, Ellen, Adam Lambert, Laverne Cox, deelnemers van RPDR en nog veel meer.
  woensdag 19 juni 2019 @ 16:21:15 #128
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_187503940
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:07 schreef Meridiaan het volgende:
De lange lijst aan cameo's van bekenden uit de LGBTQ-scene spreekt voor zich
Oh waren dat bekenden? _O- Ik ken er werkelijk geen een, op Katy Perry na :@ :')
nee, jij dan!
pi_187533553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 16:21 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Oh waren dat bekenden? _O- Ik ken er werkelijk geen een, op Katy Perry na :@ :')
De nieuwe zanger van Queen, Adam Lambert en Ellen DeGeneres zijn toch redelijk mainstream ;-)

Als je er een beetje mee bekend bent dan in elk geval, hier een lijstje ;-)

  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:23:49 #130
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_187533879
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:06 schreef Meridiaan het volgende:
De nieuwe zanger van Queen, Adam Lambert en Ellen DeGeneres zijn toch redelijk mainstream ;-)
Ellen had ik kunnen weten. Adam ken ik wel, maar die ziet er elke dag anders uit, dus die ga ik toch niet herkennen :P

Ben nog niet zo overtuigd van beide nieuwe nummers trouwens
nee, jij dan!
pi_187552364
Nee, het is bij lange na nog niet van het niveau 1989 of Red, wat mij betreft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 8 juli 2019 @ 09:50:14 #132
104079 BobbyB
Swiftie
pi_187808798
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:42 schreef methodmich het volgende:
Nee, het is bij lange na nog niet van het niveau 1989 of Red, wat mij betreft.
Mee eens. Sowieso hou ik niet zo van de electronische sound, dus Red wordt het sowieso niet meer. Maar moet wel zeggen dat de singles van eigenlijk alle albums nooit echt m'n favoriet waren.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_188099311
Nieuwe promo single, wat dus geen officile single is. Ik vind dit zelf de beste tot nu toe. w/

pi_188481795
Een nieuw geheel zelf geschreven lied is vandaag online gegaan. Een pareltje en dit toont maar weer eens dat Taylor's beste liedjes veelal liedjes zijn die ze alleen heeft geschreven _O_

pi_188495550
Ja, stukken beter dan de vorige nummers die we konden horen. Hopelijk bevat de plaat meer van dit soort werk!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_188594016
De album is uitgebracht en de reviews zijn tot dusver lovend. De reviewers en veel fans denken dat dit n van haar beste albums is. En sommigen denken dat dit uitgroeit tot haar beste album tot nu toe.

Ik heb de plaat vandaag beluisterd en het is inderdaad een pareltje. De meeste nummers worden steeds beter als je ze een paar keer hoort. Ten opzichte van 1989 en reputation is er een grotere focus op de liedteksten en de productie is een lichte retro pop. Rolling Stone noemt het 'sleekly updated Eighties pop-rock'.

Hun review: https://www.rollingstone.(...)-swift-lover-875442/
pi_188646447
You Need To Calm Down heeft gisteren de Video Of The Year award gewonnen bij de VMAs. Waarschijnlijk vooral vanwege de boodschap.

Verder heeft Taylor een optreden gegeven van You Need To Calm Down en Lover. Lover is de 3de single van Lover. Het heeft alles om een klassieker te worden. Hopelijk ook in Nederland, want is een beetje treurig dat Taylor wereldwijd een grote artiest is, behalve in Europa.

pi_191286437
Op Netflix is sinds vandaag de documentaire Miss Americana te zien. Filmmaker Lana Wilson volgt hierin Taylor Swift. Interessant documentaire, ook als je geen fan bent. Het is een kijkje achter de schermen bij een superster.
pi_194229698
Morgen brengt Taylor Swift een nieuw album uit. Het album is opgenomen gedurende de lockdown. Naar verluid is het een akoestische folk album inclusief samenwerkingen met Aaron Dessner, Jack Antonoff en Bon Iver. Ik ben benieuwd! *O*

  donderdag 23 juli 2020 @ 22:20:20 #140
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_194230375
Interesse gewekt
nee, jij dan!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 09:43:30 #141
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_194234841
Volwassen album, donker doch hoopvol en ook romantisch. Pop folk. Goed gelukt.

Veel minder nagedacht of het wel verkoopt. Voordelen van vrij zijn van platenmaatschappij en haar eigen vertrouwen in haar werk.

Taylor zoals ik Taylor graag zie.
Het officile liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  vrijdag 24 juli 2020 @ 10:30:26 #142
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_194235545
3 nummers in, nu al mijn favoriete album van haar
nee, jij dan!
pi_194240284
Genieten is dit album! Heerlijk voor een wandeling of regenachtige dag. Zou ze met dit album pop achter zich laten? Ik hoop dat ze ooit een alt rock album maakt.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 16:27:15 #144
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_194240645
Geen idee. Volgens mij is het net hoe de wind waait. Al zou ik in de toekomst geen problemen hebben met een paar typische Taylor earwurms.
Het officile liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_194240717
Hopelijk ook een fysieke release.

Dit komt volgens mij al aardig in de buurt van die intieme piano-, gitaar- en zangplaat die ze al jaren in zich heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 juli 2020 @ 16:45:16 #146
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_194240862
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:33 schreef methodmich het volgende:
Hopelijk ook een fysieke release.

Dit komt volgens mij al aardig in de buurt van die intieme piano-, gitaar- en zangplaat die ze al jaren in zich heeft.
Je kunt de fysieke platen of cassette bandje gewoon bestellen hoor :D
Het officile liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_194240944
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Je kunt de fysieke platen of cassette bandje gewoon bestellen hoor :D
Snap ik. Maar het is tot nu toe nog niet zeker dat er een fysieke release komt toch?

Tegenwoordig laten artiesten dat bij sommige platen achterwege.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 juli 2020 @ 16:59:48 #148
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_194241020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Snap ik. Maar het is tot nu toe nog niet zeker dat er een fysieke release komt toch?

Tegenwoordig laten artiesten dat bij sommige platen achterwege.
Je kan 8 verschillende versies shoppen in haar webshop. Dus andere winkels zullen ook wel volgen
Het officile liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_194241025
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Snap ik. Maar het is tot nu toe nog niet zeker dat er een fysieke release komt toch?

Tegenwoordig laten artiesten dat bij sommige platen achterwege.
Ik denk dat een fysieke release over enkele weken komt, omdat dit een surprise-release was. Ze verkoopt nog ongekend veel fysieke albums, dus er zal ongetwijfeld een fysieke album uitgebracht worden.
pi_194241219
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Je kan 8 verschillende versies shoppen in haar webshop. Dus andere winkels zullen ook wel volgen
Top, dan zal dit inderdaad wel. Wachten we dat af!

Ook @Jojoke bedankt voor de reactie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 juli 2020 @ 23:25:39 #151
134538 chansadres
Black & White
pi_194247138
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Je kan 8 verschillende versies shoppen in haar webshop. Dus andere winkels zullen ook wel volgen
Volgens haar zal de fysieke versie enkel via haar webshop te koop zijn. Door covid is er niet genoeg capaciteit om alle winkels te bevoorraden. De vinyl heeft zelfs een wachttijd van 16 weken op haar site...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_194254345
Dat zijn dan weer mindere berichten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_194266901
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 23:25 schreef chansadres het volgende:

[..]

Volgens haar zal de fysieke versie enkel via haar webshop te koop zijn. Door covid is er niet genoeg capaciteit om alle winkels te bevoorraden. De vinyl heeft zelfs een wachttijd van 16 weken op haar site...
In Nederland kan je het album ook bij platenzaak.nl bestellen.
pi_194301989
Genieten jullie ook zo van de nieuwste plaat? O+
pi_194309092
Wat is jullie all time top 5 songs van Taylor Swift?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_194311029
1. New Romantics
2. All Too Well
3. Blank Space
4. Long Live
5. Clean

Zoiets. Van de nieuwste plaat hoor ik potentie in The 1, Seven en Betty om in deze top-5 te komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Teunnis op 29-07-2020 19:13:53 ]
pi_194392108
Mijn favoriete pre-Folklore liedjes zijn All Too Well, Enchanted, Safe & Sound, Lover, Cornelia Street, Getaway Car, Style, Wildest Dreams, Blank Space, State of Grace, Don't Blame Me, I Did Something Bad, Forever & Always, Miss Americana, Call It What You Want en Treacherous.

Ik denk momenteel dat Exile, August, My Tears Ricochet, Mirrorball, Invisible String, Seven, This Is Me Trying en Cardigan kans maken om zich bij mijn top songs te voegen.

Het nieuwe album doet het overigens fantastisch in de hitlijsten wereldwijd!
pi_194423422
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 23:38 schreef Jojoke het volgende:
Genieten jullie ook zo van de nieuwste plaat? O+
Zeker! Het was een album waar ik meteen gek op was. Zeker na Lover, wat definitief mn minst favoriete album is, was dit een mooie verwelkoming.

Ik vond het altijd best wel jammer dat ze over ging naar "elektronische muziek" (1989, reputation, Lover en deel van Red) dus dit album is helemaal in mn straatje.
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:32 schreef Jojoke het volgende:

[..]

In Nederland kan je het album ook bij platenzaak.nl bestellen.
En inmiddels ook bij Bol.com ;)
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_194430657
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:12 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Zeker! Het was een album waar ik meteen gek op was. Zeker na Lover, wat definitief mn minst favoriete album is, was dit een mooie verwelkoming.

Ik vond het altijd best wel jammer dat ze over ging naar "elektronische muziek" (1989, reputation, Lover en deel van Red) dus dit album is helemaal in mn straatje.
[..]

En inmiddels ook bij Bol.com ;)
Ik ben ook wel opgelucht dat ze elektronische popmuziek nu achter zich laat. Ik ben nu gelijk benieuwd wat ze gaat doen met haar volgende album. Ze kan alle kanten op.

En Bol.com is nog makkelijker om te bestellen *O*
pi_194485924
Vrijdag kreeg ik netjes het album thuis gestuurd die ik via Platenzaak.nl had besteld ondanks dat ik de cassette en LP tegelijk besteld had en die pas later leverbaar zijn. Erg blij mee!

The Lakes is echt schitterend O+
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_194485948
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:18 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik ben ook wel opgelucht dat ze elektronische popmuziek nu achter zich laat. Ik ben nu gelijk benieuwd wat ze gaat doen met haar volgende album. Ze kan alle kanten op.
Ja klopt, vind het sowieso wel stoer hoe ze makkelijk van stijl wisselt en dat veel fans het toch wel slikken. Al is de generatie fans die er tijdens 1989 en reputation bij zijn gekomen meestal wat minder blij met het album.
quote:
En Bol.com is nog makkelijker om te bestellen *O*
Hij was daar alleen wel duurder.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_194503687
'Seven' is een mooi nummer. Staan twee belangrijke dingen in als je de liefde van je leven hebt gevonden:
1. Dat het een kwestie is van springen is ook al lijkt het eng,
2. Dat je het niet aan anderen moet vertellen want de jaloezie bij anderen kan funest zijn. Zoals Swift schrijft in een andere song: 'I trusted the wicked'. Zoals Bob Dylan het beschrijft: The Siamese twins are comin' to town, people can't wait, they're gathered around',mensen gaan zich ermee bemoeien en vaak leidt dat tot ellende.Bob Dylan is een grote inspiratiebron van Taylor Swift en dat zie je terug op deze cd.

De song is een reflectie op hun relatie, het apart zijn en het weer samen komen. In elk geval is dat het thema, een koppel dat na vele jaren weer samen komt.
Deze song is geschreven vanuit het perspectief van de jongen,op een moment dat ze nog niet herenigd zijn. Hij ziet in hun beginperiode dat ze nog een klein meisje was in feite, onschuldig, met vlechten en poppen en belooft haar dat ze dat kind zijn niet zullen verliezen: we zullen als piraten zijn. Het kwaad heeft geen vat meer op hen.

Please picture me in the trees
I hit my peak at seven
Feet in the swing over the creek
I was too scared to jump in
But I, I was high in the sky
With Pennsylvania under me
Are there still beautiful things?

[Chorus]
Sweet tea in the summer
Cross your heart, won't tell no other
And though I can't recall your face
I still got love for you
Your braids like a pattern
Love you to the Moon and to Saturn
Passed down like folk songs
The love lasts so long

[Verse 2]
And I've been meaning to tell you
I think your house is haunted
Your dad is always mad and that must be why
And I think you should come live with me
And we can be pirates
Then you won't have to cry
Or hide in the closet
And just like a folk song
Our love will be passed on
[Bridge]
Please picture me in the weeds
Before I learned civility
I used to scream ferociously
Any time I wanted
I, I

[Chorus]
Sweet tea in the summer
Cross my heart, won't tell no other
And though I can't recall your face
I still got love for you
Pack your dolls and a sweater
We'll move to India forever
Passed down like folk songs
Our love lasts so long

NB Ik las vandaag dat er een 'musical hero' van haar heeft meegeschreven op deze cd, namelijk bij Betty en Exile. Dat kan alleen maar Bob Dylan zijn.

[ Bericht 38% gewijzigd door Mondkapje op 12-08-2020 01:01:35 ]
pi_194557855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:21 schreef Mondkapje het volgende:

NB Ik las vandaag dat er een 'musical hero' van haar heeft meegeschreven op deze cd, namelijk bij Betty en Exile. Dat kan alleen maar Bob Dylan zijn.
Volgens mij bedoelt ze met 'musical hero' Aaron Dessner, want ze is een groot fan van The National.

Er is een songwriter die vermoedelijk een alias heeft gebruikt en meegeschreven heeft bij Exile en Betty. Het oorspronkelijke idee achter Exile komt schijnbaar bij hem vandaan. Ik weet niet of Bob Dylan een alias zou gebruiken.

Veel fans denken dat William Bowery Taylor's vriend, de Britse acteur Joe Alwyn, is. Ze zat samen met hem in quarantaine toen ze het album schreef en zijn grootvader is de Britse componist William Alwyn. Ooit zullen we er wel achterkomen wie William Bowery is.

Seven gaat trouwens gedeeltelijk ook over kindermishandeling denk ik. Zo heb ik het in ieder geval genterpreteerd.

And I've been meaning to tell you
I think your house is haunted
Your dad is always mad and that must be why
And I think you should come live with me
And we can be pirates
Then you won't have to cry
Or hide in the closet
And just like a folk song
Our love will be passed on
pi_194567370
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:52 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik weet niet of Bob Dylan een alias zou gebruiken.

Zeker wel. Hij heeft zich zlfs eens 'alias' genoemd in een film. En hij heeft zijn eigen platen geproduceerd onder de naam 'Jack Frost'.
'Seven' is voor mij duidelijk een lovesong, van een koppel dat elkaar al heel lang geleden heeft ontmoet en waarbij het destijds verkeerd is afgelopen met hun relatie, en waarvan de een moeilijke jeugd heeft gehad en andere problemen.
'Our love lasts so long', dat zeg je niet over een buurjongetje of buurmeisje van vroeger.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mondkapje op 15-08-2020 09:43:56 ]
pi_194581244
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 09:30 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Zeker wel. Hij heeft zich zlfs eens 'alias' genoemd in een film. En hij heeft zijn eigen platen geproduceerd onder de naam 'Jack Frost'.
'Seven' is voor mij duidelijk een lovesong, van een koppel dat elkaar al heel lang geleden heeft ontmoet en waarbij het destijds verkeerd is afgelopen met hun relatie, en waarvan de een moeilijke jeugd heeft gehad en andere problemen.
'Our love lasts so long', dat zeg je niet over een buurjongetje of buurmeisje van vroeger.
Ik ben het ermee eens dat Seven bovenal een lovesong is. Ik vind het een prachtig liedje.

Over de aliassen,dan hebben Swift en Dylan iets gemeen ;) Ze heeft ook eerder aliassen. Ik vind het wel mooi en het is afwachten of er ooit duidelijkheid komt over het alias.We zullen zien.
pi_194648997
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_194797332
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 00:54 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens dat Seven bovenal een lovesong is. Ik vind het een prachtig liedje.

Over de aliassen,dan hebben Swift en Dylan iets gemeen ;) Ze heeft ook eerder aliassen. Ik vind het wel mooi en het is afwachten of er ooit duidelijkheid komt over het alias.We zullen zien.
Kijk ook eens naar de overeenkomsten in Dylan's album 'Under the red sky' en Taylor Swift's 'Red' waarbij ze allebei de kleuren grijs en rood gebruiken. Zie ook de lyricsvideo's van Dylan's laatste album Rough and Rowdy Ways waarbij de lyrics over een onguur landschap oid worden gezet, hetzelfde idee zie je bij de lyrics video's van 'Folklore' van Taylor. :)
pi_194864681
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:07 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Kijk ook eens naar de overeenkomsten in Dylan's album 'Under the red sky' en Taylor Swift's 'Red' waarbij ze allebei de kleuren grijs en rood gebruiken. Zie ook de lyricsvideo's van Dylan's laatste album Rough and Rowdy Ways waarbij de lyrics over een onguur landschap oid worden gezet, hetzelfde idee zie je bij de lyrics video's van 'Folklore' van Taylor. :)
Dan hebben ze nog meer gemeen :) Ze gebruikt inderdaad vaak kleuren als symbool voor een emotie of idee. Dat is iets wat je zelfs al bij haar debuutalbum tegenkomt. Het is leuk dat het een terugkerend iets is bij elk album, ongeacht de genre.
pi_194871616
Voor de genteresseerde lezer start ik hier een serie over de oeuvre van Swift. En post per album met wat achtergrondinformatie en de 5 beste liedjes van het album volgens fans. Ik ben hier ooit eerder een serie begonnen, maar dat is na deel 1 al gestrand. Hopelijk kom ik deze keer verder. :')

We beginnen met het debuutalbum.

Taylor Swift (2006)
14 jaar geleden bracht een 16-jarige Taylor Swift haar debuutalbum uit. Ze had een contract als songwriter sinds ze 14 jaar oud was en toen ze 15 jaar oud was tekende ze een platencontract bij het nieuwe platenlabel Big Machine in Nashville.

De liedjes voor het debuutalbum schreef ze toen ze 14 15 jaar oud was. Ze was toen net met haar familie van Pennsylvania naar Tennessee verhuisd. Ze ging in Tennessee naar haar nieuwe middelbare school en na schooltijd werkte ze met andere songwriters uit Nashville om liedjes te schrijven. Volgens n van deze songwriters, Liz Rose, liet ze Taylor alle teksten schrijven en hielp ze haar met het kiezen van de beste teksten. Hierdoor gaan de meeste teksten op het debuutalbum over de middelbare schooltijd en alles wat daarbij komt kijken. Volgens Liz Rose kan Taylor een liedje in haar hoofd horen als ze het liedje schrijft. Het album werd geproduceerd door Nathan Chapman en voor hem was het de eerste keer dat hij een album produceerde. Taylor Swift is een country album met pop rock invloeden.

Bij de ranking van de albums komt het debuutalbum vaak op de laatste plaats. Dit komt vooral omdat andere albums als beter worden gezien en de stem van Taylor was in het begin nogal hoog. Desondanks heeft het album wel degelijk mooie liedjes. De top 5 van fans is:

Should've Said No, geschreven door Taylor Swift

Our Song, geschreven door Taylor Swift

Teardrops On My Guitar, geschreven door Taylor Swift en Liz Rose

Tim McGraw, geschreven door Taylor Swift en Liz Rose (debuutsingle)

Cold As You, geschreven door Taylor Swift en Liz Rose
pi_194872242
Leuk!

Wat een meisje nog in die clips
pi_194887086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:10 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dan hebben ze nog meer gemeen :) Ze gebruikt inderdaad vaak kleuren als symbool voor een emotie of idee. Dat is iets wat je zelfs al bij haar debuutalbum tegenkomt. Het is leuk dat het een terugkerend iets is bij elk album, ongeacht de genre.
Ik heb nog iets gevonden wat erop kan wijzen dat William Bowery in feite Bob Dylan is. Dylan houdt van puzzels, als hij het is, heeft Bowery een betekenis. The Bowery is o.a. een film uit 1933 over twee rivalen. Op de officiele site van Dylan staat een videoclip van The Night We Called It A Day, dat ook over twee rivalen gaat en waar een paar scenes direct lijken te zijn overgenomen uit de film The Bowery. Het gaat om om het meisje dat danst in het caf, en het moment dat de vriendin thuis de rivaal binnenlaat. Ik ben een Wie is de mol fan, gewend om raadsels op te lossen!
De film: Zie 8e minuut voor de dans scene en 43ste minuut dat ze de rivaal binnenlaat.
De videoclip: En de videoclip staat momenteel op de officile site van Dylan: http://www.bobdylan.com/

In de videoclip willen Dylan en het meisje elkaar 'vermoorden', dat komt ook voor in de lyrics van My Tears Ricochet van Swift: You had to kill me, but it killed you just the same.

En de lyrics van Exile, daar zie ik ook de hand van Dylan in, die heeft ook veel geschreven over een relatiebreuk.
'I've seen this film before, and I didn't like the ending', toepasselijk voor The Bowery dat een heel raar einde heeft.

[ Bericht 16% gewijzigd door Mondkapje op 06-09-2020 10:01:19 ]
pi_194887763
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 17:38 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ik heb nog iets gevonden wat erop kan wijzen dat William Bowery in feite Bob Dylan is. Dylan houdt van puzzels, als hij het is, heeft Bowery een betekenis. The Bowery is o.a. een film uit 1933 over twee rivalen. Op de officiele site van Dylan staat een videoclip van The Night We Called It A Day, dat ook over twee rivalen gaat en waar een paar scenes direct lijken te zijn overgenomen uit de film The Bowery. Het gaat om om het meisje dat danst in het caf, en het moment dat de vriendin thuis de rivaal binnenlaat. Ik ben een Wie is de mol fan, gewend om raadsels op te lossen!
De film: Zie 8e minuut voor de dans scene en 43ste minuut dat ze de rivaal binnenlaat.
De videoclip: En de videoclip staat momenteel op de officile site van Dylan: http://www.bobdylan.com/

In de videoclip vermoorden Dylan en het meisje elkaar, dat komt ook voor in de lyrics van My Tears Ricochet van Swift: You had to kill me, but it killed you just the same.

En de lyrics van Exile, daar zie ik ook de hand van Dylan in, die heeft ook veel geschreven over een relatiebreuk.
Dat is wel toevallig inderdaad. Ik ben wel echt benieuwd of je theorie klopt. Kunnen we het hem niet even vragen? :D
pi_194887777
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:44 schreef Meridiaan het volgende:
Leuk!

Wat een meisje nog in die clips
Nou inderdaad. Ik vond het ook leuk om die oude videoclips weer eens te zien :D
pi_194887853
Voor de genteresseerde lezer is hier deel 2 uit de serie over de oeuvre van Swift. Ik ben hiermee al verder gekomen dan mijn vorige serie :') :D

Fearless (2018)
Het tweede album van Taylor Swift is het meest onderscheiden countryalbum ooit. Fearless heeft de Grammy voor beste album van het jaar gewonnen en is wereldwijd n van de bestverkochte albums in de 21ste eeuw. Het album werd geproduceerd door Nathan Chapman en Taylor Swift. Het album werd grotendeels geschreven tijdens de promotour voor het debuutalbum en de daarop volgende concerttours, toen Taylor 16 17 jaar oud was. Doordat ze veel onderweg was, kon ze minder met Liz Rose samenwerken. Hierdoor bevat Fearless een flink aantal liedjes die door Taylor alleen zijn geschreven. Het album gaat grotendeels over jeugdige liefdesperikelen. Het is een countryalbum met pop invloeden.

Bij de ranking van de albums zit Fearless verrassend genoeg vaak in de onderste regionen. Dit heeft deels met Taylor's hoge jeugdige stem te maken en omdat latere albums echte favorieten onder de fans zijn. Desondanks is het gewoon een goed album met enkele radiohits die ook in Nederland bekend zijn geworden. De top 5 van fans is:

Love Story, geschreven door Taylor Swift


You Belong With Me, geschreven door Taylor Swift en Liz Rose


Fearless, geschreven door Taylor Swift, Liz Rose en Hillary Lindsey


Forever And Always, geschreven door Taylor Swift


White Horse, geschreven door Taylor Swift en Liz Rose
pi_194888476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat is wel toevallig inderdaad. Ik ben wel echt benieuwd of je theorie klopt. Kunnen we het hem niet even vragen? :D
Meestal geeft ie geen rechtstreekse antwoorden.
Hier lijkt hij toch een hint te geven:
Interviewer:
For The New Basement Tapes, T Bone Burnett put together a group with Elvis Costello, Rhiannon Giddens, Jim James, Marcus Mumford and Taylor Goldsmith, to finish songs based on old lyrics of yours. Did you hear any of those songs and say, “I don’t remember writing that?” Antwoord Dylan: Did you say Taylor Swift? Taylor Goldsmith. Yeah, OK. No, I don’t remember writing any of those songs.
https://www.flavorwire.co(...)d-he-has-a-new-album.
pi_195008373
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:11 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Meestal geeft ie geen rechtstreekse antwoorden.
Hier lijkt hij toch een hint te geven:
Interviewer:
For The New Basement Tapes, T Bone Burnett put together a group with Elvis Costello, Rhiannon Giddens, Jim James, Marcus Mumford and Taylor Goldsmith, to finish songs based on old lyrics of yours. Did you hear any of those songs and say, “I don’t remember writing that?” Antwoord Dylan: Did you say Taylor Swift? Taylor Goldsmith. Yeah, OK. No, I don’t remember writing any of those songs.
https://www.flavorwire.co(...)d-he-has-a-new-album.

Hmmm interessant :s)
pi_195008403
Ok, voor de genteresseerde lezer is hier deel 3 uit de serie over de oeuvre van Swift w/

Speak Now (2010)
Na het gigantische succes van Fearless ging Taylor Swift op concerttour en had ze geen gelegenheid om met andere songwriters samen te werken. Hierdoor schreef ze toen ze 18 19 jaar oud het album Speak Now alleen. De productie was weer in handen van het duo Nathan Chapman en Taylor Swift. Het is een album gebaseerd op bekentenissen en liefdesperikelen. Wederom een countryalbum met pop en rockinvloeden. Ten opzichte van Fearless had het album minder commercieel succes, maar onder de fans is dit n van de favoriete albums. Kenmerkend is dat de gemiddelde duur van een Speak Now liedje bijna 5 minuten is. Veel langer dan de duur van een gemiddelde radiohit.

Bij de ranking van de albums zit Speak Now vaak in de bovenste regionen. Door de lange liedjes heeft het album minder radiohits opgeleverd, maar de fans vonden lange liedjes totaal geen probleem. Alle liedjes zijn dus door Taylor Swift geschreven en de top 5 van de fans is:

Enchanted

Last Kiss

Sparks Fly

Long Live

Dear John (ja, deze lijkt over John Mayer te gaan)
pi_195008718
Een leuke serie Jojoke. Ben benieuwd wat je allemaal nog gaat schrijven over de volgende albums!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_195150494
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 20:07 schreef methodmich het volgende:
Een leuke serie Jojoke. Ben benieuwd wat je allemaal nog gaat schrijven over de volgende albums!
Bedankt! Hier is de nieuwe 'aflevering'.

Red (2012)
Na 3 succesvolle countryalbums kwam in 2012 het vierde album uit. Officieel werd het verkocht als countryalbum, maar als we eerlijk zijn was maar 1/3de van het album country te noemen. Hierdoor wordt Red gezien als de overgangsalbum naar pop. Je kan je afvragen of dit terecht is, want de meeste liedjes leunen meer richting rock dan pop. Het is ook het eerste album waarbij Taylor Swift uitstapjes begon te maken naar andere producers, hoewel nog steeds de helft van de liedjes door het duo Chapman en Swift werd geproduceerd. Voor Red heeft Taylor Swift weer samengewerkt met ander songwriters. Meestal met de producer van het lied of bij duets met de mede-artiest. Liz Rose komt ook nog een keer terug voor 1 van de liedjes van het album. Het album gaat over liefdesperikelen. Ten opzichte van het eerdere werk is de middelbare schooltijd ondertussen achter de rug en is het geschreven vanuit het perspectief van een jonge twintiger. Het album is geschreven gedurende een lange concerttour, toen Taylor 20 21 jaar oud was.

Bij de ranking van de albums zit Red vaak in de bovenste regionen. De popsingles van Red hadden veel commercieel succes, maar de favoriete liedjes van de fans zijn juist niet de popsingles maar de meer rockgetinte liedjes. De top 5 van de fans is:

All Too Well, geschreven door Taylor Swift en Liz Rose

State Of Grace, geschreven door Taylor Swift

Holy Ground, geschreven door Taylor Swift

Red, geschreven door Taylor Swift

Treacherous, geschreven door Taylor Swift en Dan Wilson
pi_195161182
Leuk weer!

Mijn favoriete nummer van dit album is overigens Begin Again.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 september 2020 @ 12:33:09 #181
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_195161355
Ik ga voor State of Grace op dit album O+
nee, jij dan!
pi_196555066
Daar zijn we weer :D Voor de genteresseerde meelezer is hier deel 5 uit de serie over de oeuvre van Swift.

1989 (2014)
Na het succes van de popsingles van Red besluit Taylor Swift om met haar 5de album country te verlaten en een popalbum te maken. Het resultaat is het succesvolle 1989. Een album dat haar wederom een Grammy voor beste album van het jaar oplevert. Het album heeft Taylor Swift geschreven tijdens de concerttour voor Red, toen ze 22 23 jaar oud was. Naast country verlaat ze met dit album ook producer Nathan Chapman, die maar 1 liedje voor dit album produceert. Ze ruilt hem in voor de synth-pop klanken van het duo Max Martin en Shellback. Ook Imogen Heap, Jack Antonoff en Ryan Tedder produceren liedjes voor het album. Hoewel ook dit album grotendeels over liefdesperikelen gaat, is de toon meer lichtvoetig dan de eerdere albums. Ten opzichte van eerdere albums heeft Taylor maar 1 zelfgeschreven liedje. Het is mogelijk dat Taylor eigenlijk meer liedjes alleen heeft geschreven, want Imogen Heap was verbaasd dat ze songwriting credits had gekregen.

1989 komt in de ranking van de albums meestal in de middelste regionen uit. De top 5 van de fans is:

Blank Space, geschreven door Taylor Swift, Max Martin en Shellback

Out Of The Woods, geschreven door Taylor Swift en Jack Antonoff

Style, geschreven door Taylor Swift, Max Martin en Shellback

Wildest Dreams, geschreven door Taylor Swift, Max Martin en Shellback

Clean, geschreven door Taylor Swift en Imogen Heap
pi_196555227
En over de Grammy voor Album of the Year gesproken, Swift lijkt de frontrunner te zijn om een derde Grammy voor Album of the Year in de wacht te slepen met haar laatste album Folklore. Dat zou een ronduit eervolle prestatie zijn, want de 3 artiesten die haar voorgingen (als het haar lukt) zijn Frank Sinatra, Stevie Wonder en Paul Simon. Ze zou dus de eerste vrouwelijke artiest zijn die dit lukt en bovendien met 3 albums in 3 verschillende genres.Ze heeft in totaal 6 nominaties. In januari worden de awards uitgedeeld.
pi_196566667
Leuk dat je weer verder bent gegaan @Jojoke! Kan me ook wel aardig vinden in die top 5, al zou ik zelf All You Had To Do Was Stay willen toevoegen ipv Out Of The Woods denk ik. Al doe ik dan die song, maar ook I Know Places, Shake It Off en Bad Blood misschien wel tekort.

Gewoon een sterk album qua afzonderlijke songs ook natuurlijk!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196579658
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:55 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat je weer verder bent gegaan @:jojoke! Kan me ook wel aardig vinden in die top 5, al zou ik zelf All You Had To Do Was Stay willen toevoegen ipv Out Of The Woods denk ik. Al doe ik dan die song, maar ook I Know Places, Shake It Off en Bad Blood misschien wel tekort.

Gewoon een sterk album qua afzonderlijke songs ook natuurlijk!
Het is inderdaad lastig kiezen met dit album!
pi_196579970
Hier is overigens nog een nieuwe versie van Exile. Heerlijke plaat O+

pi_196582819
Ja, dat zijn mooie sessies geweest daar in The Long Pond.

Deze column van Nico Dijkshoorn (ex-FOK!) over Taylor al gelezen?

https://www.parool.nl/col(...)ylor-swift~bb59450a/
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196605456
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 16:12 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat zijn mooie sessies geweest daar in The Long Pond.

Deze column van Nico Dijkshoorn (ex-FOK!) over Taylor al gelezen?

https://www.parool.nl/col(...)ylor-swift~bb59450a/
Dat is een leuke column en hij heeft een goede smaak. Zelf kan ik mij herinneren dat ik Love Story op tv zag toen ik klein was en jaren later kwam Swift weer in het vizier nadat ze Blank Space had uitgebracht. Ik heb toen een flinke duik in haar oeuvre genomen en ik ben nooit meer uit dat zwembad gekomen. Ik gun iedereen de ontdekking van een (ondertussen) 15-jarig oeuvre vol met parels. Misschien dat de heruitgaven van de eerste 5 albums hierbij gaat helpen w/
pi_196620144
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 19:33 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Misschien dat de heruitgaven van de eerste 5 albums hierbij gaat helpen w/
Ja, wat was daar nou ook alweer het verhaal achter? Ruzie met haar oude manager of zo toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 december 2020 @ 15:10:12 #190
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196655618
Wat een onverwacht mooie einde van het muziekjaar. Ik was al in de wolken met de verrassingsrelease van folklore, nooit gedacht dat Aaron Dessner nog eens mee zou schrijven + produceren op een album van Taylor Swift. En nu komt er zelfs een tweede album uit, met nummers van Haim, The National en Bon Iver O+ *O*
https://www.nme.com/news/(...)more-tonight-2835851




@methodmich
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196655946
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef Gretzl het volgende:
Wat een onverwacht mooie einde van het muziekjaar. Ik was al in de wolken met de verrassingsrelease van folklore, nooit gedacht dat Aaron Dessner nog eens mee zou schrijven + produceren op een album van Taylor Swift. En nu komt er zelfs een tweede album uit, met nummers van Haim, The National en Bon Iver O+ *O*
https://www.nme.com/news/(...)more-tonight-2835851

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

@:methodmich
The National _O_
pi_196656232
Kijk, dat ziet er tof uit @Gretzl !

Hopelijk ook nog fysiek in de winkels in Nederland voor de kerstdagen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196659305
Wat een fantastisch nieuws! Ik ben dol op folklore, dus ik verwacht het nieuwe album ook grijs te draaien. *O*
  donderdag 10 december 2020 @ 22:49:24 #194
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_196664729
Dat had ik niet zien aankomen
Het officile liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  vrijdag 11 december 2020 @ 09:58:53 #195
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_196668541
Ik kan alleen maar OMG uitbrengen na het luisteren
Het officile liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:41:53 #196
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196674528
Taylor was voor mij al de artiest van 2020, maar nu mag er geen enkele twijfel meer over bestaan. Hoe kun je zo ongelofelijk talentvol zijn en zoveel schitterende liedjes schrijven O+
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196680601
Ik heb vandaag heerlijk geluisterd naar de nieuwste plaat. Wat een opvolger van folklore! Met elke luisterbeurt lijkt het nog beter te worden, dat had ik met folklore ook! Ze was altijd al overduidelijk getalenteerd, maar zowel folklore als evermore zijn een homerun c_/
pi_196686714
Hoe is het nummer met de zusjes Haim? Op papier een veelbelovende samenwerking in ieder geval.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196687936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:43 schreef methodmich het volgende:
Hoe is het nummer met de zusjes Haim? Op papier een veelbelovende samenwerking in ieder geval.
Ik vind hem leuk :D Het is een soort murder mystery liedje. De samenwerking is wel zoals het was bij de Dixie Chicks met het liedje over Taylor's moeder. De liedje is dus volledig geschreven door Taylor en Haim is meer een soort achtergrondkoortje. 1 van de zusters is wel de belangrijkste figurant in het verhaal.
pi_196690421
Dank voor de uitleg! Klinkt wel leuk. Een aardige luxe hoor, om Haim als achtergrondkoor te kunnen hebben.

Vandaag in AD ook een positieve recensie trouwens. En Dijkshoorn is uiteraard ook weer gecharmeerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:44:32 #201
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196691505
Recensie in het AD was goed onderbouwd inderdaad, moeite waard om even te lezen: Taylor Swift zegt vileine kant vaarwel op adembenemend nieuw album
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196709664
Wel balen dat het kabinet waarschijnlijk met de lockdown der lockdowns komt vr de fysieke release van de nieuwe Taylor Swift. :(

Tuurlijk, bestellen kan, maar is minder leuk...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 14 december 2020 @ 01:26:18 #203
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196717200
Stel de fysieke bezoekjes aan m'n platenwinkel wel gewoon uit tot het voorjaar. Het is even niet anders. Sinds begin augustus ben ik er ook niet meer geweest
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196746621
Nou, dat is wel lang hoor. Maar ben inmiddels aan het appen met de verkoper, wellicht kan ik hem gewoon bestellen via hun en dan brengen ze hem even langs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196746658
Kan ook gewoon bol.com bestellen ofzo he.
pi_196746770
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:11 schreef Leonos het volgende:
Kan ook gewoon bol.com bestellen ofzo he.
Nee tuurlijk niet, support your locals, bij Bol kunnen ze wel genoeg vreten.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_196746813
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:16 schreef pipster het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, support your locals, bij Bol kunnen ze wel genoeg vreten.
oja, velvet is dan ook te groot?
pi_196746852
Geen idee hoe groot Velvet is of nog is, maar die in Alkmaar is volgens mij een franchiser, dus die zal wel blij zijn met de verkoop.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_196746975
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:16 schreef pipster het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, support your locals, bij Bol kunnen ze wel genoeg vreten.
Precies, daar bestel ik eigenlijk nooit muziek. Tenzij het echt de enige plek is waar ik het kan vinden.

Velvet is natuurlijk prima! ^O^
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196788959
Voor de liefhebbers is hier een heel prettig interview over folklore en evermore.



[ Bericht 18% gewijzigd door Jojoke op 17-12-2020 18:09:04 ]
pi_196798967
Komt binnenkort trouwens ook je bespreking van Reputation online?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196798977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Precies, daar bestel ik eigenlijk nooit muziek. Tenzij het echt de enige plek is waar ik het kan vinden.

Velvet is natuurlijk prima! ^O^
Velvet is toch ook gewoon een grote keten, maar oke, best.
pi_196798997
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:41 schreef Leonos het volgende:

[..]

Velvet is toch ook gewoon een grote keten, maar oke, best.
Maar vaak wel geleid door zelfstandige ondernemers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196806864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:40 schreef methodmich het volgende:
Komt binnenkort trouwens ook je bespreking van Reputation online?
Hier is hij c_/

Voor de genteresseerde meelezer is hier deel 6 uit de serie over de oeuvre van Swift.

Reputation (2017)
Na het gigantische succes van haar eerste popalbum 1989 belandt Taylor Swift in 2016 in een woelig jaar. Achteraf blijkt dat ze eigenlijk de waarheid vertelde (want in 2020 lekte het gehele telefoongesprek over Famous uit en toen bleek dat ze geen woord gelogen had), maar door het duo Kanye en Kim Kardashian werd ze in dat jaar weggezet als leugenachtige slang en hierdoor belandde haar reputatie in het afvoerputje. Een lange tijd van negatieve publiciteit door de media volgde. Eind 2016 verdween Swift van de radar en deed er alles aan om niet door de paparazzi gevolgd te worden. Ze zou zich in die tijd zelfs in koffers hebben verstopt om haar huis in New York ongezien in en uit te kunnen gaan.


https://consequenceofsoun(...)ylor-swift-suitcase/

Later bleek dat ze in deze tijd mentaal geknakt was en zelfs haar leidinggevende taken binnen haar bedrijven tijdelijk had neergelegd. Rond dezelfde tijd was er een nieuwe liefde in haar leven gekomen die haar door de dip heen heeft gesleept. De negatieve publiciteit en de geheime liefde leverde inspiratie op voor het volgende album, Reputation. Het album werd geschreven toen Taylor 25 26 jaar was. Voor het album keert ze terug naar het duo Max Martin en Shellback en goede vriend Jack Antonoff. Het resultaat is een album met electro-pop en synth-pop.

De liedjes zijn volgens de credits geschreven met de producers. Daar is net als bij 1989 de kanttekening bij te plaatsen dat Max Martin en Shellback songwriting credits eisen voor alle liedjes die ze produceren. Dat het album is geschreven naar aanleiding van een woelig jaar is goed te horen. Het is een cynisch album met geregeld een luidruchtige productie. Een hele andere insteek dan het lichtvoetige popalbum 1989. De liedjes over de geheime liefde brengen nog wat positieve noten, maar het is geen vrolijk album. Commercieel gezien is het album minder succesvol dan 1989, maar de daarop volgende concerttour werd wel een groot succes.

Reputation komt in de ranking van de albums meestal in de middelste regionen uit. De top 5 van de fans is:

Getaway Car

Delicate

I Did Something Bad

Don't Blame Me

King Of My Heart (persoonlijk zou ik dit inwisselen met Call It What You Want)
pi_196807379
Mijn evermore cd komt trouwens morgen aan *O*
pi_196808156
Leuk weer @Jojoke!

Zelf zou ik ook zeker voor Call It What You Want zijn gegaan in de top 5.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 december 2020 @ 20:27:13 #217
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_196809477
Ik vond "…Ready for It?" ook wel erg tof, "Look What You Made Me Do" daarentegen n van de minste nummers die ze gemaakt heeft. Al met al best een leuk album, maar ben ook blij dat ze die stijl maar 1 album volgehouden heeft :)
nee, jij dan!
pi_196858254
De eerste helft van Look What You Made Me Do kan ik wel waarderen, maar de tweede helft is een beetje teveel herhaling. Ik zal binnenkort eens kijken of ik de serie kan uitbreiden met Lover.
pi_196858782
Evermore luistert ook zo lekker weg weer O+
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_197952621
De pandemie maakt Taylor Swift nog steeds ongekend productief. Vandaag is de eerste re-release aangekondigd. Fearless komt op 9 april uit en morgen komt de eerste single Love Story uit. Naast de oorspronkelijke liedjes worden 6 liedjes toegevoegd die om diverse redenen de eindstreep niet haalde bij het uitbrengen van het oorspronkelijke album. Dit betekent dat de nieuwe editie van Fearless 26 liedjes zal bevatten. De nieuwe cover is ook bekend gemaakt. Zie hieronder.

pi_197970068
Goed zo! En de dochter van nieuwslezeres Amber Brantsen, deze week geboren, heet ook Taylor.

Ben wel nieuwsgierig naar je verhaal over Lover, @Jojoke !
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 juni 2021 @ 21:04:45 #222
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_199950389


quote:
I've always said that the world is a different place for the heartbroken. It moves on a different axis, at a different speed. Time skips backwards and forwards fleetingly. The heartbroken might go through thousands of micro-emotions a day trying to figure out how to get through it without picking up the phone to hear that old familiar voice. In the land of heartbreak, moments of strength, independence, and devil-may-care rebellion are intricately woven together with grief, paralyzing vulnerability and hopelessness. Imagining your future might always take you on a detour back to the past. And this is all to say, that the next album I'll be releasing is my version of Red.

Musically and lyrically, Red resembled a heartbroken person. It was all over the place, a fractured mosaic of feelings that somehow all fit together in the end. Happy, free, confused, lonely, devastated, euphoric, wild, and tortured by memories past. Like trying on pieces of a new life, I went into the studio and experimented with different sounds and collaborators. And I'm not sure if it was pouring my thoughts into this album, hearing thousands of your voices sing the lyrics back to me in passionate solidarity, or if it was simply time, but something was healed along the way.

Sometimes you need to talk it over (over and over and over) for it to ever really be... over. Like your friend who calls you in the middle of the night going on and on about their ex, I just couldn't stop writing. This will be the first time you hear all 30 songs that were meant to go on Red. And hey, one of them is even ten minutes long.

Red (Taylor's Version) will be out November 19.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 2 juli 2021 @ 09:17:57 #223
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_200164779
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_200165961
Klasse van Taylor weer hoor! ^O^
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_200231022


_O_
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 juli 2021 @ 00:40:58 #226
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_200480876
quote:
Schitterende parel, alles klopt weer aan dit liedje O+
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 24 juli 2021 @ 18:27:12 #227
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_200524677
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_200735914

Jammer dat Wildest Dreams nooit is opgepakt door de Nederlandse radio.
pi_200760431
twitter


Taylor heeft op eigen wijze de Vault songs aangekondigd van Red (Taylor's Version). Het album zal bestaan uit de 19 originele songs en 9 Vault songs. Vault songs zijn liedjes die rond dezelfde tijd zijn geschreven maar niet onderdeel zijn geworden van het album. Met de Vault songs van Fearless is al duidelijk geworden dat dat niets heeft te maken met de kwaliteit van de liedjes. Mr. Perfectly Fine zou bijvoorbeeld een hit zijn geweest als ze het tijdens Fearless had uitgebracht.

Momenteel zijn de fans de codes aan het ontcijferen en ondertussen zijn al features met Chris Stapleton, Phoebe Bridgers en Ed Sheeran ontdekt.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:31:40 #230
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_200763259
https://platenzaak.nl/col(...)-red-taylors-version
De CD is al te pre-orderen
Helaas nog geen nieuws van de vinyl
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:32:25 #231
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_200779261
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_200916441
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:32 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar de nieuwe liedjes. Zeker die met Chris Stapleton, Phoebe Bridgers en Ed Sheeran.
pi_200919806
Die met Ed Sheeran lijkt mij vreselijk, maar met Phoebe klinkt op voorhand interessant.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_200942674
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:17 schreef methodmich het volgende:
Die met Ed Sheeran lijkt mij vreselijk, maar met Phoebe klinkt op voorhand interessant.
Tot nu toe zijn de samenwerkingen met Ed Sheeran geen succes geworden, dus ik deel je scepticisme. De samenwerking met Phoebe kan interessant zijn. Hopelijk is ze niet slechts een achtergrondkoortje.
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:41:50 #235
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_201042524


Geen rode platen |:(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:21:06 #236
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_201092367
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 17 september 2021 @ 14:53:59 #237
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_201400027
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 23 september 2021 @ 21:32:06 #238
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201489996
1989 heb ik grijs gedraaid maar Reputation volgens mij maar 1x. Vandaag eindelijk maar weer eens beluisterd en er staan wel een paar goede nummers op. Evengoed zal het nooit een favoriet van me worden.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:31:49 #239
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_201594734
Fearless TV LP is vandaag geleverd *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:43:58 #240
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_201728295
quote:
Taylor Swift's 'Fearless (Taylor's Version)' Returns to No. 1 on Billboard 200

Taylor Swift’s Fearless (Taylor’s Version) returns to No. 1 on the Billboard 200 albums chart for a second nonconsecutive week atop the list. The album surges from No. 157 to No. 1 with 152,000 equivalent album units earned in the U.S. in the week ending Oct. 7 (up 1,931%), according to MRC Data. The set vaults back to No. 1 after the Oct. 1 release of a signed CD available only in Swift’s webstore and its vinyl LP. Fearless (Taylor’s Version) debuted at No. 1 nearly six months ago, on the April 24-dated Billboard 200 chart.

The Billboard 200 chart ranks the most popular albums of the week in the U.S. based on multi-metric consumption as measured in equivalent album units. Units comprise album sales, track equivalent albums (TEA) and streaming equivalent albums (SEA). Each unit equals one album sale, or 10 individual tracks sold from an album, or 3,750 ad-supported or 1,250 paid/subscription on-demand official audio and video streams generated by songs from an album. The new Oct. 16, 2021-dated chart [where Fearless (Taylor’s Version) returns to No. 1] will be posted in full on Billboard's website on Oct. 12. For all chart news, follow @billboard and @billboardcharts on both Twitter and Instagram.

Of Fearless (Taylor’s Version)’s 152,000 equivalent album units earned in the U.S. in the week ending Oct. 7, album sales comprise 146,000 (up 15,807%), SEA units comprise 6,000 (down 1%, equaling 8.72 million streams of the album’s tracks) and TEA units comprise a negligible number.

Of the 146,000 copies sold for the week, CD sales comprise 77,000, while vinyl LP sales total 67,000. The album sold about 1,000 in cassettes and 1,000 in digital downloads, too. (The album was discounted at digital retail, which spurred a 268% increase in digital album sales, but only 1,000 copies sold for the week.)

Strikingly, 29% of the album’s to-date CD sales were generated in the week ending Oct. 7, concurrent with the availability of its signed CD. The signed CD was only sold via Swift’s webstore, for a limited time, during a pre-order window in late September. (Swift apparently signed so many copies, she “may never write the same again,” as her hand “is now frozen in the permanent shape of a claw.”) Of Fearless (Taylor's Version)'s 400,000 total album sales to-date, CD sales comprise 264,000 of that sum -- with 77,000 of those CDs sold in the latest tracking week.

As for the vinyl LP sales of Fearless (Taylor’s Version), its 67,000 sold marks the fourth-largest sales week for a vinyl album since MRC Data began tracking music sales in 1991. Her own Evermore holds the record, with 102,000 sold in its first week of availability on vinyl (June 12-dated chart). The debut frames of Olivia Rodrigo’s Sour (76,000; Sept. 4) and Billie Eilish’s Happier Than Ever (73,000; Aug. 14) are in second and third place, respectively.

Fearless (Taylor’s Version) was issued in two vinyl editions: a gold-colored version that was sold through Swift’s webstore and widely available to all retailers and a red-colored edition exclusive to Target.

With the rush in sales for Fearless (Taylor’s Version), its release-to-date sales now climb to 400,000 in the U.S. That makes it the No. 2-selling album of 2021, second only to Swift’s own 2020 release Evermore, which has sold 434,000 copies in 2021. The No. 3-selling album of 2021 is Rodrigo’s 2021 release Sour, with 378,000. Thus, Swift has both the Nos. 1 and 2-selling albums of 2021, as well as the year’s top-selling album released in 2021: Fearless (Taylor’s Version).

For good measure, Swift has three albums among the top 10-sellers of 2021, as Folklore is the No. 7 best-selling album of the year, with 228,000.

With the return of Fearless (Taylor’s Version) to No. 1 after nearly six months, it’s the first album to wait that long between weeks on top since last November, when Luke Combs’ What You See Is What You Get returned to No. 1 after nearly a year. (Earlier in 2021, on the June 12-dated chart, Swift’s own Evermore returned to No. 1 for a fourth week, after nearly five months, following its vinyl LP release.)

Further, with Fearless (Taylor’s Version)’s leap from No. 157 to No. 1, it has the largest positional jump to No. 1 since the April 12, 1997, chart, when The Notorious B.I.G.’s Life After Death rose 176-1 after street date violation sales enabled its debut on the chart a week early.

Lastly, Swift’s total weeks at No. 1, across all nine of her No. 1 albums, now rises to 54. She continues to have the third-most weeks atop the list dating to the chart’s 1956 start. The Beatles have the most, with 132, while Elvis Presley is in second place with 67.

Fearless (Taylor’s Version) is a re-recorded version of Swift’s No. 1 2008 album Fearless. The re-recorded album has 26 tracks, including re-recordings of the original 13 songs on Fearless, along with the six bonus songs added to a 2009 reissue of Fearless (dubbed the Platinum Edition) and the 2010 single “Today Was a Fairytale.” Beyond those 20 re-recordings, Fearless (Taylor’s Version) also has six newly recorded “from the vault” songs that were written for the original Fearless album but were never recorded and released until 2021.
https://www.billboard.com(...)200-return-number-1/
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_201773656
Red (Taylor's Version) is verhuisd naar 12 november. Nog een maandje dus *O*
pi_202097984
Ondertussen nog 3 dagen. Op dezelfde dag zal ook een short film voor All Too Well uitkomen.
  dinsdag 9 november 2021 @ 12:52:30 #243
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202098011
En er is al een klein stukje van ATW (TV) gelekt (8>
https://www.reddit.com/r/(...)lors_version_to_the/
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_202098042
Wel irritant al die re-recordings, lekker makkelijk. Maak gewoon nieuwe muziek.
pi_202098055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:52 schreef mstx het volgende:
En er is al een klein stukje van ATW (TV) gelekt (8>
https://www.reddit.com/r/(...)lors_version_to_the/
Oei, dat klinkt wel goed! Ik ga vrijdag luisteren. Het zal wel een zit worden met 30 liedjes :s)
  dinsdag 9 november 2021 @ 12:59:26 #246
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202098073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:57 schreef Jojoke het volgende:
Het zal wel een zit worden met 30 liedjes :s)
2 uur en 10 minuten om precies te zijn :+
https://www.reddit.com/r/(...)ths_for_red_taylors/
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_202098106
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:55 schreef Leonos het volgende:
Wel irritant al die re-recordings, lekker makkelijk. Maak gewoon nieuwe muziek.
Volgens mij gaat het wel goed uitpakken voor haar, want een nieuwe generatie ontdekt haar oudere muziek en ook Folklore/Evermore luisteraars zullen sneller haar oudere werk er eens bijpakken.

Daarnaast heeft elke re-recording nieuwe liedjes. Het zal mij trouwens niets verbazen als ze tussendoor haar tiende album uitbrengt. Ik denk volgend jaar, zodat ze in 2023 op tour kan.
pi_202098127
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:59 schreef mstx het volgende:

[..]
2 uur en 10 minuten om precies te zijn :+
https://www.reddit.com/r/(...)ths_for_red_taylors/
De lengte van 2, bijna 3 albums :+ Je hoort mij niet klagen :D
  vrijdag 12 november 2021 @ 06:55:56 #249
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202140787
Phoe, het is een hele zit maar ik zit te genieten van de nieuwe versies. Nothing New is een fantastische nieuwe song. *O*
pi_202150478
Hier is nog het verhaal achter de 10 minuten versie van All Too Well.

twitter
  zaterdag 13 november 2021 @ 09:22:11 #252
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202154477
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_202160816
Zoals verwacht heeft dit goed uitgepakt. De nieuwe Red is wereldwijd enorm vaak gestreamd. Taylor zit nu samen met Drake in de top 3 van hoogste aantal dagelijkse streams in de geschiedenis van Spotify. Daarbij moet gezegd worden dat ze het deed met een heruitgave en zonder de extreme promo die Drake op Spotify gebruikt.



Het is mooi om te zien dat er steeds meer mensen zijn die mevrouw Swift zien als de uitzonderlijk getalenteerde singer-songwriter die ze altijd is geweest.
  zondag 14 november 2021 @ 21:51:15 #254
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_202180560
Weet iemand of Jake Gyllenhaal nog leeft?
Het officile liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 15 november 2021 @ 18:46:34 #255
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202191224
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_202192157
quote:
Zeer mooi nummer! _O_
  dinsdag 16 november 2021 @ 08:19:28 #257
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202197399
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_202221781
Die nieuwe video's voor de Red liedjes zijn goed. Blake Lively and Taylor zijn vrij nieuw op het gebied van filmen, maar het ziet er prima uit. Ga zo door, dames ^O^
  donderdag 18 november 2021 @ 06:35:45 #259
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202226125

Ze is natuurlijk niet alleen voor dit nummer naar de studio gereden dus wellicht krijgen we binnenkort nog een Long Pond Studio Sessions.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_202235386
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 06:35 schreef mstx het volgende:

Ze is natuurlijk niet alleen voor dit nummer naar de studio gereden dus wellicht krijgen we binnenkort nog een Long Pond Studio Sessions.
Ik hoop het, want ik heb erg genoten van de folklore sessions *O*
  zondag 21 november 2021 @ 19:20:31 #262
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202282664
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 22 november 2021 @ 08:41:52 #263
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202288274
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 22 november 2021 @ 08:46:37 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_202288307
Terecht, geweldig album.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202288960
Goede muziek ook om de gitaar te oefenen, simpele akkoordjes allemaal :)
  dinsdag 23 november 2021 @ 07:18:38 #266
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_202300738






quote:
@taylorswift13 charts 26 songs on this week's #Hot100 (all debuts):

#1, All Too Well (Taylor's Version)
#18, State of Grace (Taylor's Version)
#22, I Bet You Think About Me (Taylor's Version) (From the Vault) ft.
@ChrisStapleton
#25, Red (Taylor's Version)
#43, Nothing New (Taylor's Version) (From the Vault) ft.
@phoebe_bridgers
#45, Message in a Bottle (Taylor's Version) (From the Vault)
#46, I Knew You Were Trouble (Taylor's Version)
#47, Run (Taylor's Version) (From the Vault) ft.
@edsheeran
#51, Better Man (Taylor's Version) (From the Vault)
#52, 22 (Taylor's Version)
#54, Treacherous (Taylor's Version)
#55, We Are Never Ever Getting Back Together (Taylor's Version)
#59, I Almost Do (Taylor's Version)
#61, The Very First Night (Taylor's Version) (From the Vault)
#63, Everything Has Changed (Taylor's Version) ft.
@edsheeran
#66, The Last Time (Taylor's Version) ft.
@garysnowpatrol
#67, Stay Stay Stay (Taylor's Version)
#69, "Babe (Taylor's Version) (From the Vault)
#76, Holy Ground (Taylor's Version)
#77, Begin Again (Taylor's Version
#79, Forever Winter (Taylor's Version) (From the Vault)
#83, The Moment I Knew (Taylor's Version)
#84, The Lucky One (Taylor's Version)
#85, Sad Beautiful Tragic (Taylor's Version)
#87, Come Back…Be Here (Taylor's Version)
#90, Starlight (Taylor's Version)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_202301312
quote:
top40 lijstjes :')
  donderdag 20 januari 2022 @ 15:05:51 #268
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_203284521
https://recordstoreday.com/NewsItem/9949

quote:
RSD GLOBAL AMBASSADOR 2022

2022 marks the 15th anniversary of our big party to celebrate record stores. We thought that for the Ambassador, we'd go big. Global, even. So we're pleased to bestow the Ambassadorial sash on to one of the biggest artists in the world, TAYLOR SWIFT.
THE RECORD STORE DAY AMBASSADOR, TAYLOR'S VERSION

Watch for the Official List of RSD Releases, coming soon.

"I’m very proud to be this year's Global Ambassador for Record Store Day. The places where we go to browse and explore and discover music new and old have always been sacred to me. Record stores are so important because they help to perpetuate and foster music-loving as a passion. They create settings for live events. They employ people who adore music thoroughly and purely. Those people and shops have had a rough few years and we need to support these small businesses more now than ever to make sure they can stay alive, stay eccentric, and stay individual. It’s been a true joy for me to watch vinyl sales grow in the past few years and we, the artists, have the fans to thank for this pleasant surprise. Happy Record Store Day, everyone! Stay safe out there."
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 21 januari 2022 @ 00:14:45 #269
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_203294649
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:22:32 #270
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_203295365
Begrijp ik het goed, Haar versie van een remix van een cover?
nee, jij dan!
pi_203296604
Niet meer te volgen joh, elke week iets uitbrengen voor de clicks en views.
  maandag 29 augustus 2022 @ 06:57:52 #272
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_205781434
Nieuw origineel album op 21 oktober *O* *O*



Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_205787187
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2022 06:57 schreef mstx het volgende:
Nieuw origineel album op 21 oktober *O* *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Super! Het bleef lang stil dit jaar, maar dit was dus de reden!
pi_205867968
Ben heel nieuwsgierig welke muzikale richting ze zal inslaan. Voortborduren op de lijn van de laatste twee platen of juist weer iets heel anders?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 26 september 2022 @ 16:27:26 #275
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_206109922
De tot nu toe onthulde songtitels zijn in ieder geval wel apart:

twitter

twitter

twitter
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:06:43 #276
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_206395406
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:08:37 #277
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_206396244
Taylor Swift · Album · 2022 · 20 songs.

Er is nu ook een deluxe edition met 7 extra tracks >:O
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:19:19 #278
8369 speknek
Another day another slay
pi_206397433
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 09:08 schreef mstx het volgende:
Taylor Swift · Album · 2022 · 20 songs.

Er is nu ook een deluxe edition met 7 extra tracks >:O
twitter


Sommige van de 3am nummers zijn beter dan het hoofdalbum. Would've Could've Should've is erg goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:53:39 #279
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_206400830
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_206401529
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:19 schreef speknek het volgende:

[..]
[ twitter ]

Sommige van de 3am nummers zijn beter dan het hoofdalbum. Would've Could've Should've is erg goed.
Nou inderdaad, ik begrijp dat de liedjes van het hoofdalbum misschien meer bij elkaar passen maar sommige 3AM nummers zijn fantastisch en hadden kwalitatief een plekje op het hoofdalbum verdiend.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:50:50 #281
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_206404243
De 3AM nummers heb ik nog niet gehoord maar na een 1e luisterbeurt vind ik het reguliere album toch wel een beetje tegenvallen. Het is een wel erg minimalistische en niet zo gevarieerde productie. Mischien textueel wel interessant maar muzikaal niet zo wat mij betreft. De 2e helft van het album vond ik wel wat beter dan de 1e helft. Ik geef het nog wat tijd.

Dat nummer met Lana Del Rey bevatte trouwens wel erg weinig Lana Del Rey. Als je me had gezegd dat Taylor alle vocals in dat nummer zelf voor haar rekening had genomen had ik dat ook geloofd.
pi_206404981
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 21:50 schreef beantherio het volgende:
De 3AM nummers heb ik nog niet gehoord maar na een 1e luisterbeurt vind ik het reguliere album toch wel een beetje tegenvallen. Het is een wel erg minimalistische en niet zo gevarieerde productie. Mischien textueel wel interessant maar muzikaal niet zo wat mij betreft. De 2e helft van het album vond ik wel wat beter dan de 1e helft. Ik geef het nog wat tijd.

Dat nummer met Lana Del Rey bevatte trouwens wel erg weinig Lana Del Rey. Als je me had gezegd dat Taylor alle vocals in dat nummer zelf voor haar rekening had genomen had ik dat ook geloofd.
Ik begrijp wat je zegt want de productie is op eerste gehoor vrij minimalistisch, maar voor mij is het album een groeier. Ik hoop wel dat het volgende album iets minder synth-pop bevat, want daar begin ik een beetje op uitgekeken te raken en daarom vond ik Folklore en Evermore zulke fijne platen.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:41:18 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_206408516
twitter


Lover en Evermore zijn mijn favorite albums, dus dat deze een mix is daarvan zou helemaal in mijn straatje moeten zijn, maar ik vind hem ook nog niet zo. Ik vind het leuker als Taylor stilistisch alle kanten op gaat, maar dit is er eentje in de Folklore stijl die stilistisch vrij vlak is, en lyrisch niet zo slay queen als haar leukere nummers.

Maroon is wel echt een GOAT nummer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:23:57 #284
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_206408848
Ik vind sommige nummers wel erg op elkaar lijken muzikaal gezien. Tekstueel verschillend dat wel.

Kan wel horen dat het een Jack geproduceerd album is.
Nieuw album van the 1975 heeft hij ook gedaan en ik herken de stijl wel.
Voor Taylor ontbreekt voor mij de productie diepgang die hij er normaal wel in stopt. Het voelt muzikaal erg vlak en dat ben ik niet zo gewend als deze 2 de studio in duiken.
Het officile liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_206413413
Jack is leuk voor een paar liedjes, maar minder voor een heel album vind ik persoonlijk. Waarschijnlijk ga ik wat Jack liedjes schrappen van mijn playlist en Aaron liedjes van de 3AM editie toevoegen. Dan hou ik een prima album over. Dat is het voordeel van lange albums. Er is voor iedereen wat wils.
  zondag 23 oktober 2022 @ 19:20:13 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_206422711
Oe moet wel zeggen dat ie beter wordt naarmate je hem vaker luistert. Zodra je accepteert wat het niet is (geen stadion/club bangers, geen kampvuur sprookjes), maar meer iets om op de achtergrond te hebben om te viben, heeft het toch wel weer een hoog niveau.

Favoriete nummers op het moment

1. Maroon
2. Labyrinth
3. Bejeweled
4. Midnight Rain

[ Bericht 2% gewijzigd door speknek op 24-10-2022 21:51:54 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 24 oktober 2022 @ 21:56:58 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_206438361
twitter

Na 3~4 dagen.

Het record van de mannen gaat er waarschijnlijk ook wel aan (618M in een week).

twitter


Taylor Swift's Midnights (Republic) has already slaughtered the one-week vinyl sales record set by Harry Styles earlier this year. In only its first two days of release, Midnights is fast approaching 500k in vinyl albums alone. That more than doubles the 182k of Harry's House in May. Which brings the total first-week overall projection to 1.4m-1.6m units. Holy mackerel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 06:36:34 #288
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_206439946
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:41:28 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_206440295
Nu al?

Dit is wel het nummer waar ik het meeste popsucces van verwacht. Dacht eigenlijk dat ze het tot het voorjaar gingen bewaren, maar misschien dachten ze dat ze het ijzer moesten smeden nu het heet is. Ben benieuwd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 november 2022 @ 20:34:34 #290
862 Arcee
Look closer
pi_206537460
Ze bezet de complete top 10 van de Billboard Hot 100.
  woensdag 2 november 2022 @ 22:43:53 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_206539160
Wow.

Nou ben ik zelf ook redelijk verslaafd aan het album dus ik snap het wel, maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 8 november 2022 @ 06:33:45 #292
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_206598381
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 16 november 2022 @ 21:13:26 #293
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_206701927
Eerlijk is eerlijk: met het vaker beluisteren bevalt ie meer en meer.
pi_207043902
quote:
Taylor Swift gaat haar eerste speelfilm regisseren. Zij gaat het project doen met producent Searchlight Pictures, meldt The Hollywood Reporter.

Swift heeft zelf het script geschreven voor de film, waarover verder nog niks bekend is. De zangeres presenteerde eerder dit jaar op het Toronto Film Festival haar korte film All Too Well.
https://www.ad.nl/show/ta(...)regisseren~abfe1056/

Eigenlijk moet dit onder F&S >:O Het zal mij benieuwd hoe het uitpakt. Ze is een verhalenverteller en haar liedjes zijn vrij visueel, dus ik kan mij voorstellen dat het misschien best aardig uitpakt maar het is ook een heel ander medium. Goed dat ze het in ieder geval een keertje probeert. De kans van slagen om Hollywood hiermee te veroveren lijkt mij groter dan haar acteertalent |:) En het lijkt ook een kwestie van wachten tot ze een musical schrijft, want dat ligt nog dichterbij haar huidige ervaring dan het schrijven en regisseren van een speelfilm.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 07:07:58 #295
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207536201
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 6 mei 2023 @ 08:24:51 #296
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209023983


quote:
It fills me with such pride and joy to announce that my version of Speak Now will be out July 7 (just in time for July 9th, iykyk 😆) I first made Speak Now, completely self-written, between the ages of 18 and 20. The songs that came from this time in my life were marked by their brutal honesty, unfiltered diaristic confessions and wild wistfulness. I love this album because it tells a tale of growing up, flailing, flying and crashing … and living to speak about it. With six extra songs I’ve sprung loose from the vault, I absolutely cannot wait to celebrate Speak Now (Taylor’s Version) with you on July 7th. Pre-order now at TaylorSwift.com 💜💜💜
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 8 mei 2023 @ 15:40:20 #297
502618 v0x
Ook beschikbaar in 3D
pi_209058937
Had liever 1989 of Reputation TV eerst gehad, maar ik klaag niet *O*
pi_209335599
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 6 juli 2023 @ 12:08:09 #299
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_209783106
3 concerten in de Johan Cruyff Arena volgend jaar: niet verwacht dat het er zo veel zouden zijn. Iemand hier die gaat proberen kaarten te krijgen?
pi_209783556
Ik ben geselecteerd, proberen volgende week kaartjes te krijgen voor mij en mijn vriendin. Dit is de enige artiest die we allebei wel leuk vinden. 😌
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
pi_209783774
Dicht
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')