Dat laatste, ze sparen voor de herkansing.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:27 schreef BEFEM het volgende:
Als ik naar de tijden kijk zie ik veel ploegen die tussen de 1500 en 2000 opeens 15/20 seconden verliezen. Is het weer zo erg daar?
Of houden ploegen zó erg in omdat het toch niet meer kunnen halen?
Mager.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:11 schreef De_Brok het volgende:
Hmmm, wat te denken van het optreden van de mannenacht?
Dat komt in de stuk ook goed naar voren. Een opmerking: "voor hetzelfde geldt" lijkt me niet correct.quote:
Nee, die kreeg ik ook al door van iemand anders. Dank. Na 10+ uur werken zie je het niet zo helder meer. Rare ervaring ook vandaag. Was de laatste op de baan. Letterlijk. Niemand anders op tribune of in perscentrum. Het begon ook al donker te worden toen ik eindelijk op 'verstuur' klikte.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Dat komt in de stuk ook goed naar voren. Een opmerking: "voor hetzelfde geldt" lijkt me niet correct.
Inderdaad! En het leukste is natuurlijk om net even iets harder te varen in de buurt van een roeiboot. Maar met deze dalende temperaturen zullen we er voorlopig even geen last van hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:37 schreef Grapjurk het volgende:
Jep, same story hier in Leiden.
Ze denken ook allemaal dat het normaal is om op 10cm van je bladen te varen met golven van 30+ cm.
Ik roei ook in Leiden (Die Leythe )quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:37 schreef Grapjurk het volgende:
Jep, same story hier in Leiden.
Ze denken ook allemaal dat het normaal is om op 10cm van je bladen te varen met golven van 30+ cm.
Daarom gaan wij met ons RTC dit weekeinde op de WA baan trainen. Geen bootjes en lekker rustig. Alleen de A equipe is er ook. Ben wel erg benieuwd naar de baan. Ben er nog niet geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ik ben blij dat de bosbaan geen last heeft van pleziervaart
Morgen eindelijk weer eens een wedstrijdje varen! zin in, na een maand aan de kant te hebben gestaan.
Haha! Met een oude bekende! Cool.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Morgen eindelijk weer eens een wedstrijdje varen! zin in, na een maand aan de kant te hebben gestaan.
In het paars? Ga je invallen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Bellah het volgende:
[..]
Haha! Met een oude bekende! Cool.
Zondag is voor ons de Euros Drienerloo Regatta, en het weekend daarop vaar ik in het paars in Leiden... Interessant. Die motorbootjes zijn er inderdaad heftig
was inderdaad een grappig item, en de techniek zal denk ik inderdaad voor een (beetje) hogere bootsnelheid kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:00 schreef De_Brok het volgende:
Gisteravond was er in Bureau Sport een item over roeien. Het ging over a-synchroonroeien. Dat zou namelijk (in theorie) sneller gaan dan het ons welbekende synchroonroeien. Een beetje een vaag verhaal, maar op zich wel leuk.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261730
Op 33:50 begint het stukje.
Dat laatste heb je natuurlijk nu ook al. Boten worden gewoon opgelijnd op de boegballen. Dus kan het zo zijn dat de ene ploeg zowat bij de stuur wordt vastgehouden, de andere bij de punt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
was inderdaad een grappig item, en de techniek zal denk ik inderdaad voor een (beetje) hogere bootsnelheid kunnen zorgen.
Maar ik ben wel erg skeptisch over de langere boten die nodig zullen zijn. extra materiaal = zwaar, langere tussenruimten = elastieken boot qua stijfheid.
Hoe wordt voordeel van lengte tegengehouden in vergelijking met normale boten, als ze bij de start aan achterkant vastgehouden worden? op de finish kijken naar achterste puntje i.p.v. boegbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |