abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 april 2012 @ 18:37:22 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110064986
Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen #7: Goedkoop naar China

Voor je vluchtverslag deze: Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #9

Voor algemene vragen over vliegen => Vragen over vliegen #20 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3

En voor je reisverslag, je persoonlijke reisadvies of epische dilemma's mag je natuurlijk ook een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/38/360 (en dan zoeken met ctrl+f)

Handige links voor vliegtickets:

www.skyscanner.nl (voor random zoeken)
ITA Software
www.kayak.com
www.connections.be
Opodo
www.budgetair.nl
www.expedia.nl (voor combinaties met hotels en autohuur)
http://www.wegolo.nl
http://www.cheaptickets.com
www.qfly.nl

Goedkope vliegtickets, vaak zonder belasting, voor de goedkoopste vluchten vanuit Nederland:
www.wizzair.com
www.ryanair.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, Budgetair nog zo'n 30 euro, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro.... All-in prijzen zijn absoluut nog geen all-in prijzen. Blijf dus goed opletten totdat je echt bij het betaalvenster bent.

Als je niet bij de maatschappij zelf boekt, maar via andere aanbieders, moet je vaak (misschien niet altijd) een relatief hoog bedrag (20-50¤) aan "administratiekosten" betalen als je iets wil wijzigen. En dat is dan bovenop de de kosten die de luchtvaartmaatschappij zelf rekent.

Via www.haalmeeruitjecard.nl krijg je bij veel boekingsites cashback korting als je betaalt met je Mastercard. Helaas is dat betalen met creditcard vaak net zoveel duurder als met Ideal of overschrijving.

voor de trein kijk je op:

http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de
http://fahrplan.oebb.at
http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten :)

Vorige delen:

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #15
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #16
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #17
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #18
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #19
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #22
  zondag 8 april 2012 @ 18:37:51 #2
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110065002
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2012 18:33 schreef Virton het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, Dusseldorf
2. wanneer half juli heen, eerste week van augustus terug. In ieder geval 21 juli op bestemming ivm bruiloft.
3. waarnaartoe Toronto, Canada
4. hoe Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen Geen of 1 tussenstop
6. Welke prijzen 17-7 / 7-8 voor 679,- met Arkefly via skyscanner.nl

Het is al redelijk goedkoop, maar wellicht zie ik wat over het hoofd. Alvast bedankt.
  zondag 8 april 2012 @ 18:39:16 #3
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110065046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:26 schreef EL_Presidente het volgende:
kan iemand mij helpen:

ik zoek een reis (vlucht+accomodatie) voor 1 persoon, naar Mykonos vanuit Amsterdam op 6 augustus voor 8 dagen, budget 900 euro.
:)
  zondag 8 april 2012 @ 18:40:40 #4
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110065087
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef revpolen het volgende:
benelux/grens duitsland naar changsha china, terug vlucht via shanghai ( waar ik nog een weekje wil blijven ) vertrek (rond) 1 september terug komst 19 september(of 1a2 dagen eerder.. )

goedkoopste gevonden via dusseldorf->amsterdam->hangzhou->Changsha 742,-
pi_110070068
1. waarvandaanAmsterdam, schiphol.
2. wanneer Van om en nabij 29 april tot en met om en nabij 11 mei (per data kan je 3 dagen speling nemen)
3. waarnaartoe Paramaribo, Suriname (PBM, zanderij)
4. hoe Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen Maakt niet uit, 1 of 2 tussenstops kan best.
6. Welke prijzenZelf vond ik tickets tussen 1000-1100 euro, maar ik heb het gevoel dat je voor zon 600 euro ook een ticket kan boeken.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!
  zondag 8 april 2012 @ 20:45:03 #6
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110070542
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef Nihonjin het volgende:
1. waarvandaanAmsterdam, schiphol.
2. wanneer Van om en nabij 29 april tot en met om en nabij 11 mei (per data kan je 3 dagen speling nemen)
3. waarnaartoe Paramaribo, Suriname (PBM, zanderij)
4. hoe Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen Maakt niet uit, 1 of 2 tussenstops kan best.
6. Welke prijzenZelf vond ik tickets tussen 1000-1100 euro, maar ik heb het gevoel dat je voor zon 600 euro ook een ticket kan boeken.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!
Als je vroeg boekt kan het voor rond de ¤600. Ben benieuwd of iemand het voor je gaat vinden.
pi_110073132
Ik ben momenteel bezig met het regelen van een Trip naar Amsterdam voor een Griekse vriend van mij. Het wil alleen nog niet helemaal goedkoop lukken. Kunnen jullie mij helpen? :)

Waar vandaan: Thessaloniki of Athene (retour)
Wanneer: Het is de bedoeling dat hij meegaat naar Lowlands (16 tm 20 aug). In totaal moet de trip ongeveer anderhalve week duren. De data zijn dus flexibel.
Waarheen: Amsterdam. Eventueel kunnen we hem ook ophalen vanuit Belgie of Duitsland.
Hoe: Het liefst per vliegtuig, tenzij er een gunstig alternatief is.
Op welke manier: Het liefst een beetje 'redelijke' tijden. Max 12 uur?
Welke prijzen: Ik ben zo rond de 200 euro uitgekomen via Ryanair (met bagage) naar Brussel. Dat moet goedkoper of gunstiger kunnen.

Ik ben dankbaar voor elke hulp die ik kan krijgen!
pi_110078062
1. waarvandaan: Brussel, Charleroi, Eindhoven
2. wanneer: een weekend tussen begin oktober en begin december. Vertrek naar Barcelona vrijdagavond of zaterdagochtend en terugkomen zondagochtend
3. waarnaartoe Barcelona
4. hoe Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen Geen tussenstop
6. Welke prijzen: 150¤ met brussels airlines voor vertrek op zaterdagochtend en terugkomen zondagavond
pi_110127617
1 waarvandaan Liefst in Nederland
2 Wanneer in maand Juni kan ik vrij krijgen.
3 waarnaartoe New york
4 hoe Vliegtuig ;)
5 welke manier liefst geen tussenstop
6 Welke prijzen liefst onder 600.
pi_110132074
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor ticketprijzen, maar ik ben erg benieuwd of jullie iets kunnen vinden. En of het uberhaubt mogelijk is, misschien worden het twee enkeltjes. Ik kan pas over een maand of 2 mijn ticket boeken ivm visum die ik móet hebben dan, dus misschien dat jullie ook kunnen vertellen hoeveel duurder het zou zijn tegen die tijd.

Vanaf waar: Schiphol, of iedere andere internationale luchthaven in de buurt van Nederland. Dusseldorf oid is ook goed.
Wanneer: Het is voor een stage van Augustus 2012 tot Augustus 2013. Op de heenreis zou ik graag nog een stopover van een dag of 3 willen maken, dus ik denk dat ik het liefst tussen 16 juli en 22 juli willen vertrekken. Als het mogelijk is wil ik heeel graag in Tokyo een stopover hebben, tenzij de prijs dan nog enigzins redelijk blijft. Terugreis voor 18 augustus denk ik.
Waarheen: Melbourne, Australië
Prijs/duur: Zo goedkoop mogelijk zou fijn zijn. De lengte is altijd lang dus dat maakt niet uit :')
Zelf gevonden: Vanalles tussen de 1100 en 1600. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
pi_110134925
Waarvandaan : Nederland/belgie/duitsland maakt niet zo veel uit.
Waarheen : Nederland (b.v.) -> New york -> Los Angeles. En dan San Francisco -> Nederland (b.v.)
Datum : naar Ny : 22-Augustus. Naar LA 27-Aug en 06-Sep terug
Zelf gevonden : Klm.be vanaf Brussel voor 895 euro p.p

De datum is nog flexibel. Als het aantal dagen New York en California maar het zelfde blijft.
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:23:03 #12
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_110269366
Waarvandaan: Amsterdam bij voorkeur, Dusseldorf of Brussel een optie, mits de vliegtijden gunstig zijn ('s middags of 's avonds) en het qua prijs veel scheelt met vliegen vanaf AMS
Wanneer: Heenreis vrijdag 7 of zaterdag 8 september 2012. Terugreis woensdag 3 oktober 2012
Waarnaartoe: Heenreis naar Delhi, terugreis vanaf Mumbai (Bombay)
Aanvullende info: Overstap geen bezwaar, mits een goede overstaptijd, dus geen wachttijd van 12 uur op Oost-Dushanbe International Airport. Ik reis samen met mijn vriendin.

Zelf gevonden: Turkish Airlines is vanaf AMS al geruime tijd de goedkoopste optie met een tarief tussen de 460-500 pp, maar misschien heb ik nog goedkopere tarieven over het hoofd gezien. Ik heb eerder tarieven naar Delhi en Mumbai opgezocht, en toen vond ik verrassend lagere tarieven, maar op dat moment kon ik me nog geen ticket permitteren.
diseased rhinoceros pizzle
pi_110452477
waarvandaan: Amsterdam, Dusseldorf, Brussel, Charleroi, Parijs etc..
wanneer: vertrek augustus/september en terugkomen het liefst open of met een flexibel ticket, misschein iemand tips of ideen hiervoor? Idee momenteel is ongeveer maart 2013
Waarnaartoe: Naar midden/noord mexico/texas, terug vanaf Ecuador/Peru
aanvullende info: Wil een paar maanden gaan trekken vanaf mexico richting Ecuador/peru. Aangezien ik in Ecuador veel adressen heb waar ik kostenloos kan verblijven wil ik daar gewoon beetje aankijken wanneer ik ongeveer terug wil... Ticket het liefst zo goedkoop mogelijk, ben er heel flexibel in.
Zelf gevonden: Zit nu zo rond de 1100 euro voor Amsterdam - Mexico city, Quito - Amsterdam en dan een ticket op vaste datum.... Maar ik heb eigenlijk, ondanks de OP geen idee waar ik het beste kan kijken/zoeken, of ik nog iets mis of over het hoofd zie...
pi_110642292
1. waarvandaan Amsterdam Schiphol
2. wanneer Vertrek tussen vrijdag 13 en zaterdag 21 juli, terug ongeveer zo'n 15-18 dagen later.
3. waarnaartoe Ergens in de buurt van Wenen maar hierin zijn we uitermate flexibel. We gaan naar Praag, Wenen, Budapest en de Kroatische kust. Opties waar we naar gekeken hebben zijn retourtjes naar Praag / Budapest / Wenen maar ook Munchen. Een optie als eerst naar Praag en terug vanaf Ljubljana of Zagreb zou helemaal perfect zijn maar genoeg flexibelheid dus.
4. hoe per vliegtuig
5. op welke manier niet overstappen en of course zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen 107 euro easyjet naar praag, maar dat is dan zonder koffers. Munchen, Wenen en Budapest zijn sowieso duurder geloof ik.

Alvast bedankt voor de hulp
  zondag 22 april 2012 @ 19:39:56 #15
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_110643428
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:13 schreef BarryK het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam Schiphol
2. wanneer Vertrek tussen vrijdag 13 en zaterdag 21 juli, terug ongeveer zo'n 15-18 dagen later.
3. waarnaartoe Ergens in de buurt van Wenen maar hierin zijn we uitermate flexibel. We gaan naar Praag, Wenen, Budapest en de Kroatische kust. Opties waar we naar gekeken hebben zijn retourtjes naar Praag / Budapest / Wenen maar ook Munchen. Een optie als eerst naar Praag en terug vanaf Ljubljana of Zagreb zou helemaal perfect zijn maar genoeg flexibelheid dus.
4. hoe per vliegtuig
5. op welke manier niet overstappen en of course zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen 107 euro easyjet naar praag, maar dat is dan zonder koffers. Munchen, Wenen en Budapest zijn sowieso duurder geloof ik.

Alvast bedankt voor de hulp
Met Wizzair vertrek vanaf Eindhoven kan je relatief goedkoop in Budapest of Praag komen, de prijzen voor de vluchten vallen mij voor vertrek in de periode zeker mee.
Eventueel kan je terug met Easyjet vanaf Praag, de prijs voor de terugvlucht op 31 juli is op dit moment zeer goed.
Ryanair vliegt ook naar Budapest, maar die tarieven liggen in mijn ogen wat hoog, die zullen nog wel lager worden, zeker als je wat flexibel bent en in augustus kunt reizen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_110644826
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:39 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Met Wizzair vertrek vanaf Eindhoven kan je relatief goedkoop in Budapest of Praag komen, de prijzen voor de vluchten vallen mij voor vertrek in de periode zeker mee.
Eventueel kan je terug met Easyjet vanaf Praag, de prijs voor de terugvlucht op 31 juli is op dit moment zeer goed.
Ryanair vliegt ook naar Budapest, maar die tarieven liggen in mijn ogen wat hoog, die zullen nog wel lager worden, zeker als je wat flexibel bent en in augustus kunt reizen.
Kijk ook eens naar Ryanair vanaf Zadar, kost geen drol.
pi_110715101
Wie o wie kan me helpen.

8 september van Amsterdam naar San Jose, Costa Rica (SJO)
28 september weer terug.

Kom nu met Iberia rond 900 euro per persoon uit.

Kan dit nog goedkoper?
En wat een klein nadeel is. Moet op de terugweg van 11.15 tot 19.20 wachten in Madrid. Dat heb ik liever ook niet zolang.

[ Bericht 22% gewijzigd door nelisb op 24-04-2012 12:35:04 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:41:42 #18
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_110738024
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:28 schreef nelisb het volgende:
Wie o wie kan me helpen.

8 september van Amsterdam naar San Jose, Costa Rica (SJO)
28 september weer terug.

Kom nu met Iberia rond 900 euro per persoon uit.

Kan dit nog goedkoper?
En wat een klein nadeel is. Moet op de terugweg van 11.15 tot 19.20 wachten in Madrid. Dat heb ik liever ook niet zolang.
Als je nog een beetje flexibel bent kan je vanaf Frankfurt vanaf 728 rechtstreeks met TUI fly, boekbaar via o.a. Kilroy of Expedia, wellicht even kijken via Skyscanner.nl, vertrek is dan wel op 5 september en 24 september terug, maar er zijn ook andere combinaties beschikbaar.
Met de trein kan je vanaf Nederland eenvoudig in Frankfurt komen, zeker met de vertrek en aankomsttijden.

Vliegen met TUI fly is misschien niet je van het, het Arky Fly van Duitsland, maar vliegen met Iberia :r doe ik uit principe gewoonweg niet, en met mij zou niemand dat eigenlijk moeten doen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:48:47 #19
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_110738505
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:41 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Vliegen met TUI fly is misschien niet je van het, het Arky Fly van Duitsland, maar vliegen met Iberia :r doe ik uit principe gewoonweg niet, en met mij zou niemand dat eigenlijk moeten doen.
Waarom niet? Ik heb alleen met Iberia gevlogen binnen Europa, waarbij het gewoon een low-budget maatschappij is; verder geen vervelende ervaringen mee gehad. Hoe zijn ze naar Latijns-Amerika?
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:25:44 #20
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_110745998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:48 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik heb alleen met Iberia gevlogen binnen Europa, waarbij het gewoon een low-budget maatschappij is; verder geen vervelende ervaringen mee gehad. Hoe zijn ze naar Latijns-Amerika?
Allereerst zijn ze inderdaad een Low Cost Airliner met Low Cost service binnen Europa, dus zonder drankjes voor de Europese vluchten met bijvoorbeeld een Airbus 320 uitgerust met 180 stoelen zoals de overige budgetairlines.
Een KLM, Lufthansa, BA zijn in dat opzicht al beter.

Daarnaast voeren ze een hoge prijs in de markt voor de Latijns-Amerikaanse bestemmingen en zetten daar op de longhaul vluchten een verouderd toestel met geen of weinig entertainmentmogelijkheden in. Het personeel heeft geen goede uitstraling. Als economy klasse passagier verwacht ik echt geen business klasse service, maar de uitstraling van Iberia is echt onder de maat, beperkte drankservice qua frequentie op de lange vluchten. Wanneer je naar de galley loopt om wat drinken te vragen wordt je duidelijk gemaakt dat dit niet gewaardeerd wordt. Het eten is ook niet om over naar huis te schrijven, maar dat is bij meer maatschappijen zo. Wanneer een vlucht vertraging heeft en je op Madrid op een volgende vlucht gezet moet worden, succes met de medewerkers op deze luchthaven...
Na 6 vluchten deze behandeling gehad te hebben vrees ik dat het structureel is...

Ik vlieg nu uitsluitend met Lufthansa op deze bestemmingen, of Iberia nu goedkoper is of niet, Duitse degelijkheid bevalt mij een stuk beter.

En dat ik niet alleen sta in mijn ervaringen lees je bijvoorbeeld op http://www.airlinequality.com/Forum/iberia.htm waar de waardering voor deze airline een 3.3 van de 10 is. Zoveel mensen kunnen toch geen ongelijk hebben.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_110748892
Ben niet flexibel helaas.
In mei ga ik naar Miami op vakantie. Vlieg dan ook met Iberia. Ben benieuwd.
pi_110750680
:W

Ik heb ook even het lijstje ingevuld.

1. Het liefst vanaf treinstation Maastricht, maar dit is geen vereiste.
2. Ik wil samen met mijn vriend een stedentrip van drie dagen (twee nachten) maken, eind mei of ergens begin juni. We zijn - gelukkig - niet aan een bepaalde periode gebonden. Op een maandagochtend vertrekken en woensdagavond terugkomen is dus in principe geen probleem. Een weekendje zou natuurlijk een pré zijn, maar het lijkt mij dat dat ook duurder uit gaat vallen.
3. Parijs.
4. Trein.
5. Zo goedkoop mogelijk. Wat vaker overstappen of andere concessies doen om de prijs zo low-budget mogelijk te houden, is geen punt. We zijn daarin niet zo heel lastig.
6. Ik vind geen prijzen onder de ¤ 204,60 voor een retourtje Maastricht - Parijs voor twee personen samen. Ik heb al geprobeerd wat te variëren qua data, maar dat maakt qua prijs niets uit. Ik hoop dat het iets goedkoper kan dan wat ik zelf al heb gevonden.

Alvast bedankt voor het meedenken! :)
pi_110786416
Nou daar gaan we dan (heb zelf nog een vraag toegevoegd):

1. waarvandaan je wilt reizen: Ik zit in Licques wat in Noord-West Frankrijk ligt, vlakbij Boulonge-sur-Mer.
2. wanneer je wilt reizen: 08-07-2012
3. waarnaartoe je wilt reizen: Nijmegen NL
4. hoe je wilt reizen: Trein (andere 'goedkopere' opties zijn welkom)
5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk, maar wel binnen 12 uur.
6. hoeveel personen: 2 volwassenen (28 en 22 jaar)
7. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤199,- enkele reis voor 2 personen (TGV)
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 26 april 2012 @ 11:31:12 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_110807690
waarvandaan: Amsterdam, Dusseldorf, Keulen, Dortmund ca.

wanneer: over een paar weken

Waarnaartoe: Riyadh, Ha'il, Abu Dhabi en Tripoli (willekeurige volgorde)

aanvullende info: Overal ca. 2 dagen blijven.

Zelf gevonden: Nog niks....hoe plan ik het makkelijkste zo'n toch wel (naar mijn mening) ingewikkelde reis? Die zakelijke travelbureaus vermijd ik liever... Vorige keer was het al niet eenvoudig om enkel Ha'il en Ryadh fatsoenlijk te plannen.
pi_110807725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:25 schreef Hersenspinseltje het volgende:
:W

Ik heb ook even het lijstje ingevuld.

1. Het liefst vanaf treinstation Maastricht, maar dit is geen vereiste.
2. Ik wil samen met mijn vriend een stedentrip van drie dagen (twee nachten) maken, eind mei of ergens begin juni. We zijn - gelukkig - niet aan een bepaalde periode gebonden. Op een maandagochtend vertrekken en woensdagavond terugkomen is dus in principe geen probleem. Een weekendje zou natuurlijk een pré zijn, maar het lijkt mij dat dat ook duurder uit gaat vallen.
3. Parijs.
4. Trein.
5. Zo goedkoop mogelijk. Wat vaker overstappen of andere concessies doen om de prijs zo low-budget mogelijk te houden, is geen punt. We zijn daarin niet zo heel lastig.
6. Ik vind geen prijzen onder de ¤ 204,60 voor een retourtje Maastricht - Parijs voor twee personen samen. Ik heb al geprobeerd wat te variëren qua data, maar dat maakt qua prijs niets uit. Ik hoop dat het iets goedkoper kan dan wat ik zelf al heb gevonden.

Alvast bedankt voor het meedenken! :)
Zelf ben ik een keer met Eurolines naar Parijs geweest. De bus vertrok in de nacht en de reis duurde ongeveer 6 uur en ik was iets van 50 euro kwijt voor een retour.

Het is misschien niet zo ideaal als de trein, maar wel een stuk goedkoper.
http://www.eurolines.nl
Abracadabra, tapate guarra!
  donderdag 26 april 2012 @ 12:51:53 #26
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_110810391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef nelisb het volgende:
Ben niet flexibel helaas.
In mei ga ik naar Miami op vakantie. Vlieg dan ook met Iberia. Ben benieuwd.
Vliegen zoals ze dat deden in de jaren 70 (-/- de service van toen). :P

Verwacht niet veel en dan kan het alleen meevallen.
reset
pi_110811103
Pffff. Naar Miami is niet anders. Naar Costa Rica boek ik een ander.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:37:55 #28
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_110812267
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef Individual het volgende:

[..]

Vliegen zoals ze dat deden in de jaren 70 (-/- de service van toen). :P

Verwacht niet veel en dan kan het alleen meevallen.
Er is een Spaans nummer waarin gezongen wordt over de goede oude tijd, met o.a. de 727...
Díe hebben ze niet meer hoor ;)
pi_110816715
Ik heb een algemene vliegvraag: Ik wil eind juli naar Mexico. Nu een kaartje kopen voor die periode zou rond de 1000 euro kosten, echter een lastminute voor over twee weken is rond de 750 euro. Zal dit in juli hetzelfde zijn voor een lastminute? Of zit ik dan toch met de prijzen van het hoogseizoen?

Vraag is dus of laat boeken veel effect zal hebben in het hoogseizoen.
pi_110893994
Ik ga op hemelvaartsdag met mijn vriendin een weekend naar Berlijn toe. We zitten nog te twijfelen of we met de auto gaan of dat het misschien goedkoper met de trein kunnen. Met de auto zijn we alleen al ¤40 parkeergeld kwijt. Daar komt dan nog de benzine bij op.

1. Treinstation: Hengelo, Bad Bentheim, Gronau
2. 17 mei 2012 heen - 20 mei 2012 terug (het liefst zo vroeg mogelijk heen)
3. Berlijn
4. Per trein
5. Het liefst zo snel mogelijk en low budget :P
6. ¤139 retour pp (Interrail one country Duitsland)

Misschien dat jullie een goedkopere optie hebben? Nou heb ik al gehoord dat ik het beste eens naar een treinstation in duitsland kan gaan om daar goedkoop wat uit te zoeken. Heeft iemand daar ervaring mee?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_110895703
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Swennus het volgende:
Ik ga op hemelvaartsdag met mijn vriendin een weekend naar Berlijn toe. We zitten nog te twijfelen of we met de auto gaan of dat het misschien goedkoper met de trein kunnen. Met de auto zijn we alleen al ¤40 parkeergeld kwijt. Daar komt dan nog de benzine bij op.

1. Treinstation: Hengelo, Bad Bentheim, Gronau
2. 17 mei 2012 heen - 20 mei 2012 terug (het liefst zo vroeg mogelijk heen)
3. Berlijn
4. Per trein
5. Het liefst zo snel mogelijk en low budget :P
6. ¤139 retour pp (Interrail one country Duitsland)

Misschien dat jullie een goedkopere optie hebben? Nou heb ik al gehoord dat ik het beste eens naar een treinstation in duitsland kan gaan om daar goedkoop wat uit te zoeken. Heeft iemand daar ervaring mee?
Hoe flexibel ben je met de data?



Met het vliegtuig ben je nog geen ¤100 p.p. retour kwijt (vanaf Maastricht airport naar Berlin Schonefeld), maar dan moet je wel de 18e vertrekken en de 21e terugkomen.
pi_110895863
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:01 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hoe flexibel ben je met de data?

[ afbeelding ]

Met het vliegtuig ben je nog geen ¤100 p.p. retour kwijt (vanaf Maastricht airport naar Berlin Schonefeld), maar dan moet je wel de 18e vertrekken en de 21e terugkomen.
ik heb het hotel al geboekt, dit waren de enige dagen dat we weg konden.

In ieder geval bedankt voor het zoeken.
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_110925486
1. Amsterdam / Dusseldorf
2. 01-06-2012 t/m 09-06-2012 of ergens in de maand Juli
3. Shanghai
4-5. Vliegtuig, overstap geen probleem en zo goedkoop mogelijk.
6. Zelf niet onder de 700 euro gevonden
pi_110925700
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Swennus het volgende:
Ik ga op hemelvaartsdag met mijn vriendin een weekend naar Berlijn toe. We zitten nog te twijfelen of we met de auto gaan of dat het misschien goedkoper met de trein kunnen. Met de auto zijn we alleen al ¤40 parkeergeld kwijt. Daar komt dan nog de benzine bij op.

1. Treinstation: Hengelo, Bad Bentheim, Gronau
2. 17 mei 2012 heen - 20 mei 2012 terug (het liefst zo vroeg mogelijk heen)
3. Berlijn
4. Per trein
5. Het liefst zo snel mogelijk en low budget :P
6. ¤139 retour pp (Interrail one country Duitsland)

Misschien dat jullie een goedkopere optie hebben? Nou heb ik al gehoord dat ik het beste eens naar een treinstation in duitsland kan gaan om daar goedkoop wat uit te zoeken. Heeft iemand daar ervaring mee?
Je kan voor 24 euro p.p. heen met het quer durchs land ticket vanaf Bad Bentheim
en terug voor 20 euro p.p. met het Schones Wochenende ticket.
pi_110929784
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:22 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb een algemene vliegvraag: Ik wil eind juli naar Mexico. Nu een kaartje kopen voor die periode zou rond de 1000 euro kosten, echter een lastminute voor over twee weken is rond de 750 euro. Zal dit in juli hetzelfde zijn voor een lastminute? Of zit ik dan toch met de prijzen van het hoogseizoen?

Vraag is dus of laat boeken veel effect zal hebben in het hoogseizoen.
Iemand?
  zondag 29 april 2012 @ 14:36:20 #36
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_110930222
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:33 schreef JTB85 het volgende:
1. Amsterdam / Dusseldorf
2. 01-06-2012 t/m 09-06-2012 of ergens in de maand Juli
3. Shanghai
4-5. Vliegtuig, overstap geen probleem en zo goedkoop mogelijk.
6. Zelf niet onder de 700 euro gevonden
china eastern, 590 rechtstreeks. swiss voor 620 met 1 overstap.gevonden via http://vliegtarieven.nl
pi_110932184
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Je kan voor 24 euro p.p. heen met het quer durchs land ticket vanaf Bad Bentheim
en terug voor 20 euro p.p. met het Schones Wochenende ticket.
Daar zitten wel weer allerlei haken en ogen aan.
Het Quer Durchs land ticket is pas vanaf 9.00 uur geldig en als ik het goed begrijp kun je alleen gebruik maken van Regionalzüge, oftewel stoptreinen? ("Alle Regionalzüge (RB, IRE, RE) und S-Bahnen der DB und anderer teilnehmender Eisenbahnen in der 2. Klasse.") Dan ben je lang onderweg naar Berlijn.
pi_110938607
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:41 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Daar zitten wel weer allerlei haken en ogen aan.
Het Quer Durchs land ticket is pas vanaf 9.00 uur geldig en als ik het goed begrijp kun je alleen gebruik maken van Regionalzüge, oftewel stoptreinen? ("Alle Regionalzüge (RB, IRE, RE) und S-Bahnen der DB und anderer teilnehmender Eisenbahnen in der 2. Klasse.") Dan ben je lang onderweg naar Berlijn.
Ga toch weg met je haken en ogen, het is of goedkoop en iets langer of duur en normale snelheid.
pi_110938642
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga toch weg met je haken en ogen, het is of goedkoop en iets langer of duur en normale snelheid.
Sorry dat ik aanvullende info gaf die weleens nuttig kon zijn :')
pi_110938695
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:47 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Sorry dat ik aanvullende info gaf die weleens nuttig kon zijn :')
Niet oordelen voordat je er zelf ook gebruik van gemaakt hebt vrind.
pi_110938791
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef MCH het volgende:

[..]

Niet oordelen voordat je er zelf ook gebruik van gemaakt hebt vrind.
Ik oordeel niet. Het lijkt me wel relevant voor TS om dat te weten, voordat hij straks voor 9 uur in de trein stapt en dan gecontroleerd werd, of in een trein stapt waar dat kaartje helemaal niet geldig is ;(

En ik ben geen vrind van je :X
pi_110940700
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ik oordeel niet. Het lijkt me wel relevant voor TS om dat te weten, voordat hij straks voor 9 uur in de trein stapt en dan gecontroleerd werd, of in een trein stapt waar dat kaartje helemaal niet geldig is ;(

En ik ben geen vrind van je :X
Het is niet de TS die om advies vraagt. Maar goed als je hier al van die belachelijk eenvoudig te googlen vragen stelt vind ik dat je als vraagsteller ook wel even een klein beetje moeite mag doen om wat dingen zelf uit te zoeken. Bovendien vind ik het reizen met een SWT of QDLT altijd heel relaxed en echt niet lang duren omdat je ook een paar keer moet overstappen. Plus Duitse treinen zijn heerlijk comfortabel en niet te vergelijken met onze (stop)treintjes.
pi_110986530
1. waarvandaan: Amsterdam, Dusseldorf
2. wanneer: laatste week augustus eerste week september
3. waarnaartoe : San Fransisco (3 weken)
4. hoe: Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen: Geen of 1 tussenstop
6. Welke prijzen:
637 23-aug 13-sep via Ams Arkefly
593 23-aug 17-sep via Dus Delta

Het is al behoorlijk goedkoop, maar misschien mis ik wat..
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:08:31 #44
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_111040441
1. Elke internationale luchthaven in de buurt van Nederland (Ams,Brussel,Dusseldorf ed.)

2. 6/7 augustus - 17/18 augustus
3. Orlando
4. Vliegtuig
5. Goedkoop mogelijk, overstappen is geen probleem
6. Goedkoopste wat ik tot nu toe zelf heb gezien is met Arkefly voor 806 euro. Verder vooral veel prijzen boven de 1050/1100 euro.

Hoop dat iemand hier nog een briljant idee heeft? :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_111095292
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
In de buurt van Nederland, dus het liefst Amsterdam maar Dusseldorf oid kan ook

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Vertrek eind juli, dus ergens tussen 22-31 of evt 1 augustus als het moet en terug begin januari dus van 3 tot 12 ofzo.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Bangkok!

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Nou ik ga niet met de trein ;) vliegtuig dus

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Laagste wat ik nu kan vinden is rond de 870 euro
pi_111099456
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
In de buurt van Nederland, dus het liefst Amsterdam maar Dusseldorf oid kan ook

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Vertrek eind juli, dus ergens tussen 22-31 of evt 1 augustus als het moet en terug begin januari dus van 3 tot 12 ofzo.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Bangkok!

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Nou ik ga niet met de trein ;) vliegtuig dus

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Laagste wat ik nu kan vinden is rond de 870 euro
716 euro gevonden: Klik.
Wel op 2 januari terug, maar het scheelt nogal wat. :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:26:24 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_111100922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef _Loki het volgende:

[..]

716 euro gevonden: Klik.
Wel op 2 januari terug, maar het scheelt nogal wat. :)
Link doet het niet, maar is dat zo'n terugvlucht in de nacht van 1 op 2 januari?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_111100968
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef _Loki het volgende:

[..]

716 euro gevonden: Klik.
Wel op 2 januari terug, maar het scheelt nogal wat. :)
Er zit een sessionid achter je link, dus nu doet ie het niet meer :)

Gaat vast om de ¤727 retour bij Turkish Airlines (Kilroy rekent de ¤11 creditcardtoeslag niet mee in de zoekoverzichten)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_111107799
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam, Brussel of Dusseldorf

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
vertrek 26-27-28 juni tot 20 juli (of enkele dagen meer of minder)

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Houston

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vlieger

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Laagste wat ik nu kan vinden is rond de 820 euro vanuit Dusseldorf
pi_111117165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef APK het volgende:

[..]

Link doet het niet, maar is dat zo'n terugvlucht in de nacht van 1 op 2 januari?
Je zou dan om 14:35 vertrekken op 1 januari, dus denk dat Thetallguy gelijk heeft.
pi_111136651
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef _Loki het volgende:

[..]

716 euro gevonden: Klik.
Wel op 2 januari terug, maar het scheelt nogal wat. :)
Linkje doet het inderdaad niet, maar zal even daar kijken :D thanksss! Zou superchill zijn als ik voor die prijs kon boeken.
pi_111136747
Ik zie 'm alleen niet meer voor die prijs ;( en moet wel toegeven dat het wel heeeel kut is om op 1 januari terug te vliegen, haha.
pi_111137345
Ik snap die site overigens niet.. In die 'kalender' heb je dan bepaalde prijzen, maar als ik daarop klik kom ik bij een ander overzicht waar het dan weer veel duurder is..?
pi_111137640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef Kielse het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam, Brussel of Dusseldorf

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
vertrek 26-27-28 juni tot 20 juli (of enkele dagen meer of minder)

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Houston

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vlieger

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Laagste wat ik nu kan vinden is rond de 820 euro vanuit Dusseldorf
http://www.skyscanner.nl/(...)12-en-juli-2012.html 753 euro met een combo van Air France en Delta
pi_111137667
Ik denk dat ik gewoon nog even afwacht.. Als ik nu nl een vlucht wil boeken voor over een maand met wel de vertrekdatum in Januari dan zijn ze allemaal rond de 700 euro. Of denken jullie dat dat niet opgaat voor vertrek in juli/augustus?
pi_111139691
Op een aantal sites van de internationale treinaanbieder (TGV, ICE, etc) lees je vaak dat je tijdig je tickets moet reserveren. Hoe vroeg is tijdig, of kan dit prima één maand van tevoren?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_111144171
Ik zou het zo snel mogelijk doen in iedergeval, dat kan nog wel eens in prijs schelen.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:20:15 #58
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_111469835
Het is in het verleden vaker ter sprake gekomen: Ticket boeken via het buitenland als je vanaf een andere luchthaven vertrekt:

Het was vanavond op Kassa: Kijk even op uitzending gemist als je het niet hebt gezien :)
The best firms advertise the least...
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:49:19 #59
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_111473412
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:20 schreef edcetera het volgende:
Het is in het verleden vaker ter sprake gekomen: Ticket boeken via het buitenland als je vanaf een andere luchthaven vertrekt:

Het was vanavond op Kassa: Kijk even op uitzending gemist als je het niet hebt gezien :)
Uiteraard gaat KLM de antwoorden uit de weg. KLM, (maar evengoed ook andere maatschappijen, want die gebruiken deze werkwijze ook), heeft absoluut geen belang bij een publiek antwoord dat de algemene voorwaarden eigenlijk niet kloppen.

KLM zal doorgaan met het afschepen van passagiers, alleen de vasthoudende passagiers welke dreigen met een rechtszaak zullen merken dat het zover nooit gaat komen omdat de KLM snel zal betalen om te voorkomen dat hier jurisprudentie over gaat bestaan. Want wanneer dat er eenmaal is kan de KLM dit ook echt niet meer eisen.

In het kort komt het er wel op naar dat de KLM op dit moment in haar voorwaarden stelt dat je de treinreis moet maken en het ticket moet afhalen. Wellicht dat dit juridisch niet in orde is zoals wordt gesteld, maar feit blijft dat je nog steeds voor problemen komt te staan bij vertrek zolang KLM deze eigen voorwaarden niet aanpast.
Daarnaast moet niet vergeten worden dat een redelijk belang bij een eerste Europese vlucht vanaf Engelse, Duitse, Belgische of andere Europese luchthavens of de retourvlucht naar deze luchthavens wel van toepassing zal zijn, wanneer jij besluit om bijvoorbeeld de laatste vlucht niet te maken kost het de KLM moeite om jouw bagage uit het ruim te halen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_111519362
Nog 1 keer jullie hulp nodig voor een ticket naar Shanghai, Veel dank alvast!

1. Amsterdam / Dusseldorf / Londen
2. Ergens in de maand Juli
3. Shanghai
4-5. Vliegtuig, overstap geen probleem en zo goedkoop mogelijk.
6. Zelf niet onder de 700 euro gevonden
pi_111532452
Een tijdje terug postte iemand een website waar je op een kaart van Europa een luchthaven kon aanklikken en je aan de rechterkant van het scherm meteen een lijst zag naar welke luchthaven er werd gevlogen (alleen lcc's). Weet iemand deze website?
pi_111544138
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:22 schreef TN-FR het volgende:
Een tijdje terug postte iemand een website waar je op een kaart van Europa een luchthaven kon aanklikken en je aan de rechterkant van het scherm meteen een lijst zag naar welke luchthaven er werd gevlogen (alleen lcc's). Weet iemand deze website?
www.lowcostairlines.nl
www.flightbase.nl
http://www.qfly.nl/waarheen?#NL

:)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_111545537
quote:
Nice! Super bedankt, de eerste website bedoelde ik en die andere 2 zijn ook zeer welkom. Even bookmarken, nogmaal bedankt!
pi_111599458
Iemand nog een goedkopere optie ? Mag ook van een andere luchthaven of iets afwijkende datums zijn (de totaal tijd tussen de vluchten qua dagen moet wel het zelfde blijven)

1. Brussel/Amsterdam/Dusseldorf
2. 23 Augustus naar New york. 28 Augustus van new york naar los angeles en 8 september van san francisco naar brussel/amsterdam/dusseldorf
3. Vliegtuig
4. Overstappen geen probleem
6. 1200 dollar op cheaptickets.com met united airlines
pi_111601564

cheaptickets.nl
volgens mij kon het wel beter, er is een goeie lufthansa vlucht van DUS naat EWR
maar goed, kwa prijs is deze al een stuk beter

en dit rechtstreeks van af DUS met Lufthansa, bij Lufthansa geboekt, wel korte over staptijd op de terug weg, maar goed, mis je die, probleem van Lufthansa.


[ Bericht 34% gewijzigd door bunnahabhain op 15-05-2012 22:15:41 ]
pi_111603873
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:04 schreef bunnahabhain het volgende:
[ afbeelding ]
cheaptickets.nl
volgens mij kon het wel beter, er is een goeie lufthansa vlucht van DUS naat EWR
maar goed, kwa prijs is deze al een stuk beter

en dit rechtstreeks van af DUS met Lufthansa, bij Lufthansa geboekt, wel korte over staptijd op de terug weg, maar goed, mis je die, probleem van Lufthansa.
[ afbeelding ]
1200 USD is ook ongeveer 9500/975 EUR ;)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_111604217
ik had ff de USD niet gelezen :@

haal jij dat nulletje trouwens ff weg :P
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:42:15 #68
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_111607792
Nah maak me gek.

Ik zoek een Europese bestemming tussen 15 en 17 juni.
Ja drie dagen, ik weet het, maar het is ook maar een budget reis.

1. Het liefst reis ik vanaf Eindhoven, maar Amsterdam of Weeze is geen punt.
2. Vrijdag 15 juni tot en met zondag 17 juni.
3. Stedentrip, hoeft niet persé zeer bekende of grote stad te zijn. Alhoewvel Barcelona mij wel trekt.
4. Ik reis met het vliegtuig.
5. Zo goedkoop mogelijk, en liefst vroeg heen en laat terug :)
6. Barcelona is te doen voor 130 euro bij Transavia, maar voor 80 euro bij ryanair, maar dan zit je bij Barcelona Reus, dus ook nog met de bus naar het centrum (1,5uur). Zat ook nog aan Pisa of Madrid te denken, maar heb daar geen voorkennis van.
Sappig !!
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:31:07 #69
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_111609473
Dekt een annuleringsverzekering normaal gesproken ook de volledige kosten van vlucht + hotel als een medepassagier gewoon van gedachten veranderd en er geen dringende (medische/professionele/persoonlijke) reden is?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_111610191
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Dekt een annuleringsverzekering normaal gesproken ook de volledige kosten van vlucht + hotel als een medepassagier gewoon van gedachten veranderd en er geen dringende (medische/professionele/persoonlijke) reden is?
Nee, natuurlijk niet. :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 02:09:43 #71
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_111611315
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. :')
Dus verzin je gewoon een nieuwe baan of sterfgeval })
(ik heb nooit een annuleringsverzekering)
pi_111611324
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 02:09 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Dus verzin je gewoon een nieuwe baan of sterfgeval })
(ik heb nooit een annuleringsverzekering)
Wir brauchen BEWIJS!!!!@#$%%^^&&*
pi_111611545
1. Waarvandaan Amsterdam, schiphol.
2. Wanneer Rond 30 Juli, eind
3. Waar Rome
4. Hoe Vliegtuig
5. Welke manier je wilt reizen Zonder stop, hoeft niet supergoedkoop/duur, normaal
6. Welke prijzen Ik had op D-Reizen gezien 650 Euro voor 2 personen incl hotel (Regno) en met allerlei toeslagen erbij kom ik op 1000 Euro uit.
Misschien dat het nog goedkoper kan of kom ik gierig over.. ?

Link
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:01:23 #74
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_111614896
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Loontjah het volgende:
Nah maak me gek.

Ik zoek een Europese bestemming tussen 15 en 17 juni.
Ja drie dagen, ik weet het, maar het is ook maar een budget reis.

1. Het liefst reis ik vanaf Eindhoven, maar Amsterdam of Weeze is geen punt.
2. Vrijdag 15 juni tot en met zondag 17 juni.
3. Stedentrip, hoeft niet persé zeer bekende of grote stad te zijn. Alhoewvel Barcelona mij wel trekt.
4. Ik reis met het vliegtuig.
5. Zo goedkoop mogelijk, en liefst vroeg heen en laat terug :)
6. Barcelona is te doen voor 130 euro bij Transavia, maar voor 80 euro bij ryanair, maar dan zit je bij Barcelona Reus, dus ook nog met de bus naar het centrum (1,5uur). Zat ook nog aan Pisa of Madrid te denken, maar heb daar geen voorkennis van.
http://www.qfly.nl/ :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:33:20 #75
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_111615797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef seetjai het volgende:
1. Waarvandaan Amsterdam, schiphol.
2. Wanneer Rond 30 Juli, eind
3. Waar Rome
4. Hoe Vliegtuig
5. Welke manier je wilt reizen Zonder stop, hoeft niet supergoedkoop/duur, normaal
6. Welke prijzen Ik had op D-Reizen gezien 650 Euro voor 2 personen incl hotel (Regno) en met allerlei toeslagen erbij kom ik op 1000 Euro uit.
Misschien dat het nog goedkoper kan of kom ik gierig over.. ?

Link
ik dacht dat die 650 al inclusief vlucht was maar blijkbaar dus niet:


goedkoper kan het zeker, even zoeken leverde een vlucht met easyjet (450 incl 1 koffer) en een 4* hotel voor 200.
pi_111617826
Daar is het inderdaad goedkoper, alleen dat 4* hotel kon ik niet vinden voor dat prijs O-)
Zag wel 1, maar had al gehoord dat het niet zo'n goede hotel is..

Ticket voor 450 en 300 voor hotel (Piemonte), voor 4 dagen.
Dat is toch wel redelijk te doen ?
pi_111619194
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:25 schreef seetjai het volgende:
Daar is het inderdaad goedkoper, alleen dat 4* hotel kon ik niet vinden voor dat prijs O-)
Zag wel 1, maar had al gehoord dat het niet zo'n goede hotel is..

Ticket voor 450 en 300 voor hotel (Piemonte), voor 4 dagen.
Dat is toch wel redelijk te doen ?
Alternatieven niet vanaf Amsterdam:
Eindhoven - Rome (29 juli/1 aug) ¤206 voor 2 pers. met Ryanair (¤256 met 1 stuk ruimbagage)
Rotterdam - Rome (29 juli/2 aug) ¤330 voor 2 pers. met transavia (¤350 met 1 stuk ruimbagage)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:22:59 #78
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_111619877
ryanair heeft een beetje de pech dat ze pas vrij laat vertrekken (16.00), transavia is wel een leuk (en goedkoper dan easyjet) alternatief ^O^
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:54:12 #79
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_111623301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:23 schreef Flylib het volgende:
Waarvandaan: Amsterdam bij voorkeur, Dusseldorf of Brussel een optie, mits de vliegtijden gunstig zijn ('s middags of 's avonds) en het qua prijs veel scheelt met vliegen vanaf AMS
Wanneer: Heenreis vrijdag 7 of zaterdag 8 september 2012. Terugreis woensdag 3 oktober 2012
Waarnaartoe: Heenreis naar Delhi, terugreis vanaf Mumbai (Bombay)
Aanvullende info: Overstap geen bezwaar, mits een goede overstaptijd, dus geen wachttijd van 12 uur op Oost-Dushanbe International Airport. Ik reis samen met mijn vriendin.

Zelf gevonden: Turkish Airlines is vanaf AMS al geruime tijd de goedkoopste optie met een tarief tussen de 460-500 pp, maar misschien heb ik nog goedkopere tarieven over het hoofd gezien. Ik heb eerder tarieven naar Delhi en Mumbai opgezocht, en toen vond ik verrassend lagere tarieven, maar op dat moment kon ik me nog geen ticket permitteren.
Komt te vervallen. Wij hebben inmiddels geboekt bij Air France :)
diseased rhinoceros pizzle
pi_111623346
;)

[ Bericht 94% gewijzigd door myxomatosekonijn op 16-05-2012 22:26:34 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_111645101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Alternatieven niet vanaf Amsterdam:
Eindhoven - Rome (29 juli/1 aug) ¤206 voor 2 pers. met Ryanair (¤256 met 1 stuk ruimbagage)
Rotterdam - Rome (29 juli/2 aug) ¤330 voor 2 pers. met transavia (¤350 met 1 stuk ruimbagage)
Met zelfde hotel erbij (320 euro), kom ik nog 660 euro uit..
Vertrek hier wel vanuit Amsterdam

  zondag 20 mei 2012 @ 10:52:55 #82
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_111774444
Hoi allemaal,

hoewel niet direct een vraag voor een specifieke vlucht, ik denk toch dat de vraag hier het beste past:
Ik wil graag in de carnavalsvakantie volgend jaar naar Malaga of Almeria vliegen (liefst vanuit Eindhoven), maar als ik deze data invoer bij Ryanair zie ik helemaal geen beschikbare vluchten gedurende de week .. Weet iemand wanneer ze deze data vrijgegeven worden (of vliegen ze die kant neit meer op vanaf volgend jar of zo)?

Alvast bedankt!
  zondag 20 mei 2012 @ 12:30:54 #83
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_111776785
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:52 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hoi allemaal,

hoewel niet direct een vraag voor een specifieke vlucht, ik denk toch dat de vraag hier het beste past:
Ik wil graag in de carnavalsvakantie volgend jaar naar Malaga of Almeria vliegen (liefst vanuit Eindhoven), maar als ik deze data invoer bij Ryanair zie ik helemaal geen beschikbare vluchten gedurende de week .. Weet iemand wanneer ze deze data vrijgegeven worden (of vliegen ze die kant neit meer op vanaf volgend jar of zo)?

Alvast bedankt!
Ryanair is geen traditionele maatschappij zoals de reguliere airliners KLM, Iberia of Lufthansa, zij kijken hoe de markt zich op de diverse bestemmingen ontwikkeld en kiest er dan voor of en hoeveel vluchten zij in de winterperiode aan de grond zetten en met een kleiner aantal beschikbare vliegtuigen de meest optimale frequentie van de diverse routes kunnen vliegen. (Of wellicht juist routes niet vliegen).

Ryanair zal naar verwachting in de 2de helft van 2012, en dat is al bijna, de tarieven en vluchten vanaf november 2012 en de eerste helft van 2013 gaan vrijgeven.
Kortom, even wachten nog, Ryanair heeft vooral als doelstelling de kosten zo laag mogelijk te houden, ruim vooraf vluchten bekend maken is niet verstandig, zodra je de mogelijkheid tot boeken vrijgeeft is het opheffen van een route een erg kostbare aangelegenheid.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:08:28 #84
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_111780138
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:30 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ryanair is geen traditionele maatschappij zoals de reguliere airliners KLM, Iberia of Lufthansa, zij kijken hoe de markt zich op de diverse bestemmingen ontwikkeld en kiest er dan voor of en hoeveel vluchten zij in de winterperiode aan de grond zetten en met een kleiner aantal beschikbare vliegtuigen de meest optimale frequentie van de diverse routes kunnen vliegen. (Of wellicht juist routes niet vliegen).

Ryanair zal naar verwachting in de 2de helft van 2012, en dat is al bijna, de tarieven en vluchten vanaf november 2012 en de eerste helft van 2013 gaan vrijgeven.
Kortom, even wachten nog, Ryanair heeft vooral als doelstelling de kosten zo laag mogelijk te houden, ruim vooraf vluchten bekend maken is niet verstandig, zodra je de mogelijkheid tot boeken vrijgeeft is het opheffen van een route een erg kostbare aangelegenheid.
Dank, zoiets dacht (en hoopte) ik al! Even afwachten dus. Geen probleem, we hebben nog wel even!
pi_111783749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef seetjai het volgende:
1. Waarvandaan Amsterdam, schiphol.
2. Wanneer Rond 30 Juli, eind
3. Waar Rome
4. Hoe Vliegtuig
5. Welke manier je wilt reizen Zonder stop, hoeft niet supergoedkoop/duur, normaal
6. Welke prijzen Ik had op D-Reizen gezien 650 Euro voor 2 personen incl hotel (Regno) en met allerlei toeslagen erbij kom ik op 1000 Euro uit.
Misschien dat het nog goedkoper kan of kom ik gierig over.. ?

Link
Je kan dit weekend met 20% korting vluchten boeken bij Al Italia, zou je op 428 euro uitkomen met heen op 28-07 en terug op 01-08. Vlieg je gewoon op Fiuminco en op schappelijke tijden (heen om half een, terug om half 6).

http://booking.alitalia.c(...)488597c6302a495a830e
pi_111817898
1. waarvandaan: Eindhoven, of in de buurt. Schiphol, Weeze, Brussel is allemaal prima.
2. wanneer je wilt reizen: Van (einde dag) 31 mei tot en met 2 juni (begin dag). Dat is strikt, vind het niet erg om er één of twee dagen eerder te zijn/later te vertrekken.
3. waarnaartoe: Wenen
4. Vliegtuig of trein.
5. Liever zo goedkoop mogelijk, ik red me toch wel! :)
6. Via Transavia kom ik op retourtje voor 175¤, via NSInternationaal op retourtje 220¤.

Denk eerlijk gezegd niet dat het veel goedkoper kan. Maar misschien dat ik iets over het hoofd zie? :)

Edit: Heb ook nog geen hotel/hostel, dus misschien valt er iets mee te combineren?
pi_111839389
Kan iemand me helpen?

1. Amsterdam
2. In de maand juli van donderdag t/m dinsdag, of iets dergelijks als er maar het weekend in zit
3. Chicago
4. Vlieg
5. Max 1 overstap
6. Vind vluchten van 900 euro en niets goedkopers...
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
pi_111839673
denk dat dat al een nette prijs is,
anders;


  maandag 21 mei 2012 @ 20:50:36 #89
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_111848385
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef seetjai het volgende:

[..]

Met zelfde hotel erbij (320 euro), kom ik nog 660 euro uit..
Vertrek hier wel vanuit Amsterdam

[ afbeelding ]
Ik ga van 31 juli tot en met 6 augustus naar Rome, incl. 6 overnachtingen in de Donna Laura Palace, kostte mij in totaal ¤335 (excl. reis/annuleringsverzekering). Ik vertrek wel vanaf Düsseldorf met Easyjet. Mijn hotel is trouwens een 4 sterren hotel, de Regno is slechts 3 sterren. :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Asskicker14 op 21-05-2012 20:56:43 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_111856174
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:35 schreef Von_Gol het volgende:
1. waarvandaan: Eindhoven, of in de buurt. Schiphol, Weeze, Brussel is allemaal prima.
2. wanneer je wilt reizen: Van (einde dag) 31 mei tot en met 2 juni (begin dag). Dat is strikt, vind het niet erg om er één of twee dagen eerder te zijn/later te vertrekken.
3. waarnaartoe: Wenen
4. Vliegtuig of trein.
5. Liever zo goedkoop mogelijk, ik red me toch wel! :)
6. Via Transavia kom ik op retourtje voor 175¤, via NSInternationaal op retourtje 220¤.

Denk eerlijk gezegd niet dat het veel goedkoper kan. Maar misschien dat ik iets over het hoofd zie? :)

Edit: Heb ook nog geen hotel/hostel, dus misschien valt er iets mee te combineren?
Probeer via Bratislava (en dan trein > Wenen) ;
pi_111861434
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik ga van 31 juli tot en met 6 augustus naar Rome, incl. 6 overnachtingen in de Donna Laura Palace, kostte mij in totaal ¤335 (excl. reis/annuleringsverzekering). Ik vertrek wel vanaf Düsseldorf met Easyjet. Mijn hotel is trouwens een 4 sterren hotel, de Regno is slechts 3 sterren. :+
Via Easyjet geboekt?
Wat ik mij ook telkens afvraag; de prijzen op hun site veranderen telkens, elke dag andere prijzen.
Gewoon kijken wat het beste voor je is ?
Boek namelijk nooit via de site, vandaar m'n vraag :)

En vluchten vanaf midden v/d week van 6 dagen kom je veel goedkoper uit dan begin tot eind (ma. t/m vr.). Helaas voor mij niet bestemd..
pi_111929460
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef bunnahabhain het volgende:
denk dat dat al een nette prijs is,
anders;
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hartelijk dank, wist echt niet het zoveel duurder was in de zomer (herfst is maar 500 euro).
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
pi_111971126
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:42 schreef seetjai het volgende:

[..]

Via Easyjet geboekt?
Wat ik mij ook telkens afvraag; de prijzen op hun site veranderen telkens, elke dag andere prijzen.
Gewoon kijken wat het beste voor je is ?
Boek namelijk nooit via de site, vandaar m'n vraag :)

En vluchten vanaf midden v/d week van 6 dagen kom je veel goedkoper uit dan begin tot eind (ma. t/m vr.). Helaas voor mij niet bestemd..
Gewoon boeken op een moment waar de prijs voor jou interessant is.
pi_112062737
Ik zit vanaf 1 november op Curacao. Ik wil graag een week naar Aruba en daarna aaneensluitend naar Venezuela OF Suriname. Ik moet uiterlijk 15 november weer 's ochtends terug zijn.

Via de traditionele zoekmachines (tix, cheaptickets etc.) kan ik alleen maar enorm hoge vliegtickets vinden. Kan iemand mi jvertellen bij welke maatschappij / zoekmachine ik moet gaan kijken?
pi_112081449
ik heb net even gekeken, er zijn geen dagelijkse vluchten, maar er zijn een paar.
dus ik denk dat je gewoon op de sites van de luchtvaart maatschappijen moet zoeken.

verbindingen van af Zanderijen
Suriname


Verbindingen van af Caracas


let op, dit zijn niet alle verbindingen, kijk even op www.flightstats.com voor alle verbindingen.
pi_112228503
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:07 schreef Greatmarked het volgende:
Ik zit vanaf 1 november op Curacao. Ik wil graag een week naar Aruba en daarna aaneensluitend naar Venezuela OF Suriname. Ik moet uiterlijk 15 november weer 's ochtends terug zijn.

Via de traditionele zoekmachines (tix, cheaptickets etc.) kan ik alleen maar enorm hoge vliegtickets vinden. Kan iemand mi jvertellen bij welke maatschappij / zoekmachine ik moet gaan kijken?
Curacao - Aruba http://www.kayak.com/#/flights/CUR-AUA/2012-11-04 goedkoopste 45 euro
Aruba - Caracas http://www.kayak.com/#/flights/AUA-CCS/2012-11-10 goedkoopste 100 euro met een overstap op Curacao
Aruba - Paramaribo kan ik zo snel een fatsoenlijke vlucht vinden zonder lange overstap
Caracas - Curacao http://www.kayak.com/#/flights/CCS-CUR/2012-11-14 dan kom je wel uit op een euro of 180 helaas
  zondag 3 juni 2012 @ 12:49:24 #97
218702 littlefrankie
It's ya boy!
pi_112377356
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef quirigua het volgende:

[..]

Probeer via Bratislava (en dan trein > Wenen) ;
Je kan ook via Brno. Ben vorige week voor ¤40 euro retour naar Brno gevlogen, nog is ¤40 voor retour Brno-Wenen met de trein
pi_112452941
Ik heb nog wel een leuke:

heen:
1. waarvandaan: Amsterdam, Dusseldorf, Brussel, evt Frankfurt of vergelijkbaar
2. wanneer: rond 13 augustus
3. waarnaartoe: Vancouver, Canada of Seattle, US of dichtbij
4. hoe: Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen: maakt niet uit

terug:
1. waarvandaan: New York of eventueel Toronto
2. wanneer: uiterlijk 31 augustus thuis
3. waarnaartoe: Amsterdam, Dusseldorf, Brussel, evt Frankfurt of vergelijkbaar
4. hoe: Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen: maakt niet uit

Goedkoopste prijs: 844 via Air Transat, heen AMS-Vancouver, terug Toronto-Frankfurt op de 30 of Toronto-AMS op de 29e.

Weet iemand nog iets beters :)?
pi_112511244
1. waarvandaan- Dusseldorf is het voordeligst geloof ik
2. wanneer je wilt reizen,in de periode 23 juli t/m 20 augustus. ongeveer 20-25 dagen weg
3. waarnaartoe je wilt reizen, Ho Chi Minh (Saigon) Vietnam
4. hoe je wilt reizen, Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, 1 overstap is geen probleem
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt, via Emirates site een vlucht gevonden voor 695 met 1 overstap in dubai, zowel heen als terug. Enige nadeel is dat we dan maar 18 volledige dagen in vietnam zijn.
7. Aantal personen - 3 volwassenen.

thanks!
JZZ
pi_112521616
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Ik heb nog wel een leuke:

heen:
1. waarvandaan: Amsterdam, Dusseldorf, Brussel, evt Frankfurt of vergelijkbaar
2. wanneer: rond 13 augustus
3. waarnaartoe: Vancouver, Canada of Seattle, US of dichtbij
4. hoe: Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen: maakt niet uit

terug:
1. waarvandaan: New York of eventueel Toronto
2. wanneer: uiterlijk 31 augustus thuis
3. waarnaartoe: Amsterdam, Dusseldorf, Brussel, evt Frankfurt of vergelijkbaar
4. hoe: Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen: maakt niet uit

Goedkoopste prijs: 844 via Air Transat, heen AMS-Vancouver, terug Toronto-Frankfurt op de 30 of Toronto-AMS op de 29e.

Weet iemand nog iets beters :)?
BRU - AMS - MSP - YVR - JFK - BRU voor 754 euro met Delta http://www.kayak.com/flig(...)3/JFK-BRU/2012-08-30
BRU - LHR - YVR - JFK - LHR - BRU voor 764 euro met British Airways, scheelt je weer een overstap op de heenweg voor een tientje extra http://www.kayak.com/flig(...)3/JFK-BRU/2012-08-30
pi_112542861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:56 schreef Geonetic het volgende:

[..]

BRU - AMS - MSP - YVR - JFK - BRU voor 754 euro met Delta http://www.kayak.com/flig(...)3/JFK-BRU/2012-08-30
BRU - LHR - YVR - JFK - LHR - BRU voor 764 euro met British Airways, scheelt je weer een overstap op de heenweg voor een tientje extra http://www.kayak.com/flig(...)3/JFK-BRU/2012-08-30
Wow, top, thanks! Het is wel een erg lange heenvlucht (18 uur), dus even kijken of ik dit doe of toch wat meer geld neerleg voor een directe vlucht.

Mocht je nog zin hebben: Calgary - Toronto, 23 augustus. Ik kom op 277 CAD met westjet (de rest rijden we overigens).
pi_112545076
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2012.html daar kan ik je een beetje meehelpen :p
pi_112545238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Geonetic het volgende:
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2012.html daar kan ik je een beetje meehelpen :p
Die had ik ook al gevonden, ik ga hem snel boeken! :)

Nu nog even rondkijken voor de lange vluchten, ik heb inmiddels iets meer zoekopties, vertrek voor de terugvlucht kan vanuit NYC, Washington, Philly of Boston :) Ik hoop nog iets goedkoper uit te komen, maar anders pech hebben! Thanks again!
pi_112545620
Denk niet dat het nog veel in prijs zal schelen, meeste steden zijn sowieso al verder vliegen en op New York vliegen meer maatschappijen dan op een Philadelphia, waardoor de prijs sowieso al lager zal zijn.
pi_112631472
Vertrek komende september richting Cancun. Nu heb ik met Jetairfly.com een goedkope maatschappij gevonden om die kant op te vliegen, wanneer je flexibel bent, wat ik ben, kun je voor bijv. +/- 200 euro al enkeletje Brussel -> Cancun vinden.

Hierna wil ik +/- 6 maanden gaan reizen en ergens vanuit Zuid Amerika rond maart 2013 terug richting Europa. Waarschijnlijk vanuit Ecuador/Peru/Bolivia. Waar in Europa ik land is geen probeem, Spanje, Duitsland, Belgie zijn allemaal opties. Iemand enig idee wat een goedkope lijn naar europa is? Dus net zoiets als die Brussel->Cancun maar dan terug?
pi_112657678
Opzoek naar een ticket naar Teheran

1. waarvandaan : Nederland, België of Duitsland
2. In September voor een periode van 3 weken
3. Teheran
4. Vliegtuig, eventueel overstappen

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤680 met KLM....Gezien de afstand moet dit goedkoper kunnen lijkt mij.. maar nog niks kunnen vinden
pi_112691450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Tano_Stargazers het volgende:

[..]

Die had ik ook al gevonden, ik ga hem snel boeken! :)

Nu nog even rondkijken voor de lange vluchten, ik heb inmiddels iets meer zoekopties, vertrek voor de terugvlucht kan vanuit NYC, Washington, Philly of Boston :) Ik hoop nog iets goedkoper uit te komen, maar anders pech hebben! Thanks again!
Uiteindelijk de eerste optie geboekt voor 726 :). Thanks again!
  zondag 10 juni 2012 @ 19:16:33 #109
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_112703412
Ik wil graag zo goedkoop mogelijk naar de vs/ canada. Om daar een tijdje te werken/ wonen enzo. Ik heb maar weinig geld maar het maakt me niet uit waar ik terecht kom. Ik kan in het begin terecht bij een vriendin die ergens in canada woont. Als ik maar aan de andere kant van de oceaan kom. Ik kan dan liftend wel naar canada komen. Of misschien vind ik wel mensen via couchsurfin.org ofzo. Het probleem is vooral dat ik hooguit 500 euro kan uitgeven aan het ticket. Dan heb ik nog een paar honderd om te overleven daar. Ik zal daar natuurlijk iets van een baantje vinden.

Dus ik zoek een cheap ass manier om naar een plek in de vs te komen vanuit een willekeurige plek in europa. Ik wil dan liftend naar het vliegtuig komen. Als het bijvoorbeeld goedkoper is om vanuit Turkije te vliegen dan vanuit Nederland ga ik daar wel heen. Het maakt me ook niet echt uit welke datum ik vlieg. Ik wil wel graag binnen een maand of 2 weg.

Een boot of iets is ook helemaal prima, maakt niet uit dat het langer duurt. Ben alleen bang dat met de boot duurder is als met een vliegtuig.

Ik ben laats voor 2 euro naar letland gevlogen en voor 12 naar italie dan moet er toch ook wel een cheap optie naar de states zijn?

[ Bericht 29% gewijzigd door borbit op 10-06-2012 19:27:37 ]
pi_112705948
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:16 schreef borbit het volgende:
Ik wil graag zo goedkoop mogelijk naar de vs/ canada. Om daar een tijdje te werken/ wonen enzo. Ik heb maar weinig geld maar het maakt me niet uit waar ik terecht kom. Ik kan in het begin terecht bij ee..............
ik denk dat je voor 500,- wel ergens in de VS of Canada uit kan komen, van een willekeurig vliegveld, maar ik denk niet dat je met zo'n warrig verhaal een werk visum krijgt voor de VS of Canada.
Algemeen, goedkoopste VS is Düsseldorf (NYC + 560,-) de beste optie, Canada; Frankfurt (Toronto voor +575,-).

Maar denk dat je eerst eens je plan goed op orde moet hebben.
pi_112706048
En in de VS gaan ze jou nooit laten werken. En in Canada zullen ze ook wel moeilijk doen voor een werkvisum denk ik.
pi_112707513
er zijn wat opties als je jonger bent als 30 jaar, maar dan moet je wel een redelijk verhaal hebben.
  zondag 10 juni 2012 @ 20:38:59 #113
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_112708126
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef bunnahabhain het volgende:
er zijn wat opties als je jonger bent als 30 jaar, maar dan moet je wel een redelijk verhaal hebben.
wat voor opties? ik ben 26.
  zondag 10 juni 2012 @ 20:56:30 #114
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_112709205
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:02 schreef Kielse het volgende:
En in de VS gaan ze jou nooit laten werken. En in Canada zullen ze ook wel moeilijk doen voor een werkvisum denk ik.
ik dacht dat je 3 maanden in de vs mocht wonen/ werken. Dan kan je een dagje naar Mexico od Canada en dan mag je weer 3 maanden?
pi_112710123
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef borbit het volgende:

[..]

wat voor opties? ik ben 26.
dat moet ik ook googlen ;) kun je het beter zelf doen. Ik weet dat je in Canada eenmalig, een half jaar kan gaan werken.
Maar zoek je dat even goed uit. op het moment als je in de VS of Canada betrapt wordt op werken zonder geldig visum (arbeidsongevalletje is al genoeg) , of je verspreekt bij Imigrations loop je het risico dat je een X aantal jaar geweigerd wordt.

de truck met Mexico of Canada kunnen ze daar ook, en kom je niet ongestraft mee weg. de bedoeling is echt dat je dan naar je eigen land terug reist. Het ligt een beetje aan de imigrations officer hoe hij er mee omgaat. Een collega van me heeft de beperking gekregen, dat hij toen het land wel in mocht. Maar daarna een jaar was uit gesloten van reizen naar de VS.
  zondag 10 juni 2012 @ 21:28:23 #116
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_112711324
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:09 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

dat moet ik ook googlen ;) kun je het beter zelf doen. Ik weet dat je in Canada eenmalig, een half jaar kan gaan werken.
Maar zoek je dat even goed uit. op het moment als je in de VS of Canada betrapt wordt op werken zonder geldig visum (arbeidsongevalletje is al genoeg) , of je verspreekt bij Imigrations loop je het risico dat je een X aantal jaar geweigerd wordt.

de truck met Mexico of Canada kunnen ze daar ook, en kom je niet ongestraft mee weg. de bedoeling is echt dat je dan naar je eigen land terug reist. Het ligt een beetje aan de imigrations officer hoe hij er mee omgaat. Een collega van me heeft de beperking gekregen, dat hij toen het land wel in mocht. Maar daarna een jaar was uit gesloten van reizen naar de VS.
wordt ik dan ook op hun kosten naar nederland gedeporteerd als ik betrapt wordt op werken zonder papieren? Dat zou wel geniaal zijn. Als ik dan een jaar niet naar de vs mag maakt dat niet uit. Het is niet alsof ik er ieder jaar heen ga ofzo.
pi_112711601
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:28 schreef borbit het volgende:

[..]

wordt ik dan ook op hun kosten naar nederland gedeporteerd als ik betrapt wordt op werken zonder papieren? Dat zou wel geniaal zijn. Als ik dan een jaar niet naar de vs mag maakt dat niet uit. Het is niet alsof ik er ieder jaar heen ga ofzo.
Euhm, ze gaan je echt niet gratis terugsturen hoor. En ik weet niet of jij het beseft, maar als ze jouw pakken, dan geraak je de VS nooit meer binnen.
En ik denk ook niet dat je een job gaat vinden zonder social security number.

Dat trucje met Canada/Mexico werkt ook niet meer.
Je mag de VS binnen voor 3 maanden, maar enkel als tourist, niet om te werken.

In jouw geval zou ik eerst eens wat opzoekwerk verrichten en als je toch wilt emigreren, doe dat dan naar een ander Europees land of Azië bv.
pi_112713747
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:28 schreef borbit het volgende:

[..]

wordt ik dan ook op hun kosten naar nederland gedeporteerd als ik betrapt wordt op werken zonder papieren? Dat zou wel geniaal zijn. Als ik dan een jaar niet naar de vs mag maakt dat niet uit. Het is niet alsof ik er ieder jaar heen ga ofzo.
Als je een maal gedeporteerd wordt, dan denk ik niet meer dat je dat geniaal gaat vinden. ik weet niet precies wat er dan met je gebeurt,maar ik denk, als je nu zo reageert van "cool", dat leren ze je in het justitieel apparaat van de VS wel af. 't is niet Nederland.
  zondag 10 juni 2012 @ 23:01:11 #119
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_112717693
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:31 schreef Kielse het volgende:

[..]

Euhm, ze gaan je echt niet gratis terugsturen hoor. En ik weet niet of jij het beseft, maar als ze jouw pakken, dan geraak je de VS nooit meer binnen.
En ik denk ook niet dat je een job gaat vinden zonder social security number.

Dat trucje met Canada/Mexico werkt ook niet meer.
Je mag de VS binnen voor 3 maanden, maar enkel als tourist, niet om te werken.

In jouw geval zou ik eerst eens wat opzoekwerk verrichten en als je toch wilt emigreren, doe dat dan naar een ander Europees land of Azië bv.
ja oke die reactie was ook niet heel erg serieus. Hoe geraak je dan een social number? Ik hoef niet te emigreren gewoon een tijdje daar rondhangen. Beetje cruisen in een grote gare amerikaanse bak. Werken bij de macdonalds of als afwasser ofzo dat moet toch gewoon kunnen. Heb in europa ook gewoon voor cash gewerkt tijdens verschillende vakanties nooit geen probleem geweest. Van die simpele baantjes gelden de regels niet zo hard voor toch. Wat gebeurt er nadat je 3 maanden in Amerika geweest bent dan? Zijn daar toch ook allemaal mexicaanse imigranten die op bepaalde plekken staan te wachten als werk als dagloner. Dat zie ik weleens in Amerikaanse films. Misschien dat ik daar tussen kan gaan staan.
  zondag 10 juni 2012 @ 23:09:44 #120
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_112718176
OMG, jij gaat zo keihard falen
pi_112718399
ik denk dat je eerst eens een mailtje moet sturen aan de Amerikaanse Ambassade in Amsterdam.
zodat ze je kunnen uitleggen wat je opties zijn. en dat je ook weet wat je kan, en niet.

als je al op zoek gaat naar een baantje bij de Mc Donalds. dat verkleind je kansen, denk ik, ze hadden liever een atoomgeleerde die een jaar kwam werken.
pi_112721283
Vliegtickets naar Bali zoek ik.
Van 8 september - 30 september heb ik vakantie. Wil rond de 27/28ste weer in Nederland zijn.
Weg 8-10-10 september.
Zie nu alles rond de 950¤. Kan dit goedkoper?
pi_112721560
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef nelisb het volgende:
Vliegtickets naar Bali zoek ik.
Van 8 september - 30 september heb ik vakantie. Wil rond de 27/28ste weer in Nederland zijn.
Weg 8-10-10 september.
Zie nu alles rond de 950¤. Kan dit goedkoper?
Depart: Sun 9/9 Return: Thu 9/27 +1 day (Trip spans 19 days)
¤862
Korean Air
AMS
6:55p

DPS
12:05a
23h 10m
1 stop (ICN)

---

DPS
1:20a

AMS
5:30p
22h 10m
1 stop (ICN)

of

Depart: Sun 9/9 Return: Thu 9/27 +1 day (Trip spans 20 days)
¤906
Singapore Air
AMS
11:15a

DPS
7:10p
25h 55m
1 stop (SIN)

---

DPS
1:05p

AMS
7:10a
24h 05m
1 stop (SIN)

Gevonden via kayak.com
pi_112721638
Dank je.
Lange tussenstops volgens mij.
pi_112721675
Singapore Airlines is natuurlijk wel een supermaatschappij
pi_112721822
Ik heb nu met Emirates naar Kuala Lumpur voor 667¤. Dan met airasia naar Bali voor 133¤.
800¤.

Maar ben zolang onderweg.
pi_112725077
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:16 schreef borbit het volgende:
Ik wil graag zo goedkoop mogelijk naar de vs/ canada. Om daar een tijdje te werken/ wonen enzo. Ik heb maar weinig geld maar het maakt me niet uit waar ik terecht kom. Ik kan in het begin terecht bij een vriendin die ergens in canada woont. Als ik maar aan de andere kant van de oceaan kom. Ik kan dan liftend wel naar canada komen. Of misschien vind ik wel mensen via couchsurfin.org ofzo. Het probleem is vooral dat ik hooguit 500 euro kan uitgeven aan het ticket. Dan heb ik nog een paar honderd om te overleven daar. Ik zal daar natuurlijk iets van een baantje vinden.

Dus ik zoek een cheap ass manier om naar een plek in de vs te komen vanuit een willekeurige plek in europa. Ik wil dan liftend naar het vliegtuig komen. Als het bijvoorbeeld goedkoper is om vanuit Turkije te vliegen dan vanuit Nederland ga ik daar wel heen. Het maakt me ook niet echt uit welke datum ik vlieg. Ik wil wel graag binnen een maand of 2 weg.

Een boot of iets is ook helemaal prima, maakt niet uit dat het langer duurt. Ben alleen bang dat met de boot duurder is als met een vliegtuig.

Ik ben laats voor 2 euro naar letland gevlogen en voor 12 naar italie dan moet er toch ook wel een cheap optie naar de states zijn?
Lol wat ?
pi_112725338
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 03:19 schreef seetjai het volgende:
Lol wat ?
Wat is daar vreemd aan? Nooit van ryanair of wizzair gehoord?
  maandag 11 juni 2012 @ 13:42:30 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_112735196
1. waarvandaan Amsterdam, Dusseldorf, Frankfurt, Keulen, Dortmund etc. Alles binnen 2 uur rijden van Arnhem zo ongeveer.

2. wanneer 16 Juli. Mag ook 1 dag eerder of later zijn. En dan 4 dagen later weer terug.

3. waarnaartoe Riyadh

5. op welke manier Vliegtuig

Graag zo snel mogelijke reis voor zo min mogelijk geld. Dus niet te lang wachten. Wel een voorkeur voor Emirates O+ Egyptair schijnt goedkoper te zijn, maar daar lees ik dramatische verhalen over. Deze keer geen business class terugreis, dus gaarna geen overstap van +6 uur :P
  maandag 11 juni 2012 @ 14:23:30 #130
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_112737106
quote:
Ik wil graag zo goedkoop mogelijk naar de vs/ canada. Om daar een tijdje te werken/ wonen enzo.
dat kun je wel vergeten.
pi_112740332
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:42 schreef leolinedance het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, Dusseldorf, Frankfurt, Keulen, Dortmund etc. Alles binnen 2 uur rijden van Arnhem zo ongeveer.

2. wanneer 16 Juli. Mag ook 1 dag eerder of later zijn. En dan 4 dagen later weer terug.

3. waarnaartoe Riyadh

5. op welke manier Vliegtuig

Graag zo snel mogelijke reis voor zo min mogelijk geld. Dus niet te lang wachten. Wel een voorkeur voor Emirates O+ Egyptair schijnt goedkoper te zijn, maar daar lees ik dramatische verhalen over. Deze keer geen business class terugreis, dus gaarna geen overstap van +6 uur :P
http://www.kayak.com/#/flights/FRA-RUH/2012-07-15/2012-07-19 665 euro met Gulf Air, op de terug wel een overstap van zes uur maar ik denk dat ik wel een hele goede prijs is.
pi_112740507
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:42 schreef leolinedance het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, Dusseldorf, Frankfurt, Keulen, Dortmund etc. Alles binnen 2 uur rijden van Arnhem zo ongeveer.

2. wanneer 16 Juli. Mag ook 1 dag eerder of later zijn. En dan 4 dagen later weer terug.

3. waarnaartoe Riyadh

5. op welke manier Vliegtuig

Graag zo snel mogelijke reis voor zo min mogelijk geld. Dus niet te lang wachten. Wel een voorkeur voor Emirates O+ Egyptair schijnt goedkoper te zijn, maar daar lees ik dramatische verhalen over. Deze keer geen business class terugreis, dus gaarna geen overstap van +6 uur :P
AirBerlin van af Düsseldorf ;
pi_112740680
Het is alleen een maand later ;)
  maandag 11 juni 2012 @ 16:00:05 #134
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_112741018
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef Geonetic het volgende:

[..]

http://www.kayak.com/#/flights/FRA-RUH/2012-07-15/2012-07-19 665 euro met Gulf Air, op de terug wel een overstap van zes uur maar ik denk dat ik wel een hele goede prijs is.
Dat is het zeker! Wel lang 6 uur. Zie mezelf niet slapen tijdens de vlucht van 1 tot 6:40 dus ben dan de hele dag gesloopt wanneer ik terug ben.

Toch een goede optie hoor!
  maandag 11 juni 2012 @ 16:05:55 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_112741247
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef Geonetic het volgende:
Het is alleen een maand later ;)
Inderdaad. Als ik in Juli zoek kom ik op >¤ 1200,- met AirBerlin. En volgens mijn vriendin is het nog een baggermaatschappij ook :{
pi_112741287
Hoogseizoen :{ -O-
pi_112741315
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef Geonetic het volgende:
Het is alleen een maand later ;)
oops, andere prijzen, dan op de makkelijke manier
  maandag 11 juni 2012 @ 16:09:34 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_112741397
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

oops, andere prijzen, dan op de makkelijke manier
[ afbeelding ]
Welke maatschappij is die in geel?

Edit: AirLibian dus :) Middle East Airlines - Air Liban.
pi_112741467
Middle Eastern Airlines volgens mij
pi_112742476
Yup ; Middle East Airlines - Air Liban
pi_112743591
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is het zeker! Wel lang 6 uur. Zie mezelf niet slapen tijdens de vlucht van 1 tot 6:40 dus ben dan de hele dag gesloopt wanneer ik terug ben.

Toch een goede optie hoor!
http://ibe.etihadairways.(...)onID=OJ1339426719679 717 euro met Etihad via Abu Dhabi, waardoor je in totaal maar zes uur aan 'overstaptijd' hebt.
pi_112753167
wat is nu zes uur overstap? kan er altijd lekker tot rust komen.
een beetje strategische plaats zoeken, koffie er bij, en mensen kijken. (8>
  maandag 11 juni 2012 @ 20:46:34 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_112756085
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef bunnahabhain het volgende:
wat is nu zes uur overstap? kan er altijd lekker tot rust komen.
een beetje strategische plaats zoeken, koffie er bij, en mensen kijken. (8>
Lang als je naar huis wilt. Ik vind 18 uur reizen aan een stuk best lang :{
Uurtje of 3-4 gaat nog wel.

Vorige keer 8:25 gehad op Dubai. Maar toen heeft Emirates een (5*) hotel + vervoer geregeld _O_
pi_112770195
mijn extreemste is vlicht van Chili naar Amsterdam, met een overstap tijd van 13 uur in Atlanta, fuck Atlanta, poging gedaan om downtown te gaan, maar daar is echt niets te beleven.
pi_112797304
1. waarvandaan
Schiphol. Als andere luchthaven echt veel goedkoper is kan dat ook.
2. wanneer
Het liefst vertrek op zaterdag 10 november, maar vrijdag 9 november kan oojk. Helemaal ideaal zou 9 november 's avonds laat zijn. Vertrek vanaf Bangkok naar huis op 24 november of eventueel 23 november.
3. waarnaartoe
Bangkok.
4. hoe
Vliegtuig
5. op welke manier
Een overstap is niet erg, maar niet te lang. Aangezien het een vakantie van 2 weken is, is het zonde om veel tijd te besteden aan vliegen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
EUR 717 met China airlines. Directe vlucht

[ Bericht 6% gewijzigd door sportgek1985 op 12-06-2012 18:38:47 ]
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:09:55 #146
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_112799103
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:32 schreef sportgek1985 het volgende:
1. waarvandaan
Schiphol. Als andere luchthaven echt veel goedkoper is kan dat ook.
2. wanneer
Het liefst vertrek op zaterdag 10 november, maar vrijdag 9 november kan oojk. Helemaal ideaal zou 9 november 's avonds laat zijn. Vertrek vanaf Bangkok naar huis op 24 november of eventueel 23 november.
3. waarnaartoe
Bangkok.
4. hoe
Vliegtuig
5. op welke manier
Een overstap is niet erg, maar niet te lang. Aangezien het een vakantie van 2 weken is, is het zonde om veel tijd te besteden aan vliegen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
EUR 717 met China airlines. Directe vlucht
Even wachten met boeken als je een beetje flexibel bent. De goedkope tarieven van o.a. KLM met vertrek vanaf Antwerpen zijn geldig tot eind oktober, de goedkoper tarieven voor November zullen ook nog wel volgen richting Azië, het is zeker geen hoogseizoen.

Ben je weinig flexibel is 717 euro niet een slechte prijs voor een directe vlucht. Ik zou persoonlijk niet meer met CI vliegen, maar dat heeft meer te maken met de manier waarop zij vooraf vluchten annuleren, de vaste klant jaag je daarmee vanzelf weg zodat je steeds meer vluchten moet annuleren.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_112799170
http://www.kayak.com/#/fl(...)flexible-1day-before

Voila
652 met China Southern stop in Guangzhou
pi_112997747
ik wil graag naar tsjechie met de auto
ik vertrek vanuit enschede
ik wweet dat het ongeveer 10 uur rijden is.
maar zijn er meer landen met een ongeveer zelfde reisduur?
  zondag 17 juni 2012 @ 11:50:45 #149
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_112998373
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef pazara het volgende:
ik wil graag naar tsjechie met de auto
ik vertrek vanuit enschede
ik wweet dat het ongeveer 10 uur rijden is.
maar zijn er meer landen met een ongeveer zelfde reisduur?
Nee.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_112999468
Ik had ooit een site gevonden waar je alleen het vertrekdatum en plek van vertrek moest invullen en dan kreeg je de goedkoopste vluchten naar verschillende steden (meestal Europa) te zien. Weet iemand hoe die site heet?
pi_113000174
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had ooit een site gevonden waar je alleen het vertrekdatum en plek van vertrek moest invullen en dan kreeg je de goedkoopste vluchten naar verschillende steden (meestal Europa) te zien. Weet iemand hoe die site heet?
als je die weet, daan wil ik hem ook :)
  zondag 17 juni 2012 @ 13:06:54 #152
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_113009472
quote:
Jaaa, dat is em. _O_
  zondag 17 juni 2012 @ 18:18:27 #154
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_113011934
iemand toevallig een site waarbij je een extra vlucht bij kan maken?
Amsterdam-> Florida ( miami/orlando/? ) -> Aruba -> Amsterdam
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 17 juni 2012 @ 18:38:42 #155
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_113012568
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef pazara het volgende:
ik wil graag naar tsjechie met de auto
ik vertrek vanuit enschede
ik wweet dat het ongeveer 10 uur rijden is.
maar zijn er meer landen met een ongeveer zelfde reisduur?
Ach als je flink dookachelt, is Italie ook wel binnen de 10 uur te doen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_113032618
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:18 schreef revpolen het volgende:
iemand toevallig een site waarbij je een extra vlucht bij kan maken?
Amsterdam-> Florida ( miami/orlando/? ) -> Aruba -> Amsterdam
http://www.kayak.com/flig(...)5/AUA-AMS/2012-08-19 datum kan je zelf veranderen bij change search links.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:23:29 #157
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_113107262
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:50 schreef Geonetic het volgende:

[..]

http://www.kayak.com/flig(...)5/AUA-AMS/2012-08-19 datum kan je zelf veranderen bij change search links.
Bedankt!

maar met goedkoper kunnen :P

Amsterdam/Dusseldorf->Florida noord ( orlando ofzo ) 31-08 ( gevonden 390,- PP )
Miami -> Aruba rond 08-09 ( gevonden 170,- PP )
Aruab -> Amsterdam rond de 16-9 ( gevonden 460,- PP )

Toen ik nog op Aruba woonden vloog ik altijd heen en weer naar NL voor 400/500 euro met arke.. en ticket miami is rond de 150... dus moet wel goedkoper kunnen toch?
Aruba -> Amsterdam
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_113110606
Zal in jouw geval ook goedkoper zijn om alles los te boeken verwacht ik.
pi_113112176
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:09 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Even wachten met boeken als je een beetje flexibel bent. De goedkope tarieven van o.a. KLM met vertrek vanaf Antwerpen zijn geldig tot eind oktober, de goedkoper tarieven voor November zullen ook nog wel volgen richting Azië, het is zeker geen hoogseizoen.

Ben je weinig flexibel is 717 euro niet een slechte prijs voor een directe vlucht. Ik zou persoonlijk niet meer met CI vliegen, maar dat heeft meer te maken met de manier waarop zij vooraf vluchten annuleren, de vaste klant jaag je daarmee vanzelf weg zodat je steeds meer vluchten moet annuleren.
Dank voor je reactie. Wanneer verwacht je dat de goedkopere tarieven van oa KLM komen?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:27:13 #160
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_113119683
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef sportgek1985 het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Wanneer verwacht je dat de goedkopere tarieven van oa KLM komen?
Vorig jaar was Augustus een uitstekende maand om vluchten voor de komende herfst/winter periode te boeken, dus de maanden november tot en met maart, met uiteraard de uitzondering rond de kerstdagen, want rond die tijd worden de vliegtickets niet goedkoper gezien de vele mensen die vakantie hebben.

Staar je niet blind op KLM, ook Lufthansa doet vrolijk mee om vluchten met vertrek naar Azie goedkoop aan te bieden, sowieso, wanneer je de horizon van het zoeken van vliegtickets uitbreid naar ook Singapore of Kuala Lumpur is het nog gemakkelijker om deals te kunnen vinden.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:13:57 #161
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_113122735
Weet er iemand een site waar je kan zien wat op dit moment de goedkoopste vluchten zijn? Dus puur gesorteerd om op prijs op dit moment? En niet op bestemming of vertrek/ aankomst tijd?
pi_113129834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:13 schreef borbit het volgende:
Weet er iemand een site waar je kan zien wat op dit moment de goedkoopste vluchten zijn? Dus puur gesorteerd om op prijs op dit moment? En niet op bestemming of vertrek/ aankomst tijd?
check het lijstje in de OP even, op oa www.skyscanner.com en www.qfly.nl kan dit :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_113179831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:32 schreef sportgek1985 het volgende:
1. waarvandaan
Schiphol. Als andere luchthaven echt veel goedkoper is kan dat ook.
2. wanneer
Het liefst vertrek op zaterdag 10 november, maar vrijdag 9 november kan oojk. Helemaal ideaal zou 9 november 's avonds laat zijn. Vertrek vanaf Bangkok naar huis op 24 november of eventueel 23 november.
3. waarnaartoe
Bangkok.
4. hoe
Vliegtuig
5. op welke manier
Een overstap is niet erg, maar niet te lang. Aangezien het een vakantie van 2 weken is, is het zonde om veel tijd te besteden aan vliegen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
EUR 717 met China airlines. Directe vlucht
Heb nu een vlucht gevonden op vrijdagavond 9/11 vertrek, aankomst Bangkok volgende dag. Overstap Frankfurt. Totale vliegduur 13 uur en 15 min met Lufthansa.

Terug op zaterdagavond 24/11. Aankomst Adam volgende dag. Overstap Wenen. Totale vliegduur 15 uur en 10 min met Austrian Airlines.

Totale kosten EUR 614.

Gaat me dit nog goedkoper lukken met ook fijne tijden?
pi_113195805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:49 schreef sportgek1985 het volgende:

[..]

Heb nu een vlucht gevonden op vrijdagavond 9/11 vertrek, aankomst Bangkok volgende dag. Overstap Frankfurt. Totale vliegduur 13 uur en 15 min met Lufthansa.

Terug op zaterdagavond 24/11. Aankomst Adam volgende dag. Overstap Wenen. Totale vliegduur 15 uur en 10 min met Austrian Airlines.

Totale kosten EUR 614.

Gaat me dit nog goedkoper lukken met ook fijne tijden?
Ik vind het een nette prijs. Vliegt Mahan Air eigenlijk nog van Dusseldorf naar Bangkok? Die zou je ook eens kunnen proberen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 17:23:43 ]
pi_113195905
Ik zoek nog een goedkope en liefst snelle manier om van Bangkok in Luang Prabang te komen. Liefst 1 of 2 augustus. Iemand?
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:16:22 #166
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113198285
Van: Sittard
Wanneer: rond 30 juli heen, 4 dagen later terug.
Naar: Parijs
Reismiddel: trein of vliegtuig
Prijs: ¤225,- *

*Snap er niets van... Laatst kon ik met school naar parijs en inclusief OV in Parijs en treinreis van Ned naar Parijs was het iets van ¤35,-
pi_113198506
Als ik het even gauw door nshispeed.nl haal kom ik uit op 92 euro voor een retour Sittard - Parijs en dan heb ik je ov er niet eens bij gepakt.
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:24:22 #168
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113198623
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef Geonetic het volgende:
Als ik het even gauw door nshispeed.nl haal kom ik uit op 92 euro voor een retour Sittard - Parijs en dan heb ik je ov er niet eens bij gepakt.
Sorry, ik had het over 2 personen. Dus ¤112,50 per persoon.
pi_113198743
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zoek nog een goedkope en liefst snelle manier om van Bangkok in Luang Prabang te komen. Liefst 1 of 2 augustus. Iemand?
Het snelste is een directe vlucht met Lao Airlines of Bangkok Airways, zit je wel al snel op de ¤200-250 oneway.

Goedkoper is met Air Asia van Bangkok naar Udon Thani, rond de ¤40 oneway. Dan met de tuktuk naar Vientiane en daar de bus naar Luang Prabang pakken (uurtje of 12-13). Kost je direct een dag maar dan moet je all-in wel op rond de ¤80-100 uitkomen.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:28:52 #170
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113198791
Waarom kan een volwassene niet samen met een jongere reizen via NS Hispeed :s ?
pi_113198836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:24 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Sorry, ik had het over 2 personen. Dus ¤112,50 per persoon.
Is toch niet zo moeilijk om de prijs x2 te doen, gaat zelfs nog een beetje van af ook als je vrij kan reizen/korting hebt binnen NL
pi_113223102
Van: Nederland/Belgie
Wanneer: rond 18 augustus of 3 september
Naar: Kroatie, bij voorkeur Rijeka
Reismiddel: vliegen
Prijs: Met RyanAir zag ik 140 euro voor een retourtje, maar dit was vanuit Brussel. Kan het anders/goedkoper?
pi_113234502
ik zoek een goedkope vakantiehuis in het buitenland. het liefst met een zwembad achter huis. wij zijn met 5 personen en hebben geen huisdieren.budget is 2000.
iemand tips?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:49:22 #174
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_113263473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef MrBaas het volgende:
Van: Sittard
Wanneer: rond 30 juli heen, 4 dagen later terug.
Naar: Parijs
Reismiddel: trein of vliegtuig
Prijs: ¤225,- *

*Snap er niets van... Laatst kon ik met school naar parijs en inclusief OV in Parijs en treinreis van Ned naar Parijs was het iets van ¤35,-
Vliegen vanuit Sittard (Maastricht Airport) naar Parijs :? Bus of trein zijn dan een beter optie:

Trein/bus naar Luik en dan met Eurolines (bus) naar Parijs. Retour Luik-Parijs is ¤61. Een optie?

Pak deze link en niet de NL, via Maastricht geen mogelijkheid :(

http://www.eurolines.be/
The best firms advertise the least...
  zaterdag 23 juni 2012 @ 01:05:34 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_113263970
Ik hoorde dat Turkisch Airlines nogal snel vluchten annuleert wanneer deze niet vol genoeg zitten.
Ik heb Istanbul - Riyadh geboekt, dit lijkt mij nou geen 'volle' vlucht dus ik heb nou niet echt een goed gevoel hierbij. Hoorde van een collega dat hij dit dus meegemaakt heeft, op dezelfde vlucht :{

Is dit echt mogelijk (en toegestaan)?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 01:08:16 #176
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_113264058
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:28 schreef MrBaas het volgende:
Waarom kan een volwassene niet samen met een jongere reizen via NS Hispeed :s ?
Omdat het NS is en er gelukkig topics als deze zijn ;)
The best firms advertise the least...
pi_113269310
Ik kan wel wat hulp gebruiken in deze:

1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer juli of augustus (geen voorkeur)
3. waarnaartoe Shanghai
4. hoe Vliegtuig
5. welke manier je wilt reizen geen voorkeur
6. Welke prijzen zelf gevonden 700 euro en hoger

Super thanks!
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:17:32 #178
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113502127
Misschien heeft iemand hier nog een gouden tip:

Van: Amsterdam/Brussel/Dusseldorf
Wanneer: 6 t/m 17 augustus
Naar: Orlando (Geen bezwaar om op bijv Miami, Fort Myers te landen)
Reismiddel: Vliegtuig
Prijs: Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien is 804 euro vanaf Brussel naar Miami.

:)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_113503287
Hier ook maar is proberen, ik houd het zelf natuurlijk ook in de gaten maar misschien heeft iemand een gouden tip of komt hij of zij wat moois tegen. Ik ga eind januari een half jaar naar Melbourne voor een stage en ik ben vanaf begin december klaar in Nederland. Azië trekt mij enorm en het lijkt me fantastisch om daar te backpacken + het is daar stuk goedkoper dan in Australië. Dus mijn plan was om 3 of 4 weken voor mijn stage rond te trekken door Indonesië en daarna door te vliegen naar Melbourne.

1. Vanaf Nederland of vliegvelden vlak bij de grens(bv. Düsseldorf, belgië) etc.
2. Wanneer Hele flexibele periode, vertrek vanaf ongeveer half december tot begin januari. Daar is prijs de doorslaggevende factor dus buiten de kerstvakantie lijkt me goedkoper.
3. Waarnaartoe Indonesië, eilanden als Java, Bali, Sumatra
4/5. Hoe? Vliegtuig, liefst zo goedkoop mogelijk.
6. zelf gevonden 500 euro voor een enkele reis
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_113508914
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:47 schreef MaxC het volgende:
Hier ook maar is proberen, ik houd het zelf natuurlijk ook in de gaten maar misschien heeft iemand een gouden tip of komt hij of zij wat moois tegen. Ik ga eind januari een half jaar naar Melbourne voor een stage en ik ben vanaf begin december klaar in Nederland. Azië trekt mij enorm en het lijkt me fantastisch om daar te backpacken + het is daar stuk goedkoper dan in Australië. Dus mijn plan was om 3 of 4 weken voor mijn stage rond te trekken door Indonesië en daarna door te vliegen naar Melbourne.

1. Vanaf Nederland of vliegvelden vlak bij de grens(bv. Düsseldorf, belgië) etc.
2. Wanneer Hele flexibele periode, vertrek vanaf ongeveer half december tot begin januari. Daar is prijs de doorslaggevende factor dus buiten de kerstvakantie lijkt me goedkoper.
3. Waarnaartoe Indonesië, eilanden als Java, Bali, Sumatra
4/5. Hoe? Vliegtuig, liefst zo goedkoop mogelijk.
6. zelf gevonden 500 euro voor een enkele reis
389 euro enkele reis Amsterdam naar Jakarta met Malaysia airlines op 3 januari. Via skyscanner gevonden en dan komen er misschien nog wat kosten bij wel.

Jakarta lijkt me voor jouw doel het beste. Daar heb je ook goedkope vluchten naar Medan (Sumatra) en alle andere locaties op.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_113525394
1. Vanaf Amsterdam
2. Wanneer Begin januari
3. Waarnaartoe Bangkok, Thailand
4/5. Hoe? Vliegtuig, enkele reis
6. zelf gevonden ¤449

1. Vanaf Bangkok, Thailand
2. Wanneer Begin mei
3. Waarnaartoe Denpasar, Bali
4/5. Hoe? Vliegtuig, enkele reis
6. zelf gevonden ¤100

Ik vraag me af of dit nog goedkoper gaat worden als ik nog een tijdje wacht?
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:41:31 #182
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_113527280
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:03 schreef ElDinosaur het volgende:
1. Vanaf Amsterdam
2. Wanneer Begin januari
3. Waarnaartoe Bangkok, Thailand
4/5. Hoe? Vliegtuig, enkele reis
6. zelf gevonden ¤449

1. Vanaf Bangkok, Thailand
2. Wanneer Begin mei
3. Waarnaartoe Denpasar, Bali
4/5. Hoe? Vliegtuig, enkele reis
6. zelf gevonden ¤100

Ik vraag me af of dit nog goedkoper gaat worden als ik nog een tijdje wacht?
Enkele reis tickets richting Thailand zijn niet echt goedkoop, simpelweg omdat je dan in de hoogste ticketcatogorieklasse zit.

Vanaf Bangkok naar Bali, rechtstreeks met Air Asia is 100 euro veel geld, dat heb ik in al die jaren nog nooit betaald, ook niet voor een retour. Voor de maand mei komt zeer zeker nog wel een actie van de vrienden van Air Asia, goed de website in de gaten houden en de vlucht moet zeker boekbaar gaan zijn voor onder de 50 euro, gezien je zelf al aangeeft begin mei ben je behoorlijk flexibel in datum.

Het is zeker geen optie om een duurder retourticket te boeken van Amsterdam naar Bangkok met een lange geldigheidsduur? Dat zal waarschijnlijk goedkoper uitvallen dan 2 enkele reizen, en, misschien nog wel belangrijker, mocht het geld op zijn kan je dergelijke tickets vaak goedkoop wijzigen en kan je weer terugkomen in Nederland.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_113544537
Het complete vluchtschema is Amsterdam > Bangkok > Bali > Sydney > Amsterdam en de reis gaat waarschijnlijk langer dan een jaar duren. Ik zou liever een retourtje kopen maar die hebben helaas een geldigheidsduur van een jaar..

Terugkomen gaat me wel lukken, daar zorg ik wel voor. :P
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:21:00 #184
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_113568642
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 05:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Het complete vluchtschema is Amsterdam > Bangkok > Bali > Sydney > Amsterdam en de reis gaat waarschijnlijk langer dan een jaar duren. Ik zou liever een retourtje kopen maar die hebben helaas een geldigheidsduur van een jaar..

Terugkomen gaat me wel lukken, daar zorg ik wel voor. :P
Vanaf Bali kom je zeer goedkoop in Australie met Air Asia, maar niet direct naar Sydney, maar Darwin of Perth is ook een goede binnenkomer voor OZ, je wilt neem ik aan daar toch ook rondreizen?

Indien je echt naar Sydney wilt zal dat moeten vanaf Jakarta of Kuala Lumpur wanneer het een beetje voor een schappelijke prijs moet.

Vergeet de juiste visa niet wanneer je met een enkele reis ticket richting Bangkok vertrekt.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_113569615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Vanaf Bali kom je zeer goedkoop in Australie met Air Asia, maar niet direct naar Sydney, maar Darwin of Perth is ook een goede binnenkomer voor OZ, je wilt neem ik aan daar toch ook rondreizen?

Indien je echt naar Sydney wilt zal dat moeten vanaf Jakarta of Kuala Lumpur wanneer het een beetje voor een schappelijke prijs moet.

Vergeet de juiste visa niet wanneer je met een enkele reis ticket richting Bangkok vertrekt.
Sydney hoeft niet direct nee, daar kom ik dan vanzelf wel.

Ik ga proberen om niet zonder doorreis ticket in Thailand of Indonesië aan te komen om onnodig gedoe te voorkomen. Australië heb ik wat meer vertrouwen in met een redelijk reisschema en bewijs van voldoende middelen om mijn tijd daar door te komen. :')

Dan ga ik binnenkort de ticket naar Bangkok wel boeken en nog een tijdje wachten voor de ticket naar Bali. :Y
pi_113569768
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Australië heb ik wat meer vertrouwen in met een redelijk reisschema en bewijs van voldoende middelen om mijn tijd daar door te komen. :')
weet je dit heel zeker? je kan er wel op gokken dat je op je blauwe ogen geloofd wordt, maar bepaalde landen hebben gewoon regels, en regels zijn regels voor vele mensen in een uniform.
ik heb zo ooit aan de grens van Panama gestaan. terwijl ik gewoon een ticket er uit had, maar dat was een e-ticket, heb uit eindelijk een retour busticket moeten kopen om er in te mogen.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:58:20 #187
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_113569891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:55 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

weet je dit heel zeker? je kan er wel op gokken dat je op je blauwe ogen geloofd wordt, maar bepaalde landen hebben gewoon regels, en regels zijn regels voor vele mensen in een uniform.
ik heb zo ooit aan de grens van Panama gestaan. terwijl ik gewoon een ticket er uit had, maar dat was een e-ticket, heb uit eindelijk een retour busticket moeten kopen om er in te mogen.
Gezien de periode dat wordt verwacht in Australië te verblijven ga ik uit dat er een Working Holiday Visum (WHV) wordt gebruikt om Australië binnen te komen.
Dan is het aantonen van een X bedrag, indertijd AU$ 3200, nu wellicht meer, om de eerste maanden door te komen, voldoende, als je verder aan alle andere voorwaarden van het WHV voldoet.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_113569955
Ik ga inderdaad op een WHV, met genoeg geld om de gehele tijd door te komen zonder te werken en met een vast contract waarvan ik ook nog bewijs mee kan nemen. Daar heb ik dus wel vertrouwen in. :P
pi_113572615
ik zoek een goedkope vakantiehuis in het buitenland. het liefst met een zwembad achter huis. wij zijn met 5 personen en hebben geen huisdieren.budget is 2000.
iemand tips?
pi_113575452
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:10 schreef pazara het volgende:
ik zoek een goedkope vakantiehuis in het buitenland. het liefst met een zwembad achter huis. wij zijn met 5 personen en hebben geen huisdieren.budget is 2000.
iemand tips?
per persoon, of samen ??
pi_113590488
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

per persoon, of samen ??
samen
pi_113607859
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:54 schreef pazara het volgende:
samen
denk dat je dan naar de standaard plaatsen kan gaan, Spanje, Griekenland. of misschien nog eens kijken voor Hongarije, Tsjecho-Slowakije , of die richting op, maar ik weet niet hoe het daar zit met villa's huren.
pi_113680337
Ik zoek:
Woensdag 11 juli Den Haag - Brussel
vrijdag 13 juli Brussel Parijs
Zondag 15 juli Parijs Den Haag
Ik kom met de trein niet goedkoper dan 176,50.

Welke low cost carriers vliegen er evt. tussen parijs en amsterdam?
Of heeft iemand nog een gouden tip voor een andere manier om er goedkoop te komen? :)

Is voor 2 personen overigens.

Opgelost, we gaan met de auto. :D

[ Bericht 9% gewijzigd door HenkPietKlaasWim op 03-07-2012 09:58:06 ]
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_113681332
1. waarvandaan: Amsterdam/Enschede
2. Retour
Heenreis 18 juli (niet al te laat)
terugreis 20 juli
3. waarnaartoe: parijs
4. per trein, vliegtuig (goedkoop)
5. goedkoop/snel
6. 250 euro (thalys)

2personen overigens
  woensdag 4 juli 2012 @ 06:55:11 #195
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_113748905
1. waarvandaan je wilt reizen:Maastricht, Eindhoven, of ergens in Duitsland wat dicht bij zuid Limburg ligt

2. wanneer je wilt reizen: vertrek 21 juli, terugkomst 24 juli

3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn

4. hoe je wilt reizen: vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: rond de 150/200 voor een enkeltje

1e x Berlijn O+ Nu nog een betaalbare vlucht vinden..kunnen jullie me helpen? :*
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_113749002
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 06:55 schreef zwartedoos het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen:Maastricht, Eindhoven, of ergens in Duitsland wat dicht bij zuid Limburg ligt

2. wanneer je wilt reizen: vertrek 21 juli, terugkomst 24 juli

3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn

4. hoe je wilt reizen: vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: rond de 150/200 voor een enkeltje

1e x Berlijn O+ Nu nog een betaalbare vlucht vinden..kunnen jullie me helpen? :*
Je kan met Germanwings.de vanaf Maastricht Airport naar Berlijn voor ongeveer 130 euro retour, maar niet precies op de data dat je wil.

Met de trein is het nog geen zes uur reizen vanaf Zuid Limburg via Aachen. Dat kost 160 euro voor een retourtje op de door jou aangegeven dagen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 07:27:34 #197
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_113749054
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2012 07:17 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Je kan met Germanwings.de vanaf Maastricht Airport naar Berlijn voor ongeveer 130 euro retour, maar niet precies op de data dat je wil.

Met de trein is het nog geen zes uur reizen vanaf Zuid Limburg via Aachen. Dat kost 160 euro voor een retourtje op de door jou aangegeven dagen.
De trein kan zelfs nog goedkoper, maar vliegen is toch prettiger, dan ben je zo daar..had net gekeken bij air berlin, vanaf dusseldorf of keulen is t ongeveer 60/70 euro voor een enkeltje :P Maar die tijden waren kut dus ik zoek nog effe verder :Y
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_113749568
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:32 schreef Zocalo het volgende:
Van: Nederland/Belgie
Wanneer: 18 augustus
Naar: Kroatie, bij voorkeur Puna/Rijeka
Reismiddel: vliegen
Prijs: Met RyanAir zag ik 140 euro voor een retourtje, maar dit was vanuit Brussel. Kan het anders/goedkoper?
Iemand?
pi_113754375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:32 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Iemand?
Ik kom voor een retour Charleroi-Pula met Ryanair op nog geen ¤ 90 p.p. uit, als je een weekje weg gaat. Er wordt ook wel vanuit Amsterdam in die richting gevlogen, maar dan wordt het snel duurder.
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:01:07 #200
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_113766996
Nou ja zeg 50 euro voor een koffer bij Air Berlin 8)7
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:15:37 #201
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_113767610
vorige week een aantal vluchten naar de vs gezien voor ¤400 (1e helft 2013), kan nu niks vinden onder de ¤700.

fijn :(
pi_113801189
Aan wat voor bedrag moet ik denken voor een retourtje Sint-Petersburg (vanuit NL of D) in mei? Ik wil daar volgend jaar heen en krijg nu net een e-nieuwsbrief van Air Berlin met een aanbieding voor volgend jaar van 150 euro vanaf Düsseldorf. Als dat wel zo'n beetje het minimum is kan ik net zo goed nu al boeken namelijk...
pi_113801767
wat ik zo zie is in het laag seizoen een directe vlucht de prijs tussen de 140,- en 180,- en indirect zelfs 115,-
dus geen schokkende prijs, zou ik zo zeggen
pi_113801840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:15 schreef Gnittoo het volgende:
vorige week een aantal vluchten naar de vs gezien voor ¤400 (1e helft 2013), kan nu niks vinden onder de ¤700.

fijn :(
volgende week nog 's proberen, zo iets heb ik wel eens vaker gehad, dat de ene dag wel, andere niet
pi_113802189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:49 schreef bunnahabhain het volgende:
wat ik zo zie is in het laag seizoen een directe vlucht de prijs tussen de 140,- en 180,- en indirect zelfs 115,-
dus geen schokkende prijs, zou ik zo zeggen
Niet schokkend in de zin dat je verwacht dat het nog wel een stuk goedkoper kan in eind mei?
pi_113802708
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:59 schreef Grunner het volgende:

[..]

Niet schokkend in de zin dat je verwacht dat het nog wel een stuk goedkoper kan in eind mei?
die vlucht, krijg je 2 maanden voor je vertrek ook voor die prijs. dus ik zou je geld gewoon even sparen, je weet nooit wat er gebeurt in 3/4 jaar.
pi_113806591
Oke, dank je.
pi_113819124
Vanaf 8 tot en met 10 september naar New York(voorkeur Newark). Week daar ongeveer zijn.
Kom rond de 750¤ uit voor een ticket.

Kan toch goedkoper?
Eventueel vanaf Brussel.
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:09:21 #209
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_113820088
Iemand ervaring met Estonian Air?

Ik moet binnenkort naar Tibilsi in Georgie en qua vluchtuitvoering en tijden zijn ze zeer interessant, hoewel ik de overstaptijd van 25 minuten op Tallin wel heel erg weinig vindt?

Een andere relatief snelle weg naar Tibilsi heb ik niet gevonden, kosten zijn in dit geval overigens wat minder interessant, als zal een 1500 euro ticket niet gewaardeerd gaan worden als ik weet dat het ook voor 200 euro kan.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:20:19 #210
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_113820680
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef nelisb het volgende:
Vanaf 8 tot en met 10 september naar New York(voorkeur Newark). Week daar ongeveer zijn.
Kom rond de 750¤ uit voor een ticket.

Kan toch goedkoper?
Eventueel vanaf Brussel.
Ik doe deze trip regelmatig, maar momenteel niet goedkoper te krijgen bij een directe vlucht. Voor de goedkoopte moet je bij Air Lingus zijn met een overstap op Shannon. Daar zijn prijzen altijd tussen 500 en 600 ¤. Succes.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_113820776
Ben geen fan van overstappen na mijn laatste ervaring van 7 uur wachten door een kleine vertraging.

Via Brussel scheelt wel volgens mij.
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:43:32 #212
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_113824598
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef nelisb het volgende:
Ben geen fan van overstappen na mijn laatste ervaring van 7 uur wachten door een kleine vertraging.

Via Brussel scheelt wel volgens mij.
Als je met Jet Airways wilt vliegen in gezelschap van heel veel Indiers met een hele aparte body smell, dan zou dat best wel kunnen, misschien.

Of je kiest voor, altijd vertraging en brakke toestellen, United. dan kan het in die periode direct voor 650 euro, of BA met één overstap voor 600 euro.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:37:14 #213
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_113827183
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef buzz1291 het volgende:

[..]
[
Als je met Jet Airways wilt vliegen in gezelschap van heel veel Indiers met een hele aparte body smell, dan zou dat best wel kunnen, misschien.

Klinkt als de Heathrow - Dubai lijn met Emirates :) : Super airline, maar naast oordopjes zijn neusdopjes ook aan te raden als je er gevoelig voor bent ;) . Shoppen via Heathrow als je naar ex-Britse colonies gaat is zowieso interessant.
The best firms advertise the least...
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:53:07 #214
182020 FixYou
Call 911 NOW!!!
pi_113828005
1. waarvandaan
Schiphol. Als andere luchthaven echt veel goedkoper is kan dat ook.
2. wanneer
17 - 24 december 2012 tot 2 - 5 januari 2013
3. waarnaartoe
New York City.
4. hoe
Vliegtuig
5. op welke manier
....
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Vlucht via Tix.nl ¤ 553.39
ya te encontrara siempre te va buscando la verdad
un día entenderá lo poco que va quedando en su lugar
pi_113829366
Iemand enig idee?

Vliegtickets.nl Brussel naar New York, via Amsterdam met klm.
Ams - NYC 693 euro
Bru - AMS - NYC 589 euro.

Brussel - Amsterdam met de trein.
Let op, deze vlucht vertrekt vanaf Brussel,Midi Rail Station! Traject vanaf Brussel, Midi Rail Station uitgevoerd per trein.

Kan ik de trein overslaan?
pi_113858788
Nope meestal niet
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  vrijdag 6 juli 2012 @ 20:02:53 #217
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_113864610
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:21 schreef secondant het volgende:
Nope meestal niet
is onlags nog een leuk stukje over geweest bij kassa
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)oop-bij-klm/speel/1/
pi_113870549
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

is onlags nog een leuk stukje over geweest bij kassa
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)oop-bij-klm/speel/1/
interessant stukje, echter ook hier geld dus weer, je moet met alle geweld je gelijk gaan halen.
en dan sta je dan weer als een klein kind te zeveren aan de balie. of je trekt als mak schaap je beurs, beiden niet goed voor je vakantie gevoel.
pi_113997877
1. waarvandaan: Amsterdam, Dusseldorf, Brussel, in die volgorde.
2. wanneer: vanaf 26 juli en uiterlijk 4 september terug.
3. waarnaartoe: Als iemand een supermooi ticket weet naar Indonesie, dan Indonesie. Anders Thailand.
4. hoe: vliegtuig.
5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Indonesie ¤1000 en hoger... ;(
Thailand: 750 en hoger... Voor Bangkok niet echt een koopje dacht ik.

Als jullie iets weten hoor ik het graag!
pi_114005121
1. Amsterdam, Dusseldorf, Brussel,
2. Vanaf eind dec/begin jan en eind jan terug. (totaal ong. 4 weken)
3. Nieuw Zeeland.
4. Vliegtuig.
5. Zo goedkoop mogelijk.
6. Vanaf 1050 euro (Cathay Pacific)

:)
pi_114099332
1. Nederland of Duitsland
2. In de maand Juli/begin augustus voor een periode van 1,5 week
3. Curaçao
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop mogelijk
6. 1100 euro KLM...
pi_114099758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 01:06 schreef Devel-ish het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam, Dusseldorf, Brussel, in die volgorde.
2. wanneer: vanaf 26 juli en uiterlijk 4 september terug.
3. waarnaartoe: Als iemand een supermooi ticket weet naar Indonesie, dan Indonesie. Anders Thailand.
4. hoe: vliegtuig.
5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Indonesie ¤1000 en hoger... ;(
Thailand: 750 en hoger... Voor Bangkok niet echt een koopje dacht ik.

Als jullie iets weten hoor ik het graag!
Naar Jakarta: ¤871 met Emirates vanaf Dusseldorf. 5 aug tot 4 sep.

edit: Wat je ook kan doen, is naar Kuala Lumpur (rond de ¤730 voor die periode, ook Emirates) en dan met Airasia een los ticket verder. Afhankelijk van waar in Indonesie je naar toe wil, kan dat goedkoper zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Miless op 12-07-2012 11:00:45 ]
pi_114099885
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:35 schreef sirhc1 het volgende:
1. Nederland of Duitsland
2. In de maand Juli/begin augustus voor een periode van 1,5 week
3. Curaçao
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop mogelijk
6. 1100 euro KLM...
Ik zou dat maar snel boeken, dat gaat echt niet meer goedkoper worden op zo een korte termijn..
  donderdag 12 juli 2012 @ 19:37:33 #224
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114121548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef Miless het volgende:

[..]

Ik zou dat maar snel boeken, dat gaat echt niet meer goedkoper worden op zo een korte termijn..
Mwah, oneens, Arke Fly heeft zeker naar Curacao de laatste tijd wel wat aanbiedingen, voor 730 euro p.p. inclusief verblijf komt regelmatig voor. Ook voor boekingen in de hoogzomer, de accomodatie en vluchten moeten natuurlijk wel vol zitten.
Nu zal Arke Flut geen maatschappij zijn waar ik ooit een boeking zal maken, en is de vlucht die vaak in de aanbieding is nu net de vlucht met een overstap in Cuba (met hetzelfde vliegtuig ga je verder, je stopt alleen even om daarna nog 2,5 uur door te vliegen), voor die prijs natuurlijk niet onaardig.

De vertragingen van Arke Flut vallen overigens de laatste tijd wel mee tot mijn eigen verbazing.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_114122598
En Air Berlin vanaf Dusseldorf? Rechtstreeks, maar ze vliegen wel maar 1 keer in de week dus dan zou je 2 weken moeten gaan. Ze zijn vaak goedkoper dan KLM al weet ik niet of dat in het hoogseizoen en op korte termijn ook zo is.

Edit: Laat maar, de komende weken zijn ze zelfs nog duurder dan KLM.

[ Bericht 14% gewijzigd door Mazou op 12-07-2012 20:32:33 ]
pi_114253200
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Overal in België, en alles in Nederland en Duitsland wat qua openbaar vervoer makkelijk te doen is vanuit Belgisch Limburg

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Ik zou op woensdag 25 juli, ten laatste donderdag 26 juli 's morgens, in Gothenburg Zweden moeten zijn, en blijf tot minstens zondag 29 juli. Paar dagen ervoor of erna is redelijk flexibel.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Gothenburg dus

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Maakt niet uit. Prijs is het belangrijkste criterium. Overweeg low-budget naar een paar concerten aldaar te gaan, dus dan ga ik geen honderden euro's uitgeven aan vliegtickets.
Belangrijk hierbij : mijn tent moet ZEKER mee. Dus bij bv Ryanair komen er incheckkosten voor bagage bij.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Zie 4.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Denk dat ik de meest bekende gechecked heb, en het goedkoopst was uiteindelijk good old Ryanair met zowat 200 euro (waarvan 50 euro wegens tent die in bagage mee moet). Dat is mij te veel om een paar concerten te gaan bekijken, dus ik vroeg me af of dat toch nog goedkoper kan?
pi_114260454
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Heen vanaf Schiphol en terug vanaf Santiago de Chile

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Tussen 21 en 25 november. Meer dan een jaar, maar omdat dit niet zolang voorruit geboekt kan worden, de zo laat mogelijke boekingsdatum. De terugreis moet flexibel zijn omdat ik dus de datum later nog moet wijzigen. De heenreis hoeft niet flexibel te zijn.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Lima, Peru

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Per vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Het liefst zo goedkoop mogelijk. Maar als er maar heel weinig verschil zit tussen de prijs van een vlucht met overstap en de prijs van een rechtstreekse vlucht, dan liever rechtstreeks.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

KLM ¤1.332,69
Heenreis: 21 nov. 2012
Terugreis: 31 mei 2013 (flexibel: wijzigen tegen toeslag van ¤120)

De heenreis is rechtstreeks,dit was maar ¤45,- duurder.
De terugreis is 2x overstappen. Rechtstreeks kon niet en 1x overstappen was ¤100,- duurder en de reistijd scheelde maar 1 uur.

De enigste goedkopere vlucht die ik gevonden heb was van Delta, maar hierbij had je zo'n lange wachttijd dat je in de VS moest overnachtten waar door je uiteindelijk net zo duur of misschien duurder uit bent.
I'd cross the desert to be where you are, all the things I do to be close to you. ♥
pi_114276472
1. Waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Vanaf Rotterdam Centraal

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Heenreis maakt niet uit, als we maar op 30 juli in Kiev zijn. Terugreis donderdag 2 augustus.

En

Heenreis maakt weer niet uit als we maar op 6 augustus in Kiev zijn, terugreis donderdag 9 augustus. Terugreis mag beide data ook een dag later als dit (veel) geld scheelt.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Kiev

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Per trein

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Goedkoop mogelijk, overstappen maakt niet uit.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Niets, kwam er niet aan uit op treinreiswinkel.nl
pi_114276896
Even bellen dan maar met de treinreiswinkel. Nummer staat op hun site. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114277195
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even bellen dan maar met de treinreiswinkel. Nummer staat op hun site. :)
Had gehoopt dat jullie hier misschien nog sites wisten waar het wel op te vinden was. Maar dan gaat ik morgen ofzo wel even bellen.
pi_114277305
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:05 schreef Feyenoordlife het volgende:
1. Waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Vanaf Rotterdam Centraal

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Heenreis maakt niet uit, als we maar op 30 juli in Kiev zijn. Terugreis donderdag 2 augustus.

En

Heenreis maakt weer niet uit als we maar op 6 augustus in Kiev zijn, terugreis donderdag 9 augustus. Terugreis mag beide data ook een dag later als dit (veel) geld scheelt.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Kiev

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Per trein

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Goedkoop mogelijk, overstappen maakt niet uit.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Niets, kwam er niet aan uit op treinreiswinkel.nl
Ha je loopt al flink op de zaken voor uit.
pi_114277490
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:25 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Ha je loopt al flink op de zaken voor uit.
Je moet op tijd je reisplannen klaar hebben he :D
pi_114277572
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:29 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Je moet op tijd je reisplannen klaar hebben he :D
Moet wel als de loting zo kort dag is en midden in het hoogseizoen. Alleen Kopenhagen is voor mij betaalbaar dus reëel.
pi_114319450
Dag, ik heb het wilde idee om de piramides in het najaar te bezoeken. Ik heb gezocht en hieronder wat informatie over mijn geplande vlucht. Kan het nog goedkoper of iemand nog betere suggesties? 423 euro voor retourtje lijkt me erg mee te vallen...

1. Waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation?

Eindhoven, Schiphol, Dusseldorf, Keulen, Maastricht-Aachen.

2. Wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Binnen nu en 3 maanden (heb de tijd om wat te plannen). Binnen een periode van een/anderhalve week weer terug in Nederland.

3. Waar wil je naar toe reizen? (bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming)

Cairo, Egypte.

4. Hoe wil je reizen? bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Vliegtuig.

5. Op welke manier wil je reizen? (bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.)

Goedkoop mogelijk, overstappen maakt niet uit.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

¤ 423,- voor een retourtje via KLM.nl.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 15:53:11 #235
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114319620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 15:49 schreef Oidipous het volgende:
Dag, ik heb het wilde idee om de piramides in het najaar te bezoeken. Ik heb gezocht en hieronder wat informatie over mijn geplande vlucht. Kan het nog goedkoper of iemand nog betere suggesties? 423 euro voor retourtje lijkt me erg mee te vallen...

1. Waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation?

Eindhoven, Schiphol, Dusseldorf, Keulen, Maastricht-Aachen.

2. Wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Binnen nu en 3 maanden (heb de tijd om wat te plannen). Binnen een periode van een/anderhalve week weer terug in Nederland.

3. Waar wil je naar toe reizen? bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming[/b]

Cairo, Egypte.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Vliegtuig.

[b]5. Op welke manier wil je reizen? (bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.)


Goedkoop mogelijk, overstappen maakt niet uit.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

¤ 423,- voor een retourtje via KLM.nl.
286 euro via kayak.com

Brussel - Cairo (Okay okay, niet 1 van je luchthavens, maar als Keulen te doen is.. ;) )
18 september heen - 26 september terug. Wel een belachelijk lange heenreis (17 uur, vanwege overstap) voor een normale heen en terugreis betaal je ongeveer 360 euro. :)

Swiss air overigens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114319681
Ha, wat tof! Elke 100 euro is meegenomen. Ik zal eens gaan checken of het een optie is. Thanks!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 15:55:19 #237
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114319721
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 15:54 schreef Oidipous het volgende:
Ha, wat tof! Elke 100 euro is meegenomen. Ik zal eens gaan checken of het een optie is. Thanks!
Waarschijnlijk kan je nog genoeg andere dagen kiezen hoor. Moet je maar even wat mee spelen :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114319802
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan je nog genoeg andere dagen kiezen hoor. Moet je maar even wat mee spelen :P
Oké, dank! Nooit van kayak.com gehoord dus inderdaad een beetje mee klooien en kijken wat voor lage prijzen er uit komen. Zaak is wel dat je ruim van te voren boekt wil je laag zitten met je prijs?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:00:11 #239
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114319947
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 15:57 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Oké, dank! Nooit van kayak.com gehoord dus inderdaad een beetje mee klooien en kijken wat voor lage prijzen er uit komen. Zaak is wel dat je ruim van te voren boekt wil je laag zitten met je prijs?
Mijn ervaring is (1x, dus of het nou echt ervaring is..) dat het niet per se ruim van te voren hoeft. Heb onlangs zelf Brussel-Orlando geboekt voor 780 euro, wat in het hoogseizoen niet een heel hoge prijs is. Goedkoper heb ik het nog niet gezien in ieder geval :) Kwestie van dagelijks even snel checken tot je een mooi prijsje ziet :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114321227
1. waarvandaan
Een vlieghaven in Duitsland, België of Nederland

2. wanneer
<VERTREK> op 14,15,16,17,18,19,20 of 21 Augustus
En terug: 29, 30, of 31 augustus

3. waarnaartoe
Antalya

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Een overstap is niet erg.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
EUR 158 per persoon. Vertrek Brussel op de 22e @ 106 euro, terug op Nürnberg voor 52 euro per persoon.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:26:20 #241
182020 FixYou
Call 911 NOW!!!
pi_114337378
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
1. waarvandaan
Een vlieghaven in Duitsland, België of Nederland

2. wanneer
<VERTREK> op 14,15,16,17,18,19,20 of 21 Augustus
En terug: 29, 30, of 31 augustus

3. waarnaartoe
Antalya

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Een overstap is niet erg.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
EUR 158 per persoon. Vertrek Brussel op de 22e @ 106 euro, terug op Nürnberg voor 52 euro per persoon.
lijkt me de goedkoopste, ik kan ze alleen maar vinden van minimaal 250 euro
ya te encontrara siempre te va buscando la verdad
un día entenderá lo poco que va quedando en su lugar
pi_114340121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef FixYou het volgende:

[..]

lijkt me de goedkoopste, ik kan ze alleen maar vinden van minimaal 250 euro
Ben bang dat je gelijk hebt. Hoop wel op een enkeltje Antalya - Duitsland/NL/België wat meer in de buurt ligt (zeg, Antwerpen, Brussel, Keulen, Eindhoven, etc.)
pi_114477552
1. waarvandaan
Een vlieghaven in Nederland

2. wanneer
<VERTREK> op 7-14 December
En terug: 20-29 December (het liefste 2 weken)

3. waarnaartoe
Puerto Plata in de Dominicaanse Republiek

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Een overstap is niet erg.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
EUR 995 per persoon. Van AMS via London en Miami.
pi_114479005
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:41 schreef slaapvaak het volgende:
1. waarvandaan
Een vlieghaven in Nederland

2. wanneer
<VERTREK> op 7-14 December
En terug: 20-29 December (het liefste 2 weken)

3. waarnaartoe
Puerto Plata in de Dominicaanse Republiek

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Een overstap is niet erg.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
EUR 995 per persoon. Van AMS via London en Miami.
Air Berlin vliegt direct van af Dusseldorf , wat ik zo snel zie heb je die vlucht voor 775,-
met NS Highspeed (ICE), stop je bij de Luchthaven.
pi_114479150
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

Air Berlin vliegt direct van af Dusseldorf , wat ik zo snel zie heb je die vlucht voor 775,-
met NS Highspeed (ICE), stop je bij de Luchthaven.
Bedankt! Dat is een goed alternatief!
pi_114517743
1. Waarvandaan Amsterdam, Brussel, Düsseldorf.. eventueel zelfs Parijs
2. Wanneer Midden/eind augustus - midden september
3. Waar naar toe[/b Mexico (Stad)
4. Hoe Vliegtuig
5. Welke manier je wilt reizen Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen Tickets vanaf eind augustus tot om en nabij de 10 september zijn ¤669 volgens Cheaptickets (was overigens Brussel - Mex. D.F.). Is dat het goedkoopste wat ik zal vinden?
pi_114522633
ik denk dat je dan een heel goeie prijs hebt in het hoog seizoen.
ik vind iig niets goedkopers zo 123
pi_114524948
1. Waarvandaan: Amsterdam
2. Wanneer: 12 - 19 okt of 10 tot 17 okt (maar dit heeft niet de voorkeur)
3. Waar naar toe: Lissabon
4. Hoe: vliegtuig
5. Welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen: vind tickets zo rond de 180 euro voor een retour.
  zondag 22 juli 2012 @ 12:07:58 #249
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_114525406
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:47 schreef Fiorellino het volgende:
1. Waarvandaan: Amsterdam
2. Wanneer: 12 - 19 okt of 10 tot 17 okt (maar dit heeft niet de voorkeur)
3. Waar naar toe: Lissabon
4. Hoe: vliegtuig
5. Welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen: vind tickets zo rond de 180 euro voor een retour.
10-17 is wel iets goedkoper, ¤135 met tap/easyjet ¤148 met transavia.
pi_114526279
wou net zeggen Europese bestemmingen, moet je toch onder de 150,0 kunnen hebben. kans op waardeloze vertrek- en aankomsttijden zit er wel in
pi_114527786
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 09:19 schreef bunnahabhain het volgende:
ik denk dat je dan een heel goeie prijs hebt in het hoog seizoen.
ik vind iig niets goedkopers zo 123
Was ik al bang voor, al is het een stuk minder dan de prijs die je (voor) nu zou betalen (+/- ¤1000).
pi_114529354
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:30 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Was ik al bang voor, al is het een stuk minder dan de prijs die je (voor) nu zou betalen (+/- ¤1000).
ja, over het algemeen zegt mijn dikke duim dat je er over het algemeen iets van 900,- tot 1100,- kwijt bent om daar te komen. kan die goedkope vlucht van jouw niet vinden. Is dat met Iberia ?
pi_114529428
Nee, KLM. Gevonden op cheaptickets.nl, Brussel - Mexico City van bijv. 21/08 tot 11/09 voor ¤669.

Tickets voor eind juli / begin augustus liggen inderdaad wel allemaal rond die koers (¤900 - ¤1100).
pi_114529567
Ik zie hem, met de trein, toch bizar, als je dan precies dezelfde vlucht, rechtstreeks van af Amsterdam boekt kost die 1200,- ; 500,- verschil. daarvoor zou ik me ook nog even de trein heen terug voor pakken, op de heen weg. ( om geen gezanik te hebben)
enigste verschil, je hebt er een trein reis tussen.
pi_114531349
Ja, het is echt bizar.. zit totaal geen logica achter, maar wel de moeite waard omdat het veel geld scheelt.
pi_114542911
Er staat zelfs bij:

quote:
Let op! Deze vlucht bevat een treinsegment van Brussel naar Amsterdam. U dient gebruik te maken van het treinkaartje met vertrek in Brussel. Indien u bij incheck op Schiphol dit treinkaartje niet kunt tonen, kunt u niet instappen op de vlucht vanaf Amsterdam.
pi_114544135
Er zit wel een logica achter. De tickets zijn niet echt bedoelt voor Nederlanders.
pi_114545557
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er zit wel een logica achter. De tickets zijn niet echt bedoelt voor Nederlanders.
ja klopt, het is de bedoeling om te kunnen concurreren met maatschappijen die van af Brussel vliegen, en ik kan me dan nog 150,- verschil voor stellen, maar als ze dan "belgen" lokken met 500,- korting en een gratis trein reisje.
zou ik bijna zeggen, de KLM haat Nederlanders. ;)
  zondag 22 juli 2012 @ 23:07:01 #259
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114548895
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:56 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

ja klopt, het is de bedoeling om te kunnen concurreren met maatschappijen die van af Brussel vliegen, en ik kan me dan nog 150,- verschil voor stellen, maar als ze dan "belgen" lokken met 500,- korting en een gratis trein reisje.
zou ik bijna zeggen, de KLM haat Nederlanders. ;)
Mwah, gratis treinreisje allicht, maar je bent wel extra reistijd kwijt, normaliter is het verschil in de range van 200-300 euro.
Voor mij, zeker met 2 personen, voldoende motivatie om de reis te beginnen in Antwerpen, maar er zijn genoeg mensen die uit Nederland rechtstreeks willen vliegen en de aangeboden prijs met vertrek uit Nederland acceptabel vinden en de boeking maken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:05:57 #260
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_114603470
Vanaf het zuiden van Nederland (= Maastricht, dusseldorf, eindhoven, Luik, Weeze) naar Palma de Mallorca

Wanneer? 13/14/15 september heen en 27/28/29 terug. Ik kom zelf op 339 via Ryanair. Maar das inclusief koffers. Lukt het nog goedkoper?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:19:52 #261
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_114603845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:05 schreef greatgonzo het volgende:
Vanaf het zuiden van Nederland (= Maastricht, dusseldorf, eindhoven, Luik, Weeze) naar Palma de Mallorca

Wanneer? 13/14/15 september heen en 27/28/29 terug. Ik kom zelf op 339 via Ryanair. Maar das inclusief koffers. Lukt het nog goedkoper?
germanwings vanaf keulen, vueling voor ¤140 maar dan wel vanaf ams.
pi_114609570
1. waarvandaan Amsterdam. Eventueel Brussel
2. wanneer je wilt reizen 10 september - 15 september
3. waarnaartoe New York
4. hoe je wilt reizen. Vliegen
5. op welke manier je wilt reizen zo goedkoop mogelijk, geen overstap
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 803 euro via expedia, dat is inclusief een plaats op een mannelijke slaapzaal in een hostel. :')
pi_114610641
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:35 schreef conleche het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam. Eventueel Brussel
2. wanneer je wilt reizen 10 september - 15 september
3. waarnaartoe New York
4. hoe je wilt reizen. Vliegen
5. op welke manier je wilt reizen zo goedkoop mogelijk, geen overstap
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 803 euro via expedia, dat is inclusief een plaats op een mannelijke slaapzaal in een hostel. :')

Dusseldorf geen optie? 680 air berlin
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:20:13 #264
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114610762
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:05 schreef greatgonzo het volgende:
Vanaf het zuiden van Nederland (= Maastricht, dusseldorf, eindhoven, Luik, Weeze) naar Palma de Mallorca

Wanneer? 13/14/15 september heen en 27/28/29 terug. Ik kom zelf op 339 via Ryanair. Maar das inclusief koffers. Lukt het nog goedkoper?
Ryanair probeert het nu wel met héél hoge prijzen... Gelukkig zijn er meer maatschappijen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:13:50 #265
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114623589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:05 schreef greatgonzo het volgende:
Vanaf het zuiden van Nederland (= Maastricht, dusseldorf, eindhoven, Luik, Weeze) naar Palma de Mallorca

Wanneer? 13/14/15 september heen en 27/28/29 terug. Ik kom zelf op 339 via Ryanair. Maar das inclusief koffers. Lukt het nog goedkoper?
Vueling voor 115 euro vanaf Amsterdam geen optie? (15-28 september)
Ryanair voor 72 euro vanaf Weeeze (16-29 september)

Deze prijzen zijn nog zonder koffer en credit card kosten, maar een stuk beter dan de vlucht vanaf Maastrig.

Tip, kijk even op Skyscanner.nl , selecteer vertrek Nederland/Duitsland/Belgie en aankomst Palma de Mallorca en stel de hele maand september in en je krijgt snel een overzicht van prijzen en goedkope vliegdagen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:18:14 #266
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114623872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:35 schreef conleche het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam. Eventueel Brussel
2. wanneer je wilt reizen 10 september - 15 september
3. waarnaartoe New York
4. hoe je wilt reizen. Vliegen
5. op welke manier je wilt reizen zo goedkoop mogelijk, geen overstap
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 803 euro via expedia, dat is inclusief een plaats op een mannelijke slaapzaal in een hostel. :')

Het probleem is dat je al op zaterdag terug wilt met vertrek op maandag, dat wordt gezien als zakenvlucht en zal geen goedkope prijs opleveren.
Ga op zondag terug, en je kan al direct met KLM vanaf Schiphol voor 642 euro.
Vanaf Brussel met ook een vlucht op zondag terug kan het voor 571 met Delta Airlines.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_114634838
inderdaad, maakt veel uit, welke dag je vliegt

en hotels, zou ik gewoon los, via booking.com doen.
en op zich, slaapzaal, het klinkt een beetje triest, zoals je het brengt, maar, neu, best okee. soms heb je geluk dat je tussen een stel mafkezen terecht komt, als je pech hebt, zit je met twee droog kloten die om 11 uur gaan slapen.



pi_114643563
Oh! Die ene dag kan ik inderdaad wel later terugkomen, thanks, 650 klinkt al veel beter!

En ik wil helemaal niet in een hostel. En zéker niet op een mannenslaapzaal. :P Maar ik dacht ook bij expedia te kijken omdat die package deals vaak ver van te voren worden samengesteld en het dus goedkoper kan uitvallen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:15:20 #269
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114654873
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:47 schreef conleche het volgende:
Oh! Die ene dag kan ik inderdaad wel later terugkomen, thanks, 650 klinkt al veel beter!

En ik wil helemaal niet in een hostel. En zéker niet op een mannenslaapzaal. :P Maar ik dacht ook bij expedia te kijken omdat die package deals vaak ver van te voren worden samengesteld en het dus goedkoper kan uitvallen.
Wat je ook doet, NIET NOOIT NEVER met Iberia :r Hoe goedkoop ze ook mogen zijn vanaf Dusseldorf.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_114660234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:15 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Wat je ook doet, NIET NOOIT NEVER met Iberia :r Hoe goedkoop ze ook mogen zijn vanaf Dusseldorf.

helemaal met je eens, maar goed het is de enigste maatschappij waar ik de hele vlucht met mijn benen in het gangpad heb kunnen liggen. (terwijl ik eigenlijk verwachtte dat ik uit het vliegtuig gezet ging worden)
ze hebben zelfs braaf het karretje van de achterste gally, tot aan mijn barricada gereden, en het karretje van de voorste gally tot aan de andere kant.
pi_114773980
Ik wil binnenkort naar Köln toe met de trein voor een weekendje. Op de site van DB Bahn zie ik dat vanaf Venlo een retourtje genomen kan worden voor 50 euro. Ik vind dat nogal duur voor zo'n kleine afstand. Zijn er goedkopere alternatieven te verzinnen -met een of andere buslijn bijvoorbeeld?
pi_114812097
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:10 schreef Oidipous het volgende:
Ik wil binnenkort naar Köln toe met de trein voor een weekendje. Op de site van DB Bahn zie ik dat vanaf Venlo een retourtje genomen kan worden voor 50 euro. Ik vind dat nogal duur voor zo'n kleine afstand. Zijn er goedkopere alternatieven te verzinnen -met een of andere buslijn bijvoorbeeld?
Vanaftarief van NShispeed (met de ICE via Arnhem) is ¤19 enkele reis. Als je vroeg genoeg bent vast wel te vinden :) of met een schones wochenende ticket van DB, kan je met 5 man mee reizen, maar alleen in het weekend en alleen stoptreinen. ¤35 tegenwoordig meen ik.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_114821106
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:10 schreef Oidipous het volgende:
Ik wil binnenkort naar Köln toe met de trein voor een weekendje. Op de site van DB Bahn zie ik dat vanaf Venlo een retourtje genomen kan worden voor 50 euro. Ik vind dat nogal duur voor zo'n kleine afstand. Zijn er goedkopere alternatieven te verzinnen -met een of andere buslijn bijvoorbeeld?
wat ik zo zie, ben je voor 37,- retour van af Venlo station.
moet je even op letten met wat voor verbinding, volgens mij zijn er trouwens ook dag kaarten voor Nord Reihn West Faheln, die ook niet al te duur zien.
pi_114835900
Wij willen graag eind September/ begin Oktober tot 14/15 Oktober naar Hong Kong toe met een rechtstreekse vlucht. Vorig waren we dezelfde periode gegaan en betaalde we iets van 725 euro met Cathay Pacific. Nu liggen de prijzen boven de 800 euro. Is er misschien nog enige kans dat de prijzen zullen dalen de komende weken of moet ik het hiermee doen? Ik weet wel dat Cathay zo nu en dan die speciale "getaway" aanbiedingen heeft naar Hong Kong.
  maandag 30 juli 2012 @ 08:52:02 #275
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_114836131
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:30 schreef Zinedinho het volgende:
Wij willen graag eind September/ begin Oktober tot 14/15 Oktober naar Hong Kong toe met een rechtstreekse vlucht. Vorig waren we dezelfde periode gegaan en betaalde we iets van 725 euro met Cathay Pacific. Nu liggen de prijzen boven de 800 euro. Is er misschien nog enige kans dat de prijzen zullen dalen de komende weken of moet ik het hiermee doen? Ik weet wel dat Cathay zo nu en dan die speciale "getaway" aanbiedingen heeft naar Hong Kong.
Finnar voor ¤756.
pi_114836292
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:52 schreef hexje het volgende:

[..]

Finnar voor €756.
Wij hebben ze een week geleden al gezien voor rond de 600 euro. Maar we willen rechtstreeks omdat er twee peuters meegaan.
  maandag 30 juli 2012 @ 19:33:14 #277
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114860813
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:30 schreef Zinedinho het volgende:
Wij willen graag eind September/ begin Oktober tot 14/15 Oktober naar Hong Kong toe met een rechtstreekse vlucht. Vorig waren we dezelfde periode gegaan en betaalde we iets van 725 euro met Cathay Pacific. Nu liggen de prijzen boven de 800 euro. Is er misschien nog enige kans dat de prijzen zullen dalen de komende weken of moet ik het hiermee doen? Ik weet wel dat Cathay zo nu en dan die speciale "getaway" aanbiedingen heeft naar Hong Kong.
Is het geen optie om vanuit Antwerpen te vertrekken?

Op dit moment is op de KLM site in Belgie, dus naar de KLM site gaan en bovenin België selecteren met gewoon de Nederlandse taal.
In jouw gewenste vertrekperiode zijn er voldoende vluchten beschikbaar voor in totaal 583 euro. Je moet heen in Antwerpen wel de vliegtickets ophalen en de trein nemen, maar gezien de vertrektijd is het eenvoudig om in Antwerpen te komen.

In theorie moet je ook terug vanaf Schiphol naar Antwerpen, maar aangezien je de bagage al hebt kan je gewoon die trein missen.
De enige andere goede aanbiedingen die er nog gaan komen zijn naar mijn verwachting Lufthansa die wat problemen heeft om de vluchten gevuld te krijgen.

Zelf vlieg ik wel voor een goede prijs (530 euro) met Cathay, maar die heeft de aanbiedingsronde al gehad, en als ik de loadfactoren zo bekijk betwijfel ik of er voor deze periode nog een aanbiedingsronde komt.

Ik denk dat vertrek vanaf Antwerpen, ondanks de aanwezigheid van 2 peuters nog niet eens zo gek is, vanaf Antwerpen naar Schiphol is 1 uurtje met de Thalys, en je kunt natuurlijk ook al een trein eerder nemen
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_114972398
Ik ben voor volgende zomer op zoek naar een ticket vanuit de Benelux naar Pakistan om vervolgens door te reizen naar Zuid Korea om dan vanuit Korea terug naar de Benelux te vliegen. In ieder land verblijf ik dan zo'n 2 weken.
Ik heb al eens gekeken voor mei 2013 (was het verste waar ik kon zoeken) en meestal schommelt de prijs rond de 4000¤, maar als ik met specifieke data werk, kom ik vluchten tegen van 950¤ met Etihad Airways:

Abu Dhabi - Seoul (wel met een tussenstop van 17 uur)
Seoul - Abu Dhabi - Brussel

Lijkt mij voor 950¤ het beste wat ik kan vinden en ik denk niet dat het nog goedkoper kan of wel?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:46:29 #279
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_115037557
1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer Ik wil er 2 weken blijven. Ik kan er pas volgend jaar heen dus de precieze datum is nog niet bekend, ik wil alleen een schatting van hoeveel het ongeveer gaat kosten.
3. waarnaartoe Moskou of St. Petersburg, hangt ervan af wat goedkoper is..
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit, alleen liefst geen lange wachttijden op luchthavens
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Varieert van 70 tot 600 euro.. Ik vertrouw de site die 70 euro als tarief gaf alleen niet en ik heb nog nooit eerder gevlogen (laat staan een ticket geboekt), dus ik heb liever dat een ervaren iemand kijkt en me een goede schatting geeft.
pi_115037958
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:46 schreef Skateboard het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer Ik wil er 2 weken blijven. Ik kan er pas volgend jaar heen dus de precieze datum is nog niet bekend, ik wil alleen een schatting van hoeveel het ongeveer gaat kosten.
3. waarnaartoe Moskou of St. Petersburg, hangt ervan af wat goedkoper is..
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit, alleen liefst geen lange wachttijden op luchthavens
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Varieert van 70 tot 600 euro.. Ik vertrouw de site die 70 euro als tarief gaf alleen niet en ik heb nog nooit eerder gevlogen (laat staan een ticket geboekt), dus ik heb liever dat een ervaren iemand kijkt en me een goede schatting geeft.
Welke site gaf je 70?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_115044758
70 euro enkele reis zeker?
pi_115046449
Retour Moskou kun je voor een euro of 160/170 vanaf Amsterdam. Meestal is Lufthansa/Swiss het goedkoopste dan vlieg je via Frankfurt/Munchen/Zurich. Air Baltic via Riga is anders ook een goedkope optie, maar is lowbudget zonder al te veel service.
pi_115049136
Ik denk dat AirBerlin de goedkoopste optie is. Rechtstreeks vanaf Düsseldorf. Retour Moskou wel vanaf 125 euro en St Petersburg 150 euro ongeveer.
pi_115049942
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:11 schreef Grunner het volgende:
Ik denk dat AirBerlin de goedkoopste optie is. Rechtstreeks vanaf Düsseldorf. Retour Moskou wel vanaf 125 euro en St Petersburg 150 euro ongeveer.
Als je zoals Skateboard uit Amsterdam komt kun je net zo goed voor Schiphol kiezen. Je vliegt dan misschien niet direct, maar het prijsverschil en tijdverschil is er niet als je de trein (toch ook minstens 40 euro) naar Dusseldorf meetelt.
pi_115050831
Ja, in dat geval wel inderdaad. Maar ik dacht dat A'dam alleen z'n voorkeur had.
pi_115055647
Ik zie geen algemeen vliegtopic meer, dus vandaar hier maar: weet iemand hoe lang een ESTA geldig blijft? Ik heb hem iets meer dan een jaar geleden ingevuld en volgens de site sta ik niet meer geregistreerd.. neem aan dat ik hem dus maar opnieuw moet aanvragen? Kan ook geen bevestigingsmail in m'n e-mail inbox vinden.
pi_115056108
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Rnnz het volgende:
Ik zie geen algemeen vliegtopic meer, dus vandaar hier maar: weet iemand hoe lang een ESTA geldig blijft? Ik heb hem iets meer dan een jaar geleden ingevuld en volgens de site sta ik niet meer geregistreerd.. neem aan dat ik hem dus maar opnieuw moet aanvragen? Kan ook geen bevestigingsmail in m'n e-mail inbox vinden.
2 jaar. Zie https://help.cbp.gov/app/(...)ZC9CVnk4dk0ybA%3D%3D
pi_115059363
Kijk, daar kan ik wat mee. Echter, hoe kan het dan dat ik niet meer in het systeem lijk voor te komen? En wordt er normaliter een bevestigingsmail gestuurd?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:32:28 #289
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_115059952
1. waarvandaan Eindhoven
2. wanneer Oktober
3. waarnaartoe Gdansk
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 29 cent via Ryanair. Maar ik vind dit aan de dure kant, kan dit ook goedkoper?
pi_115060618
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
1. waarvandaan Eindhoven
2. wanneer Oktober
3. waarnaartoe Gdansk
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 29 cent via Ryanair. Maar ik vind dit aan de dure kant, kan dit ook goedkoper?
_O-
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:02:53 #291
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_115063094
Hoe zou ik gaan rijden vanavond? *O*

Vanaf Amsterdam over Brussel - Luxemburg - Nancy - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Maastricht - Luxemburg - NancY - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Lille - Reims - Troyes - Dijon - Lyon - Montelimar
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_115063496
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe zou ik gaan rijden vanavond? *O*

Vanaf Amsterdam over Brussel - Luxemburg - Nancy - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Maastricht - Luxemburg - NancY - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Lille - Reims - Troyes - Dijon - Lyon - Montelimar
Ik zou voor de laatste optie gaan. de Peage je betaalt dan wel maar het rijdt nagenoeg gegarandeerd door.
optie 1 als 2e keus, ik weer er nu even geen werkzaamheden, maar die Belgen trekken echt overal ongecontroleerd de weg open.
over Maastricht laatste, ivm werkzaamheden bij Maastricht en achter Luik
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:43:47 #293
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_115064701
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:13 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

Ik zou voor de laatste optie gaan. de Peage je betaalt dan wel maar het rijdt nagenoeg gegarandeerd door.
optie 1 als 2e keus, ik weer er nu even geen werkzaamheden, maar die Belgen trekken echt overal ongecontroleerd de weg open.
over Maastricht laatste, ivm werkzaamheden bij Maastricht en achter Luik
Ga denk over Brussel rijden, ben er begin Juli geweest en toen was het met name de andere kant op waar ze aan de weg bezig waren. Aangezien ik vannacht ga rijden verwacht ik niet veel werkzaamheden.

Mede ook omdat ik 's nachts rij wil ik een beetje zekerheid van wegen die ik ken, de Reims route heb ik een keer gereden maar ben er niet zeker van dat ik 's nachts in een keer goed rij :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_115065109
Ik vlieg in November retour van Amsterdam naar Madrid met Air Europa. Heeft iemand hier ervaring met deze maatschappij ? ? Gelukkig maar een korte vlucht, dus durfde de gok wel aan :) ..
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:04:37 #295
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_115065495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:16 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Welke site gaf je 70?
Volgens mij was dat Budgetair, alleen ik kwam er via omwegen en pas na heel lang zoeken, vandaar dat ik het niet als 'echt' beschouwde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:25 schreef Grunner het volgende:
70 euro enkele reis zeker?
Nope, retour :P
pi_115111614
1. waarvandaan : New york (luchthaven maakt niet uit)
2. wanneer : 27-Augustus 's ochtend rond 8 uur weg en 's avonds, zelfde dag weer terug rond 20:00 uur
3. waarnaartoe : Buffalo airport
4. hoe je wilt reizen : Vliegtuig
5. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt : 200,60$ p.p. met Delta of Jetblue
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:08:23 #297
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_115112426
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:51 schreef roym het volgende:
1. waarvandaan : New york (luchthaven maakt niet uit)
2. wanneer : 27-Augustus 's ochtend rond 8 uur weg en 's avonds, zelfde dag weer terug rond 20:00 uur
3. waarnaartoe : Buffalo airport
4. hoe je wilt reizen : Vliegtuig
5. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt : 200,60$ p.p. met Delta of Jetblue
Dat gaat niet veel goedkoper worden voor een vlucht op dezelfde dag retour. Delta (Comair) en Jet Blue zijn de enige die deze route vliegen dus goedkopere tarieven zijn er bijna niet. De enige manier om deze route goedkoop te krijgen is een tag on op de Internationale vlucht vanuit Amsterdam bijvoorbeeld, via Delta.com kan je dan ook nog een stopover inregelen in New York voor meerdere dagen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_115117500
Thanks voor de info ! Is sowieso niet zo super duur dus doen we die maar gewoon :) Hoelang moet je voor zo'n binnenlandse vlucht aanwezig zijn op het vliegveld ongeveer ?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:47:15 #299
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_115118182
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef roym het volgende:
Thanks voor de info ! Is sowieso niet zo super duur dus doen we die maar gewoon :) Hoelang moet je voor zo'n binnenlandse vlucht aanwezig zijn op het vliegveld ongeveer ?
Op Buffalo valt de rij voor de beveiliging meestal wel mee. Al is deze voor Europese begrippen wel relatief lang, ook voor zo'n klein vliegveld, maar de paranoïde TSA maakt het allemaal veel complexer dan het zou moeten zijn.

Op New York is vooral het inchecken bij Delta wat veel tijd kost op bepaalde tijdstippen, sta je zo een uur in de rij, vervolgens de beveiliging door wat ook nog eens veel tijd kan kosten op New York omdat het motto in de VS schijnbaar is om de passagiers zoveel mogelijk in een lange rij voor de beveiliging bij elkaar te plaatsen voor een langere tijd zodat zij een goed potentieel doelwit vormen voor een volgende aanslag. (Sarcastisch ja omdat ik vanuit mijn vakgebied echt niet begrijp hoe e.e.a. is ingeregeld in de VS). Maar je begrijpt het punt dat het vooral lang kan duren.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_115120025
Wat is aan te raden qua tijd voor de vertrektijd om aanwezig te zijn in New York ? Kan nergens vinden wat Delta/Jetblue aanraad
pi_115128073
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:19 schreef roym het volgende:
Wat is aan te raden qua tijd voor de vertrektijd om aanwezig te zijn in New York ? Kan nergens vinden wat Delta/Jetblue aanraad
algemeen gaat het wel allemaal snel, zeker op binnenlandse vluchten. als je een uur voor vertrek, voor de terminal staat is heb je normaal gesproken genoeg tijd. als je alleen cabin bagage hebt. als je nog bagage moet droppen, zou ik een kwartier eerder daar zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')