quote:
Ik heb De Fukkers ook geprobeerd, maar dat is in tegenstelling tot de Amerikaanse versie bijna om te huilen zo slecht. Het is weer typisch Nederlands om een goed concept zo te verkrachten. Het kan hoogstens een grimlachje op het gezicht toveren. Er kijkt overigens ook geen hond naar, dus een succes is het al helemaal niet.
Men maakt bij de NL-versie gebruik van een groep (Tim Haars, Tess Milne, Jay Boske en Sjaak van Es) die ten eerste elkaars jeugdvrienden helemaal niet zijn (of zogenaamd sinds kort bevriend zijn), dus dat komt sowieso een beetje geforceerd over. Bovendien zijn deze vier personen helemaal geen komieken/cabaretiers zoals in Impractical Jokers, maar "gewone" media-figuren.
Daarnaast maken ze gebruik van een vrouw, en helaas, die zijn zelden tot nooit grappig zoals we allemaal wel weten. Het grappige en sympathieke aan Impractical Jokers is dat het juist "4 white losers" zijn. Plus dat de helft van Nederland Tim Haars (New Kids) en Tess Milne kent, dat maakt het doen van opdrachten niet erg geloofwaardig.
Daarnaast leent de Nederlandse samenleving zich minder voor dit programma, omdat we hier onverschilliger en minder uitbundig zijn. Als ik Veronica-baas was geweest had ik Impractical Jokers gewoon overgekocht en de NL-versie door de plee gespoeld.