pi_110064265
registreer om deze reclame te verbergen
BigTasty is "maar" 905 kcal volgens de MacDonalds website. 52g eiwitten. Een Big Mac is ter vergelijking maar 500 kcal (27g eiwitten).

Wel fucking heerlijk ja _O_
Of toch du vader?
pi_110064346
Ik zal eens even mijn langste post ooit gaan maken inclusief trainingsschema + commentaar en vragen en foto's van voor ik begon en momenteel. Verder zijn op- of aanmerkingen zeer welkom aangezien ik er nog steeds de ballen verstand van heb.

SPOILER: Trainingsschema
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Before & After
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drommeldaris op 08-04-2012 18:32:48 ]
Op 18 maart 2013 schreef heloef: Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.
pi_110064431
quote:
2s.gif Op zondag 8 april 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zal eens even mijn langste post ooit gaan maken inclusief trainingsschema + commentaar en vragen en foto's van voor ik begon en momenteel. Verder zijn op- of aanmerkingen zeer welkom aangezien ik er nog steeds de ballen verstand van heb.

Ik zie geen verschil tussen je eerste en tweede pic.
  zondag 8 april 2012 @ 18:21:09 #129
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110064480
Je doet wel erg vaak BP en rows, verder nogal weinig vooruitgang als ik zo je foto's zie.
  zondag 8 april 2012 @ 18:21:12 #130
104647 JanKort
Je mammie!
pi_110064481
quote:
2s.gif Op zondag 8 april 2012 16:46 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ja man, je moet af en toe ook gewoon een avondje los kunnen gaan naar mijn inziens. Sowieso moet je wel een beetje blijven leven, hoor. Nu heb ik het geluk dat wij dit jaar door omstandigheden vrij weinig doen aan Pasen, maar op vakantie e.d. eet en drink ik ook gewoon naarmate ik dat moment wil, en disregard ik een eventuele cut oid. Dan maar een weekje langer cutten. :)
Je moet vooral niet te bekrompen worden denk ik maar zo. Ontspannen enzo :)
Dan moet ik wel zeggen dat ik momenteel 0'o moeite heb met n strak cut-regime, het resultaat motiveert me hiermee door te gaan tot mn eerste bf-doel bereikt is. Voor mij momenteel weinig uitspattingen, ook totaal geen behoefte aan.
Facet!
pi_110064508
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef seto het volgende:
Je doet wel erg vaak BP en rows, verder nogal weinig vooruitgang als ik zo je foto's zie.
Schema gebruik ik ook nog maar sinds een maand trouwens en dat dan 1 of 2 keer per week. Maar vanaf nu serieus ;)
Op 18 maart 2013 schreef heloef: Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.
  zondag 8 april 2012 @ 18:23:00 #132
104647 JanKort
Je mammie!
pi_110064532
quote:

Huh?
Facet!
  zondag 8 april 2012 @ 18:24:37 #133
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_110064579
quote:

15 kilo meer en nog steeds ongeveer zelfde fysiek :? Is het allemaal in je kont gaan zitten ofzo? :P
Confidence through competence
Drive. Passion. Mastery. Display.
Mandarijnen pellen: [1]-(3)--------------------------[30]
pi_110064680
quote:

1 jaar tijd en amper verschil?
pi_110064722
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

15 kilo meer en nog steeds ongeveer zelfde fysiek :? Is het allemaal in je kont gaan zitten ofzo? :P
Oops verkeerde foto :')
Goede komt eraan :')
pi_110064755
Gelukkig maar! :p
  zondag 8 april 2012 @ 18:31:43 #137
55709 Stereotomy
pi_110064803
_O-
pi_110064817
Huidige foto. Je ziet toch ook wel dat er amper bier mist :')

SPOILER
pi_110064872
Het lijkt erop alsof je grotendeels vet bent aangekomen met een klein beetje spier...
pi_110064887
Foto is trouwens ergens in de zomer genomen maar ik ben pas ergens in oktober begonnen met casual sportscholen. Heb er nu volgens mij 25 keer op zitten in totaal vanaf toen :')
  zondag 8 april 2012 @ 18:35:40 #141
311574 DeRakker.
Rent poesjes achterna.
pi_110064938
quote:
2s.gif Op zondag 8 april 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Huidige foto. Je ziet toch ook wel dat er amper bier mist :')

SPOILER
enige verschil is dat je extra vet bij je buik het gekregen...
Ruikt graag aan konten.
  zondag 8 april 2012 @ 18:39:24 #142
55709 Stereotomy
pi_110065050
Ik vrees dat ik met de anderen mee moet: als je nu al dat vet er weer af cut zul je ook een klein beetje spier verliezen. Het nettoresultaat op dezelfde bf% als de eerste foto's ben ik benieuwd naar, maar er zal niet héél veel bijgekomen zijn vrees ik.

Had hetzelfde probleem vorig jaar: ging ik van juni tot september (3 maanden) + 5 tot 6 kilo. Dat er weer af gecut, en op hetzelfde gewicht als waarmee ik begon mat mijn buik maar 3 cm minder qua omtrek. Mooie les geleerd: teveel eten tijdens je bulk helpt niet en kan zelfs tegen je werken.

Nu ben ik weer zo'n 2 maanden aan de bulk en nu +1.5 kilo erbij, stuk beter tempo dan de vorige keer doordat ik inhou met eten. ;( Merk ook dat mijn pens niet of nauwelijks groeit, terwijl de gewichten in de gym wel veel sneller omhoog gaan dan tijdens een cut.
pi_110065251
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vrees dat ik met de anderen mee moet: als je nu al dat vet er weer af cut zul je ook een klein beetje spier verliezen. Het nettoresultaat op dezelfde bf% als de eerste foto's ben ik benieuwd naar, maar er zal niet héél veel bijgekomen zijn vrees ik.

Had hetzelfde probleem vorig jaar: ging ik van juni tot september (3 maanden) + 5 tot 6 kilo. Dat er weer af gecut, en op hetzelfde gewicht als waarmee ik begon mat mijn buik maar 3 cm minder qua omtrek. Mooie les geleerd: teveel eten tijdens je bulk helpt niet en kan zelfs tegen je werken.

Nu ben ik weer zo'n 2 maanden aan de bulk en nu +1.5 kilo erbij, stuk beter tempo dan de vorige keer doordat ik inhou met eten. ;( Merk ook dat mijn pens niet of nauwelijks groeit, terwijl de gewichten in de gym wel veel sneller omhoog gaan dan tijdens een cut.
Ik cut wel een halve zak chips per dag vanaf nu dan :') Ben wel een breder en een stuk sterker dan voorheen. De eerste 10 kilo zaten er trouwens in ongeveer 2 maand aan :')
pi_110065326
Je traint ook meer voor kracht dan voor spiergroei en je trainingsschema is te ingewikkeld. Doe gewoon een full body workout 3x per week en ga is wat hoger in reps zitten tot maximaal 12 voor de bovenkant van je lichaam en max. 25 voor de onderkant van je lichaam. Houd het simpel.
pi_110065407
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:48 schreef kevin_ het volgende:
Je traint ook meer voor kracht dan voor spiergroei en je trainingsschema is te ingewikkeld. Doe gewoon een full body workout 3x per week en ga is wat hoger in reps zitten tot maximaal 12 voor de bovenkant van je lichaam en max. 25 voor de onderkant van je lichaam. Houd het simpel.
Dat is dan ook het doel, dat was ik nog even vergeten te vermelden :'). Ik heb 0 ambities om ripped te zijn en mijn hele eetpatroon daarop aan te passen.
  zondag 8 april 2012 @ 18:52:38 #146
55709 Stereotomy
pi_110065445
quote:
2s.gif Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef Drommeldaris het volgende:

De eerste 10 kilo zaten er trouwens in ongeveer 2 maand aan :')
Ik snap dat eten :Y) lekker en leuk is, geloof me. Maar als je 5 kilo per maand aankomt, dan moet je verstand het overnemen: dat kan nóóit een groot deel spier zijn, maar alleen veel vet. En dat zal er allemaal ooit weer een keer af moeten.

Tenzij je een concentratiekamp ecto bent, dan is 5 kilo per maand in de eerste maand wellicht goed bezig zijn.
pi_110065465
quote:
2s.gif Op zondag 8 april 2012 18:51 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dat is dan ook het doel, dat was ik nog even vergeten te vermelden :'). Ik heb 0 ambities om ripped te zijn en mijn hele eetpatroon daarop aan te passen.
Waarom post je dan foto's :?
  zondag 8 april 2012 @ 18:54:33 #148
55709 Stereotomy
pi_110065507
quote:
2s.gif Op zondag 8 april 2012 18:51 schreef Drommeldaris het volgende:

Ik heb 0 ambities om ripped te zijn en mijn hele eetpatroon daarop aan te passen.
Maar nu heb je een flinke pak abdominaal vet en als je dat houdt, ben je goed op weg naar metabool syndroom of hart- en vaatziekten...
  zondag 8 april 2012 @ 18:56:28 #149
159199 RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
pi_110065586
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik snap dat eten :Y) lekker en leuk is, geloof me. Maar als je 5 kilo per maand aankomt, dan moet je verstand het overnemen: dat kan nóóit een groot deel spier zijn, maar alleen veel vet. En dat zal er allemaal ooit weer een keer af moeten.

Tenzij je een concentratiekamp ecto bent, dan is 5 kilo per maand in de eerste maand wellicht goed bezig zijn.
:') concentratiekamp ecto :D
pi_110065650
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Maar nu heb je een flinke pak abdominaal vet en als je dat houdt, ben je goed op weg naar metabool syndroom of hart- en vaatziekten...
Dat valt volgens mij ook wel weer mee Skinny Vos.

Maar nog even een serieuze vraag. Iemand een idee waarom mn onderarm verzuurd bij de barbell bicep curl? En indien "Ja, die train je te weinig" een suggestie met betrekking tot een goede oefening om die te trainen?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')