pi_109983477
registreer om deze reclame te verbergen
0404_Ymke.jpg

quote:
Britt en Ymke naar Ecuador, Mexico, Namibië en Oman
Geplaatst op donderdag 05 april 2012 om 12:31

Britt Dekker en Ymke Wieringa reizen in hun nieuwe programma ‘Britt en Ymke en het mysterie van’ onder meer af naar Ecuador, Mexico, Namibië en Oman. Dat heeft RTL 5 donderdag laten weten. De nieuwe tv-reeks laat zien hoe de realitysterren de kijker meenemen naar alle uithoeken van de wereld om bijzondere culturen te ontdekken en eigenaardige rituelen te ondergaan. “In elk land staat hen een opdracht te wachten“, zegt een woordvoerster van de zender.

Voordat het duo op wereldreis gaat, krijgt zij hulp van Dennis Weening en Rick Brandsteder. Zij bereiden de meiden voor op de trip van hun leven.

Het programma wordt op 19 april gepresenteerd aan de pers. Vijf dagen later, op 24 april, is de première op televisie.
quote:
Britt en Ymke crashen 'vet heftige' Filippijnse paasviering
Realitysterren Britt Dekker en Ymke Wieringa doken plotseling op tussen de bloedfanatieke paasvierders op de Filippijnen. Tijdens een processie waar gelovigen zich spijkers door de handen laten slaan om het lijden van Jezus te voelen, droegen Britt en Ymke een kruis naar boven.

Voor het programma Britt en Ymke en het mysterie van... 'crashten' Britt en Ymke de bijzondere paasviering op de Filippijnen. Britt twitterde al dat de Paasviering vet heftig was. Voor het programma reizen de twee meisjes de hele wereld over om 'bijzondere culturen te ontdekken en eigenaardige rituelen te ondergaan'.
'We zijn wereldnieuws'

De opdrachten die de meisjes op die plaatsen moeten vervullen zijn geheim. De paasprocessie werd echter door een ploeg van het internationale persbureau Reuters verslagen. De meisjes vielen blijkbaar zo op, dat nu een van hun opdrachten is verraden. Britt lijkt daar in ieder geval geen problemen mee te hebben.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/3508715a-6a2a-4b57-b8ab-c625278e8bac/
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:51:10 #2
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_109983734
Hopelijk gebeurt er wat met ze.
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:57:02 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_109983995
Grondig triest dat hier een markt voor is.
pi_110486032
quote:
Britt en Ymke trappen af in Mexico
Geplaatst op woensdag 18 april 2012 om 14:51

Britt Dekker en Ymke Wieringa trappen hun programma ‘Britt en Ymke en het mysterie van…’ volgende week dinsdag af in Mexico. Daar onderzoeken zij de waarheid achter het verhaal dat de wereld in 2012 zal vergaan. Dat heeft RTL 5 woensdag laten weten. De eerste aflevering van hun programmaserie draagt de titel Britt en Ymke en het mysterie van de Mayakalender. “Zal het de meisjes lukken de mensheid van de ondergang te redden?“, aldus een woordvoerster.

Hun tocht brengt Britt en Ymke langs vreemde oorden zoals het poppeneiland, langs schattige pleintjes waar ze moeten volksdansen en langs gevaarlijke plekken waar het niet pluis is. “Uiteindelijk komen Britt en Ymke uit in een duistere tempel waar een sjamaan een eeuwenoud ritueel met ze uitvoert.”

De tv-show van Britt en Ymke volgt Barbie’s Bruiloft op. Ze zal elke dinsdag tussen 20.30 en 21.30 uur te zien zijn.
pi_110492082
“Zal het de meisjes lukken de mensheid van de ondergang te redden?"

Om maar eens even met een zekere Rupert Giles te citeren:
"The earth is doomed."
pi_110534379

quote:
Britt en Ymke en het mysterie van... 19-4-2012

Hun succes kent letterlijk geen grenzen. Britt Dekker en Ymke Wieringa gingen voor hun nieuwe programma ‘Britt en Ymke en het Mysterie van…’ kriskras de wereld over en maakten kennis met culturen en gewoontes die wel heel erg afwijken van die van hun woonplaatsen Purmerend en Oegstgeest. Ze wisten zelfs de internationale pers te halen. In de eerste aflevering zien we hoe ze de mysterie van de Mayakalender proberen te ontrafelen. Hiervoor reisden ze af naar Mexico. Te gast zijn: Britt Dekker en Ymke Wieringa.

Eerste uitzending is te zien op dinsdag 24 april om 20:30 uur op RTL5
  maandag 23 april 2012 @ 20:45:27 #7
11935 charmed_angel
Gamertag: IDK Faithy
pi_110691458
Ow ja morgen *O*
Feijenoord
pi_110713916
quote:
Ymke: Britt durft brokken te maken
Britt Dekker en Ymke Wieringa reisden de wereld rond voor Britt en Ymke en het mysterie van... Het hilarische duo over de reis en elkaar.

Wat was het meest hilarische moment?
Britt: De kamelenrace in Oman. Ymke moest keihard huilen, omdat ze eraf wilde. Ze ging op een gegeven moment zelfs ‘Nononononono’ (van 2 Unlimited, red.) zingen. Ik had de grootste lol en wilde alleen maar harder. Zo grappig!
Ymke: Dat wij een natuurramp in Ecuador moesten verslaan, maar wij zijn natuurlijk geen echte verslaggevers. Er was een spanningsveld. Aan de ene kant kun je niet te veel grapjes maken, want die mensen verliezen alles wat ze hebben. Aan de andere kant ben je keihard een RTL 5-programma aan het maken dat draait om exotische ontberingen.

Wat is de leukste eigenschap van de ander?
Ymke: Britt durft brokken te maken. We waren bij geisha’s en ik ben iemand die dan de protocollen wil volgen en heel erg haar best doet om op een geisha te lijken. Britt maakt gewoon een clownsmond met de lippenstift. Die opperste geisha werd helemaal gek en riep: zo kun je niet naar de klant!
Britt: Ymke is zorgzaam. Ik kan nog niet zo heel erg goed op eigen benen staan. Ik eet het liefst de hele dag patat. Ymke zegt dan dat ik ook groente moet eten.

En meest nare eigenschap?
Ymke: Haar voorkeur voor de kleur beige. Ik denk dat als Britt niet oppast, ze op den duur op een soort van Gooische troela gaat lijken. Dat zou ik heel erg jammer vinden, want zo begon het niet. Ik ben bang dat ze zich laat beïnvloeden door het Gooi en haar nieuwe mediastatus.
Britt: Ymke verbetert mij altijd. Ik erger me er niet aan, maar als ik toch een voorbeeld moet noemen is dat het. Ik zeg bijvoorbeeld beter als mij. En dan zegt Ymke: dan ik. Dat gaat de hele dag door, maar ik blijf gewoon zeggen wat ik denk, want in mijn Nederlands is dat gewoon Nederlands.

Wat was het hoogtepunt van de reis?
Britt: De koppensnellers op Borneo. Ik vind dat zo interessant. Ik kan er gewoon niet bij dat ze iemands hoofd afhakken en denken slimmer te worden van het opeten van de herseninhoud.
Ymke: De reis naar Japan, dat was een lang gekoesterde wens. Japan is tot in de kleinste details ongelooflijk exotisch en heeft een goede balans gevonden tussen oriëntaalse cultuur en westers gemak.

En het dieptepunt?
Britt: De overstroming in Ecuador. Dat was heftig, maar ook wel heel erg spannend. Het was een andere vorm van televisie maken. We stonden verslag te doen van een ramp.
Ymke: De reis naar de Himba-stam in Namibië. Het was mijn eerste aanraking met een primitieve stam. Ik had hoge verwachtingen, maar ik vond het toch lastig om deze mensen goed te kunnen plaatsen. De rest van de wereld woont in flatgebouwen en heeft een credit card, waarom zij niet? En het gekke was, die mensen wachtten ons springend op en waren kennelijk al helemaal gedrild hoe ze met een cameraploeg moesten omgaan.

Britt en Ymke en het mysterie van... vanavond 20.30 uur, RTL 5.

Metronieuws
pi_110718208
ik vraag me nog steeds af hoedefok dat britt geval havo heb gehaald. Dit moet wel gedeeltelijk gescript zijn, want ze zegt ze kan geen woord engels, hoe kan je dan je eindexamen halen.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:06:04 #10
11935 charmed_angel
Gamertag: IDK Faithy
pi_110736049
Ik ga het opnemen en morgen terugkijken :P geen zin in tv vanavond. :D
Feijenoord
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:32:02 #11
158654 MissJ
Dat dit kan!!!
pi_110737488
ik kijk *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:34:57 #12
193335 DjinN
Ik word helemaal wak!
pi_110737639
Wahahah ik heb net 5 minuten gekeken en ik lig nu al dubbel van het lachen :') _O-
And in the end,
we lie awake
and we dream
of making our escape..
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:37:29 #13
158654 MissJ
Dat dit kan!!!
pi_110737775
die bloedworst net :r
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:48:21 #14
193335 DjinN
Ik word helemaal wak!
pi_110738482
Ymke _O-
And in the end,
we lie awake
and we dream
of making our escape..
pi_110739018
Hahaha, die twee bij elkaar :D!!!
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:00:51 #16
193335 DjinN
Ik word helemaal wak!
pi_110739261
Whahah die droge en relaxte reacties van Ymke elke keer :D
And in the end,
we lie awake
and we dream
of making our escape..
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:02:27 #17
158654 MissJ
Dat dit kan!!!
pi_110739349
_O- _O- _O-
pi_110739492
vind er eigenlijk niet zoveel aan
pi_110739546
Best wel erg puberaal.
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:11:47 #20
158654 MissJ
Dat dit kan!!!
pi_110740017
"how can that"
:')
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:12:40 #21
193335 DjinN
Ik word helemaal wak!
pi_110740087
Isla de Munecas O+
And in the end,
we lie awake
and we dream
of making our escape..
pi_110740231
Ah, als Britt dood is wil ze onder de McDonald's worden begraven.
pi_110741860
Hamsterweken _O- :@
pi_110750012
Als iemand een torrent heeft? RTL laat het niet toe om buiten NL te kijken.
pi_110752876
ik had er meer van verwacht :') dus ben na het eerste reclameblok vertrokken...

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')