Ics is bij mij eigenlijk buggier dan gingerbread dat was. Al een aantal keer gehad dat ik alle programma's afsluit en tien minuten later ik een popup krijg dat een programma die ik al voor het afsluiten van alle programma's had afgesloten (volg je het nog) een fout.leding heeft en gestopt is met werken... Waarna de tel voor een halve minuut bevriest.
Daarnaast de webbrowser ook al een aantal keer vastgelopen, en ik ben ook niet echt te spreken over het feit dat de webbrowser opstart met je laatst geopende pagina en het geheugen van alles daarvoor (ook als je je geschiedenis wist en de browser afsluit). Niet echt handig als je je telefoon voor werk en prive gebruikt if you catch my drift. Zelfde geldt voor die olijke screenshots in je laatst geopende apps lijst. Vreet geheugen en niet best voor de privacy. Ent
erwijl ik dit typ zit ik te klooien met het invoerveld. Knipperend streepje komt nietged overeen met de plek waar je typt, hij verspringt voortdurend tijdens het typen, ieta selecteren gaat nog kutter dan daarvoor (ook het touchscreen lijkt minder precies etc..)
For you, the day I graced your village was the most important day of your life