quote: Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:[..]Partypics van Club Uniq:[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote: Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:[..]Omdat ze ziek verwend is en gewoon alles krijgt waar ze om vraagt
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:Zit iedereen te zeuren dat we hier moeten posten i.p.v. KLB SC, is hier niemand actief
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Juminelle het volgende:[..]Schuren? We zijn geen 7 meer. Daggeren naturlich
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef krioro het volgende:[..][..]Ben ik te rustig voor. Doe maar kaboela dan.
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Juminelle het volgende:[..]Ik moest het opzoeken.One man Boyz / Brio Live KaboelaWat is dit !?
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:17 schreef junamii het volgende:[..]Inderdaad wat is het rustig hier
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:[..]Drukke leventje he.Maar om dan toch te posten.[ afbeelding ]
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]Toen ik dat een keer voor de fa2 zei was dat abject en infaam .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. All good things are wild and free.
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef krioro het volgende:[..]Wooooo juna heeft een UI.
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef junamii het volgende:[..]Duurde echt eeuwen. Snapte er niks van.. was elke keer te groot, en daarna weer een te lange bestandsnaam of zo
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef krioro het volgende:[..]Haha aw. Had dWc dan even om hulp gevraagd, hij is daar net zo goed in als in bepaalde andere dingen. Ifyouknowwhatimean.
quote: Op woensdag 4 april 2012 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:JONGENS PREPARE FOR BATTLE BRUAAAAAAAGHHH.Army of the Pharaohs - Dump the Clip