abonnement Unibet Coolblue
pi_331214
Aminata en Koen zaten te praten over een probleem in de groep. Ik heb niet meegekregen wat het was.
Er zijn nog veel mensen wakker en Aminata en Sandra gaan naar buiten om te roken.
Stream blijft binnen en Koen zit nu met Ruth te praten. Koen zegt dat hij ook het recht heeft om hier te zitten en dat hij nu eenmaal zo is (?).
Ruth zegt dat hij ontzettend sociaal kan zijn maar dat hij niet "lang leve de lol" wil spelen.
Er zou iemand boos zijn (een zij).
Koen zegt dat hij persoonlijk aangevallen werd. Hij verwacht een escalatie.
Het gaat erover dat mensen vroeg naar bed willen en dat Koen en Ruth dat niet willen en zich niet de wet voor willen laten schrijven.
Ze vinden het nu te laat om erover te praten en willen morgen een groepsgesprek.
Het was dus Aminata die kwaad geworden is en ze heeft het er nu over met Ruth. Ze zegt dat ze nu niet meer kwaad is, dat dat altijd kort en fel is en dan ook over.
Ruth gaat er maar over door terwijl A duidelijk aangeeft dat ze wil gaan slapen.
A zegt dat ze voor het slapen gaan altijd graag wat stilte heeft om na te denken. Ze lijkt echt te snakken naar stilte, en doet het voorstel om een stil uurtje per dag in te lassen.
Ruth blijft aanhalen dat iedereen anders is en dat ze naar een compromis moeten zoeken.

Ruth zegt dat er morgen 2 mensen weggaan???????

a gaat naar bed.
R zegt in de mic: slaap wel en morgen weer een nieuwe dag.
Sandra gaat ook liggen. R en S liggen beide in de bus zelf, de anderen in het slaapgedeelte.
Buiten is het blijkbaar nog druk, want er is nog lawaai op de achtergrond.


Er gebeurt niks meer dus ik ga ook maar naar bed.

pi_331768
13:58

Ik zit nu een uurtje te volgen.
Een aantal mensen hangen wat rond en vervelen zich duidelijk. Er wordt wat slap geluld, de discussie komt heel even op gang als er gepraat wordt over taalverschillen met de belgen. Die kunnen wel het nederlands verstaan maar andersom geeft het wel problemen. (ik zelf versta die belgen ook maar amper, ondanks dat ik 2,5 jaar verkering met een belgische gehad heb.
Af en toe begint er iemand irritant te fluiten of een ziekenwagen na te doen.
En o ja. Aminata is ongesteld geworden. Jammer, die is dus niet zwanger.
Ze gaan nu eten en ik stop ermee, er gebeurt toch niets (maar ja dat schijnt normaal te zijn).
Gelukkig heb ik die Koen nog niet gezien, daar zou ik graag wat zinloos geweld op willen toepassen.

  vrijdag 8 september 2000 @ 16:45:44 #3
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_332104
Richard vertelt dat de vriend van zijn zus altijd zijn kleren draagt.
Diana: Is-ie net zo klein als jij dan?
  vrijdag 8 september 2000 @ 16:56:00 #4
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_332115
Amenita, Diana, Hans spreken buiten over het a.s. vertrek van de bus.

Binnen spelen Ruth en Koen. Ze spelen dat Ruth een radioprogramma heeft en dat Koen een bellende luisteraar is. En nu spelen ze dat Bart de weerman is. De rest van de Bussers lacht (uit gene?).

Ruth weet van geen ophouden. Maar geeft nu de telefoon over aan Bart om met Koen te telefoneren.

O o o wat is Ruth leuk, hij kan ook Vlaams praten.

pi_332393
daiane en Zoe zitten in fitnessruimte?
Diane zegt dat ze gisteren iets had van jeetje ik wil er uit.
Maar als ik er uit word gestemd ga ik zeker niet janken.
zoe: degene die er uit gestemd word als eerste die krijgt eigenlijk geen kans,
Diane: ach maar het maakt mij niet uit want ik heb een lekker leventje.
Koen komt langs en vraagt iets?
waarschijnlijk gaan ze naar buiten want ik hoor hard gejuich.
Ze( lange belgische)leest voor? Voor 8uur morgenochtend moet de tuin leeg gehaald worden. allerlei instructies krijgen ze.
Ze gaan dus verhuizen naar een nieuwe locatie
en kunnen niet chatten, en krijgen dan te horen wanneer ze de tuin en fitness weer kunnen gebruiken.
Nu heel veel geklets door elkaar.
pi_332437
Dat kleine ventje (Sandra) ligt op bed te huilen met Mariska want die zou iets verkeerd gezegd hebben (?)

Mariska grijpt haar kans en zegt dat ze Sandra zeker de bus niet uit zou stemmen

Goed zo meiske, de eerste is binnen, nog tien te gaan!

  zaterdag 9 september 2000 @ 02:08:30 #7
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_332732
Naast wie ligt Bart eigenlijk? Hij is, zogenaamd in zijn slaap, behoorlijk opdringerig. Zijn buurvrouw is er trouwens wel van gediend want bij het inslapen stond zij zijn arm om haar nek/schouder toe.
Aha, nu legt ze zijn arm van haar af.

Van Koen en Mariska trouwens geen actie. Bij het inslapen kriebelde M wel bij K over de borst, maar nu liggen ze netjes te slapen, daarbij wel zwaar in elkaars gezicht ademend.

Helemaal aan de andere kant van het bed heeft een van de dames zich bloot gewoeld (wel hempje & klein broekje - wind je niet op), onder het onbarmhartig oog van de camera.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')