quote:
Ik trek het ook slecht. Ik moet 2 dagen in de week vroeg op (9u), dan is het echt hel, zit ik echt uren met keihard honger.

De rest van de week slaap ik uit tot een uurtje of 3, en dan is het echt easy vol te houden.
Maar goed, ik heb echt een zware haat aan cardio en het bovendien zo druk dat ik er gewoon geen tijd voor vrij wíl maken omdat ik cardio zwaar ruk vind (ik ben van mening dat "te druk" nooit een excuus is om niet te trainen, maar in dit geval geef ik toe dat het ook gewoon een wilskwestie is

). Dan maar even door die honger heen bijten. Ben erachter dat cola (sugarfree uiteraard), of in ieder geval koolzuur, wel redelijk helpt tegen de honger. In ieder geval een tijdelijke fix.
quote:
Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef kevin_ het volgende:[..]
Met veel groenten en eiwitten kun je bijna de hele dag eten en nog niet aan de 1900 calorieën komen. Het vult enorm.
Ik trek het ook gewoon niet om buiten het avondeten om groenten te gaan zitten kanen. Eiwitten vullen wel lekker ja.
quote:
Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Is natuurlijk onzin over zogenaamde squats die onderste foto: die heeft gewoon een lekker mooie vetlaag zonder cellulitis en een strak huidje op haar kont. Desalniettemin mooie volle kont.

De bovenste foto is al beter: je ziet de gluteus maximus, medius, quadriceps / vastus lateralis en hamstrings goed en mooi aangespannen (zal ook wel photoshop levels zijn).
Recept voor goede billen is gewoon een getrainde gluteus voor de stevigheid met een klein laagje vet om het zacht te houden.