Ik gebruik geen datingsite meer en heb al mijn accounts uitgeveegd. Een jongen op een datingsite.. ok. Een meid op een datingsite.. zijn altijd dezelfde types.
Meet X. Ik was op zoek naar een "leuke" en "spannende" date om lekker "trendy" sushi te eten in een wokrestaurant. Nee sorry, rewind

Eehr ik sprak paar keer met X. Ze was wel aardig enz. maar ik was totaal niet into her. Teveel verschillen e.d. Ik ben echter aandachtsgeil (

) en praatte gewoon wellustig mee. Anyway, toen kwam het. De dag des verdoemenis. Het was een zaterdagavond en ik raakte weer aan de praat. We hadden webcam aangezet (MSN Messenger) en ik vond het wel een leuk gesprek. Opeens zei ze:
"je hebt iets in me losgemaakt. Hoe denk jij over een relatie"

Ik gewoon eerlijk, zoals het een baas betaamd:
"eehr, nou ik vind je niet leuk genoeg voor een relatie. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind met je te praten (ja, i know...

)."
Opeens meende ik tranen in haar ogen te zien (

!!!) en ik vroeg, is het zo erg?
Begon ze opeens keihard te janken right in front of the cam. Ik wist het even echt niet meer. WTF??

Ik haar maar op alle mogelijke manieren getroost en zij maar doorjanken:
"ik wil van je genieten" "waarom wil je me niet" enz. Mijn gezicht vertrok langzaamaan naar een

en ik begon mijn geduld te verliezen.
Sindsdien heb ik haar niet meer gesproken noch gezien.
Datingsites... ach... het is naar mijn idee toch altijd een speciaal type vrouw dat daar rondwaart. Als beroepsgokkers en junks klikken mannen en vrouwen door profielen heen, afwijzing na afwijzing bladiebla.
Voor mij hoeft een datingsite iig niet meer. Ik ben niet pertinent tegen het ontmoeten van iemand via internet hoor (Facebook, Fok, forums whatever), maar toch liever geen datingsites meer voor mij