Jeetje wat een babbelboxen

Soneal zegt behalve "daar" en "heda" (papa) gewoon niets verstaanbaars... hij kletst wel de oren van je hoofd, en hij kan ook prima duidelijk maken wat hij niet wil, maar er komen nog geen woorden uit.
Hier een Pearl in N z'n auto, daarom hebben we destijds ook de familyfix gekocht; kon de Pebble op en daarna de Pearl, en de Tobi in mijn auto, want die is zo bejaard dat hij van voor het isofixtijdperk is.
Ik heb voor in mijn auto de Römer King nog overwogen maar hij zat gewoon veel beter in de Tobi, daarbij vond ik het ook wel handig dat hij in beide auto's ongeveer dezelfde zit had, zodat er geen gedonder komt dat hij in de ene wel en de ander (liever) niet wil zitten.
We hebben ze wel maanden na elkaar gekocht want die krengen zijn duuuuuuuur, dus een novemberaanbieding gebruikt om de Pearl te kopen en in januari de Tobi... die pas in Februari geleverd kon worden, dus Soneal zat tot 1½ maand geleden in mijn auto in de Pebble, en dat ging nog prima eigenlijk.
Oh, en een tip: koop er een zomerhoes bij en gooi die er gelijk omheen; dan blijft de stoel mooi en kun je de zomerhoes wassen ipv de eigenlijke hoes, want de zomerhoes er om krijgen is al uitdagend genoeg en de vaste bekleding lijkt me helemaal een feest

Daarbij zit het op dat badstof een stuk minder zweterig.
Mijn moeder heeft zelfs het hoofdsteunhoesje in een contrastkleur gemaakt, lijkt het net een gewone hoes
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?