abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 april 2012 @ 19:38:44 #251
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_110499270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

De sneakers die ik wil niet.. 550 zijn ze :D en die van isabel marant ook rond die prijs.. en Louboutins die ik wil ook tussen de 550 en 650 dus omg ik weet echt niet welke ik moet kiezen dan :S degene met wie ik ga zeggen alle 3 sneakers omdat ik die vaker draag.. Mja.. Louboutins........ Sowieso ga ik trouwens pas in juli dus moet nog ff wachten! En ben dan 4 dagen terug van vakantie dus eerst maar eens kijken of ik dat geld wel apart kan houden :') zoals ik al zei; ik wil veelste veel!
sta je al op de wachtlijst? anders kun je nog wel even sparen :P
  woensdag 18 april 2012 @ 20:16:26 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110501493
Dat van Tango las ik begin april al..
http://www.fashionunited.(...)lliet_2012040635659/
  Licht Ontvlambaar donderdag 19 april 2012 @ 13:11:35 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110528283
Ik wil...


Linkje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110528372
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

De sneakers die ik wil niet.. 550 zijn ze :D en die van isabel marant ook rond die prijs.. en Louboutins die ik wil ook tussen de 550 en 650 dus omg ik weet echt niet welke ik moet kiezen dan :S degene met wie ik ga zeggen alle 3 sneakers omdat ik die vaker draag.. Mja.. Louboutins........ Sowieso ga ik trouwens pas in juli dus moet nog ff wachten! En ben dan 4 dagen terug van vakantie dus eerst maar eens kijken of ik dat geld wel apart kan houden :') zoals ik al zei; ik wil veelste veel!
Ja daar had ik het een tijd geleden nog over hier, ik wil goede repicla's want zoveel geld vind ik te veel.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_110531433
Ik mag nieuwe heels van mezelf kopen want ik heb vanaf juni een baan!! (eerst nog even afstuderen hihi)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_110532204
Ohh, wat een mooie schoenen hier. O+

Ik kan alleen niet op hakken lopen, nooit gekund, ziet er echt té lomp uit... Klopt het dat iedereen op hakken kan leren lopen? Dat je gewoon ALLES erop moet doen en dat het dan vanzelf went? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Wil namelijk zulke mooie kopen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon simpele nude heels, maar ik ben er helemaal verliefd op en wilde me sowieso wat vrouwelijker/volwassener kleden... dus ik wil ze zo graag, maar ja, dan moet ik er uiteindelijk wel op kunnen lopen.
pi_110535152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef Bloem_83 het volgende:
Ohh, wat een mooie schoenen hier. O+

Ik kan alleen niet op hakken lopen, nooit gekund, ziet er echt té lomp uit... Klopt het dat iedereen op hakken kan leren lopen? Dat je gewoon ALLES erop moet doen en dat het dan vanzelf went?
Ja dat klopt :)
Succes ;)
Life is sweet, life is bitter...
  donderdag 19 april 2012 @ 16:33:52 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110537426
quote:
11s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:11 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Lol, ik open net hun mail.
Vind ze best prijzig, mar ja, what's new bij Desigual
pi_110540388
Ik weet niet of jullie deze site kennen.

http://www.gojane.com/

Prijzen zijn zeker te doen. Heb nooit besteld maar kwam deze site toevallig tegen :)

Wilde het delen met jullie.
pi_110540409
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef Bloem_83 het volgende:
Ohh, wat een mooie schoenen hier. O+

Ik kan alleen niet op hakken lopen, nooit gekund, ziet er echt té lomp uit... Klopt het dat iedereen op hakken kan leren lopen? Dat je gewoon ALLES erop moet doen en dat het dan vanzelf went? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Wil namelijk zulke mooie kopen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon simpele nude heels, maar ik ben er helemaal verliefd op en wilde me sowieso wat vrouwelijker/volwassener kleden... dus ik wil ze zo graag, maar ja, dan moet ik er uiteindelijk wel op kunnen lopen.
Het is absoluut te leren :)
Als je allebei die schoenen leuk vindt, zou ik zelf die met een bredere hak aanraden, dat leert iets sneller ;)
  donderdag 19 april 2012 @ 17:48:22 #261
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_110540594
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het is absoluut te leren :)
Als je allebei die schoenen leuk vindt, zou ik zelf die met een bredere hak aanraden, dat leert iets sneller ;)
En misschien beginnen met wat lagere hakken dat went ook sneller. Hoeft niet natuurlijk,maar volgens mij ziet ter al gauw lomp uit als je te hoge hakken draagt als je er niet op kunt lopen....

Ik vindt ze trouwens ook erg mooi,vooral die met de brede hak...ik wil eigenlijk ook nog nude hakken....ooit
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 19 april 2012 @ 18:55:52 #262
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_110543445
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heel verhaal..
Vandaag even een :% momentje..
Stond ik in de metro onderweg naar huis, kijk ik omhoog..
Staat die loser van afgelopen maandag naast me..
Gelukkig herkende hij me niet! :6
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 19 april 2012 @ 19:10:55 #263
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110544174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb ontwenningsverschijnselen haha ik heb echt al te lang geen heels gekocht! Maar er staat er tripje Parijs gepland, ik wil toch wel heel graag een keer louboutins kopen maar ik twijfel want wil ook de sneakers van Isabel Marant of Giuseppe Zanotti! Ik wil ZOVEEEEELLL!!!
Jij had toch nog geen maand geleden nieuwe schoenen gekocht? _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef Bloem_83 het volgende:
Ohh, wat een mooie schoenen hier. O+

Ik kan alleen niet op hakken lopen, nooit gekund, ziet er echt té lomp uit... Klopt het dat iedereen op hakken kan leren lopen? Dat je gewoon ALLES erop moet doen en dat het dan vanzelf went? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Wil namelijk zulke mooie kopen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon simpele nude heels, maar ik ben er helemaal verliefd op en wilde me sowieso wat vrouwelijker/volwassener kleden... dus ik wil ze zo graag, maar ja, dan moet ik er uiteindelijk wel op kunnen lopen.
Ik kan ook niet kiezen. :@
Iedereen kan leren op hoge hakken te lopen, tenzij er iets mis is met je voeten of je motoriek.
Als je rechtsboven op "profiel" klikt, kun je trouwens je geslacht invullen. Wel je wachtwoord invullen, anders worden de wijzigingen niet opgeslagen.

Een blaar op mijn teen. :( Die laarsjes van Nelly zijn toch echt te klein om lang op te kunnen lopen. Ik wou haast op m'n sokken verdergaan. :')
En het is duidelijk goedkoop leer. Het ruikt vreemd en er zitten nu al krassen op. :(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 19 april 2012 @ 19:14:57 #264
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110544347
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jij had toch nog geen maand geleden nieuwe schoenen gekocht? _O-

[..]

Ik kan ook niet kiezen. :@
Iedereen kan leren op hoge hakken te lopen, tenzij er iets mis is met je voeten of je motoriek.
Als je rechtsboven op "profiel" klikt, kun je trouwens je geslacht invullen. Wel je wachtwoord invullen, anders worden de wijzigingen niet opgeslagen.

Een blaar op mijn teen. :( Die laarsjes van Nelly zijn toch echt te klein om lang op te kunnen lopen. Ik wou haast op m'n sokken verdergaan. :')
En het is duidelijk goedkoop leer. Het ruikt vreemd en er zitten nu al krassen op. :(
Is het dan wel van leer? :@
吴 曼 迪
  donderdag 19 april 2012 @ 19:19:14 #265
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110544534
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef megamandy het volgende:

[..]

Is het dan wel van leer? :@
"Gemaakt van PU-leer".
Dat is eigenlijk gewoon misleiding.

Schoenen op nelly.com:
quote:
NELLY SHOES / CLOUD
EUR 59,95
Normale prijs EUR 44,95
Wat een deal!
:')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 19 april 2012 @ 19:28:20 #266
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110544942
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

"Gemaakt van PU-leer".
Dat is eigenlijk gewoon misleiding.

Schoenen op nelly.com:

[..]

Wat een deal!
:')
Volgens mij is PU gewoon synthetisch.
吴 曼 迪
pi_110545114
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:

[..]

Volgens mij is PU gewoon synthetisch.
Jup, is polyurethaan en wordt o.a. gebruikt voor nep-leer.
  donderdag 19 april 2012 @ 20:03:32 #268
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110545294
Soms is het toch deels leer?
Maar als het gewoon alleen kunststof is, zou het geen leer mogen heten.

Meerdere schoenen op nelly.com zijn trouwens duurder geworden. :{
Die laarsjes waren eerst 48 euro en ik had ze voor 36 euro door die kortingsactie, en nu zijn ze 56 euro ..
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110546142
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Soms is het toch deels leer?
Maar als het gewoon alleen kunststof is, zou het geen leer mogen heten.

Meerdere schoenen op nelly.com zijn trouwens duurder geworden. :{
Die laarsjes waren eerst 48 euro en ik had ze voor 36 euro door die kortingsactie, en nu zijn ze 56 euro ..
Volgens mij is PU-leer altijd volledig kunststof, hoogstens dat andere onderdelen van de schoen wel van echt leer zijn gemaakt.
Maarja het heet PU-leer omdat het polyurethaan in dit geval een alternatief/imitatie van leer is. Het heet ook niet leer maar PU-leer dus ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen. Je moet alleen net wel weten wat het dan betekent.
pi_110547597
Bedankt voor de reacties (en de tip over de 'geslachtsverandering')! :)

Ik ga binnenkort maar even kijken en passen bij de winkels (Sacha en Cafe Moda) en dan hopelijk één van deze kopen. Denk alleen dat de onderburen het niet erg waarderen als ik de hele dag ga oefenen met lopen op hakken... maar daar moet ik dan maar iets op verzinnen, gewoon doen als ze weg zijn ofzo. :p
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:39:17 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_110552040
net als skaileer :Y
PU-leer = plastic :7
disclaimer
pi_110564355
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:01 schreef Bloem_83 het volgende:
Bedankt voor de reacties (en de tip over de 'geslachtsverandering')! :)

Ik ga binnenkort maar even kijken en passen bij de winkels (Sacha en Cafe Moda) en dan hopelijk één van deze kopen. Denk alleen dat de onderburen het niet erg waarderen als ik de hele dag ga oefenen met lopen op hakken... maar daar moet ik dan maar iets op verzinnen, gewoon doen als ze weg zijn ofzo. :p
Als je de onderburen niet wilt storen met je hakken moet je een tapijt in je huis leggen en daar over lopen, dan horen ze niks. Anders moeten je onderburen maar aan je hakken wennen! Wat is nou belangrijker? Hun rust of jouw vrijheid om te oefenen om met hakken te lopen?
pi_110565072
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef ilsevwinkels het volgende:

[..]

Als je de onderburen niet wilt storen met je hakken moet je een tapijt in je huis leggen en daar over lopen, dan horen ze niks. Anders moeten je onderburen maar aan je hakken wennen! Wat is nou belangrijker? Hun rust of jouw vrijheid om te oefenen om met hakken te lopen?
Hun rust anders krijg je gezeik.
Hai :D
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:29:52 #274
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_110591179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:01 schreef Bloem_83 het volgende:
Bedankt voor de reacties (en de tip over de 'geslachtsverandering')! :)

Ik ga binnenkort maar even kijken en passen bij de winkels (Sacha en Cafe Moda) en dan hopelijk één van deze kopen. Denk alleen dat de onderburen het niet erg waarderen als ik de hele dag ga oefenen met lopen op hakken... maar daar moet ik dan maar iets op verzinnen, gewoon doen als ze weg zijn ofzo. :p
Ik heb mezelf leren lopen op ong. 6cm (simpele pumps van Van Haren) :Pen daarna ben k iedere keer een beetje hoger gegaan..
Mijn hoogste die ik nu heb zijn 12 cm en ik loop er zo op weg! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_110591284
Misschien moeten we een stukje in de OP zetten over leren lopen op hakken..? Deze vraag komt best vaak voorbij namelijk.. :Y

En @madame_paon.. Nee die had ik gratis van nelly gekregen :D en teruggestuurd.. Need some new heels! :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')