abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 april 2012 @ 13:55:31 #101
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_110673175
Vadocz speelt niet slecht (was gister zelfs beste NEC'er), maar toch is de glans van enkele jaren geleden er wel van af. Jammer wel, maar van mij mag-ie zeker blijven.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_110679809
Onze stadionspeaker zullen we voorlopig even niet zien.
Gerry krijgt 3 bypasses.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 23 april 2012 @ 16:52:53 #103
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110680431
Wow, heavy. Gelukkig hebben we nog maar 1 thuiswedstrijd :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_110684446
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef Mark het volgende:
Wow, heavy. Gelukkig hebben we nog maar 1 thuiswedstrijd :)
2
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 24 april 2012 @ 01:11:38 #105
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110705707
Oja, :@
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_110756070
quote:
NEC heeft haar eerste aankoop voor het volgende seizoen beet. Geert-Arend Roorda tekent een tweejarige verbintenis in Nijmegen.
Foto

Ook bedong de Gelderse club een optie voor een derde jaar. De 24-jarige middenvelder komt transfervrij over van sc Heerenveen, waar hij besloot zijn aflopende contract niet te verlengen. Al zou hij onder de nieuwe trainer Marco van Basten niet in aanmerking voor een nieuwe verbintenis. Dit seizoen kampte hij opnieuw met blessures, nadat hij een jaargang een succesvol halfjaar op huurbasis doorliep bij Excelsior.

Daar was op dat moment Alex Pastoor trainer. En die verhuisde afgelopen zomer naar NEC, waardoor de link is gelegd. Pastoor was voor die tijd werkzaam als assistent-trainer bij sc Heerenveen, waardoor hij de ontwikkeling van de voormalige jeugdinternational al jaren op de voet volgt. Voordat het licht definitief op groen gaat in Nijmegen, moet Roorda volgens De Telegraaf nog wel door de medische keuring komen.
Zou een goede aankoop zijn voor NEC :Y
pi_110757413
Ik weet het niet met Roorda. Vorig jaar wilde hij niet, en ging hij naar Heerenveen. Nu wil hij wel, omdat hij er zelf achter komt, niet goed genoeg te zijn voor Heerenveen......
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 25 april 2012 @ 11:37:58 #108
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_110761322
Mits fit een uitstekende speler voor NEC. Dat hij destijds voor Heerenveen koos was natuurlijk volkomen logisch. Dat hij te maken kreeg met blessures en een coach die het niet in hem zag zitten te maken, kon hij ook niet voorspellen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_110765569
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mits fit een uitstekende speler voor NEC. Dat hij destijds voor Heerenveen koos was natuurlijk volkomen logisch. Dat hij te maken kreeg met blessures en een coach die het niet in hem zag zitten te maken, kon hij ook niet voorspellen.
Tja of hij was gewoon niet goed genoeg voor Heerenveen. En teert hij op een goed seizoen bij Excelsior, wat hij daarna niet meer kan/kon waarmaken.
Ik geef 'm de voordeel van de twijfel, en daarnaast is ie transfervrij, dus kost hij niets.

Toch wel weer knap van Carlos.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_110776840
quote:
NEC is niet de enige club met belangstelling voor Geert-Arend Roorda. Volgens zijn zaakwaarnemer zijn 'verschillende clubs' in de markt voor de middenvelder van sc Heerenveen, waaronder AZ.
"Er zijn ook nog andere mogelijkheden", vertelt Wessel Weezenberg woensdag in de Leeuwarder Courant. "We praten met verschillende clubs. We kijken wat het beste voor hem is. Geert-Arend moet op zijn leeftijd elke week spelen. U noemt het een NEC'tje dat hij naar Nijmegen gaat, ik zeg dat er ook nog zoiets is als een A tot Z'tje."

Roorda zou een tweejarige verbintenis zijn voorgeschoteld door NEC, inclusief een optie voor een derde seizoen. De middenvelder kan transfervrij worden gecontracteerd. Heerenveen heeft formeel besloten zijn aflopende contract niet te verlengen.

"Wij weten nog niet wat Geert gaat doen", zegt technisch directeur Johan Hansma van Heerenveen. "Wij gaan, zoals bekend, niet met hem door. Hij heeft dus het recht om met elke club te praten."
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_110778563
Kijk dat klinkt een stuk realistischer. Als hij destijds voor Heerenveen koos, zal hij nu zeker voor een club als AZ kiezen ipv NEC (geef 'm geen ongelijk).
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 26 april 2012 @ 17:53:26 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110823293
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110823383
N.E.C. contracteert Geert Arend Roorda

N.E.C. heeft zich verzekerd van de diensten van Geert Arend Roorda. De 24-jarige transfervrije middenvelder tekent een contract voor twee seizoenen tot 2014 met een optie voor één jaar tot 2015.

Roorda is afkomstig van sc Heerenveen waar hij de jeugdopleiding heeft doorlopen. Hij verdedigt sinds het seizoen 2007/2008 de kleuren van sc Heerenveen in de Eredivisie en maakte in dat seizoen tevens zijn debuut in Jong Oranje. Vorig seizoen maakte hij op huurbasis een uitstapje naar Excelsior waar hij een belangrijk aandeel had in het behoud van de Rotterdamse equipe voor de Eredivisie.

Geert Arend Roorda over zijn overgang: "Ik zie N.E.C. als een logische stap in mijn carrière. Het is een sfeervolle club met een talentvolle selectie. En er wordt goed voetbal gespeeld. Daarnaast kijk ik er naar uit om weer samen te werken met trainer Alex Pastoor".

Technisch Directeur Carlos Aalbers: ""Geert Arend is een uitstekende aanwinst voor de selectie van N.E.C. We halen met hem een sterke en dynamische middenvelder in huis met goede technische kwaliteiten. We zijn dan ook zeer verheugd over zijn komst," aldus Aalbers.

N.E.C. legt Stijn de Looijer vast

N.E.C. heeft zich versterkt met de middenvelder Stijn de Looijer. De 20-jarige middenvelder tekent een contract voor vier seizoenen tot 2016.

De Looijer is afkomstig van FC Den Bosch waar hij op 10-jarige leeftijd in de jeugdopleiding kwam. Hij debuteerde vorig jaar september in de basiself van FC Den Bosch en maakt sindsdien een sterke ontwikkeling door.

Stijn de Looijer over zijn overgang.: "N.E.C. heeft aangetoond dat talenten zich daadwerkelijk ontwikkelen. Tijdens de gesprekken met de club heb ik daar nogmaals een duidelijke bevestiging van gekregen. Kortom, ik kijk er naar uit om er een succesvolle tijd van te maken in Nijmegen".

Technisch Directeur Carlos Aalbers: "De club investeert in mensen die zich nog verder kunnen en willen ontwikkelen. Stijn de Looijer is een talentvolle speler die ook in de belangstelling van enkele andere clubs stond. Hij kiest bewust voor N.E.C. om een volgende stap te maken," aldus Aalbers.

NEC-nijmegen.nl
  donderdag 26 april 2012 @ 18:17:35 #114
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_110824345
Top! Heb alleen nog nergens gelezen wat voor een speler De Looijer is. Centrale middenvelder toch? Verdedigend of aanvallend/voetballend ingesteld?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_110827135
^O^
pi_110827248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Kijk dat klinkt een stuk realistischer. Als hij destijds voor Heerenveen koos, zal hij nu zeker voor een club als AZ kiezen ipv NEC (geef 'm geen ongelijk).
NEC dus.... En de Looijer.
Ik zeg prima
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 26 april 2012 @ 19:33:10 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110827741
Hoop voor jullie dat hij nu wel een keer heel blijft. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:08:23 #118
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110852596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef Caland het volgende:
Hoop voor jullie dat hij nu wel een keer heel blijft. :')
Na Dani Fernandez gaan jullie ook vast een hoop lol beleven aan John Goossens :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:10:12 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110852648
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:08 schreef Mark het volgende:

[..]

Na Dani Fernandez gaan jullie ook vast een hoop lol beleven aan John Goossens :)
Mwah, speler voor de bank. Geloof niet dat we er heel veel lol aan gaan beleven. We zullen het zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:35:28 #120
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110853443
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_110855930
Welke aankopen zijn er nu al gedaan, tot nu toe, voor komend seizoen?
Iemand het zo paraat, want ik heb geen zin om het ff op te zoeken :')
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:47:16 #122
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_110860283
Alleen die twee van hierboven + Bajrovic toch? Al zal die laatste dus bij Jong NEC aansluiten.

Schöne, Goossens sowieso weg. Vadocz moet zelf beslissen. Zeefuik schijnt volgend seizoen tóch een kans te krijgen in Eindhoven.

Dus er moet nog wel een en ander gebeuren. Vooral voorin dus, ook als Foor een linie terugschuift.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_110863611
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Alleen die twee van hierboven + Bajrovic toch? Al zal die laatste dus bij Jong NEC aansluiten.

Schöne, Goossens sowieso weg. Vadocz moet zelf beslissen. Zeefuik schijnt volgend seizoen tóch een kans te krijgen in Eindhoven.

Dus er moet nog wel een en ander gebeuren. Vooral voorin dus, ook als Foor een linie terugschuift.
Misschien dat Erton het erg goed gaat doen komend seizoen :P
Voorin moet er heel veel veranderen. Ik zou het kleine beetje geld wat we hebben maar mooi steken in een goede spits!
pi_110863673
Erton wordt verkocht in de zomer.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:28:23 #125
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_110901094
Ben benieuwd morgen tegen RKC. 9e plek heb je nog zelf in de hand als je wint van RKC en Heracles. Maarja, Amieux op het middenveld ben ik niet zo super fan van.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')