pi_124695877
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:46 schreef sitting_elfling het volgende:

Had hem gisteren al gelezen, zal er zo even mee bezig :)
Dank je, maar het heeft te weinig indruk gemaakt want ze zijn alweer druk aan het emmeren over hashes en GPU's, wat geen drol met economie te maken heeft. Ik weet dat je de zachtzinnigheid zelve bent, maar zou je die pubergeeks niet even op hun sodemieter willen geven?

En mag ik tenslotte deze toevoeging aan de OP aanraden:

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
pi_124735530
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:48 schreef dvr het volgende:

[..]

Dank je, maar het heeft te weinig indruk gemaakt want ze zijn alweer druk aan het emmeren over hashes en GPU's, wat geen drol met economie te maken heeft. Ik weet dat je de zachtzinnigheid zelve bent, maar zou je die pubergeeks niet even op hun sodemieter willen geven?

En mag ik tenslotte deze toevoeging aan de OP aanraden:

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
Done and dusted :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_124739907
Mooi zo, je moet die geeks er stevig onder houden tegenwoordig. Ze krijgen echt praatjes en steken overal hun rare brillenhoofdjes op. Laatst schreef er eentje "and the geeks shall inherit the Earth"; pure blasfemie natuurlijk.
pi_124740253
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef dvr het volgende:
Mooi zo, je moet die geeks er stevig onder houden tegenwoordig. Ze krijgen echt praatjes en steken overal hun rare brillenhoofdjes op. Laatst schreef er eentje "and the geeks shall inherit the Earth"; pure blasfemie natuurlijk.
Haha, ik doe m'n best ;)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 1 april 2013 @ 13:06:36 #230
89730 Drugshond
ASCII Geitenbreier.
pi_124753528
AEX / Foreclosure alley

Kan iemand dit topic weer open zetten.
Mutti - Het is dat ik de opmerking van Drugshond niet begrijp. Maar anders zou ik deze als zeer beledigend ervaren.
pi_124760556
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:06 schreef Drugshond het volgende:
AEX / Foreclosure alley

Kan iemand dit topic weer open zetten.
Alstu :)
  zaterdag 27 april 2013 @ 10:12:50 #232
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als wolken
pi_125789835
Per ongeluk hier een reactie teveel gegeven waardoor er dus nu 2 reacties van mij onder elkaar staan. Ik heb dit opgelost door de inhoud van de laatste reactie in de bovenstaande reactie te verwerken.

Delete gelieve de laatste reactie dus. Dank.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')