SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!De OP is hier te vinden.the proclaimers/500 milesInsert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan! © Raket, Muis © Alone, Forever. Hand, Bijde. © O, Shift © Student, Kut © Maatschappij, Telefoon © Ex, Fed © Jori, De © Butsers, Barrie © Mi, Moh © Tank, Du
quote: Op maandag 2 april 2012 18:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:Monsif - Mee met meWat is hier nou mis mee
quote: Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef MohMi het volgende:[..]Het feit dat ie nog leeft bijv
quote: Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:Ja monsif is inderdaad echt iemand die ze gewoon dood moeten schieten
quote: Op maandag 2 april 2012 18:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:ik heb mijn pistool al gevat, ik ga hem morgen opzoeken
quote: Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef Muisraket het volgende:Valt nog mee vergeleken met Bijlmer centrum: 78.2%.