School was best leuk vroeger. Paar leuke vriendinnen gehad toen.
Die zie ik echter nooit meer. En als ik ze dan weer een keer zie gaat het altijd over 'vroeger'.
Ben bij de vorige reunie echter tot de conclusie gekomen dat ik niks meer met die mensen heb.
Ze kennen mijn huidige vrienden niet en ik ken hun vrienden niet. Ze weten niet meer waar ik werk en ik heb geen flauw idee wat zij voor werk doen. Mijn hobby is hun hobby totaal niet. Ze hebben kinderen en ik niet, of vice versa...
Nou krijg ik echter al voor de 3e keer een uitnodiging voor een bruiloft van zo'n vroegere vriendin. (drie verschillende vriendinnen)
De laatste twee keer zat ik me dood te vervelen. Babbel dan een half uurtje over wat ik interessant vind maar al snel gaat het weer over vroeger, omdat gewoon blijkt dat we op dit moment niks meer gemeen hebben. Eigenlijk wil ik er een eind aan breien aan deze verwaterde vriendschappen... maar ja dat is zo 'not done'.... toch?
Klacht: tot de conclusie komen dat je niks meer gemeen hebt met vrienden van vroeger maar wel naar dit soort gelegenheden 'moet'...