Heb net de uitzending gezien, hieronder alle dingen die mij opvielen

1. Arno. Arme jongen, wat is er gebeurd met je? Ooh wacht, ik denk dat het komt omdat je zelf nooit gevoetbald hebt. Ronald en Jan hadden helemaal gelijk, die 2e gele kaart zo doorlopen. Als je al geel hebt, én je weet dat die scheids snel geel geeft. Dat heet voetbalintelligentie, maar Arno vind het een scheidsrechterlijke dwaling. Toen ik deze actie live zag vond ik het een smerige overtreding, Jan en Ronald en Sibon ook, maar Arno zag het gelijk met z'n goede ogen

Het was gewoon goed geacteerd van Ibarra en dom van Holman. En Arno die daarna zegt dat ze niet zoveel conclusies moeten trekken op basis van deze wedstrijd. Ik ben niet zo'n fan vn Ajax, eerder AZ of Twente, maar Ajax heeft de laatste 8 wedstrijden op rij gewonnne, dat is gewoon knap. En gister voetbalden ze goed, of Heracles nou z'n best deed of niet. Altijd als ik Arno hoor praten denk ik; Arno, je hebt nog een hoop te leren

2. Het gezeik hier op Fok over Ajax. Ik heb vrij weinig pro-Ajax mensen gezien hier, alleen mensen die vantevoren al lopen te zeiken op Jack of de onderwerpen, 'omdat het dan maar weer over Ajax kan gaan.'. Of 'nou goede vraag, eindigt hij met Ajax zodat het daar weer over kan gaan. of '2 wedstrijden goed gespeeld en nu zij het opeens Goden.'
Ik heb vrijwel geen één subjectieve Ajax-voorstander gezien, maar er wel 49083245832 gezien die alles kut vonden wanneer het ook maar enigzins in de buurt van Ajax komt. Ik vind dat SV het goed doet nu met 'verdelen' van de tijd over topclubs. PSV speelde gewoon weer een abominabele wedstrijd. Ze hebben nu een minuut of 20 over AZ gepraat, maar daar hoor je dan weer niemand over

Jullie moeten allemaal niet zo subjectief bevooroordeeld zijn en op alles haten. Ik heb gewoon weer een lekker uurtje gekeken naar gepraat over voetbal, neem het toch allemaal niet zo serieus. sommigen van jullie zeiken alléén maar, misschien is anti-depressiva wat voor diegenen.
Ik word zo moe van dat het áltijd over Ajax gaat. Vroeger waren het altijd Ajax-aanhangers die hun club te pas en te onpas erbij moesten slepen, tegenwoordig zijn het de 'tegenstanders' die bij voorbaat het al kut vinden 'omdat het toch wel weer over Ajax zal gaan'. En 'het is een Ajax-tafel' en 'hoevaak is Jack al klaargekomen toen hij mocht zeggen de nieuwe koploper Ajax'. Echt jongens, wtf, allemaal oordelen, allemaal vooroordelen, kijk gewoon eens naar het programma zonder gelijk te zeuren

En het gehaat op het overhemd van Ronald de Boer, het was gewoon een mooi bloesje hoor

En dan gelijk Ajax er weer bijslepen, dat ze homo-vriendelijk moesten worden blabla, kansloos allemaal

Sibon was een aardige gast, hij weet wel waar hij het over heeft, en is niet bang om z'n mening te geven.