quote: Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:[..]Idd ja, Melancholia bv
quote: Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef kapiteintje het volgende:[..]Idd. Je zal je fantasie maar moeten gebruiken. Vreselijk.
quote: Op maandag 2 april 2012 16:50 schreef DeWaasheid het volgende:[..]Je hebt de film dus niet gezien... Dit heeft helemaal niks met fantasie te maken, Rambo heeft ook weinig met realiteit te maken, maar fantasie gebruiken is daarbij niet van toepassing om het wel te waarderen. Rambo is dan nog met een knipoog te bekijken, maar Requiem for a Dream heeft een vergelijkbaar verband met de realiteit, maar wordt gepresenteerd als diepgaande serieuze film.
quote: Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef TheMagnificent het volgende:- Incendies (2010)- Once Upon a Time in Anatolia (2011)- The Stoning of Soraya M. (2008)- The Thin Red Line (1998)- Distant (2002)- Three Monkeys (2008)
quote: Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef penny-wise het volgende:Planet of the Apes, de originele ofcourseDamn you, you maniacs!!!!
quote: Op maandag 2 april 2012 01:22 schreef Redefine het volgende:Children of Men, Transmission (Adás), Let the Right One In.
quote: Op maandag 2 april 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:[..]
quote: Op maandag 2 april 2012 20:12 schreef DeWaasheid het volgende:[..]Mooi dat je je eigen onzinnigheid inziet.
quote: Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef El_Matador het volgende:[..]Requiem for a Dream is een geweldig meesterwerk van een topregisseur inderdaad.
quote: Op dinsdag 3 april 2012 18:51 schreef Friek_ het volgende:Platvoet en zijn vriendjes, eerste deel.Drama als z'n moeder doodgaat.
quote: Op maandag 2 april 2012 21:49 schreef Het.Beest het volgende:In Amerika is Aronofsky de koning van de zwartgalligheid. Pi, Black Swan, Requiem for a Dream en in veel mindere mate The Wrestler hebben allemaal een hele duistere sfeer. Al die films drukken als een last op je schouders. Bij Requiem for a Dream en Pi betrapte ik mijzelf erop dat ik op sommige momenten zelfs zat te zweten. Dan is het voor mij echt duidelijk dat een film een onder mijn huid kruipt. Vrijwel altijd een bijzonder kijkervaring bij die regisseur.Oh, ik wil trouwens Biutiful met meesteracteur Javier Bardem nog toevoegen aan het eerder gemaakte lijstje.