dinsdag 8 mei 2012 @ 15:30:11 #151
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_111291328
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Op het WK werkte de tactiek van Bertje nog enigszins en haalden we de finale, dan hoor je niet veel mensen klagen nee. Echter zijn we na het WK een paar keer verslagen, vooral die wedstrijd tegen Duitsland was pijnlijk.

Bertje gaat over anderhalve maand weer precies hetzelfde spelen als toen, grote kans dat het weer een 3-0 verlies wordt. Alleen al daarom moet de tactiek en speelwijze van Bertje op de schop.

Gaat niet gebeuren, weet ik. Daarom #exitbert
Klopt. Maar nogmaals, bij alles wat ik net postte ging ik van 4-2-3-1 uit. Anders zou ik natuurlijk ook Van Persie en Huntelaar allebei in de spits zetten
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:32:16 #152
198822 Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_111291396
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:30 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Klopt. Maar nogmaals, bij alles wat ik net postte ging ik van 4-2-3-1 uit. Anders zou ik natuurlijk ook Van Persie en Huntelaar allebei in de spits zetten
Conclusie is gewoon dat we nu al genaaid zijn omdat Bert.
Grandioos donders geil optimaal genot.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:42:24 #153
269465 Stiggie
Plankgas
pi_111291810
Ik heb het voorgevoel toch weer dat Bert voor V. Persie gaat kiezen en the Hunter niet gaat opstellen.... ik zou dat heel erg jammer vinden. Het is gewoon geen succesformule en we weten dat The Hunter in de groepsfase heel erg belangrijk zal zijn. In de 16 de meest gevaarlijke speler en we hebben al genoeg creativiteit daarbuiten met Robben, Sneijder en eventueel Afellay.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_111292838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef Stiggie het volgende:
Ik heb het voorgevoel toch weer dat Bert voor V. Persie gaat kiezen en the Hunter niet gaat opstellen.... ik zou dat heel erg jammer vinden. Het is gewoon geen succesformule en we weten dat The Hunter in de groepsfase heel erg belangrijk zal zijn. In de 16 de meest gevaarlijke speler en we hebben al genoeg creativiteit daarbuiten met Robben, Sneijder en eventueel Afellay.
Als niet voor allebei gaat gaan we zonder Huntelaar spelen. Van Persie uit de basis laten kan gewoon niet.
pi_111293000
Bert zei gister iets als;
Van Persie is naast een meevoeballende spits ook een afmaker geworden en Huntelaar is een afmaker en gaat steeds beter mee voetballen. Ik denk dat Bert Huntelaar op de bank laat :(
Ondanks dat Hunter 2x zoveel scoort als v. persie in het Nederlands elftal..
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:59:14 #156
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_111294940
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:27 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
-----------------------Stekelenburg------------------------
v. d. Wiel---Heitinga---Mathijsen---Emanuelson
-------------------De Jong---v. d. Vaart------------------
Robben----------v. Persie-----Sneijder----------------
------------------------Huntelaar----------------------------
Dan ga je een echte controleur missen (Bommel) en zal zien dat Sneijder en Van persie elkaar in de weg gaan zitten.
Oderint dum metuant.
Cash is a fact, profit is an opinion.
Not to get technical... but according to chemistry, alcohol is a solution.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:00:44 #157
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_111295002
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:09 schreef anoukane het volgende:
Bert zei gister iets als;
Van Persie is naast een meevoeballende spits ook een afmaker geworden en Huntelaar is een afmaker en gaat steeds beter mee voetballen. Ik denk dat Bert Huntelaar op de bank laat :(
Ondanks dat Hunter 2x zoveel scoort als v. persie in het Nederlands elftal..
Misschien moet ie de wedstrijd tegen Engeland nog eens bekijken. Vanaf het moment dat Huntelaar speelde kwam er voetbal in de ploeg.
Oderint dum metuant.
Cash is a fact, profit is an opinion.
Not to get technical... but according to chemistry, alcohol is a solution.
pi_111300589
Sneijder en van Persie naast elkaar laten spelen gaat echt niet werken...
pi_111301017
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef tech4u het volgende:
Ze hoeven ook niet naast elkaar te spelen.
pi_111301243
3-5-2 opstelling voor Nederland

398968_Holland.jpg
  Moderator / Redactie Games dinsdag 8 mei 2012 @ 19:49:52 #161
8369 speknek
For me... it was tuesday
pi_111302543
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef tech4u het volgende:
Kan best als ze achter de spits spelen, ze hoeven niet per se met elkaar te combineren, maar individueel met de diepe spits of de vleugels. Zolang als eentje naar voren gaat de ander maar wat inzakt. Ik zie dat juist beter werken dan wanneer ze achter elkaar spelen, omdat Sneijder daarvoor te egoistisch is.
For you, the day I graced your village was the most important day of your life
pi_111302713
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Kan best als ze achter de spits spelen, ze hoeven niet per se met elkaar te combineren, maar individueel met de diepe spits of de vleugels. Zolang als eentje naar voren gaat de ander maar wat inzakt.
Met de formatie die Bert gaat gebruiken moet dan Sneijder of van Persie op de flank staan en de ander op 10. Die zullen elkaar alleen maar in de weg gaan lopen voor de 16 want het zijn beide geen flankspelers.
  Moderator / Redactie Games dinsdag 8 mei 2012 @ 19:57:54 #163
8369 speknek
For me... it was tuesday
pi_111302987
Ja, ik bedacht me inderdaad dat ik over m'n eigen 4-1-4-1 sprak, en dat je bij 4-2-3-1 een van de twee op de vleugels moet zetten. Dat was geen succes in het verleden.
For you, the day I graced your village was the most important day of your life
pi_111453912
--Van Persie--Huntelaar--Robben--
---------------------Sneijder-----------------
------------De Jong--------Bommel-------
Urby---Mathijssen-Heitinga---Wiel-----
----------------Stekelenburg------------------

Robben en van Persie zullen veel naar binnen trekken, waardoor er veel ruimte komt voor Urby en v/d Wiel om op te komen. De Jong en Bommel heb je nodig om de verdediging te ondersteunen.
pi_111455032
Het is heel simpel. Op dit moment moet het systeem de spelers dienen, niet andersom. Je begint dus met wie er absoluut in moeten staan: Van Persie, Huntelaar, Sneijder en Robben. Dan bouw je er een elftal omheen. Huntelaar moet in de punt, als je dat niet begrijpt, moet je maar gaan korfballen. Van Persie moet als een nummer 10 net achter Klaas fungeren, daar zal hij oom excelleren. Sneijder moet dan maar naast de controleur gaan spelen- dat kan hij prima, je zag ook op het WK dat hij zijn lange steekpasses en 'bananenballen' vaak gaf terwijl hij zelfs nog achter! de middellijn stond, als controleur heb ik het liefst Van Bommel of De Jong, misschien liever De Jong die oogt nl. nog wat fitter. Linksbuiten - het liefst Robben- ik heb toch liever een buitenspeler op z'n goede been- dan kan hij Huntelaar en RVP goed bedienen, en rechts Afellay, toch de beste optie, Narsingh zou ik hier dan als eerste back-up zetten.
Als linksback wil ik dan of Buttner, die het prima gedaan heeft dit seizoen- er zit snelheid in, felheid, techniek, en schotkracht (kijk z'n penalties); of Emanuelson- maar die moet dan wel goed meeverdedigen.
Centraal in de verdediging is het zonneklaar dat Mathijssen over the hill is, hij staat niet eens in de basis bij Malaga, dus dan heb ik liever een Stefan de Vrij of een Van Rhijn daar, naast uiteraard Heitinga, een degelijke centrale verdediger.
Rechtsback dan maar Van der Wiel, ben eigenlijk geen fan van deze man, speelt bij Ajax vaak dramatisch en zonder puf, maar bij Oranje doet ie het wel goed, back-up is van Rhijn.
Dan in de goal, wie heeft er het best gekeept dit seizoen, wie is DE keeper in vorm? Juist dat is Krul of Vorm, Stekie heeft een rotseizoen achter de rug en mist zelfvertrouwen.

Laatste noot: Het is een schande dat Ricky van Wolfswinkel niet is meegenomen.

Eindopstelling:

Huntelaar (Spits)
Van Persie (nr. 10)
Robben (Linksbuiten) Afellay (rechtsbuit)

Sneijder (LVM)

De Jong (RVM)

Buttner/Emanulson (LB) De Vrij Heitinga Van der Wiel/Van Rhijn(RB)

Krul (Keeper)

Hiermee wordt je Europees kampioen
pi_111455259
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:05 schreef AmaninFull het volgende:
Het is heel simpel. Op dit moment moet het systeem de spelers dienen, niet andersom. Je begint dus met wie er absoluut in moeten staan: Van Persie, Huntelaar, Sneijder en Robben. Dan bouw je er een elftal omheen. Huntelaar moet in de punt, als je dat niet begrijpt, moet je maar gaan korfballen. Van Persie moet als een nummer 10 net achter Klaas fungeren, daar zal hij oom excelleren. Sneijder moet dan maar naast de controleur gaan spelen- dat kan hij prima, je zag ook op het WK dat hij zijn lange steekpasses en 'bananenballen' vaak gaf terwijl hij zelfs nog achter! de middellijn stond, als controleur heb ik het liefst Van Bommel of De Jong, misschien liever De Jong die oogt nl. nog wat fitter. Linksbuiten - het liefst Robben- ik heb toch liever een buitenspeler op z'n goede been- dan kan hij Huntelaar en RVP goed bedienen, en rechts Afellay, toch de beste optie, Narsingh zou ik hier dan als eerste back-up zetten.
Als linksback wil ik dan of Buttner, die het prima gedaan heeft dit seizoen- er zit snelheid in, felheid, techniek, en schotkracht (kijk z'n penalties); of Emanuelson- maar die moet dan wel goed meeverdedigen.
Centraal in de verdediging is het zonneklaar dat Mathijssen over the hill is, hij staat niet eens in de basis bij Malaga, dus dan heb ik liever een Stefan de Vrij of een Van Rhijn daar, naast uiteraard Heitinga, een degelijke centrale verdediger.
Rechtsback dan maar Van der Wiel, ben eigenlijk geen fan van deze man, speelt bij Ajax vaak dramatisch en zonder puf, maar bij Oranje doet ie het wel goed, back-up is van Rhijn.
Dan in de goal, wie heeft er het best gekeept dit seizoen, wie is DE keeper in vorm? Juist dat is Krul of Vorm, Stekie heeft een rotseizoen achter de rug en mist zelfvertrouwen.

Laatste noot: Het is een schande dat Ricky van Wolfswinkel niet is meegenomen.

Eindopstelling:

Huntelaar (Spits)
Van Persie (nr. 10)
Robben (Linksbuiten) Afellay (rechtsbuit)

Sneijder (LVM)

De Jong (RVM)

Buttner/Emanulson (LB) De Vrij Heitinga Van der Wiel/Van Rhijn(RB)

Krul (Keeper)

Hiermee wordt je Europees kampioen
In grote lijnen mee eens. Maar op een EK ga je niet een jochie die net 21 is en een paar seizoenen bij Feyenoord speelt als centrale verdediger op een EK neerzetten. Mathijsen kan prima nog een EK meedoen. Verder zou ik altijd v Bommel boven de Jong verkiezen, Bommel heeft een prima seizoen gedraaid. Positie van Sneijder ben ik het mee eens.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:18:12 #167
198822 Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_111455342
Bommel heeft geen prima seizoen gedraaid, juist niet.

Buttner :')! Leuk, die 'sterke' punten van 'm, maar verdedigen kan ie niet. Best onhandig voor een back.
Grandioos donders geil optimaal genot.
pi_111455486
Ik heb liever een 'komende' De Vrij dan een Mathijssen op z'n retour. Joris werd tegen Duitsland compleet overklast, het houdt een keer op. De Vrij is volgens mij nu al beter, desnoods Ron Vlaar daar neerzetten. En Buttner kan m.i. beter verdedigen dan Emanuelson, sterker nog, hij WIL ook beter verdedigen, Urby zal met een grote weerzin de linksbackpositie innemen.
Jeugdige leeftijd moet geen probleem vormen, Ozil, Khedira, Gotze en Schweini draaien ook al minstens drie jaar mee bij Duitsland en heb je die Alaba zien spelen tegen Real? Wat een geweldige speler, 18 jaar oud.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:33:04 #169
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_111455749
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:24 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb liever een 'komende' De Vrij dan een Mathijssen op z'n retour. Joris werd tegen Duitsland compleet overklast, het houdt een keer op. De Vrij is volgens mij nu al beter, desnoods Ron Vlaar daar neerzetten. En Buttner kan m.i. beter verdedigen dan Emanuelson, sterker nog, hij WIL ook beter verdedigen, Urby zal met een grote weerzin de linksbackpositie innemen.
Jeugdige leeftijd moet geen probleem vormen, Ozil, Khedira, Gotze en Schweini draaien ook al minstens drie jaar mee bij Duitsland en heb je die Alaba zien spelen tegen Real? Wat een geweldige speler, 18 jaar oud.
Büttner kan het internationale niveau nog niet aan. Hij heeft nog nooit in zijn carriere tegen internationale clubs gespeeld. Emanuelson zit in de kleedkamer naast Pato en Robinho en kijkt nergens van op.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_111456031
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:24 schreef AmaninFull het volgende:
We hebben het over een centrale verdediger. Noem mij een een CV van 21 jaar die in de top speelt. Die zijn er niet. Aanvallers zijn veel beter geschikt om op jonge leeftijd te pieken. Alaba is een geweldige speler ja, hij speelt dan ook bij 1 van de beste teams ter wereld, de Vrij bij een subtopper in Nederland.
pi_111456055
@ Asskicker Ik weet niet of dat heel veel uitmaakt. Hierbij wil ik graag verwijzen naar Gareth Bale die in zijn debuutjaar in de CL volkomen de vloer aan veegt met Maicon. Ervaring is overschat.
pi_111456098
Overigens zeiden ook veel mensen bij van Bronkhorst ook dat hij te oud was om een WK te spelen, toch heeft hij een geweldig WK gespeeld. Ik denk dat de oudere spelers prima in staat zijn om zichzelf nog ee keer goed op te laden voor zo'n groot eindtoernooi.
pi_111456198
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:46 schreef tech4u het volgende:
Overigens zeiden ook veel mensen bij van Bronkhorst ook dat hij te oud was om een WK te spelen, toch heeft hij een geweldig WK gespeeld. Ik denk dat de oudere spelers prima in staat zijn om zichzelf nog ee keer goed op te laden voor zo'n groot eindtoernooi.
Klopt ook wel, alleen geldt dat niet voor Jorisje Mathijsen. Die vent heeft de uitstraling van een 40-jarige vader in een midlife crisis die dronken thuiskomt van de kroeg. Giovanni was 3 categorieen beter dan hem.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:00:49 #174
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_111456421
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:45 schreef AmaninFull het volgende:
@ Asskicker Ik weet niet of dat heel veel uitmaakt. Hierbij wil ik graag verwijzen naar Gareth Bale die in zijn debuutjaar in de CL volkomen de vloer aan veegt met Maicon. Ervaring is overschat.
Je gaat even voorbij aan het niet onbelangrijke feit dat er een verschil is tussen in de Premier League spelen en in de Eredivisie spelen. :')
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_111456575
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:45 schreef AmaninFull het volgende:
Ervaring is overschat.
:') Je lijkt Jan Mulder wel. Ervaring is alles, net als met alle andere dingen in het leven. Waarom denk je dat ze bij AC Milan altijd met oude verdedigers spelen. Of denk je dat ze daar geen jonge verdedigers hebben rondlopen van het niveau de Vrij.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')