abonnement Unibet Coolblue
pi_109733538
The Vampire Diaries



Amerikaanse serie (het derde seizoen start op 15 september 2011) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.


Cast:




Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec

Promoclip:
Bekijk deze YouTube-video
pi_109733854
Ik wil geen Delena. Elena en Stefan FTW *O*
Ik vind het denk ik beter passen als Damon iets krijgt met zon stoere vampier uit het verleden.
En ik ben benieuwd naar Tyler-Caroline-Klaus.
pi_109734089
Nee Caroline moet met stefan en Damon met Elena
pi_109734411
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Nee Caroline moet met stefan en Damon met Elena
:Y ^O^
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:40:38 #5
147091 janeway
live long and prosper
pi_109736289
Dat dus^^^^
Ik vond het een goede aflevering..
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:00:07 #6
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_109736824
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Nee Caroline moet met stefan en Damon met Elena
*O* *O* *O* *O* *O*
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_109737277
Volgensmij ben ik altijd in de minderheid hahaha. Bij PPL ook al. Iedereen wil Ezra :r Caleb ^O^
Ik mis Jenna. Matt en Elena zijn nog als enige een mens. Matt komt de laatste tijd wel wat meer in beeld merk ik. Hij was een tijd weggeweest.
pi_109737395
Matt, ik hoop zo dat hij meer te doen krijgt. O+
pi_109737860
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:18 schreef Goofoyou het volgende:
Volgensmij ben ik altijd in de minderheid hahaha. Bij PPL ook al. Iedereen wil Ezra :r Caleb ^O^
Ik mis Jenna. Matt en Elena zijn nog als enige een mens. Matt komt de laatste tijd wel wat meer in beeld merk ik. Hij was een tijd weggeweest.
Kijk je ook OTH? Ik denk dat dat de enige serie is waren de meningen ongeveer gelijk verdeeld waren _O-

Ik weet niet of dat zo goed is dat Matt nu meer in beeld is, misschien willen ze ons wel iets zeggen. Maarja ik zou hem niet missen, vindt hem best saai.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109738014
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:38 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Kijk je ook OTH? Ik denk dat dat de enige serie is waren de meningen ongeveer gelijk verdeeld waren _O-

Ik weet niet of dat zo goed is dat Matt nu meer in beeld is, misschien willen ze ons wel iets zeggen. Maarja ik zou hem niet missen, vindt hem best saai.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ging ik die spoiler lezen :') Nou, ik keek wel ooit One Tree Hill maar stopte vlak nadat iedereen volwassen was geworden. Heb het verder ook nooit op internet gevolgd dus daar is het bij gebleven :) Waar waren de meningen dan over verdeeld? Lucas/Peyton, Lucas/ander meisje (of Brooke) ? :P Wil het wel weer een keer volgen, maar dan is het alweer te laat om mee te posten in het OTH topic hier :P
pi_109738202
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Waarom ging ik die spoiler lezen :') Nou, ik keek wel ooit One Tree Hill maar stopte vlak nadat iedereen volwassen was geworden. Heb het verder ook nooit op internet gevolgd dus daar is het bij gebleven :) Waar waren de meningen dan over verdeeld? Lucas/Peyton, Lucas/ander meisje (of Brooke) ? :P Wil het wel weer een keer volgen, maar dan is het alweer te laat om mee te posten in het OTH topic hier :P
Omdat je te nieuwschierig was? :P

Ja het ging idd om Lucas/Peyton & Lucas/Brooke. Ik moet zeggen dat het redelijk gelijk op ging. Ja ben je idd een beetje te laat want a.s. donderdag is de series finale _O-
pi_109738312
voor mij mag elijah weer terugkomen
matt vind ik totaal oninteressant
pi_109738536
Ik vergeet Matt gewoon altijd. Als ie dan weer eens in beeld is dan denk ik echt 'Oh ja...hij's dr ook nog"
pi_109738587
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
voor mij mag elijah weer terugkomen
matt vind ik totaal oninteressant
Ik vind Elijah ook vele malen interessanter dan Matt ja.
pi_109738962
Matt is nu inderdaad niet boeiend,
maar er zit zo veel meer in hem als acteur en ik vind het jammer dat ze dat niet benutten.. :X
pi_109739194
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef Pvoesss het volgende:
Matt is nu inderdaad niet boeiend,
maar er zit zo veel meer in hem als acteur en ik vind het jammer dat ze dat niet benutten.. :X
Ik denk nog steeds aan ATWT :')
pi_109739532
in atwt was die wel cute en zo lief klein enzo :P
en begrepen ze iig dat als die geen tekst heeft dan zet je hem half bloot er neer, want dat is ook prima :D
pi_109740603
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Nee Caroline moet met stefan en Damon met Elena
Nee, das geen combinatie.
Stiekem moet Caroline naar Klaus, misschien vinden ze nog een goede kant van hem.
Tyler kan blijven waar hij zit...boeit niet.

Even over het filmpje voor de volgende keer, wat zegt Rose precies over Elena?
pi_109740686
Dat ze team Delena is!
pi_109740694
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:42 schreef Koningin het volgende:

[..]

Nee, das geen combinatie.
Stiekem moet Caroline naar Klaus, misschien vinden ze nog een goede kant van hem.
Tyler kan blijven waar hij zit...boeit niet.

Even over het filmpje voor de volgende keer, wat zegt Rose precies over Elena?
Ik wil graag een paar episodes lang een strijd zien tussen Tyler en Klaus om Caroline. Lijkt me wel interessant. En het lijkt me ook grappig om nog een paar keer te zien dat Caroline Klaus afwijst :P
pi_109740730
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:44 schreef Pvoesss het volgende:
Dat ze team Delena is!
Jammer...
pi_109740813
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:44 schreef Pvoesss het volgende:
Dat ze team Delena is!
*O*
pi_109740895
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef Koningin het volgende:

[..]

Jammer...
Eindelijk! Een medestander *O*

En dan te bedenken dat ik in het begin pro-Damon was :')
pi_109755515
Goede aflevering en Klaus is terug dat maakt het toch wat spannender, nu Elijah mag ook terug wel jammer van Sage vind haar geheimzinniger dan Rebecca.
pi_109756914
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef Pvoesss het volgende:

en begrepen ze iig dat als die geen tekst heeft dan zet je hem half bloot er neer, want dat is ook prima
Dat principe moeten ze echt bij meer shows doorvoeren ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')