quote:
Op woensdag 4 april 2012 18:02 schreef michaelmoore het volgende:[..]
En terecht.
Er zijn mannen die zich mee laten slepen naar kledingwinkels of goudwinkels en als ze de rug omdraaien wordt de hele boel weer ingeleverd tegen 95%, dat zijn de sukkels die nooit eerder in Thailand kwamen
Maar dat zijn de slimme meiden.
Er zijn er zat die weinig verdienen en gruwen van al die vieze behaarde kerels , zeker de getrouwden die een
lieve man en gezin i
n de Isaan hebben
Hoewel ik eigenlijk niet wil reageren slaat de opmerking wat vetgedrukt is natuurlijk nergens op.
Want als die man echt zo lief of goed was dan zou deze zelf wel werk zoeken, maar ik heb het vermoeden dat er een grote groep Thaise mannen is die het wel best vind dat er op deze manier relatief veel geld wordt verdiend door de vrouw zodat zij dit kunnen opmaken aan veelal alcoholische versnaperingen.
Natuurlijk is een gedeelte voor Thailand gebasseerd op het Sekstoerisme, ontkenning daarvan is zinloos, maar in mijn beleving is dat buiten de gebieden Patpong op Phuket, de stad Pattaya en gedeelten van de uitgaansgelegenheden in Bangkok, niet prominent aanwezig. Het zal er ongetwijfeld wel zijn, zeker ook voor de locals, maar de reguliere toerist komt er dan gemakkelijk niet mee in aanraking.
Het is niet zo dat heel Thailand één groot bordeel is, er zijn zat mensen die helemaal niet voor het nachtleven richting Thailand gaan, maar een reguliere vakantie willen hebben.