Zijn genoeg voorbeelden van te bedenken idd.quote:Of het tegenovergestelde: een maatschappelijk geaccepteerd iets dat kant noch wal raakt.
Zoals een kuttopic op Fok!?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:44 schreef Oohm het volgende:
Of het tegenovergestelde: een maatschappelijk geaccepteerd iets dat kant nog wal raakt.
Bwehehequote:Op donderdag 29 maart 2012 18:45 schreef Sanddr het volgende:
TS dacht de wc te hebben uitgevonden.Hoe was het nou, al die jaren in een kuil in de grond kakken?
idd, alleen is KLB niet de plek om erover te klagen denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:46 schreef JulesWinnfield het volgende:
Gebeurt vaak als je skaffa bent inderdaad.
Wel lullig dat je 'm daar via DM op moest wijzen. Laat 'm toch even gelukkig zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet waar jullie over zeuren, het is toch zo duidelijk als wat?
TS heeft zijn haargel als anaal glijmiddel gebruikt en kwam er net achter dat zoiets al bestaat.
Sorryquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Wel lullig dat je 'm daar via DM op moest wijzen. Laat 'm toch even gelukkig zijn.
Het mooiste is dat de meeste dingen die ik skaffa bedenk nog helemaal niet bestaan. En die haters komen dan van "dat werkt toch nooit man" "wat een teringidee" "haha jij kankerhomo lul niet zo stom". En nu is je boy miljonair willen ze opeens komen hangen met die nigga.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:46 schreef JulesWinnfield het volgende:
Gebeurt vaak als je skaffa bent inderdaad.
Humor heb jij niet uitgevonden, zoveel is duidelijkquote:
Ik ben een vrouw.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Humor heb jij niet uitgevonden, zoveel is duidelijk
Nadat je mij ernstig beledigd hebt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |