pi_110714902
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:17 schreef noruas_ het volgende:

[..]

Welke vermoedens? Dat Ron Paul supporters fanatiek zijn? Dat is geen nieuws hoor :P
Dat er geen moer klopt van heel de verkiezingen en dat RP om een of andere reden niet bepaald eerlijk word behandeld. Wederom zijn er geen stemmen geteld en komen ze erachter dat Iowa waarschijnlijk toch naar RP gaat, dan rest de vraag in welke staten nog meer? Ik zie niet in dat dit geen groot nieuws is, je kan wel zeggen dat hij niet genomineerd word maar als we het alleen over de genomineerde moeten hebben dan kunnen we wel stoppen met dit topic.
pi_110715263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat er geen moer klopt van heel de verkiezingen en dat RP om een of andere reden niet bepaald eerlijk word behandeld. Wederom zijn er geen stemmen geteld en komen ze erachter dat Iowa waarschijnlijk toch naar RP gaat, dan rest de vraag in welke staten nog meer? Ik zie niet in dat dit geen groot nieuws is, je kan wel zeggen dat hij niet genomineerd word maar als we het alleen over de genomineerde moeten hebben dan kunnen we wel stoppen met dit topic.
Misschien moet je het filmpje nog eens kijken of je iets beter verdiepen in het proces daarzo dan. Er is geen hertelling van stemmen oid gebeurd, dit is een kwestie van afgevaardigden selecteren. Niks met fraude te maken.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:32:28 #228
10763 popolon
using coconuts
pi_110717443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef PKRChamp het volgende:

Eindelijk erkenning voor Ron Paul? Hij blijkt in Iowa toch de winnaar te zijn, welke staten volgen er mischien nog meer? Ik heb altijd gezegd dat er een luchtje aan de verkiezingen zit.
Ze brengt 't lekker sarcastisch. Ook weer treurig hoe enorm ze hebben lopen te kloten met de cijfers. :D Ja ik lach er maar om maar eigenlijk zakt je broek er van af.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_110755270
Romney claimt de winst. "A better america begins tonight".
  woensdag 25 april 2012 @ 03:17:33 #230
178523 Rumille
Smurf zijn is gezond!
pi_110755301
Hoe zit het eigenlijk met die rechtszaak over Obamacare?
A.F.C. Ajax
The ways of a Smurfachu are unpredictable.
pi_110755307
Erg goede speech van Romney. Hij speecht nog niet zo goed als Obama, maar het wordt steeds beter.
  woensdag 25 april 2012 @ 05:26:21 #232
340799 Madame_Paon
We're gonna die young.
pi_110755603
Romney vs Obama dus.

Herman Cain. _O_ Wat een baas.
Gewoon eerlijk zeggen dat hij bepaalde dingen niet weet. :D
pi_110757745
Het is bijna mathematisch onmogelijk nu voor Paul om de nominatie in de wacht te slepen.
Romney heeft al iets van 700 bound delegates, en hij gaat nog veel meer bound delegates binnenslepen. Dan zit hij sowieso boven de grens van 1140 en heeft hij automatisch de nominatie te pakken.
pi_110758237
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 03:17 schreef Rumille het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die rechtszaak over Obamacare?
De uitspraak van het Hooggerechtshof is al gedaan, maar zal pas in Juni gepubliceerd worden, vermoedelijk eind juni.
3 maanden vergaan met het schrijven van de onderbouwingen en eventuele 'dissenting positions'...

De verwachting is dat de uitspraak eerder negatief zal zijn over de wet, of eventueel een heel krappe meerderheid (4-5) niet tegen ingrijpen is.
Een aantal conservatieve en constitutionalistische rechters waren zeer negatief over die wet en de ruimte die de federale overheid nam om burgers een verplichtte verzekering op te leggen...

erg belangrijk zal de stellingname van Hoge rechter Kennedy zijn, een relatief conservatieve en enigszins libertarische rechter, die echter niet echt vast te leggen is op één duidelijke positie en vaak ook een doorslaggevende stem geeft...

Conservatieve rechters als Antonin Scalia of Clarence Thomas zijn naar verwachting tégen Obamacare; terwijl de net aangestelde rechter Kagan (in 2010 benoemt door Obama) vermoedelijk ervoor zal zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 25-04-2012 11:04:35 ]
Sij comen bij paren | Om te vergaren | In Den Haegh | Sij sijn ’er so graegh.
Sij drinken een glas | Sij pissen een plas | En laten de saak soo als hij was.
pi_110760028
De race van Gingrich begint wel érg triest te worden zo langzamerhand..
  woensdag 25 april 2012 @ 13:23:00 #236
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_110764875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 05:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Romney vs Obama dus.

Die reclames van hem. _O_ _O-
Please continue.
The experiment requires that you continue.
It is absolutely essential that you continue.
You have no other choice, you must go on.
pi_110773220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die reclames van hem. _O_ _O-
idd :D

voor zij die ze gemist hebben:

_O_
  woensdag 25 april 2012 @ 16:46:14 #238
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_110773497
Gingrich stopt. Duidelijk dat Paul nu de overgebleven staten gaat winnen en het toch nog een spannende conventie wordt.
Zolang je niet naar NAC gaat, leer je nooit echt vloeken.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  woensdag 25 april 2012 @ 17:24:55 #239
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_110775090
quote:
9s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Niox het volgende:
Gingrich stopt. Duidelijk dat Paul nu de overgebleven staten gaat winnen en het toch nog een spannende conventie wordt.
:')

Maar goed.... wetende dat je dit sarcastisch bedoelde, is de overwinning van Romney nu 100% zeker.

Paul kan het ook niet meer winnen. Hij heeft 75 delegates, er zijn er nog 1044 binnen te halen, en hij heeft er nog 1069 nodig om bij de 1144 te komen.

Zelfs als ie *alle* delegates zou krijgen van Santorum en Gingrich (wat hoogst onwaarschijnlijk is), dan nog heeft Romney met de komende verkiezingen nog genoeg speling om die 1144 te halen. Ruim voldoende.

Nee, Ron Paul doet nog voor spek en bonen mee..... alleen nog om zijn boodschap te verkondigen. Net als de vorige keren. :P

[ Bericht 29% gewijzigd door maartena op 25-04-2012 17:36:36 ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 25 april 2012 @ 17:50:34 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110776088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 05:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Romney vs Obama dus.

Heeft ie gejat van Jesse Ventura.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 25 april 2012 @ 17:52:35 #241
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110776157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:31 schreef Homey het volgende:
Het is bijna mathematisch onmogelijk nu voor Paul om de nominatie in de wacht te slepen.
Romney heeft al iets van 700 bound delegates, en hij gaat nog veel meer bound delegates binnenslepen. Dan zit hij sowieso boven de grens van 1140 en heeft hij automatisch de nominatie te pakken.
Zij maken het hem ook erg lastig met al die regels tjeetjemina. Wederom bewijs dat de President van Amerika links of rechts gewoon gekocht wordt en vooraf al bepaald is!

Mensen die niet weten en denken dat post-turtle jr. er zelf kwam jaren geleden _O-
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 18:05:14 #242
372780 99.999
Komt voor 100.000
pi_110776584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zij maken het hem ook erg lastig met al die regels tjeetjemina. Wederom bewijs dat de President van Amerika links of rechts gewoon gekocht wordt en vooraf al bepaald is!
Die regels stonden gewoon vooraf vast toch? Zonder significante aanhang in de partij maak je geen kans op de nominatie. Vette pech voor randfiguren als Paul.
Ik kan tellen
  woensdag 25 april 2012 @ 18:17:59 #243
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_110777056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Welnee, die regels zijn voor een groot gedeelte gebaseerd op de grondwet van de Verenigde Staten. Dat er partijen en groepen zijn die op slinkse wijze de grondwet misbruiken, omdat deze in twee eeuwen (mbt verkiezingen) geen update heeft gekregen (zoals SuperPAC's) is een andere zaak.

Maar daar heeft Ron Paul ook niets aan, want die WIL de Grondwet helemaal niet wijzigen, en zal dus net zo goed het presidentschap moeten "kopen".

En inderdaad.... toen hij voor het Presidentschap ging, wist hij van te voren hoe de regels in elkaar staken.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 25 april 2012 @ 18:20:40 #244
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110777147
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef maartena het volgende:

[..]

Welnee, die regels zijn voor een groot gedeelte gebaseerd op de grondwet van de Verenigde Staten. Dat er partijen en groepen zijn die op slinkse wijze de grondwet misbruiken, omdat deze in twee eeuwen (mbt verkiezingen) geen update heeft gekregen (zoals SuperPAC's) is een andere zaak.

Maar daar heeft Ron Paul ook niets aan, want die WIL de Grondwet helemaal niet wijzigen, en zal dus net zo goed het presidentschap moeten "kopen".

En inderdaad.... toen hij voor het Presidentschap ging, wist hij van te voren hoe de regels in elkaar staken.
Kiezers wordt het ook moeilijk gemaakt heel vaag. Dat twee partijen-systeem lijkt wel ontworpen om de burger te laten denken dat zij een keuze hebben.
  woensdag 25 april 2012 @ 18:21:32 #245
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110777172
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die regels stonden gewoon vooraf vast toch? Zonder significante aanhang in de partij maak je geen kans op de nominatie. Vette pech voor randfiguren als Paul.
Heel jammer inderdaad. Op wie zou of ga jij stemmen :P
pi_110777216
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kiezers wordt het ook moeilijk gemaakt heel vaag. Dat twee partijen-systeem lijkt wel ontworpen om de burger te laten denken dat zij een keuze hebben.
Dan kiezen ze toch andere kandidaten in de primaries? Al dat gezeur. Er is veel mis in de Amerikaanse politiek, maar dat Ron Paul kansloos is, is daar nu net geen voorbeeld van.
  woensdag 25 april 2012 @ 18:22:38 #247
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_110777218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Tja.... uiteindelijk snijdt Ron Paul zichzelf in de vingers:

1) Om SuperPAC's, en het "kopen" van het Presidentschap te stoppen, is een Constitutional Amendment nodig die bepaalde grondregels voor verkiezingen vast stelt.

(1.1, om een meerdere partijen-stelsel in te voeren met meer keuzes, zijn zelfs grondige ingrepen nodig in de grondwet)

2) Ron Paul is fel tegen verdere Constitutional Amendments.

(en 2.1, hij zal helemaal niet te porren zijn voor het op de schop gooien van de Grondwet om het politieke systeem aan te passen).

Tja..... hier geldt dus gewoon "Play the game or move aside".

Aangezien Ron Paul geen Grondwetswijzigingen wil, staat hij aan de kant van de mogelijkheden die de huidige grondwet bied met betrekking tot het vormen van SuperPAC's, welke in principe het 1st Amendment gebruiken om hun mening te uiten. Hun geld komt niet bij de kandidaten terecht (want dat is tegen de wet), maar ze hebben het volste recht hun mening te uiten middels vele miljoenen kostende media campagnes. Daar IS wat aan te doen, en natuurlijk niet door het 1st Amendement aan te passen, maar door bepaalde grondregels in de grondwet op te nemen waardoor bijv. niemand anders dan de kandidaat zelf campagne mag voeren voor of tegen kandidaten. Dan is het "kopen" van het Presidentschap snel voorbij.

Maar daar wil ook Ron Paul niet aan. Overigens heeft Ron Paul ook Super PACs natuurlijk, dus die speelt het spelletje gewoon mee net als de anderen.

[ Bericht 26% gewijzigd door maartena op 25-04-2012 19:23:13 ]
-
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 18:22:52 #248
372780 99.999
Komt voor 100.000
pi_110777228
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Heel jammer inderdaad. Op wie zou of ga jij stemmen :P
Ik mag daar niet stemmen maar tussen Romney en Obama ga ik voor Obama. Binnen de Republikeinse partij waren voornamelijk hele slechte kandidaten beschikbaar overigens. Die hadden blijkbaar geen enkele ambitie om te winnen dit jaar.
Ik kan tellen
pi_110784035
Paul hoort qua overtuigingen bij de Libertarian party, niet bij de Republican party.
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 20:45:45 #250
372780 99.999
Komt voor 100.000
pi_110784607
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef Homey het volgende:
Paul hoort qua overtuigingen bij de Libertarian party, niet bij de Republican party.
Ach kansloos als splinter binnen de ene dwaze partij of kansloos bij de andere dwaze splinterpartij maakt ook niet zoveel uit :P
Ik kan tellen

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')