Vandaag naar school geweest (wilde persé een oefen tentamen maken, met een voldoende heb je dan vrijstelling voor muziektheorie). En tadaa, een 9,5/10

Ik had een vraag fout, maar alles boven de 9.5/10 hoef ik voor mezelf niet te herkansen. Die halve punt van en 10/10 kan ik mezelf vergeven

(nu ben ik wel helemaal kapot, want hé, zangles is ook enorm leuk en pianoles ook et cetera. Niet handig als je ziek bent)
Voeding van vandaag:
O. 2 boterhammen met pindakaas
T. Appel
L. 2 boterhammen met kaas
T. ik ga nu een frambozen banaan smoothie maken
D. Cassave, met peultjes en zeevruchten (jaja... verwennerij)
T. Nog geen flauw idee
Ik merk echt aan alle kanten aan mijn lijf dat ik aan het afvallen ben. Sowieso zijn al mijn kleren te groot. Daarbij voel ik me veel beter
In de winkel wat er trouwens iemand die stond bij de kassa met een ander te praten over het feit dat het niet eerlijk was dat ze zo dik waren, en toch zo hard aan het lijnen waren (andere ideeën over gezonde voeding dan ik aan hun wagentje te zien). Om vervolgens drie pakken koekjes uit de reclamebak van de winkel te pakken "deze zijn lekker voor vanavond" OMG... ik was toen wel een beetje trots op mezelf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them