quote: Op donderdag 29 maart 2012 19:55 schreef sawadie het volgende:[..]Dat inderdaad. Dat merk ik nu ook echt wel. Ben zelf 27, zit gelukkig niet in dezelfde situatie als jullie, maar merk wel dat ik mezelf als persoon tegen kom nu. Denk dat dat ook wel goed is. Eerst blij met jezelf, dan pas tijd voor wat anders!
quote: Op donderdag 29 maart 2012 19:53 schreef LaLouchi het volgende:[..]Ik ben pas 23 dus ik voel dat niet zo, ik zal heus ooit wel weer iemand tegenkimen maar ik heb nu geen zin om daar energie in te stoppen.Misschien is het maar beter dat de scheiding is ingezet, dan kan je het wellicht beter afsluiten.Op ieder potje past een deksel, dus ik drnk dat wanneer jij weer lekker in je vel zit de liefde ook vanzelf weer komt. Eerst voor jezelf zorgen.
quote: Op donderdag 29 maart 2012 19:55 schreef sawadie het volgende:Eerst blij met jezelf, dan pas tijd voor wat anders!
quote: Op donderdag 29 maart 2012 19:59 schreef Axel1988 het volgende:[..]Dat dacht ik dus ook altijd; maar eigenlijk is dat een vorm van jezelf voor de gek houden. Ik ben tot mijn 23ste single geweest; en het laatste halfjaar daarvan dacht ik dat ik echt gelukkig was op mezelf. Toen kreeg ik een vriendin en merkte ik dat ik wel degelijk iets miste al die tijd; ook al kon ik dat best tijden wegstoppen... uiteindelijk heb ik gewoon die liefde en intimiteit wel nodig om ECHT gelukkig te kunnen zijn.
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:04 schreef Skv het volgende:Date van a.s. dinsdag ook maar gecancelled. Ik ga er niet meer aan beginnen ook.
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:02 schreef Mickeys het volgende:[..]Zo kijk ik er ongeveer ook tegenaan al hoewel ik het dan een onder een andere noemer benoem. de partner is een aanvulling die mij beter/gelukkiger laat voelen
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:05 schreef ovoxo het volgende:[..]Hoezo gecancelled?
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:08 schreef Skv het volgende:[..]Ja lang verhaal weer, net zo'n ellende als m'n andere date. Het zit niet mee.
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:04 schreef ovoxo het volgende:[..]Wanneer ben je getrouwd? Ik zou zelf eigenlijk niet voor mijn 25e trouwen, vind het te jong..
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:06 schreef Axel1988 het volgende:[..]Klinkt positiever ja; moet ik onthouden .
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:11 schreef Skv het volgende:16? jezus
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:18 schreef Mattytrix het volgende: weer aanwezig en het topic is alweer behoorlijk vol gelopen zo te zien.
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:17 schreef QEX het volgende:LaLouchi. Heb geen kinderen met mijn ex en ben ruim 10 jaar ouder maar verder is het bijna of ik mijn eigen verhaal lees. Sterkte gewenst. Mickeys; gaat nog steeds goed met je nieuwe 'droom' huis ?
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:10 schreef LaLouchi het volgende:[..]Op mijn 21e, we hebben ons kindje al gekregen toen we 16 waren onze relatie was daardoor toen al volwassen. Hij wilde graag trouwen, en ik vond het minder belangrijk maar toch gedaan. We zijn ook al lang samen.
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:29 schreef Tjik het volgende:Se-ri-eus...Mijn ex zegt me: Ik weet ook niet altijd of het wel een goede keuze is geweest om niet meer bij elkaar te komen..Kill me now?
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef ovoxo het volgende:[..]Wow. Ik denk dat je daar al het probleem hebt, dat alles te vroeg gebeurde. Maar goed, daar heb je niks aan... Ik hoop dat het beter gaat met je, en het komt vast allemaal goed
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:30 schreef Mickeys het volgende:[..]geweest en komen? klinkt tegenstrijdig
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Tjik het volgende:[..]Hij praat ineens vet tegenstrijdig ja.Dat hij idd niet weet wat hij wil. En wie weet blijkt later wel dat hij er niet goed aan heeft gedaan om me te laten gaan.Ik zit serieus te huilen omdat ik zulke dingen toen had willen horen en NIET nu.. Waarom is dat altijd?Ik huil gewoon om al die tijd dat ik had gewenst en gehoopt op zoiets en mezelf in slaap huilde
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:[..]Omdat hij jaloers is dat je nu iemand hebt...
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:46 schreef Tjik het volgende:[..]Pff, denk ik niet.Ik vroeg wat hij ervan vind en dan zegt hij: niet rot, wel raar.En nu zeg ik: komt het door hem? "ik zeg niet dat ik er anders over denk, alleen dat ik er soms over twijfelde, zeker toen we elkaar weer zagen"
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:47 schreef Tjik het volgende:Mannen, seriously
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:[..]Ik vind het toevallig dat ie zich nu ineens zo gaat opstellen nu jij iemand anders hebt gevonden...
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef ovoxo het volgende:[..]Nu ze eindelijk 'verder' is gegaan met haar leven, vindt hij het weer nodig om contact op te nemen. Jaloezie, maar het betekent ook dat hij haar nog niet los heeft gelaten..
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef QEX het volgende:doe ook even een bijdrage. verschil tussen vrouwen en mannen, seriously
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:Afstand vind ik dubieus, die was er toch al? Waarom nu ineens een probleem?
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:46 schreef QEX het volgende:@ LaLouchi= 5 mnd. @ Mickeys. klinkt goed, de heg. is bakkie doen code voor; je mag me helpen? (grapje )wisseld heel sterk op het moment. vandaag weer iets beter.
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:51 schreef ovoxo het volgende:[..]Kan. Een vriendin van mij trok de afstand niet meer na een paar maanden, ze zagen elkaar bijna nooit e.d. Hij kwam daarna dichterbij wonen, maar toen had ze al een nieuwe vriend
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:[..]Jaloezie ja, ik vind dat tjik hem moet vergeten. Hij heeft zijn kansen gehad en verspeelt imo.[..]Zonder verschil was er weinig aan he
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:52 schreef Axel1988 het volgende:[..]Nouja oke; maar ik zag haar minstens 1x per week en verder echt dagelijks contact via msn/skype/sms/telefoon/facebook
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef LaLouchi het volgende:[..]Wat is er bij jullie gebeurd?
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:54 schreef ovoxo het volgende:[..]Ik denk dat ze de afstand gewoon heeft gekoppeld aan jou als persoon. Als ze al bezig was met alles verwerken, is het misschien moeilijk voor haar om terug te gaan naar hoe het was.
quote: Op donderdag 29 maart 2012 20:56 schreef Axel1988 het volgende:[..]Ah joh; ik blijf haar gewoon gek maken; komt goed