abonnement Unibet Coolblue
pi_109630018
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
XO till we overdose
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:12:07 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109630092
Hier verder zeg maar, maar ik ben niet mega bekend in Groningen wat betreft de kroegen etc :P ben meestal hier in Stadskanaal op stap
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109630261
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Gary_Oak het volgende:
FIPO. ;(
Niet zo zielig ;(. Het komt echt wel goed, je hebt alleen tijd nodig om het te verwerken.
XO till we overdose
pi_109630262
In de FOX.... ja dan wil ik wel geloven dat je depressief wordt.....

haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:14:24 #6
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109630295
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Mattytrix het volgende:
Hier verder zeg maar, maar ik ben niet mega bekend in Groningen wat betreft de kroegen etc :P ben meestal hier in Stadskanaal op stap
Daar kwm ik vroeger wel es, mn eerste vriendin had daar familie! Fox oid heet die discotheek bij jullie toch?

Time out is denk ik wel een goed beginpunt, wat rustiger ;)

Ontopic: Dat met hoop heb ik dus ook,,,Hoe stom het ook is, want ik weet gewoon dat het toch niet meer gaat werken..
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:15:05 #7
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109630333
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Nouja, het is niet zo makkelijk om al je hoop ineens weg te laten gaan nadat je best wel lang samen bent geweest. Denk dat ik altijd nog een beetje hoop zou blijven hebben, maar ja :')
Natuurlijk gaat dat niet weg, ik zit meer te wachten op het moment dat ik wakker wordt en me niet meer kut voel..
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109630336
Haha ik woon in Zwolle en heb familie wonen in Nieuw buinen ofzo ligt bij stadskanaal dacht ik, ergens boven Emmen. :p

Allemaal beetje zelfde regio :P grappig!

Maar vroeger toen ik nog een puber was 14 jaar ofzo, was het ook is uit met ene Lisa ofzo, mijn vader vond het zo erg, en toen had ie kaartjes gekocht voor monster jam, in arnhem.
En toen was ik zo blij dat ik die hele ex ben vergeten. :P

Ik ben vrijdag jarig en ga wokken in het wokstadion in Zwolle, alleen weet ik nu al dat ik daar met een kut gevoel zit..

Hoe jonger je bent, hoe makkelijker je over iemand heen bent lijkt wel! :P
pi_109630392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef sawadie het volgende:

[..]

Daar kwm ik vroeger wel es, mn eerste vriendin had daar familie! Fox oid heet die discotheek bij jullie toch?

Time out is denk ik wel een goed beginpunt, wat rustiger ;)

Ontopic: Dat met hoop heb ik dus ook,,,Hoe stom het ook is, want ik weet gewoon dat het toch niet meer gaat werken..
Klopt dat is idd de Fox ja :P, kom daar nooit.. zit altijd in cafe de twee of in de mingel mouse
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:16:04 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630432
Ja klopt, dat heeft te maken omdat hoe ouder je bent, hoe groter het besef.....

Zwolle ben ik morgen weer te vinden, moet een tentamen maken 's avonds
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:16:31 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109630479
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Niet zo zielig ;(. Het komt echt wel goed, je hebt alleen tijd nodig om het te verwerken.
O+ O+ O+

Maar wat doe jij hier eigenlijk, volgens mij heb jij toch geen issues? Of verwar ik je posts met die van iemand anders? :@
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:17:07 #12
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630531
Wat is Time Out? Eigenlijk moeten we ff een 4e persoon mee hebben, dan kunnen we poolen in Streetlife bijvoorbeeld. Ff sfeertje creëren en dan op naar de discotheken.... Het feest, oceans 41<< lekker wijven.. excuses, mooie vrouwen, en wellicht iets anders?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109630541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja klopt, dat heeft te maken omdat hoe ouder je bent, hoe groter het besef.....

Zwolle ben ik morgen weer te vinden, moet een tentamen maken 's avonds
ah nice Windesheim? koffie en alles 50 cent daar! :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:17:18 #14
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109630542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:
Haha ik woon in Zwolle en heb familie wonen in Nieuw buinen ofzo ligt bij stadskanaal dacht ik, ergens boven Emmen. :p

Allemaal beetje zelfde regio :P grappig!

Maar vroeger toen ik nog een puber was 14 jaar ofzo, was het ook is uit met ene Lisa ofzo, mijn vader vond het zo erg, en toen had ie kaartjes gekocht voor monster jam, in arnhem.
En toen was ik zo blij dat ik die hele ex ben vergeten. :P

Ik ben vrijdag jarig en ga wokken in het wokstadion in Zwolle, alleen weet ik nu al dat ik daar met een kut gevoel zit..

Hoe jonger je bent, hoe makkelijker je over iemand heen bent lijkt wel! :P
Niemand uit gouda ofc.. :P

In mijn jonge jaren..kuch kuch, vrolijkte kfc me al op :D

Alvast gefeliciteerd :D
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109630554
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is Time Out? Eigenlijk moeten we ff een 4e persoon mee hebben, dan kunnen we poolen in Streetlife bijvoorbeeld. Ff sfeertje creëren en dan op naar de discotheken.... Het feest, oceans 41<< lekker wijven.. excuses, mooie vrouwen, en wellicht iets anders?
Groningen - Den Bosch vind ik iets te ver :@
pi_109630559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:
Haha ik woon in Zwolle en heb familie wonen in Nieuw buinen ofzo ligt bij stadskanaal dacht ik, ergens boven Emmen. :p

Allemaal beetje zelfde regio :P grappig!

Maar vroeger toen ik nog een puber was 14 jaar ofzo, was het ook is uit met ene Lisa ofzo, mijn vader vond het zo erg, en toen had ie kaartjes gekocht voor monster jam, in arnhem.
En toen was ik zo blij dat ik die hele ex ben vergeten. :P

Ik ben vrijdag jarig en ga wokken in het wokstadion in Zwolle, alleen weet ik nu al dat ik daar met een kut gevoel zit..

Hoe jonger je bent, hoe makkelijker je over iemand heen bent lijkt wel! :P
Ligt aan de persoon en hoe je tegenover relaties staat, maar over het algemeen is het idd wel makkelijker als je jonger bent.
XO till we overdose
pi_109630600
Ook de relatieduur draagt bij imo
pi_109630610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Niemand uit gouda ofc.. :P

In mijn jonge jaren..kuch kuch, vrolijkte kfc me al op :D

Alvast gefeliciteerd :D
Ook Gouda gewoont man :D ken je de Goudse waarden die school??
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:07 #19
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ah nice Windesheim? koffie en alles 50 cent daar! :P
Ja.... man, echt... ik zal je zeggen, afgelopen 3 week kom ik daar.. (deeltijd)... ik zie AL DIE MOOIE VROUWEN..... en allemaal mensen.... en man oh man wat voelde ik mij alleen zeg..... gek is dat hea.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:49 #20
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109630673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is Time Out? Eigenlijk moeten we ff een 4e persoon mee hebben, dan kunnen we poolen in Streetlife bijvoorbeeld. Ff sfeertje creëren en dan op naar de discotheken.... Het feest, oceans 41<< lekker wijven.. excuses, mooie vrouwen, en wellicht iets anders?
Time out is een beetje rustiger cafe, wel in de poelestraat ;) Maar poolen klinkt ook goed, streetlife rules ;)
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:56 #21
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109630685
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ook Gouda gewoont man :D ken je de Goudse waarden die school??
Jazeker.., daar zat me ex :P, maar em ik zat op GSG
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109630701
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Maar wat doe jij hier eigenlijk, volgens mij heb jij toch geen issues? Of verwar ik je posts met die van iemand anders? :@
Ehm, ik heb wel issues maar heb besloten om er gewoon niet over te praten. Zit dus hier voor de gezelligheid en om andere mensen te helpen :D haha.
Je vindt echt wel iemand anders waarmee het even beter klikt dan met haar en misschien, als het meant to be is, komen jullie weer bij elkaar O+
XO till we overdose
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:21:01 #23
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630857
Ok, hoe gaan we dit nou doen?

ook zo mooi trouwens, gister ik denk.... ik stop met mezelf verwaarlozen... ik naar de winkel, shoarma gehaald, denk doe patatje shoarma a la friet van piet...

Ik eten, heel bord vol, en maar door eten... vervolgens flikker ik er een toetje achter aan, yoghurt met muesli, want ik wil weer aankomen

later op de avond, ik denk ik haal me vrienden Dhr. Rum en Dhr. Cola erbij....

ik tank 4 slokken weg....

rechtstreeks naar de plee en over me nek....

me hele lijf zit vol stress.... meer mensen die er last van hebben?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:21:22 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109630882
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ehm, ik heb wel issues maar heb besloten om er gewoon niet over te praten. Zit dus hier voor de gezelligheid en om andere mensen te helpen :D haha.
Je vindt echt wel iemand anders waarmee het even beter klikt dan met haar en misschien, als het meant to be is, komen jullie weer bij elkaar O+
Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk. :) Maar je hebt mijn vraag van eergisteren nog niet beantwoord. :@ Wat moet ik doen als ik haar weer zie (2 keer per week)? Dwars door haar heenkijken, zoals zij ook bij mij doet?

Maar wel lief dat je hier bent! O+
pi_109630961
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk. :) Maar je hebt mijn vraag van eergisteren nog niet beantwoord. :@ Wat moet ik doen als ik haar weer zie (2 keer per week)? Dwars door haar heenkijken, zoals zij ook bij mij doet?

Maar wel lief dat je hier bent! O+
Een taart in der gezicht gooien ;)
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:38 #26
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109630986
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk. :) Maar je hebt mijn vraag van eergisteren nog niet beantwoord. :@ Wat moet ik doen als ik haar weer zie (2 keer per week)? Dwars door haar heenkijken, zoals zij ook bij mij doet?

Maar wel lief dat je hier bent! O+
ff kleine interval van mij....

Helemaal NIETS moet je doen....

Als je haar ziet, krijg je een amygdala hijack... alles wat je op dat moment doet doe jij niet, maar doet iets in je...

zoek het maar eens op op google.

Youtube Eckhart Tolle maar....

geldt voor iedereen hier trouwens.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:42 #27
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109630994
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok, hoe gaan we dit nou doen?

ook zo mooi trouwens, gister ik denk.... ik stop met mezelf verwaarlozen... ik naar de winkel, shoarma gehaald, denk doe patatje shoarma a la friet van piet...

Ik eten, heel bord vol, en maar door eten... vervolgens flikker ik er een toetje achter aan, yoghurt met muesli, want ik wil weer aankomen

later op de avond, ik denk ik haal me vrienden Dhr. Rum en Dhr. Cola erbij....

ik tank 4 slokken weg....

rechtstreeks naar de plee en over me nek....

me hele lijf zit vol stress.... meer mensen die er last van hebben?
Ik ga als een gek naar sportschool, heb 3 hobby's erbij en em, probeer zo vroeg mogelijk te slapen zodat ik niet te veel aan haar denk...

maarja dan lig je in bed, en dan...
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:49 #28
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109631001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok, hoe gaan we dit nou doen?

ook zo mooi trouwens, gister ik denk.... ik stop met mezelf verwaarlozen... ik naar de winkel, shoarma gehaald, denk doe patatje shoarma a la friet van piet...

Ik eten, heel bord vol, en maar door eten... vervolgens flikker ik er een toetje achter aan, yoghurt met muesli, want ik wil weer aankomen

later op de avond, ik denk ik haal me vrienden Dhr. Rum en Dhr. Cola erbij....

ik tank 4 slokken weg....

rechtstreeks naar de plee en over me nek....

me hele lijf zit vol stress.... meer mensen die er last van hebben?
Zullen we bij streetlife afspreken? Tijd maakt me niet veel uit!

HEb geen last meer van die dingen, in het begin wel gehad...5 kilo afgevallen in 1 week...zegt genoeg denk ik
pi_109631047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok, hoe gaan we dit nou doen?

ook zo mooi trouwens, gister ik denk.... ik stop met mezelf verwaarlozen... ik naar de winkel, shoarma gehaald, denk doe patatje shoarma a la friet van piet...

Ik eten, heel bord vol, en maar door eten... vervolgens flikker ik er een toetje achter aan, yoghurt met muesli, want ik wil weer aankomen

later op de avond, ik denk ik haal me vrienden Dhr. Rum en Dhr. Cola erbij....

ik tank 4 slokken weg....

rechtstreeks naar de plee en over me nek....

me hele lijf zit vol stress.... meer mensen die er last van hebben?
Jup, vanmiddag enorme honger dus goed gegeten tijdens t avondeten. ga ik een uurtje met de hondlopen en mijn maag was van streek.. shit he..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109631089
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik ben er ook al eerder overheen gekomen, dus ik weet dat het gaat lukken. Het is alleen nu in het begin nog moeilijk. :) Maar je hebt mijn vraag van eergisteren nog niet beantwoord. :@ Wat moet ik doen als ik haar weer zie (2 keer per week)? Dwars door haar heenkijken, zoals zij ook bij mij doet?

Maar wel lief dat je hier bent! O+
Oh sorry, heb je vraag niet gezien. Ik zou proberen om niet haar kant op te kijken... Tenzij ze je ooit zelf aanspreekt oid, maar probeer haar zo veel mogelijk te vermijden, anders wordt het veel moeilijker dan het al is. En oh bedankt, haha :D
XO till we overdose
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:24:11 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109631116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Een taart in der gezicht gooien ;)
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ff kleine interval van mij....

Helemaal NIETS moet je doen....

Als je haar ziet, krijg je een amygdala hijack... alles wat je op dat moment doet doe jij niet, maar doet iets in je...

zoek het maar eens op op google.

Youtube Eckhart Tolle maar....

geldt voor iedereen hier trouwens.
Tja, het klopt dat niemand zichzelf is als hij of zij verliefd is. :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:24:42 #32
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109631164
Alleen al aan dit weekend denken makes me puke....

Echt, ze kan nu balls out gaan omdat ik er nu van op de hoogte ben.... beiden wonen thuis dus hoogstwaarschijnlijk ligt ze dit weekend te krikken op de achterbank van hem....

serieus gast... get a life... I know haha maar I can't help myself

blegh!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:25:13 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109631206
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Oh sorry, heb je vraag niet gezien. Ik zou proberen om niet haar kant op te kijken... Tenzij ze je ooit zelf aanspreekt oid, maar probeer haar zo veel mogelijk te vermijden, anders wordt het veel moeilijker dan het al is. En oh bedankt, haha :D
Ik zal het proberen, ik hou jou en de rest op de hoogte. :)

Geen dank! _O_
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:27:34 #34
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109631377
Dit wordt een mooi gezicht....

3 gasten..... allemaal net gedumpt..... bomvol stress en uitgemergeld als een stelletje kamp gevangene van de stress....

ja... wij gaan het maken dit weekend :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:27:54 #35
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109631399
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik zal het proberen, ik hou jou en de rest op de hoogte. :)

Geen dank! _O_
Je hebt verder weinig keus als zij hetzelfde doet :(

hmm, was van plan 30 min gelede te gaan pitte, tijd gaat snel.. truste
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:30:28 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109631598
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:27 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Je hebt verder weinig keus als zij hetzelfde doet :(

hmm, was van plan 30 min gelede te gaan pitte, tijd gaat snel.. truste
Nou, ik heb eigenlijk nog wel een uitleg van haar tegoed, van waarom ze me van de een op de andere dag niet meer zag staan. :( Nu loopt ze al een tijdje te plakken bij zo'n sulletje. :{
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:32:08 #37
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109631718
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou, ik heb eigenlijk nog wel een uitleg van haar tegoed, van waarom ze me van de een op de andere dag niet meer zag staan. :( Nu loopt ze al een tijdje te plakken bij zo'n sulletje. :{
Dat gevoel heb ik nou ook. Ze heeft mij van de een op de andere dag gedumpt. Zegt dat er geen ander is, maar heeft ook geen reden gegeven waarom het uit is..Beetje jammer!
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:34:02 #38
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109631844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:32 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nou ook. Ze heeft mij van de een op de andere dag gedumpt. Zegt dat er geen ander is, maar heeft ook geen reden gegeven waarom het uit is..Beetje jammer!
Ja, precies! :( Dat knagende, onzekere gevoel. :{ Ik heb alles teruggeredeneerd, en ik kan werkelijk geen enkel moment bedenken waarbij ik de fout in ben gegaan. :{ Naja, misschien spreek ik haar over een maandje of twee wel aan... Nu even niet. ;)
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:40:03 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109632283
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef sawadie het volgende:

[..]

Das niet zo moeilijk toch? Hoewel Groningen wel een ramp is met dat verkeercirculatieplan...

@ Gary: Ik ben ook aan het redeneren geweest, maar ben er mee gestopt. Het is uiteindelijk haar probleem en straks ook haar verlies. Ik vind het jammer, het was niet nodig geweest, maar het is toch gebeurt..

Zegt uiteindelijk meer over haar dan over mij...
Ach ja, wie weet komen wij er over een tijdje achter wat er nou aan de hand was. ;) Anders, jammer dan. :{
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:54:41 #40
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109633198
Ik vergeet een deel van de soap.....

Zij en die jongen, hebben al een verleden samen... hebben al eens wat gedaan....

dus ik zei ik snap het niet, eerst moest je niets van hem en nu opeens wel...

"ja toen vond ik hem te lief enzo"

*oh en nu niet meer?*

"ja ik ben gewoon gek op hem en dat heb ik nodig, een lieve jongen enzo"

*oh dus ik was niet lief voor jou?*

"als je het zo bekijkt, nee dan was je niet lief voor mij nee"

krijg............. de............. piiiiieeeeeeppppp

alles eraan gedaan om dr terug te krijgen....... en dit is me dank.... oh ja en ook nog zeggen: "ik hoop dat we straks later gezellig als we elkaar tegenkomen op het terras wat kunnen drinken en lol kunnen maken enzo maar nu wil ik niets met je te maken hebben"

krijg.............de............pieeeeeeep
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 maart 2012 @ 23:07:27 #41
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109634003
Ik herken wel een patroon

eerste vriendin, was ik 14.... ging met 5 gasten vreemd..... wilde alles van me hebben, gaf ik niets uit, hield ik niet van dr.

tweede vriendin, ging vreemd met me beste vriend

derde vriendin, gooide alles naar me hoofd wat los op tafel lag, en betrapte ik in bed met een roti....

en me vierde "serieuze" vriendin dacht ik..... tja dat verhaal kennen jullie want dat is deze...

Misschien toch maar weer terug, naar the good old days.... no strings attached.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109635539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jaja dat zei mijn ex ook en binnen een week een ander :')
Too much real life.
  woensdag 28 maart 2012 @ 23:45:17 #43
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109636001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Ik ga als een gek naar sportschool, heb 3 hobby's erbij en em, probeer zo vroeg mogelijk te slapen zodat ik niet te veel aan haar denk...

maarja dan lig je in bed, en dan...
Same here.... val zelfs af omdat ik zoveel train nu man....

ja dat naar bed gaan... ik schakel me gedachtes dan uit... alle gedachtes die aandacht vragen zeg ik: "nee nu niet, nu even niets"

klinkt debiel, maar het helpt echt probeer maar.

Met opstaan.... ja dat is een hell bij mij...... duurt echt 1,5u voordat ik enigzins normaal ben.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109637110
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Same here.... val zelfs af omdat ik zoveel train nu man....

ja dat naar bed gaan... ik schakel me gedachtes dan uit... alle gedachtes die aandacht vragen zeg ik: "nee nu niet, nu even niets"

klinkt debiel, maar het helpt echt probeer maar.

Met opstaan.... ja dat is een hell bij mij...... duurt echt 1,5u voordat ik enigzins normaal ben.
Ben ook een kilo of zes afgevallen.. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 29 maart 2012 @ 00:18:54 #45
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109637240
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Ben ook een kilo of zes afgevallen.. :)
Ik weet niet hoeveel jij weegt, maar mijn tops is 68 kilo....

dus ik kan niets missen eigenlijk.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109637541
Ik wil er nog 7 af.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 29 maart 2012 @ 00:30:04 #47
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109637590
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Skv het volgende:
Ik wil er nog 7 af.
Flink blijven rebounden en genaaid worden! Dan komt het wel goed ^O^
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109637672
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel jij weegt, maar mijn tops is 68 kilo....

dus ik kan niets missen eigenlijk.
Ik zat ook op 68 midden in die breakup. Voelde me zo kut. Nu inmiddels weer een goede 75, eetlust komt vanzelf wel weer terug :) .

Sowieso veel sterkte allemaal ^O^ . En have fun op de mini-meet.
pi_109640095
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jaja dat zei mijn ex ook en binnen een week een ander :')
Vergeet niet dat ik degene ben die in de steek is gelaten en dat ik daar echt nog veel te veel gekwetst voor ben. Dat zie ik echt niet zitten.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109641128
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 07:09 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ik degene ben die in de steek is gelaten en dat ik daar echt nog veel te veel gekwetst voor ben. Dat zie ik echt niet zitten.
Ik heb mijn ex ook in de steek gelaten... duurde alleen een paar maanden voordat we ook daadwerkelijk uit elkaar gingen en ja toen duurde het nog geen week voordat ze een ander had :+ . Waarom het zeer doet? Geen idee... :@
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:47:00 #51
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb mijn ex ook in de steek gelaten... duurde alleen een paar maanden voordat we ook daadwerkelijk uit elkaar gingen en ja toen duurde het nog geen week voordat ze een ander had :+ . Waarom het zeer doet? Geen idee... :@
Is logisch te verklaren.

Hier is het verhaal, van hond A en hond B.

Hond A, heeft een bak vol met voer staan..... Hond A heeft honger dus Hond A begint te eten.
Na verloop van tijd, is de bak nog half vol, en heeft Hond A genoeg gehad. Deze loopt naar de hoek van de kamer, en ploft neer.

Hier komt Hond B, Hond B loopt langzaam op de voerbak af, want Hond B heeft honger.

Hond A ziet dat, staat op en loopt ook naar het bak voedsel toe.

Net wanneer Hond B aan zijn maaltijd zou beginnen, begint Hond A te blaffen en te kwijlen en voor de bak met voedsel te gaan.

Hond A kijkt naar Hond B, en begint spontaan weer met eten van de bak voedsel.

Niet omdat Hond A alweer Honger heeft, nee louter en alleen omdat hij niet wil dat Hond B aan zijn etenswaren komt.

zo werkt het blijkbaar ook met exen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:50:55 #52
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109642174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Is logisch te verklaren.

Hier is het verhaal, van hond A en hond B.

Hond A, heeft een bak vol met voer staan..... Hond A heeft honger dus Hond A begint te eten.
Na verloop van tijd, is de bak nog half vol, en heeft Hond A genoeg gehad. Deze loopt naar de hoek van de kamer, en ploft neer.

Hier komt Hond B, Hond B loopt langzaam op de voerbak af, want Hond B heeft honger.

Hond A ziet dat, staat op en loopt ook naar het bak voedsel toe.

Net wanneer Hond B aan zijn maaltijd zou beginnen, begint Hond A te blaffen en te kwijlen en voor de bak met voedsel te gaan.

Hond A kijkt naar Hond B, en begint spontaan weer met eten van de bak voedsel.

Niet omdat Hond A alweer Honger heeft, nee louter en alleen omdat hij niet wil dat Hond B aan zijn etenswaren komt.

zo werkt het blijkbaar ook met exen.
:')__________________!!!

Ik weet niet hoor, mijn exen zijn mensen (geen honden) en wij gaan ook een stuk intilligenter met elkaar om dan bovenstaande verhaal. Volgens mij denk je nog teveel na als je met dit soort verhalen in je hoofd zit :')
Thinking about thinking of you.
pi_109642305
-edit- nee

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 29-03-2012 10:48:29 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:56:03 #54
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642318
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:50 schreef shifto het volgende:

[..]

:')__________________!!!

Ik weet niet hoor, mijn exen zijn mensen (geen honden) en wij gaan ook een stuk intilligenter met elkaar om dan bovenstaande verhaal. Volgens mij denk je nog teveel na als je met dit soort verhalen in je hoofd zit :')
Nadenken doe ik zoiezo, lees maar ff terug, kan je zien dat ik gister een fantastische mail gekregen heb...NOT

en het gaat er niet om dat ik mensen vergelijk met honden, maar het gaat om de gedachte dat je vaak je ex niet gunt met een ander om wat voor reden dan ook.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:59:33 #55
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109642432
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nadenken doe ik zoiezo, lees maar ff terug, kan je zien dat ik gister een fantastische mail gekregen heb...NOT

en het gaat er niet om dat ik mensen vergelijk met honden, maar het gaat om de gedachte dat je vaak je ex niet gunt met een ander om wat voor reden dan ook.
Rare vergelijking dan als dat het punt is wat je wil maken. Tuurlijk wil je er niet aan denken dat je ex met een ander ligt te ballen een week nadat het uit is. Maarja, zo loopt het in de wereld. als jij dadelijk in een relatie zit waar je geen zin meer in hebt en het gaat uit na 3 jaar maar je leert toevallig wel een leuk iemand kennen. Ga jij dan serieus eerst een jaar single zijn zodat het "verantwoord" is?

Dat denk ik niet.
Thinking about thinking of you.
pi_109642462
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nadenken doe ik zoiezo, lees maar ff terug, kan je zien dat ik gister een fantastische mail gekregen heb...NOT

en het gaat er niet om dat ik mensen vergelijk met honden, maar het gaat om de gedachte dat je vaak je ex niet gunt met een ander om wat voor reden dan ook.
link naar die mail? :P Nu ben ik wel benieuwd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:01:12 #57
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642483
De kunst van het loslaten van je ex #191 Luv is in zeh airz

Daar staat de mail die ik gister gekregen heb.

Wordt er langer hoe kwader om, die hele houding van dr ook om te kotsen man.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109642589
Wat is dat voor een rare vergelijking :')

Neen, het zal er eerder mee te maken hebben dat ik me bedrogen voel omdat ze achter mijn rug om al bezig was met deze jongen terwijl ze mij steeds vertelde voorlopig niet aan een andere jongen te beginnen. Heeft ook weinig te maken met het haar niet gunnen van geluk, integendeel zelfs. Het is gewoon het feit dat ze mij iets anders heeft voorgehouden en daarna ineens weer een ander had.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:04:41 #59
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642597
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:59 schreef shifto het volgende:

[..]

Rare vergelijking dan als dat het punt is wat je wil maken. Tuurlijk wil je er niet aan denken dat je ex met een ander ligt te ballen een week nadat het uit is. Maarja, zo loopt het in de wereld. als jij dadelijk in een relatie zit waar je geen zin meer in hebt en het gaat uit na 3 jaar maar je leert toevallig wel een leuk iemand kennen. Ga jij dan serieus eerst een jaar single zijn zodat het "verantwoord" is?

Dat denk ik niet.
Nee, zo krom is het dus ook.

In dit geval is het niet toeval, ze hadden vroeger al eens iets gedaan, en ze zagen elkaar nog wekelijks bij de kerk.

Alleen nu, zomaar out of the blue vinden ze elkaar wel leuk en zijn ze gek op elkaar en blablabla.
Terwijl voor die tijd, was er niets en waren ze "gewoon vrienden".

Blijf het een vaag verhaal vinden..... ik denk serieus dat zij niet helemaal 100 punten is en bepaalde gevoelens verward met verliefd zijn. Maar goed wie weet komt voor haar de klap nog wel een keer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:05:09 #60
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef muhahaha het volgende:
Wat is dat voor een rare vergelijking :')

Neen, het zal er eerder mee te maken hebben dat ik me bedrogen voel omdat ze achter mijn rug om al bezig was met deze jongen terwijl ze mij steeds vertelde voorlopig niet aan een andere jongen te beginnen. Heeft ook weinig te maken met het haar niet gunnen van geluk, integendeel zelfs. Het is gewoon het feit dat ze mij iets anders heeft voorgehouden en daarna ineens weer een ander had.
Heel herkenbaar haha!

en wat doe je eraan? Helemaal niets!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109642668
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heel herkenbaar haha!

en wat doe je eraan? Helemaal niets!
Ik heb het contact verbroken, meer WIL ik ook niet doen. Het is haar leven, niet het mijne.
pi_109642676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #191 Luv is in zeh airz

Daar staat de mail die ik gister gekregen heb.

Wordt er langer hoe kwader om, die hele houding van dr ook om te kotsen man.
Oh daar had ik gister ook een klein stukje van gelezen. Wat ik mij nou echt afvraag hoe oud zijn jullie? :o 15/16? En hadden een half jaartje toch?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:09:13 #63
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109642717
MTA, denk je niet dat je ex misschien gelijk heeft? Laat het contact toch eens los joh. Ik lees dit topic echt al sinds ik op FOK kom en je hebt het echt erg te pakken, je leeft helemaal in de situatie, bent er de hele dag mee bezig.

Denk je echt dat dat gaat veranderen zolang je hier blijft posten, je ex blijft bellen, mailen etc? De gedachtes gaan niet 1,2,3 weg maar je provoceert het keer op keer weer en lijkt wel alsof je liever in de drama leeft dan accepteert dat ze echt allang een ander aan het ballen is.
Thinking about thinking of you.
pi_109642727
Ik gun mijn ex geen geluk. Hoop dat ze heel ongelukkig wordt en dat ze langzaam kapot gaat. Is dat heel slecht? :@
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:09:35 #65
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109642733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oh daar had ik gister ook een klein stukje van gelezen. Wat ik mij nou echt afvraag hoe oud zijn jullie? :o 15/16? En hadden een half jaartje toch?
Als dat zo is... _O-
Thinking about thinking of you.
pi_109642759
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef Hazzard het volgende:
Ik gun mijn ex geen geluk. Hoop dat ze heel ongelukkig wordt en dat ze langzaam kapot gaat. Is dat heel slecht? :@
Uh ja. Dat is slecht :P Je hield toch van haar? neem ik aan? Waarom zou je haar nu geen geluk gunnen dan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:10:23 #67
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642761
@hedge... Je zou verwachten van wel bij dit highschool gedrag maar niets is minder waar.

@Shifto, Ik was niet degene die contact met haar zocht.... ze zocht speciaal contact met mij om dit te melden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109642773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef Hazzard het volgende:
Ik gun mijn ex geen geluk. Hoop dat ze heel ongelukkig wordt en dat ze langzaam kapot gaat. Is dat heel slecht? :@
Dat ligt eraan wat ze gedaan heeft.
pi_109642789
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
@hedge... Je zou verwachten van wel bij dit highschool gedrag maar niets is minder waar.

@Shifto, Ik was niet degene die contact met haar zocht.... ze zocht speciaal contact met mij om dit te melden.
Hoe oud is ze dan? En jullie hadden toch een half jaar? Of verwar ik je nu weer met iemand anders.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:09 #70
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642930
23.

Klopt....

Als je alles relativeert, waar hebben we het over.

Het is gewoon alles bij elkaar, stond op het punt om samen te wonen, ze was overtijd en we baalden beiden dat ze niet zwanger bleek (sick freak I know) en zo zijn er nog een aantal dingen waarom het hard aankomt.

Nou ben ik me er ondertussen al bewust van dat ze symbool staat voor iets... maar dat is iets waar ik nog achter moet komen, het precieze hoe en wat.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109642940
Nou wij zijn getrouwd en hebben een dochtertje, denk dat het dan allemaal net wat langer duurt kwa verwerking dan dat je gewoon een relatie hebt. Mijn huwelijj was altijd heel erg brlangrijk voor me, dat hij dat zo de rug toe kan keren doet ongelovelijk zeer. Niet dat het geen zeer kan doen als jegewoon een relatie hebt maar denk dat het verwerken langer duurt.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:17:07 #72
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109642959
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:16 schreef LaLouchi het volgende:
Nou wij zijn getrouwd en hebben een dochtertje, denk dat het dan allemaal net wat langer duurt kwa verwerking dan dat je gewoon een relatie hebt. Mijn huwelijj was altijd heel erg brlangrijk voor me, dat hij dat zo de rug toe kan keren doet ongelovelijk zeer. Niet dat het geen zeer kan doen als jegewoon een relatie hebt maar denk dat het verwerken langer duurt.
Absoluut

Ken hier al niet eens mee overweg, laat staan dat ik in jou situatie zou zitten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109643011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
23.

Klopt....

Als je alles relativeert, waar hebben we het over.

Het is gewoon alles bij elkaar, stond op het punt om samen te wonen, ze was overtijd en we baalden beiden dat ze niet zwanger bleek (sick freak I know) en zo zijn er nog een aantal dingen waarom het hard aankomt.

Nou ben ik me er ondertussen al bewust van dat ze symbool staat voor iets... maar dat is iets waar ik nog achter moet komen, het precieze hoe en wat.
Sorry om te zeggen, maar in die mail komt ze serieus over als een meisje wat net met de pubertijd begint.. De manier van praten.

Maar je moet het gewoon tijd geven. Voor je het weet vind je weer iemand anders leuk, en denk je echt van wtf waarom deed ik hier zo moeilijk om.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109643047
Ja en juist daarom wil ik voorlopig geen man. Hij heeft me altijd de wereld beloofd, maar waar zijn die beloftes nu.. Bij dr eerste de beste tegenslag blijkt je huwelijk gewoon niks voor te stellen. Hij zei altijd ik ben nirt zoals andere mannen, ik kijk niet naar andere vrouwen, jij bent alles voor me en noem het maar op. Mijn vertrouwen in mannen is gewoon weg.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:21:18 #75
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109643055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sorry om te zeggen, maar in die mail komt ze serieus over als een meisje wat net met de pubertijd begint.. De manier van praten.

Maar je moet het gewoon tijd geven. Voor je het weet vind je weer iemand anders leuk, en denk je echt van wtf waarom deed ik hier zo moeilijk om.
Ook dat klopt, als je onze levens met elkaar vergelijkt, ben ik 10x verder in het leven dan zij.
Ze woont nog thuis, haar ouders bepalen nog van hoe en wat en ze is zo beïnvloedbaar als de pest. Haar vriendinnen zijn allemaal uit hetzelfde hout gesneden en hebben dan ook allemaal (hoe verrassend) een hekel aan me.

Ik hoop het, ik zie mezelf echt nog niet met een andere vrouw.... Zij was echt helemaal into mij, moeilijk voor te stellen dat het weer een keer gaat komen haha.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:23:11 #76
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109643094
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:21 schreef LaLouchi het volgende:
Ja en juist daarom wil ik voorlopig geen man. Hij heeft me altijd de wereld beloofd, maar waar zijn die beloftes nu.. Bij dr eerste de beste tegenslag blijkt je huwelijk gewoon niks voor te stellen. Hij zei altijd ik ben nirt zoals andere mannen, ik kijk niet naar andere vrouwen, jij bent alles voor me en noem het maar op. Mijn vertrouwen in mannen is gewoon weg.
Vrouwen roepen die dingen ook, daar heb ik ook geen vertrouwen meer in.

Het enige wat je hieruit kan leren denk ik, is het principe Ik en de Ander.

Alles wat de ander doet, moet geen invloed op de Ik van jou hebben. Hun zaken zijn hun zaken en jou zaken zijn jou zaken.

Je kan hier alleen maar sterker uitkomen en groeien als persoon zijnde. Je hebt de keus om ervoor te zorgen dat dit je niet weer overkomt.

Het vervelendste is nog dat er kinderen in het spel zijn, dat maakt het extra zwaar want dan ben je verbonden met elkaar voor het leven.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109643117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ook dat klopt, als je onze levens met elkaar vergelijkt, ben ik 10x verder in het leven dan zij.
Ze woont nog thuis, haar ouders bepalen nog van hoe en wat en ze is zo beïnvloedbaar als de pest. Haar vriendinnen zijn allemaal uit hetzelfde hout gesneden en hebben dan ook allemaal (hoe verrassend) een hekel aan me.

Ik hoop het, ik zie mezelf echt nog niet met een andere vrouw.... Zij was echt helemaal into mij, moeilijk voor te stellen dat het weer een keer gaat komen haha.
Is het dan misschien niet de juiste beslissing dat het over is? Al voelt het voor jou misschien niet zo. Maar het klinkt nou niet echt als een goede relatie? Kan er natuurlijk weinig over zeggen, ken jullie niet. Maar dit is hoe het over komt als ik je er zo over hoor praten.

Ja dat je je zelf niet met een ander ziet snap ik. Zo dacht ik 2 maanden geleden ook. ;) En nu date ik met een meisje wat stuk beter bij mij past dan mijn ex eigenlijk deed. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:24:16 #78
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109643125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Vrouwen roepen die dingen ook, daar heb ik ook geen vertrouwen meer in.

Het enige wat je hieruit kan leren denk ik, is het principe Ik en de Ander.

Alles wat de ander doet, moet geen invloed op de Ik van jou hebben. Hun zaken zijn hun zaken en jou zaken zijn jou zaken.

Je kan hier alleen maar sterker uitkomen en groeien als persoon zijnde. Je hebt de keus om ervoor te zorgen dat dit je niet weer overkomt.

Het vervelendste is nog dat er kinderen in het spel zijn, dat maakt het extra zwaar want dan ben je verbonden met elkaar voor het leven.
En nu ga je iets nuttigs doen ok? :Y
Thinking about thinking of you.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:28:02 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109643229
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Is het dan misschien niet de juiste beslissing dat het over is? Al voelt het voor jou misschien niet zo. Maar het klinkt nou niet echt als een goede relatie? Kan er natuurlijk weinig over zeggen, ken jullie niet. Maar dit is hoe het over komt als ik je er zo over hoor praten.

Ja dat je je zelf niet met een ander ziet snap ik. Zo dacht ik 2 maanden geleden ook. ;) En nu date ik met een meisje wat stuk beter bij mij past dan mijn ex eigenlijk deed. :)
Ja, me verstand weet ook dat het beter is. Uiteindelijk hadden de verschillen ons parten gespeeld denk ik. Ze staat heel anders in het leven dan ik dat doe.
Het gevoel ligt me alleen dwars, al gaat het wel elke dag iets beter en slaat de liefde steeds meer richting de kant van woede op.

EDIT: zo zei ze ook nog, "ja toen je naast me kwam staan laatst, deed me helemaal niets meer, ik voel niets meer voor je, tijdens de relatie was ik er al klaar mee en waren er veel dingen in me geknapt...

Hoe hard wil je nagetrapt worden hea..........

Als we samen waren, was er niets aan de hand. Dan hadden we het echt heel leuk samen. Zodra ze in contact met anderen kwam, merkte je gewoon dat ze veranderde.

Natuurlijk heb ik ook dingen niet handig aangepakt, zoals bijvoorbeeld dat ze het maar niet begrepen, dat ik graag had dat ze wat meer zou werken, alvorens we samen gingen wonen. Aangezien het leven al duur genoeg is, en ik er weinig voor voel om voor 2 mensen aan het werk te zijn... antwoorden die ik kreeg waren bijvoorbeeld: "Het moet niets uitmaken, als je van elkaar houd dan hou je van elkaar, al ben je putjesschepper moet het je nog niet interesseren"

Ja, jij date met Tjik toch :P Is wel een chemie op die foto te zien hoor... work with it rock with it :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109643301
@managetheanger klopt is ook zo. Het is nu.3 weken geleden dus allemaal nog erg vers, maar.ik.ben al zoveel verder als vorige week. Ik kan het relativeten. Besef dat hij ook.fouten heeft en niet perfect isdat hij mij ook veel pijn heeft gedaan, en dat ik nu.zelf eigenlijk ook niet weet of ik hem wel terugwil.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109643553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, me verstand weet ook dat het beter is. Uiteindelijk hadden de verschillen ons parten gespeeld denk ik. Ze staat heel anders in het leven dan ik dat doe.
Het gevoel ligt me alleen dwars, al gaat het wel elke dag iets beter en slaat de liefde steeds meer richting de kant van woede op.

EDIT: zo zei ze ook nog, "ja toen je naast me kwam staan laatst, deed me helemaal niets meer, ik voel niets meer voor je, tijdens de relatie was ik er al klaar mee en waren er veel dingen in me geknapt...

Hoe hard wil je nagetrapt worden hea..........

Als we samen waren, was er niets aan de hand. Dan hadden we het echt heel leuk samen. Zodra ze in contact met anderen kwam, merkte je gewoon dat ze veranderde.

Natuurlijk heb ik ook dingen niet handig aangepakt, zoals bijvoorbeeld dat ze het maar niet begrepen, dat ik graag had dat ze wat meer zou werken, alvorens we samen gingen wonen. Aangezien het leven al duur genoeg is, en ik er weinig voor voel om voor 2 mensen aan het werk te zijn... antwoorden die ik kreeg waren bijvoorbeeld: "Het moet niets uitmaken, als je van elkaar houd dan hou je van elkaar, al ben je putjesschepper moet het je nog niet interesseren"

Ja, jij date met Tjik toch :P Is wel een chemie op die foto te zien hoor... work with it rock with it :P
Nou dat je weet dat het beter zo is, is al een goede stap. :) Je moet het ook gewoon accepteren, het is gebeurd, niks meer aan te doen. Nu proberen je leven weer op te pakken. Ga leuke dingen met vrienden doen. Afleiding zoeken. Zal je zien dat het na een tijdje steeds beter gaat.

En ja na trappen is kut, mijn ex noemde mij na een tijdje een slecht mens toen ze boos was. Omdat volgens haar ik haar geen geluk gunde met haar nieuwe vriend (een week nadat onze relatie van 3.5 jaar uit was) Deed super veel pijn. Later zei ze ook wel dat ze het niet meende etc. Maar dat soort dingen doen gewoon pijn. Maar het hielp me ook wel weer om over haar heen te komen. Had zo iets van, als ze dat zegt is het misschien juist wel goed dat we uit elkaar zijn.

En bedenken wat je anders had kunnen doen heeft ook geen zin. Heb nadat het net uitging ook vaak gedacht van had ik maar dit of dit gedaan dan hadden we misschien nog wat. Maar daar heb je gewoon niks aan. Je moet nu verder met je leven, en niet steeds bedenken wat als.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:53:47 #82
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109643990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou dat je weet dat het beter zo is, is al een goede stap. :) Je moet het ook gewoon accepteren, het is gebeurd, niks meer aan te doen. Nu proberen je leven weer op te pakken. Ga leuke dingen met vrienden doen. Afleiding zoeken. Zal je zien dat het na een tijdje steeds beter gaat.

En ja na trappen is kut, mijn ex noemde mij na een tijdje een slecht mens toen ze boos was. Omdat volgens haar ik haar geen geluk gunde met haar nieuwe vriend (een week nadat onze relatie van 3.5 jaar uit was) Deed super veel pijn. Later zei ze ook wel dat ze het niet meende etc. Maar dat soort dingen doen gewoon pijn. Maar het hielp me ook wel weer om over haar heen te komen. Had zo iets van, als ze dat zegt is het misschien juist wel goed dat we uit elkaar zijn.

En bedenken wat je anders had kunnen doen heeft ook geen zin. Heb nadat het net uitging ook vaak gedacht van had ik maar dit of dit gedaan dan hadden we misschien nog wat. Maar daar heb je gewoon niks aan. Je moet nu verder met je leven, en niet steeds bedenken wat als.
Ja er zit ook niets anders op dan het te accepteren. Beetje jammer dat ze zo dichtbij wonen.
Net als dat er gezegd wordt van: "ik hoop dat we na verloop van tijd samen op het terras kunnen zitten lol hebben, maar meer zit er niet in"..... ik zie mezelf echt niet met dr praten terwijl er een ander overheen is geweest lol... nu nog niet althans.... en ik denk dan ook niet, want dat is me ego.

oh ja en ze mailde nog dat ze bij me weg ging om mij, en niet om hem en dat ik dat maar goed in me oren moest knopen...

echt.. om te huilen eigenlijk.. des te langer ik nadenk, des te grotere trut vind ik dr lol.
wie denkt ze wel niet dat ze is :p

Afleiding zoeken doe ik ook, maar niet teveel, ik wil het gevoel niet wegstoppen, het moet ook verwerkt worden anders komt het straks dubbel zo hard weer terug in een latere relatie.

Ja ik begrijp je helemaal, sommige dingen kunnen idd er juist aan bijdragen, in mijn geval was dat wachten tot ik zeker wist dat die 2 iets hadden... dat is voor mij een knop die dan om gaat. Ze begreep het niet, maar ik zei ook, iedereen weet het straks behalve ik.. dat slaat nergens op.

Dat had ik maar dit en had ik maar dat.... dat is normaal denk ik, althans, bij vorige exen had ik dat ook heel sterk.... stom eigenlijk, op den duur zou je het toch moeten leren denk je, zodat je niet meer hoeft te zeggen had ik maar dit of dat haha.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:00:26 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109644198
zo, weer getracht een en ander op t eruimen, persoonlijke afspraken of meets doe je maar lekker via PM of een apart topic maar laat dit topic schoon, er zijn meer users die gebruik maken van dit topic dus doe eens een keer normaal
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109644240
Laten we een SC-topic van dit exverhaal maken. :Y
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:01:34 #85
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109644243
ManageTheAnger, waarom kom je hier eigenlijk als je geen adviezen opvolgt? Je zit nu weer de hele dag in dit topic, helpt dat echt denk je? :')
Thinking about thinking of you.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:07:39 #86
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109644456
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
ManageTheAnger, waarom kom je hier eigenlijk als je geen adviezen opvolgt? Je zit nu weer de hele dag in dit topic, helpt dat echt denk je? :')
Ter info.... voor de mensen die mij proberen af te schilderen als een kansloos figuur.

Ik ben aan het studeren, op de laptop....
Ik ben ondertussen de was aan het doen
En zelfs de afwas.
en die 2 minuten per keer hier op fok........ dat maakt niet het verschil
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:12:09 #87
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109644624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Skv het volgende:
Ik wil er nog 7 af.
oftopic: : Ik weeg "maar" 63 kilo met me 1.84m, als daar eens 7 vanaf gaan, tja :P
Veel eten en fitnisse werkt niet, weeg al 4 jaar zoveel xd

Ontopic: slapen rond 10 uur werkt wel goed, gaat depresief slapen, wordt beetje oke wakker
En dan weer en dag ertegen aan..

Heeft hier iemand die weer probeert soort van normaal met je ex om te gaan, kijke of je je beste vriend/in weer terug kan krijgen (ookal hoop ik natuurlijk op meer :@ )

Of was je ex, niet per definitie je beste vriend/in?
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:14:58 #88
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109644737
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

oftopic: : Ik weeg "maar" 63 kilo met me 1.84m, als daar eens 7 vanaf gaan, tja :P
Veel eten en fitnisse werkt niet, weeg al 4 jaar zoveel xd

Ontopic: slapen rond 10 uur werkt wel goed, gaat depresief slapen, wordt beetje oke wakker
En dan weer en dag ertegen aan..

Heeft hier iemand die weer probeert soort van normaal met je ex om te gaan, kijke of je je beste vriend/in weer terug kan krijgen (ookal hoop ik natuurlijk op meer :@ )

Of was je ex, niet per definitie je beste vriend/in?
Vrienden komen vrienden gaan... opzich was ze wel me beste vriendin op dat moment want we deelden alles.... maar dat gaat hem never nooit meer worden aangezien ik niet meer normaal naar haar kan kijken gezien het feit wat ze nu allemaal doet.

Daarbij komt, ik denk als je dat probeert, dan krijgt 1 vd 2... (en zo te horen jij) weer gevoel voor elkaar... dan sluipt erin zonder dat je het doorhebt.. en dan opeens, BAM komt de man met de hamer, en kan je weer van voor af aan beginnen met verwerken.

Happened to me aswell...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109644906
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

oftopic: : Ik weeg "maar" 63 kilo met me 1.84m, als daar eens 7 vanaf gaan, tja :P
Veel eten en fitnisse werkt niet, weeg al 4 jaar zoveel xd

Ontopic: slapen rond 10 uur werkt wel goed, gaat depresief slapen, wordt beetje oke wakker
En dan weer en dag ertegen aan..

Heeft hier iemand die weer probeert soort van normaal met je ex om te gaan, kijke of je je beste vriend/in weer terug kan krijgen (ookal hoop ik natuurlijk op meer :@ )

Of was je ex, niet per definitie je beste vriend/in?
Ik was 95 met 1.83. Nu 87, wil naar 81. :') Ik slaap zo'n 6 á 7 uur per nacht tegenwoordig. Dan ben ik aan het einde van de dag ook wel weer moe genoeg om normaal en snel in te kunnen slapen. :)

Ik heb anderhalve week geleden even telefonisch contact met mn ex gehad, daarbij heb ik aangegeven dat ik er iig nog niet klaar voor ben om normaal als vrienden met elkaar om te gaan. Had het idee dat zij nog terug wilde grijpen op dat ze het uit had gemaakt. Maar ik heb voor mezelf duidelijk dat dat niet meer gaat werken (na de eerste drie weken niets anders gewild te hebben).

Pas als ik het idee heb dat ik er echt overheen ben wil ik het contact weer oppakken. Het blijft wel een schat namelijk, zou het zonde vinden haar nooit meer te spreken! Ben wel een beetje bang voor dat eerste gesprek weer, geen idee wat er dan allemaal weer bij me boven komt.. :o
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109644967
mijn eerdere post met mijn verhaal:
De kunst van het loslaten van je ex #184

Het is ondertussen alweer ruim 3 maanden geleden en ik merk dat het alleen zijn beter gaat, maar het accepteren van waarom ze het uitgemaakt lukt me niet (leer ermee leven?). Vooral het wakker worden 's ochtends is nog hel; confrontatie met de realiteit, elke ochtend weer. Het lukt me dus niet om het te accepteren omdat er niet veel te accepteren valt voor mijn gevoel. Ze heeft me die brief nooit gestuurd en ze wil niet nog een keer normaal praten omdat zij vindt 'dat ze alles heeft gezegd'. Wat niet meer is dan "ik ben het gevoel kwijt, en ik vind iemand anders leuk"....Na fucking 8 jaar is dit alles wat ze er van kan maken? En ik moet nu maar accepteren dat ze met iemand anders is. Maar omdat ze me zo weinig gegeven heeft, heb ik een heel negatief en vervelend beeld van haar iets dat ik absoluut niet wil, want dat meisje is toch veel waard voor me en ik wil normaal tegen haar kunnen doen als we met onze gezamelijke vrienden zijn (iets wat heel weinig is voorgekomen afgelopen maanden, helaas). Maar daarvoor wil ik het eerst kunnen afsluiten, en ik denk dat ik haar daar echt voor nodig heb. Nu is het me te oppervlakkig van haar kant....Ik blijf het uiterst egoïstisch en laf vinden dat ze me zo laat hangen na al die jaren waarbij ik alles deed voor dat meisje....
pi_109645088
Een ex is een ex en dus geen vriend/vriendin imo, je blijft denken aan de leuke dingen in je relatie, blijft haar dan missen als meer denk ik. Ik zou het iig niet kunnen. Het is dat ik nu moet, normaal contact omdat hij de vader vanmijn dochter is maar als ik alleen was geweest had ik niks meer met hem te maken willen hebben.

Verder vind ik het een beetje onzin dat er gezegd word tegen mensen dat ze uit dit topic moeten gaan, ik haal er troost uit, en een ander wss ok, wat is daar dan mis mee?
In life, every ending is a new beginning..
pi_109645117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

oftopic: : Ik weeg "maar" 63 kilo met me 1.84m, als daar eens 7 vanaf gaan, tja :P
Veel eten en fitnisse werkt niet, weeg al 4 jaar zoveel xd

Ontopic: slapen rond 10 uur werkt wel goed, gaat depresief slapen, wordt beetje oke wakker
En dan weer en dag ertegen aan..

Heeft hier iemand die weer probeert soort van normaal met je ex om te gaan, kijke of je je beste vriend/in weer terug kan krijgen (ookal hoop ik natuurlijk op meer :@ )

Of was je ex, niet per definitie je beste vriend/in?
Ja, ik ben mn beste maatje in 1 klap kwijtgeraakt (aan iemand anders verdomme) Gewoon echt je beste maatje...dat het misschien vanzelsprekend voelde (misschien een fout). En ik wil dolgraag een normale vriendschap opbouwen met haar, maar dat ligt helaas niet zo vanzelfsprekend aangezien ze niet nog eenkeer met me over onze relatie wil praten (en er iemand anders in het spel is)
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:25:15 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109645128
Now this is a story, all about how,
my life got flipped and turned upside down
and I'd like you to take a minute
and sit right there
and I'll tell you how my relationship
was based on solid air

pam tatatadaaa pam tatatadaaa

In the north of holland born and raised
at the singles camp
is where I spend most of my days
chilling out, maxing, relaxing all cool
and all hooking up girls outside of the school

when a couple of girls
who were up to no good
starting making trouble in my feelings hood

I got in one little relationship
but then I got scared
and told myself
You should move away from this pink area air

I whistled to a girl
and when she came near
her eyes said I want you
if anything I could say this this girl' acting weird
But I thought, nah forget it let's move back to the air

I, pulled up to a cloud that was up in the sky
and yelled to the girl
come be at my side
Looked at my life I was finally there
and settled my throne as being the king that's dumped from the stairs.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109645279
gast
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109645281
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:24 schreef LaLouchi het volgende:
Een ex is een ex en dus geen vriend/vriendin imo, je blijft denken aan de leuke dingen in je relatie, blijft haar dan missen als meer denk ik. Ik zou het iig niet kunnen. Het is dat ik nu moet, normaal contact omdat hij de vader vanmijn dochter is maar als ik alleen was geweest had ik niks meer met hem te maken willen hebben.

Verder vind ik het een beetje onzin dat er gezegd word tegen mensen dat ze uit dit topic moeten gaan, ik haal er troost uit, en een ander wss ok, wat is daar dan mis mee?
Nee daar is niks mis mee, iedereen moet ook gewoon doen wat voor zichzelf het beste voelt. Iedereen geeft hier zijn mening. Het is aan jou wat je er mee doet. :)

Ik hoef eigenlijk ook niet meer in dit topic te komen want ben allang over mijn ex heen. Maar vind het wel leuk om proberen anderen te helpen of zo. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109645330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee daar is niks mis mee, iedereen moet ook gewoon doen wat voor zichzelf het beste voelt. Iedereen geeft hier zijn mening. Het is aan jou wat je er mee doet. :)

Ik hoef eigenlijk ook niet meer in dit topic te komen want ben allang over mijn ex heen. Maar vind het wel leuk om proberen anderen te helpen of zo. :)
Dat zou ik ook posten, als mn nieuwe sjarrel hier ook rondhangt. Kan je moeilijk zeggen: 'ik heb zo'n verdomde zin om mn ex een beurt te geven!' :+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109645354
quote:
12s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat zou ik ook posten, als mn nieuwe sjarrel hier ook rondhangt. Kan je moeilijk zeggen: 'ik heb zo'n verdomde zin om mn ex een beurt te geven!' :+
Whahaha
In life, every ending is a new beginning..
pi_109645409
quote:
12s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat zou ik ook posten, als mn nieuwe sjarrel hier ook rondhangt. Kan je moeilijk zeggen: 'ik heb zo'n verdomde zin om mn ex een beurt te geven!' :+
Dan geloof je het niet ;) En scharrel nee, is niet gewoon even een scharrel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:32:17 #99
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109645431
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet ;) En scharrel nee, is niet gewoon even een scharrel.
Al was ze dat wel, dan zou je het waarschijnlijk nog niet zeggen hehehehe
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109645455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet ;) En scharrel nee, is niet gewoon even een scharrel.
Ik noemde het ook sjarrel ipv scharrel. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109645464
Hahaha laat die jongen verliefd zijn.

Maar grappig is het wel hahaha
In life, every ending is a new beginning..
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 11:33:12 #102
364681 over_hedge
pi_109645467
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Al was ze dat wel, dan zou je het waarschijnlijk nog niet zeggen hehehehe
We weten van elkaar hoe het zit. Laten we het daar maar ophouden anders gaat de mod weer zeuren. :P Gaat nu ook niet over mij en tjik :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 11:33:38 #103
364681 over_hedge
pi_109645489
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik noemde het ook sjarrel ipv scharrel. ;)
Wat is een sjarrel?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:33:56 #104
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109645506
quote:
12s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat zou ik ook posten, als mn nieuwe sjarrel hier ook rondhangt. Kan je moeilijk zeggen: 'ik heb zo'n verdomde zin om mn ex een beurt te geven!' :+
xd,

ow en dat rare profielfilmpje dinges van jou over_hedge vrolijkt mij wel telkens op :D

en @ManagetheAnger, begin geen zang carriere
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109645517
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:49:49 #106
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109646124
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

xd,

ow en dat rare profielfilmpje dinges van jou over_hedge vrolijkt mij wel telkens op :D

en @ManagetheAnger, begin geen zang carriere
Tja, dat krijg je met Vanilla Ice als je oom.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109649930
Waarom is het zo belangrijk om uberhaupt je ex los te laten? Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen om dat niet te doen...
pi_109650088
Fatih, Nee, excusses. Ik kan helaas echt geen relatie meer met je beginnen. De redens zijn omdat ik erg weinig tijd heb en werk. En omdat ik het niet meer kan en wil. Je hebt er zelf voor gekozen het uit te maken. Ik moest van Melissa horen wat er gaande was, omdat je van overal van weg was. Veel geluk! Het komt wel goed. Je vind de juiste nog wel, en wacht alsjeblieft niet op mij, vergeet me, voorgoed! Ik ga ook door met mijn leven.
xxx

ongeveer een uur geleden.
pi_109650134
Maar ik wil helemaal geen ander!!!!! :'(
Ook niet later, in die 22 jaar is zei de enigste waarmee het echt klikte..
Dat heb ik nooit eerder gehad. :{

Ik ben op alles geblokt, waarom!, ik had me voorgehouden om over een aantal jaar weer contact te leggen, hoe het met haar gegaan was enzo...

Ik had net bij de bakker wat broodjes gehaald, en wou net wat eten, ik heb tegelijk alles in de vuilnisbak gegooid..
Er staat niet eens in dat bericht, bedankt voor alles en ik zal altijd onze herinneringen in mijn hart bewaren ofzo..
Ach, nu weet ik wel waar ik aan toe ben!
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 13:37:46 #110
364681 over_hedge
pi_109650577
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef Gulmez het volgende:
Maar ik wil helemaal geen ander!!!!! :'(
Ook niet late

Oh echt wel hoor. Geloof je nu niks van. Maar is toch echt zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:38:22 #111
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109650594
Idd, en gewoon laten zo, hoe lastig het ook is.. zeker als je geblokt ben op alles...

"straight guy no hip contact hug"
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109650871
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef Gulmez het volgende:
Maar ik wil helemaal geen ander!!!!! :'(
Ook niet later, in die 22 jaar is zei de enigste waarmee het echt klikte..
Dat heb ik nooit eerder gehad. :{
Wat zei ze toen je dit tegen haar zei?
pi_109651048
Dat kon niet, ze neemt nooit haar telefoon meer op, en ik ben vanaf vandaag ook geblokt op facebook.
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:48:17 #114
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109651102
Anoniem bellen

Me ex heeft mijn nummer ook geblokkeerd bij de Hi winkel.

Als je anoniem belt, dan herkent de provider het nummer niet en kan je contact hebben.

Niet nu doen, gewoon over 2 dagen als ze het niet verwacht.

en dan.... flame on!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109651163
Bedankt!

Ik kan het vanaf vandaag nu wel echt accepteren, want nu heb ik tenminste duidelijkheid.

Maar het idee dat ik haar nooit meer ga spreken vind ik echt triest.
Ik ga zo maar even familie opbellen dat ik mijn verjaardags uitje volgende week ga doen..
Want nu lijkt het me niet al te gezellig met mij :P
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 13:50:08 #116
364681 over_hedge
pi_109651195
Omg wtf. Als je ex je geblokkeerd heeft dan moet de boodschap toch duidelijk zijn? Laat haar dan gewoon met rust. Word stalkerig gedrag als je anoniem gaat bellen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:50:41 #117
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109651226
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Gulmez het volgende:
Bedankt!

Ik kan het vanaf vandaag nu wel echt accepteren, want nu heb ik tenminste duidelijkheid.

Maar het idee dat ik haar nooit meer ga spreken vind ik echt triest.
Ik ga zo maar even familie opbellen dat ik mijn verjaardags uitje volgende week ga doen..
Want nu lijkt het me niet al te gezellig met mij :P
Is het misschien niet beter om zelf ook geen contact meer te zoeken?, ze heeft wel verdomd veel moeite gedaan om daarvoor te zorgen... -.-

Gewoon om verdere gezeik te voorkomen enzo.

edit, wat over_hedge zei dus
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109651250
Dat vrouwen zo kunnen omslaan, in hun gevoelens..
Eerst was ik haar held, en ze ging zelfs mijn gedrag overnemen, ging ook sporten enzo..
En nu ben ik niks meer waard volgens mij in haar ogen.. :P
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 13:52:46 #119
364681 over_hedge
pi_109651321
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Gulmez het volgende:
Dat vrouwen zo kunnen omslaan, in hun gevoelens..
Eerst was ik haar held, en ze ging zelfs mijn gedrag overnemen, ging ook sporten enzo..
En nu ben ik niks meer waard volgens mij in haar ogen.. :P
Ja super kut. Maar om haar dan half te gaan stalken heeft al helemaal geen zin.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109651327
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Gulmez het volgende:
Dat vrouwen zo kunnen omslaan, in hun gevoelens..
Eerst was ik haar held, en ze ging zelfs mijn gedrag overnemen, ging ook sporten enzo..
En nu ben ik niks meer waard volgens mij in haar ogen.. :P
Herkenbaar; dat houdt het wel spannend in ieder geval. Duidelijkheid is maar saai. Ergens wel jammer dat ze je overal geblokkeerd heeft; maar ben het met de vorige posts eens: wordt geen stalker.
pi_109651405
Ik laat haar nu ook links liggen inderdaad, en dat is misschien wel makkelijker zelfs, als je bent geblokt. :P
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:54:37 #122
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109651414
Stalken is iemand ongevraagd 3x binnen 24 uur te contacteren.

Dus... je hebt nog even.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109651543
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Stalken is iemand ongevraagd 3x binnen 24 uur te contacteren.

Dus... je hebt nog even.
Haha, dat is jou definitie ja; helaas waarschijnlijk niet haar definitie.
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:06:40 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109651953
Dat is de wettelijke definitie...

Trust me I know haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109652033
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat is de wettelijke definitie...

Trust me I know haha
Damn, dan ben ik in het verleden dus valselijk beschuldigd.... de bitch!
pi_109652344
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Axel1988 het volgende:
Waarom is het zo belangrijk om uberhaupt je ex los te laten? Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen om dat niet te doen...
Omdat je de pijn niet kunt verwerken wanneer je contact blijft houden, daarom moet je los komen en haar een periode (zeg 6 maanden) niet zien of spreken.

Wanneer je in de cyclus blijft kun je de scheiding ook niet verwerken omdat je niet tot rust komt. Daar doe je jezelf echt te kort mee. Wie weet loop je een andere dame tegen het lijf en doe je er niks mee omdat je nog met je ex bezig bent, zonde toch?
pi_109652370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat is de wettelijke definitie...

Trust me I know haha
Ik vind het frappant dat jij dat weet :S
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:16:35 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109652391
Haha, ja don't ask don't tell.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109652734
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Omdat je de pijn niet kunt verwerken wanneer je contact blijft houden, daarom moet je los komen en haar een periode (zeg 6 maanden) niet zien of spreken.

Wanneer je in de cyclus blijft kun je de scheiding ook niet verwerken omdat je niet tot rust komt. Daar doe je jezelf echt te kort mee. Wie weet loop je een andere dame tegen het lijf en doe je er niks mee omdat je nog met je ex bezig bent, zonde toch?
Achja, wat is pijn. Ik voel de noodzaak nog niet zo om haar los te laten. En inderdaad, andere vrouwen kunnen me gestolen worden zolang ik nog met iemand in mijn hoofd zit; maar ik vind het ook niet echt zonde wanneer ik wat dates of seks mis zou lopen daardoor.
pi_109653104
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik vind het frappant dat jij dat weet :S
Echt he :')
Man, leave it. Als iemand je blokkeert is de boodschap duidelijk. Ga niet haar proberen te bellen oid, wat wil je ermee bereiken :')
XO till we overdose
pi_109653152
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Echt he :')
Man, leave it. Als iemand je blokkeert is de boodschap duidelijk. Ga niet haar proberen te bellen oid, wat wil je ermee bereiken :')
Hoop doet leven zegt men vaak...
pi_109653263
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoop doet leven zegt men vaak...
Waarom hoop houden als de andere partij alle moeite doet om je te blokkeren, dan is de boodschap wel duidelijk lijkt me
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:39:38 #133
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109653342
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarom hoop houden als de andere partij alle moeite doet om je te blokkeren, dan is de boodschap wel duidelijk lijkt me
Nee, die andere partij is in dat geval gewoon even haarzelf niet meer... treed buiten haar eigen en dan is het aan jou de taak om te zien dat ze eens moet stoppen met die quarterlife crisis.

:P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109653383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarom hoop houden als de andere partij alle moeite doet om je te blokkeren, dan is de boodschap wel duidelijk lijkt me
Ow dat is het ook; maar je gevoel vertelt jou nog heel lang dat het toch echt anders is. Ik snap het wel dat je ondanks alles nog contact op zou gaan nemen.
pi_109653524
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:39 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee, die andere partij is in dat geval gewoon even haarzelf niet meer... treed buiten haar eigen en dan is het aan jou de taak om te zien dat ze eens moet stoppen met die quarterlife crisis.

:P
En dat is ook een punt natuurlijk; waarschijnlijk is bij haar ook niet al het gevoel van het ene op het andere moment weg. Meestal doen ze zoiets omdat ze nog niet over je heen zijn; en dan zijn ze zo rigoreus zodat ze het zelf kunnen verwerken. Maarja, wat nou als je het niet eens bent met de redenen waarom het uit is gegaan? Wat als je daar wel nog toekomst in ziet? Ben jij dan de egoïstische klootzak; of is zij gewoon iemand zonder doorzettingsvermogen?
pi_109653530
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:39 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee, die andere partij is in dat geval gewoon even haarzelf niet meer... treed buiten haar eigen en dan is het aan jou de taak om te zien dat ze eens moet stoppen met die quarterlife crisis.

:P
What the actual fuck. Weet jij wel waar je het over hebt? Je ex heeft ook haar eigen mening, je bent niet haar baas ofzo en je kan niet bepalen wat zij voelt.
XO till we overdose
pi_109653546
Je hoort wel is bij memories, dat programma dat sommige mensen na 30 jaar nog steeds wekelijks aan die liefde van vroeger terug denken, hopelijk blijft het bij ons niet zo sterk hangen.. :P
pi_109653724
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:44 schreef Gulmez het volgende:
Je hoort wel is bij memories, dat programma dat sommige mensen na 30 jaar nog steeds wekelijks aan die liefde van vroeger terug denken, hopelijk blijft het bij ons niet zo sterk hangen.. :P
Nouja, zo oud ben ik nog niet; maar ik ben ruim 6 jaar geleden verliefd geweest op een meid en ik denk echt nog dagelijks aan haar. Dat is ook een belangrijke rede waarom ik niet makkelijk los wil laten; ik vind het enigszins onbegrijpelijk dat er mensen zijn die een relatie om belachelijke redenen verbreken. Dan heb je OF nooit echt wat gevoeld OF bepaalde gevoelens betekenen gewoon nauwelijks wat voor jou. Ik sta daar toch anders in dan de meeste mensen denk ik.
pi_109653778
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:39 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee, die andere partij is in dat geval gewoon even haarzelf niet meer... treed buiten haar eigen en dan is het aan jou de taak om te zien dat ze eens moet stoppen met die quarterlife crisis.

:P
Ja. Of je denkt gewoon even na en laat haar los.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109653829
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:39 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee, die andere partij is in dat geval gewoon even haarzelf niet meer... treed buiten haar eigen en dan is het aan jou de taak om te zien dat ze eens moet stoppen met die quarterlife crisis.

:P
Dat vind jij omdat je haar niet herkent in haar keuze, dat is nou juist waarom het pijn doet... Dat wil niet zeggen dat ze niet achter haar keuze staat. Integendeel, daar zal ze het ook zwaar mee hebben gehad. Wat jij nu doet is haar laten beseffen dat ze de juiste keuze heeft gemaakt met je stalken en achterna blijven lopen roepend dat ze bij je hoort. Je laat nu heel goed merken dat je een jaloers type bent en dat werkt heel averechts in je relaties.
pi_109653988
Wat zijn jullie van plan trouwens, haar negeren en nooit meer wat laten horen in je leven, of over enkele jaren is een berichtje sturen van, Hey .... !! Wow, echt een tijd geleden! Heb je nog wel is aan me gedacht, en hoe gaat het nu met je?! :)

Ik denk dat ik voor de laatste ga. :)
pi_109654035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef Gulmez het volgende:
Wat zijn jullie van plan trouwens, haar negeren en nooit meer wat laten horen in je leven, of over enkele jaren is een berichtje sturen van, Hey .... !! Wow, echt een tijd geleden! Heb je nog wel is aan me gedacht, en hoe gaat het nu met je?! :)

Ik denk dat ik voor de laatste ga. :)
Ik denk dat je daar helemaal niet eens aan moet denken nu. Over een jaar heb je daar misschien totaal geen behoefte aan.
pi_109654110
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef Gulmez het volgende:
Wat zijn jullie van plan trouwens, haar negeren en nooit meer wat laten horen in je leven, of over enkele jaren is een berichtje sturen van, Hey .... !! Wow, echt een tijd geleden! Heb je nog wel is aan me gedacht, en hoe gaat het nu met je?! :)

Ik denk dat ik voor de laatste ga. :)
Ik weet het niet, we gaan nu apart van elkaar verder en ik heb geen idee hoe we er over een paar maanden bij staan. Misschien is ze wel een bitch geworden :').

Wie weet, ik sluit het niet uit iig.
pi_109654136
Dat is zo!

Mijn vorige ex, daar ging het mee uit omdat ze naar het anderen kant van het land verhuisde, ik was toen nog rond de 16 en had alleen een scooter :P , ik heb haar nog is een krabbel gestuurd. en toen zei ze dat ze nog is naar Zwolle kwam, en dat was ons laatste contact, ik heb inderdaad ook nooit meer de behoefte nog om haar ooit nog wat te sturen, alleen de relatie die ik nu had ging veel en veel dieper, maar dat zegt misschien inderdaad niks.
pi_109654243
Bij mijn ex gaat het telkens zo dat ik zo nu en dan aangeef dat ik nog niet over haar heen ben. Vervolgens komt er meestal een verhaal van haar kant dat het dan beter is om wat afstand te houden. Daarna zeg ik altijd dat dat niet nodig is, omdat dat voor mij geen verschil uitmaakt. Daarna laat ik een paar dagen niets van me horen, waarna zij contact met mij opneemt; vaak ook met een verhaal dat ik niet moet denken dat zij het niet moeilijk heeft... dat ze voor me voelt... soms dat ze zin heeft in seks met me... soms dat ik niet moet denken dat ze iets met andere mannen doet...
Love it!
pi_109654880
Ahh, ze heeft haar hart op de goede plek zo te horen! :) .

Bij mij was het meer: Ik heb geen tijd en ik wil je niet meer veel succes je vind de ware wel.
:') geen idee of zij zich ook kut voelt enzo..
Maar bij jou gaat het gelukkig heel anders, en ook veel beter!
Zo hou je nog mooie herinneringen aan elkaar, en zie je dat ze echt om je geeft. Ook al hebben jullie geen relatie meer. :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:16:51 #147
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109654925
Mensen nogmaals,

Ik laat haar met rust

ZIJ was degene die besloot om mij een mail te sturen.

Onthoud dat nou eens!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:24:13 #148
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109655241
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef ovoxo het volgende:

[..]

What the actual fuck. Weet jij wel waar je het over hebt? Je ex heeft ook haar eigen mening, je bent niet haar baas ofzo en je kan niet bepalen wat zij voelt.
En nog even iets, is er nou serieus waar niemand die op basis van de smily kon zien dat hier een lichte toon van sarcasme in zat....

Djezus, lighten up.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109655849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef Gulmez het volgende:
Ahh, ze heeft haar hart op de goede plek zo te horen! :) .

Bij mij was het meer: Ik heb geen tijd en ik wil je niet meer veel succes je vind de ware wel.
:') geen idee of zij zich ook kut voelt enzo..
Maar bij jou gaat het gelukkig heel anders, en ook veel beter!
Zo hou je nog mooie herinneringen aan elkaar, en zie je dat ze echt om je geeft. Ook al hebben jullie geen relatie meer. :)
Als zij zich niet kut voelde, dan had ze je niet geblokkeerd. Jullie hebben toch geen ruzie ofwel? Het is haar manier van omgaan wanneer ze het wil verwerken; zo gaan velen er mee om. De meeste noemen dat gezond; in tegenstelling tot mijn situatie die als ongezond wordt omschreven. Maar mij maakt het niet meer uit; ik doe gewoon wat mijn gevoel me ingeeft; en mijn situatie geeft daar de ruimte voor. Uiteindelijk gaat het daardoor alleen maar meer "pijn" doen; ik ben inmiddels ook een ervaringsdeskundige. Ik weet ook wel dat er een dag gaat komen dat zij een date heeft of iemand anders gaat neuken. So be it. Ik onderga het wel; en ik weet dat ik er geen spijt van ga krijgen of het mezelf ga verwijten in de toekomst.
pi_109657031
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

En nog even iets, is er nou serieus waar niemand die op basis van de smily kon zien dat hier een lichte toon van sarcasme in zat....

Djezus, lighten up.
Jouw posts zijn alles behalve sarcastisch, moeilijk om het dan gescheiden te houden.
XO till we overdose
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:01:21 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109657076
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Jouw posts zijn alles behalve sarcastisch, moeilijk om het dan gescheiden te houden.
Nja jij heb echt je periode ofzo, want je moet mij constant etteren.

Ik en de ander... laat de ander in zijn of haar waarde, dan laat je jezelf ook in zijn of haar waarde :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109657314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nja jij heb echt je periode ofzo, want je moet mij constant etteren.

Ik en de ander... laat de ander in zijn of haar waarde, dan laat je jezelf ook in zijn of haar waarde :P
Ik heb geen kritiek op jou als persoon, maar je blijft best lang in je slachtofferrol. Maar goed, zal wel niet meer op je posts reageren :')
XO till we overdose
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:08:35 #153
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109657411
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:06 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik heb geen kritiek op jou als persoon, maar je blijft best lang in je slachtofferrol. Maar goed, zal wel niet meer op je posts reageren :')
Ik probeer er heel hard uit te komen

Positieve energie....

Ham kaas, en een paar eieren...

Maar ik word er constant weer ingetrapt :P

Zo eerst maar even een tentamen marketing maken, kijken of dat wat lukt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109657417
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Uh ja. Dat is slecht :P Je hield toch van haar? neem ik aan? Waarom zou je haar nu geen geluk gunnen dan.
Ik hield van haar. Ik hou zelfs nog van haar denk ik, of nouja... Mijn gevoel is een beetje moeilijk. Ik weet niet zeker wat ik nu doe. Als onze breakup op een normale manier was gegaan, was het allemaal prima geweest. Helaasch is dat het niet en voel ik me zwaar zwaar zwaar gebruikt en doet ze er alles aan om de breakup zo kut mogelijk voor me te maken. Toen ik haar leerde kennen ging het ongelofelijk slecht met haar. Ik ben met haar langs instanties gegaan, ik heb haar bijgestaan toen ze uit huis werd geplaatst en zelfs toen ze een relatie met een ander kreeg, heb ik haar met alles geholpen terwijl ik niet het idee had dat ik nog een kans maakte. Nadat we toch een relatie kregen is haar moeder opgenomen omdat die compleet de weg kwijt was en ik heb alles voor haar geregeld. Aan het begin van onze relatie kwam ik erachter dat de eerste 3 maanden van onze relatie ongeveer compleet uit leugens bestonden van haar kant. Over ex vriendjes, inkomsten, werk en nog veel meer. Het was echt een complete puinzooi, maar ik heb altijd van haar gehouden en haar altijd geholpen en alles vergeven. Ze heeft me meerdere keren verteld de afgelopen 2 jaar dat ik de reden ben dat ze nu nog leeft en hoewel ik niet denk dat ze echt een eind aan haar leven had kunnen maken, denk ik wel dat ze haar leven zoals het nu is aan mij te danken heeft.

Om na alles wat ik voor haar heb gedaan, op deze manier behandeld te worden doet heel veel pijn. Wat mij betreft gaat ze terug naar hoe ze 4 jaar geleden ervoor stond en komt ze erachter hoeveel ik voor haar gedaan heb. Dat je niet meer verliefd bent op iemand, dat je niet meer met iemand samen kan zijn dat is allemaal prima. Maar dan zo respectloos met iemand omgaan die altijd het beste met je heeft voorgehad... Nouja :N
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:17:00 #155
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109657789
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:08 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ik hield van haar. Ik hou zelfs nog van haar denk ik, of nouja... Mijn gevoel is een beetje moeilijk. Ik weet niet zeker wat ik nu doe. Als onze breakup op een normale manier was gegaan, was het allemaal prima geweest. Helaasch is dat het niet en voel ik me zwaar zwaar zwaar gebruikt en doet ze er alles aan om de breakup zo kut mogelijk voor me te maken. Toen ik haar leerde kennen ging het ongelofelijk slecht met haar. Ik ben met haar langs instanties gegaan, ik heb haar bijgestaan toen ze uit huis werd geplaatst en zelfs toen ze een relatie met een ander kreeg, heb ik haar met alles geholpen terwijl ik niet het idee had dat ik nog een kans maakte. Nadat we toch een relatie kregen is haar moeder opgenomen omdat die compleet de weg kwijt was en ik heb alles voor haar geregeld. Aan het begin van onze relatie kwam ik erachter dat de eerste 3 maanden van onze relatie ongeveer compleet uit leugens bestonden van haar kant. Over ex vriendjes, inkomsten, werk en nog veel meer. Het was echt een complete puinzooi, maar ik heb altijd van haar gehouden en haar altijd geholpen en alles vergeven. Ze heeft me meerdere keren verteld de afgelopen 2 jaar dat ik de reden ben dat ze nu nog leeft en hoewel ik niet denk dat ze echt een eind aan haar leven had kunnen maken, denk ik wel dat ze haar leven zoals het nu is aan mij te danken heeft.

Om na alles wat ik voor haar heb gedaan, op deze manier behandeld te worden doet heel veel pijn. Wat mij betreft gaat ze terug naar hoe ze 4 jaar geleden ervoor stond en komt ze erachter hoeveel ik voor haar gedaan heb. Dat je niet meer verliefd bent op iemand, dat je niet meer met iemand samen kan zijn dat is allemaal prima. Maar dan zo respectloos met iemand omgaan die altijd het beste met je heeft voorgehad... Nouja :N
Tja............

Heel snel verdergaan..... het Hulpsyndroom helpt je ook niet verder.

Het is heel vervelend dat je je zo voelt, en ik herken mij hierin want deze situatie heb ik ook zo ongeveer gehad, maar het lijkt me niet dat dit een goede basis is voor een vrouw om oud mee te worden.

Ik ken je eigen situatie niet, maar de gemiddelde mens zou zichzelf tekort doen door hier genoegen mee te nemen.

Ook hier geldt dat haar probleem is haar probleem, maak dat niet jou probleem. Het is een cadeau die je krijgt van dr, en je hebt het recht om dat cadeau te weigeren.

Je ziet nu, hoe ze dan naar een ander hangt e.d. en op basis daarvan zou je moeten zien dat ongeacht wat je ook doet, het effect hetzelfde blijft.

Liefde maakt blind, en als ze voor die ander wil gaan, dan heeft ze geen empatisch vermogen voor jou gevoelens meer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109658227
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zo eerst maar even een tentamen marketing maken, kijken of dat wat lukt.
Rogers Diffusion of Innovations en dat soort dingen?
pi_109658298
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Tja............

Heel snel verdergaan..... het Hulpsyndroom helpt je ook niet verder.
Hulpsyndroom?

quote:
Het is heel vervelend dat je je zo voelt, en ik herken mij hierin want deze situatie heb ik ook zo ongeveer gehad, maar het lijkt me niet dat dit een goede basis is voor een vrouw om oud mee te worden.

Ik ken je eigen situatie niet, maar de gemiddelde mens zou zichzelf tekort doen door hier genoegen mee te nemen.

Ook hier geldt dat haar probleem is haar probleem, maak dat niet jou probleem. Het is een cadeau die je krijgt van dr, en je hebt het recht om dat cadeau te weigeren.

Je ziet nu, hoe ze dan naar een ander hangt e.d. en op basis daarvan zou je moeten zien dat ongeacht wat je ook doet, het effect hetzelfde blijft.

Liefde maakt blind, en als ze voor die ander wil gaan, dan heeft ze geen empatisch vermogen voor jou gevoelens meer.

Geen flauw idee waar je het over hebt. Er is geen ander en ik vertel alleen maar waarom ik mijn ex geen geluk gun. Verder snap ik niet zo heel veel van je post denk ik :p
pi_109658349
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:28 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Hulpsyndroom?

[..]

Geen flauw idee waar je het over hebt. Er is geen ander en ik vertel alleen maar waarom ik mijn ex geen geluk gun. Verder snap ik niet zo heel veel van je post denk ik :p
Hulpsyndroom als in alles voor haar doen, regelen, bijstaan. Dat is wat je in grote lijnen had neergezet. Nu is ze uit dat dal gekomen en heeft ze je niet meer nodig...
pi_109658370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hulpsyndroom als in alles voor haar doen, regelen, bijstaan. Dat is wat je in grote lijnen had neergezet. Nu is ze uit dat dal gekomen en heeft ze je niet meer nodig...
Aah op die manier :) bedankt
pi_109658390
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hulpsyndroom als in alles voor haar doen, regelen, bijstaan. Dat is wat je in grote lijnen had neergezet. Nu is ze uit dat dal gekomen en heeft ze je niet meer nodig...
Hulpsyndroom gaan relaties aan kapot. Lees het boek 'no more mr. nice guy' als je er af wil. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109658427
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Hulpsyndroom gaan relaties aan kapot. Lees het boek 'no more mr. nice guy' als je er af wil. ;)
Precies, enige wat je moet doen is een duwtje in de richting. Als ze niet wil aanpakken je keuze maken of je het kunt accepteren of niet. Als jij de kastanjes uit het vuur haalt zal ze het nooit leren.
pi_109658469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Hulpsyndroom gaan relaties aan kapot. Lees het boek 'no more mr. nice guy' als je er af wil. ;)
Ik zal er eens naar kijken, maar in mijn ogen is het niet meer dan normaal om iemand om wie je geeft/van wie je houdt te helpen op elke mogelijk. Dat is dus niet zo :P? Ik had in die situaties haar gewoon moeten laten stikken en laten wegzakken?

Excuses als ik het verkeerd begrijp, maar dat is wat ik eruit haal:)
pi_109658518
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:33 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ik zal er eens naar kijken, maar in mijn ogen is het niet meer dan normaal om iemand om wie je geeft/van wie je houdt te helpen op elke mogelijk. Dat is dus niet zo :P? Ik had in die situaties haar gewoon moeten laten stikken en laten wegzakken?

Excuses als ik het verkeerd begrijp, maar dat is wat ik eruit haal:)
Neen, je had haar een duwtje kunnen geven, een luisteren oor en nog een extra duwtje. Ze moet het wel zelf doen uiteindelijk anders krijg je een relatie die niet in balans is (jij die boven haar staat door alles voor haar te doen / over te hebben). Dát is niet goed voor je relatie imo.
pi_109658568
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Neen, je had haar een duwtje kunnen geven, een luisteren oor en nog een extra duwtje. Ze moet het wel zelf doen uiteindelijk anders krijg je een relatie die niet in balans is (jij die boven haar staat door alles voor haar te doen / over te hebben). Dát is niet goed voor je relatie imo.
Dit ja. Teveel pleasen gaat mis (is bij mij ook misgegaan).
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109658589
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Neen, je had haar een duwtje kunnen geven, een luisteren oor en nog een extra duwtje. Ze moet het wel zelf doen uiteindelijk anders krijg je een relatie die niet in balans is (jij die boven haar staat door alles voor haar te doen / over te hebben). Dát is niet goed voor je relatie imo.
Mee eens; de welbekende uitspraak "Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime" is denk ik ook van toepassing.
pi_109658610
Mja soort van ;)
pi_109662603
Denk dat als je een relatie begint met een "projectje" dit op de lange termijn nooit goed gaat. Het projrctje gaat zich nl steeds beter voelen en heefr haar "hulpverlener" niet meer nodig. Gaat zich van je afzetten, en dat voelt als een trap na.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109663050
Ik heb nog iets van 6 foto's waar ik met m'n vriendin opstond, is dat slecht om die steeds weer te bekijken?
En het rotte is, ik denk gewoon zo erg veel aan haar 99% van de dag, en wat ik ook doe, het gebeurd gewoon , dus stel dat ik morgen zou gaan wokken met familie op m'n verjaardag.. Dan voel ik me ook gewoon kut, en dat gevoel krijg ik er niet uit..

Soms voel ik me opeens weer blij, en dan realiseer ik me zonder dat ik er over na denk, ''Het is nu voorgoed uit, het is verleden tijd''..

Wat ik ook doe, mijn gedachtes dwalen altijd naar haar af, helaas..en ik wil gewoon me er over heen zetten, alleen ze heeft zolang in mijn hoofd gezeten, en het was zo lang mijn meisje.. Het meisje waar ik me voor gaf, waar ik voor ging, en die ik beschermde..
Het is gewoon lastig, om niet aan haar te denken.. En ik noem het nog steeds mijn vriendin, want ex klinkt bij voorbaat negatief..
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:45:07 #169
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109663250
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb nog iets van 6 foto's waar ik met m'n vriendin opstond, is dat slecht om die steeds weer te bekijken?
En het rotte is, ik denk gewoon zo erg veel aan haar 99% van de dag, en wat ik ook doe, het gebeurd gewoon , dus stel dat ik morgen zou gaan wokken met familie op m'n verjaardag.. Dan voel ik me ook gewoon kut, en dat gevoel krijg ik er niet uit..

Soms voel ik me opeens weer blij, en dan realiseer ik me zonder dat ik er over na denk, ''Het is nu voorgoed uit, het is verleden tijd''..

Wat ik ook doe, mijn gedachtes dwalen altijd naar haar af, helaas..en ik wil gewoon me er over heen zetten, alleen ze heeft zolang in mijn hoofd gezeten, en het was zo lang mijn meisje.. Het meisje waar ik me voor gaf, waar ik voor ging, en die ik beschermde..
Het is gewoon lastig, om niet aan haar te denken.. En ik noem het nog steeds mijn vriendin, want ex klinkt bij voorbaat negatief..
Beter ben je gewoon eerlijk tegen jezelf en zeg je wel EX want is namelijk je EX niet je vriendin. Hoe eerder je dat gewoon accepteerd hoe eerder je niet meer 99% van de dag aan haar denkt maar 98% etc... ;) :Y)
Thinking about thinking of you.
pi_109663343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb nog iets van 6 foto's waar ik met m'n vriendin opstond, is dat slecht om die steeds weer te bekijken?
En het rotte is, ik denk gewoon zo erg veel aan haar 99% van de dag, en wat ik ook doe, het gebeurd gewoon , dus stel dat ik morgen zou gaan wokken met familie op m'n verjaardag.. Dan voel ik me ook gewoon kut, en dat gevoel krijg ik er niet uit..

Soms voel ik me opeens weer blij, en dan realiseer ik me zonder dat ik er over na denk, ''Het is nu voorgoed uit, het is verleden tijd''..

Wat ik ook doe, mijn gedachtes dwalen altijd naar haar af, helaas..en ik wil gewoon me er over heen zetten, alleen ze heeft zolang in mijn hoofd gezeten, en het was zo lang mijn meisje.. Het meisje waar ik me voor gaf, waar ik voor ging, en die ik beschermde..
Het is gewoon lastig, om niet aan haar te denken.. En ik noem het nog steeds mijn vriendin, want ex klinkt bij voorbaat negatief..
voorlopig die fotis proberen op te bergen, je bent nu jezelf zeer aan het doen. Probeer te genieten van bijv het wokken, en elke keer als ze in je hoofd komt zeg je tegen jezrlf nu niet. Klinkt stom maar dat helpt wel. Sta jrzelf toe soms verdrietig te zijn op vaste momenten, maar kap het daarna af in je hoofd. Kost veel moeite in het begin maar zal je steeds beter afgaan. Heb ik van de maatschappelijk werker, mij helpt het iig. Kreeg die tip nav burn out.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109663471
Ah,. echt bedankt voor je tip! :) .

Ik heb vandaag dat berichtje gekregen, dat het echt voorgoed uit is, misschien slijt het inderdaad met de tijd, en die tip ga ik sowieso proberen! Dankje! :)
pi_109663574
Yw. Heel rot voor je, sterkte. Neem de tijd om te helen :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_109663639
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:52 schreef Gulmez het volgende:
Ah,. echt bedankt voor je tip! :) .

Ik heb vandaag dat berichtje gekregen, dat het echt voorgoed uit is, misschien slijt het inderdaad met de tijd, en die tip ga ik sowieso proberen! Dankje! :)
Probeer haar idd te blokkeren uit je gedachte, het slaat misschien nergens op maar het kan echt helpen. Als je aan haar denkt, denk meteen 'nee, denk niet aan haar' ofzo :+ . Sterkte tho O+
XO till we overdose
pi_109663735
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Probeer haar idd te blokkeren uit je gedachte, het slaat misschien nergens op maar het kan echt helpen. Als je aan haar denkt, denk meteen 'nee, denk niet aan haar' ofzo :+ . Sterkte tho O+
Ik dacht altijd dat dat opkroppen genoemd werd.
pi_109663775
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat dat opkroppen genoemd werd.
Hm, kan, maar soms is dit een betere optie dan 24/7 aan je ex denken
XO till we overdose
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:02:35 #176
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109663787
Ik ken het probleem ;) Ben zelf ook echt veel te vaak ermee bezig...Heb haar nu wel op fb geblokkeerd, dan hoef ik dat iig niet meer te zien...Hoewel ik toen ik dat deed wel zag dat er nog veel foto's van mij op haar profiel staan...raar....

naja, ik probeer het te blokkeren, maar het aan het lijntje houden spel ben ik nog steeds niet helemaal af...
pi_109663797
Daarom moet he jezelf ook af en toe een momentje gunnen om het wel toe te laten. Maar dan ook weer opstaan en verder gaan. Al is het een half uur per dag. Denk steeds, nu niet om 8 uur mag het oid.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:09:16 #178
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109664001
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:03 schreef LaLouchi het volgende:
Daarom moet he jezelf ook af en toe een momentje gunnen om het wel toe te laten. Maar dan ook weer opstaan en verder gaan. Al is het een half uur per dag. Denk steeds, nu niet om 8 uur mag het oid.
Absoluut!

Ik merk dat ik het vaak s'ochtends heb als ik net wakker wordt....Altijd een klotemomentje!
pi_109664021
Maar dankzij dit topic voel ik me wel steeds beter. :)

Gisteravond de hele tijd meegelezen, en dan vind ik het moeilijk om fok uit te doen, en te slapen.. haha, maarja wel goed dat het helpt voor anderen en voor mij! :)

Praten helpt vaak, want dan zie je ook hoe anderen mensen erover denken! :)
En in je eentje is het soms moeilijk tot iets te komen en hoe de situatie nou werkelijk is enzo! :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:11:17 #180
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109664063
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:09 schreef Gulmez het volgende:
Maar dankzij dit topic voel ik me wel steeds beter. :)

Gisteravond de hele tijd meegelezen, en dan vind ik het moeilijk om fok uit te doen, en te slapen.. haha, maarja wel goed dat het helpt voor anderen en voor mij! :)

Praten helpt vaak, want dan zie je ook hoe anderen mensen erover denken! :)
En in je eentje is het soms moeilijk tot iets te komen!
Vrolijke avatar ook ineens! :D
Thinking about thinking of you.
pi_109664067
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:09 schreef Gulmez het volgende:
Maar dankzij dit topic voel ik me wel steeds beter. :)

Gisteravond de hele tijd meegelezen, en dan vind ik het moeilijk om fok uit te doen, en te slapen.. haha, maarja wel goed dat het helpt voor anderen en voor mij! :)

Praten helpt vaak, want dan zie je ook hoe anderen mensen erover denken! :)
En in je eentje is het soms moeilijk tot iets te komen!
Heb ik precies hetzelfde. Krijg hier het begrip dat ik irl niet krijg.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109664163
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Heb ik precies hetzelfde. Krijg hier het begrip dat ik irl niet krijg.
Het is ook makkelijker om tegen onbekende mensen te praten, die beoordelen je niet zo snel
XO till we overdose
pi_109664195
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:13 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het is ook makkelijker om tegen onbekende mensen te praten, die beoordelen je niet zo snel
Ja klopt :)
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:14:46 #184
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109664204
Helpt absoluut! Mijn vrienden wil ik ook niet aldoor lastig vallen ermee :)

En vind de meeste ook wel erg boos op haar, soms vind ik dat dan ook weer te ver gaan :p
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:15:29 #185
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109664234
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:14 schreef sawadie het volgende:
Helpt absoluut! Mijn vrienden wil ik ook niet aldoor lastig vallen ermee :)

En vind de meeste ook wel erg boos op haar
, soms vind ik dat dan ook weer te ver gaan :p
daar zijn vrienden voor :Y)
Thinking about thinking of you.
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:16:01 #186
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109664254
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef shifto het volgende:

[..]

daar zijn vrienden voor :Y)
Dat dan weer wel ;) Ben ik ook wel blij mee hoor!
pi_109664326
Tja mijn vloek en zegen is dat mijn beste vriend ook de beste vriend is van mijn ex.. Hij praat dus met bride utenlang... Tis net dr phil hahaha
In life, every ending is a new beginning..
pi_109664342
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:14 schreef sawadie het volgende:
Helpt absoluut! Mijn vrienden wil ik ook niet aldoor lastig vallen ermee :)

En vind de meeste ook wel erg boos op haar, soms vind ik dat dan ook weer te ver gaan :p
M'n vriend(en)(innen) mogen hem allemaal niet meer. Soms zeggen ze wel eens wat over hem, maar op een gegeven moment zei ik dat het gewoon te ver ging. Ik bedoel, hij is ook een belangrijke persoon geweest en jullie hebben samen een (mooie) tijd gehad. Het is niet allemaal negatief.
XO till we overdose
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:18:47 #189
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109664346
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef LaLouchi het volgende:
Tja mijn vloek en zegen is dat mijn beste vriend ook de beste vriend is van mijn ex.. Hij praat dus met bride utenlang... Tis net dr phil hahaha
Pff, das voor hem ook niet makkelijk...
pi_109664352
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:09 schreef sawadie het volgende:

[..]

Absoluut!

Ik merk dat ik het vaak s'ochtends heb als ik net wakker wordt....Altijd een klotemomentje!
Ik heb precies hetzelfde; ik droom ook bijna letterlijk iedere nacht over mijn ex... soms echt heel vage dromen.
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:21:05 #191
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109664421
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef ovoxo het volgende:

[..]

M'n vriend(en)(innen) mogen hem allemaal niet meer. Soms zeggen ze wel eens wat over hem, maar op een gegeven moment zei ik dat het gewoon te ver ging. Ik bedoel, hij is ook een belangrijke persoon geweest en jullie hebben samen een (mooie) tijd gehad. Het is niet allemaal negatief.
Precies...Ook op momenten dat ik er niet echt over wil hebben. Snap het wel, ze willen me helpen, maar er zijn ook wel goede momenten geweest ;)

Komt nog es bij dat het hele verhaal NOG STEEDS niet is afgerond, dus tot die tijd houd ik me sws rustig over haar ;)
pi_109664480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef sawadie het volgende:

[..]

Pff, das voor hem ook niet makkelijk...
Nee maar hij is er echt altijd. Topgozer echt. Hij helpt me vaak, maar ook mijn ex. Scheelt dat hij niet hoeft te kiezen, maar hij is het wel met mij eens dat exlief behoorlijk in de war is nu
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:27:57 #193
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109664709
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nee maar hij is er echt altijd. Topgozer echt. Hij helpt me vaak, maar ook mijn ex. Scheelt dat hij niet hoeft te kiezen, maar hij is het wel met mij eens dat exlief behoorlijk in de war is nu
Vind je het niet moeilijk om dan ook haar kant te horen? Ik wil eigenlijk niet eens weten hoe ze denkt, want snappen doe ik haar toch niet ;)
pi_109664867
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:27 schreef sawadie het volgende:

[..]

Vind je het niet moeilijk om dan ook haar kant te horen? Ik wil eigenlijk niet eens weten hoe ze denkt, want snappen doe ik haar toch niet ;)
Ik ben de haar, en nee juist niet. Hij heeft me met heel veel vragen laten zitten, en die worden op deze manuer stukje bij beetje alsnog beantwoord. En dat is fijn.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:33:48 #195
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109664935
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik ben de haar, en nee juist niet. Hij heeft me met heel veel vragen laten zitten, en die worden op deze manuer stukje bij beetje alsnog beantwoord. En dat is fijn.
Sorry :p Das mss ook wel weer fijn jah! Ik heb zelf ook nog heel veel vragen, en soms is het idd best moeilijk dat je weet dat ze niet beantwoord gaan worden. Op goede dagen denk ik, so be it, maar op slechte dagen kan ik er uren in zwelgen ;)
pi_109665108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef sawadie het volgende:

[..]

Sorry :p Das mss ook wel weer fijn jah! Ik heb zelf ook nog heel veel vragen, en soms is het idd best moeilijk dat je weet dat ze niet beantwoord gaan worden. Op goede dagen denk ik, so be it, maar op slechte dagen kan ik er uren in zwelgen ;)
Pcies, dat heb ik ook. Daarbij zijn we nog steeds getrouwd en is het heel moeilijk geen antwoorden te krijgen. Hij wil persee scheiden, maar regelt vervilgens niks daarvoor, hij houd van me maar kan niet meer, etc. snap er niks van, dus miss komt er ooit nog een antwoord op. Ik vertik het iig een scheidibg te regelen want dat is niet wat ik wil. Maar op dit moment wil.ik hem ook niet terug. Moeilijk hoor.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:42:17 #197
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109665294
quote:
19s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Pcies, dat heb ik ook. Daarbij zijn we nog steeds getrouwd en is het heel moeilijk geen antwoorden te krijgen. Hij wil persee scheiden, maar regelt vervilgens niks daarvoor, hij houd van me maar kan niet meer, etc. snap er niks van, dus miss komt er ooit nog een antwoord op. Ik vertik het iig een scheidibg te regelen want dat is niet wat ik wil. Maar op dit moment wil.ik hem ook niet terug. Moeilijk hoor.
Hmz..Klinkt idd als een onbevredigend verhaal! Soms zijn relaties maar moeilijk...

Mooiste opmerking van mijn ex was toen ze het uitmaakte dat dit de moeilijke stap was, en het makkelijker was geweest om met elkaar te praten :(

Ben ik nu, 2 maanden later, niet echt met haar eens....
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:43:56 #198
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109665368
quote:
19s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Pcies, dat heb ik ook. Daarbij zijn we nog steeds getrouwd en is het heel moeilijk geen antwoorden te krijgen. Hij wil persee scheiden, maar regelt vervilgens niks daarvoor, hij houd van me maar kan niet meer, etc. snap er niks van, dus miss komt er ooit nog een antwoord op. Ik vertik het iig een scheidibg te regelen want dat is niet wat ik wil. Maar op dit moment wil.ik hem ook niet terug. Moeilijk hoor.
Herkenbaar. Zit in hetzelfde pakket zo'n beetje echter zonder kind en hij is wel met de scheiding nu bezig.

Dinsdag mogelijk naar een mediator om e.e.a. te regelen. Tja, en als alles geregeld is, dan is het gedaan.

Gezien het vorige deel en dit deel voel ik mij oud en soms denk ik, ik kom nooit iemand meer tegen. Reden, de mannen van mijn leeftijd zijn meestal ehm, "verlept" en uitgeleefd. Ik val daar helemaal niet op. En een broekje nemen bij wijze van spreken.. nou nee, dat lonkt ook niet echt. Ach, misschien maar heel gelukkig met mijzelf worden. In ieder geval begint mijn huis waar ik naar terug moest, op iets gezelligs te lijken en ook nog netjes ook. Lukte me voorheen nooit maar nu... af en toe niet te filmen. Maar goed, onderdeel van het nieuwe leven denk ik dan maar.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109665796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Herkenbaar. Zit in hetzelfde pakket zo'n beetje echter zonder kind en hij is wel met de scheiding nu bezig.

Dinsdag mogelijk naar een mediator om e.e.a. te regelen. Tja, en als alles geregeld is, dan is het gedaan.

Gezien het vorige deel en dit deel voel ik mij oud en soms denk ik, ik kom nooit iemand meer tegen. Reden, de mannen van mijn leeftijd zijn meestal ehm, "verlept" en uitgeleefd. Ik val daar helemaal niet op. En een broekje nemen bij wijze van spreken.. nou nee, dat lonkt ook niet echt. Ach, misschien maar heel gelukkig met mijzelf worden. In ieder geval begint mijn huis waar ik naar terug moest, op iets gezelligs te lijken en ook nog netjes ook. Lukte me voorheen nooit maar nu... af en toe niet te filmen. Maar goed, onderdeel van het nieuwe leven denk ik dan maar.
Ik ben pas 23 dus ik voel dat niet zo, ik zal heus ooit wel weer iemand tegenkimen maar ik heb nu geen zin om daar energie in te stoppen.

Misschien is het maar beter dat de scheiding is ingezet, dan kan je het wellicht beter afsluiten.

Op ieder potje past een deksel, dus ik drnk dat wanneer jij weer lekker in je vel zit de liefde ook vanzelf weer komt. Eerst voor jezelf zorgen.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:55:09 #200
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109665883
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik ben pas 23 dus ik voel dat niet zo, ik zal heus ooit wel weer iemand tegenkimen maar ik heb nu geen zin om daar energie in te stoppen.

Misschien is het maar beter dat de scheiding is ingezet, dan kan je het wellicht beter afsluiten.

Op ieder potje past een deksel, dus ik drnk dat wanneer jij weer lekker in je vel zit de liefde ook vanzelf weer komt. Eerst voor jezelf zorgen.
Dat inderdaad. Dat merk ik nu ook echt wel. Ben zelf 27, zit gelukkig niet in dezelfde situatie als jullie, maar merk wel dat ik mezelf als persoon tegen kom nu. Denk dat dat ook wel goed is. Eerst blij met jezelf, dan pas tijd voor wat anders! ;)
pi_109666026
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:55 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Dat merk ik nu ook echt wel. Ben zelf 27, zit gelukkig niet in dezelfde situatie als jullie, maar merk wel dat ik mezelf als persoon tegen kom nu. Denk dat dat ook wel goed is. Eerst blij met jezelf, dan pas tijd voor wat anders! ;)
Ja precies :)
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:58:26 #202
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109666043
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik ben pas 23 dus ik voel dat niet zo, ik zal heus ooit wel weer iemand tegenkimen maar ik heb nu geen zin om daar energie in te stoppen.

Misschien is het maar beter dat de scheiding is ingezet, dan kan je het wellicht beter afsluiten.

Op ieder potje past een deksel, dus ik drnk dat wanneer jij weer lekker in je vel zit de liefde ook vanzelf weer komt. Eerst voor jezelf zorgen.
Is niet mijn eerste huwelijk maar goed. Was voor deze meneer van plan om nooit meer iets te beginnen. Uiteindelijk me laten overhalen mij open te stellen. Hem toen tegengekomen en tja... we weten hoe het er nu weer voor staat. Ben zelf 44 dus inderdaad een stuk ouder.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109666108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:55 schreef sawadie het volgende:
Eerst blij met jezelf, dan pas tijd voor wat anders! ;)
Dat dacht ik dus ook altijd; maar eigenlijk is dat een vorm van jezelf voor de gek houden. Ik ben tot mijn 23ste single geweest; en het laatste halfjaar daarvan dacht ik dat ik echt gelukkig was op mezelf. Toen kreeg ik een vriendin en merkte ik dat ik wel degelijk iets miste al die tijd; ook al kon ik dat best tijden wegstoppen... uiteindelijk heb ik gewoon die liefde en intimiteit wel nodig om ECHT gelukkig te kunnen zijn.
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:02:40 #204
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109666214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook altijd; maar eigenlijk is dat een vorm van jezelf voor de gek houden. Ik ben tot mijn 23ste single geweest; en het laatste halfjaar daarvan dacht ik dat ik echt gelukkig was op mezelf. Toen kreeg ik een vriendin en merkte ik dat ik wel degelijk iets miste al die tijd; ook al kon ik dat best tijden wegstoppen... uiteindelijk heb ik gewoon die liefde en intimiteit wel nodig om ECHT gelukkig te kunnen zijn.
Wellicht..Heb zelf vanaf mn 17e alleen maar in relaties gezeten, dus voor mij is het wel handig om even alleen te zijn ;)
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:02:47 #205
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109666222
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook altijd; maar eigenlijk is dat een vorm van jezelf voor de gek houden. Ik ben tot mijn 23ste single geweest; en het laatste halfjaar daarvan dacht ik dat ik echt gelukkig was op mezelf. Toen kreeg ik een vriendin en merkte ik dat ik wel degelijk iets miste al die tijd; ook al kon ik dat best tijden wegstoppen... uiteindelijk heb ik gewoon die liefde en intimiteit wel nodig om ECHT gelukkig te kunnen zijn.
Zo kijk ik er ongeveer ook tegenaan al hoewel ik het dan een onder een andere noemer benoem. de partner is een aanvulling die mij beter/gelukkiger laat voelen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109666277
Date van a.s. dinsdag ook maar gecancelled. :')
Ik ga er niet meer aan beginnen ook.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109666302
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik ben pas 23 dus ik voel dat niet zo, ik zal heus ooit wel weer iemand tegenkimen maar ik heb nu geen zin om daar energie in te stoppen.

Misschien is het maar beter dat de scheiding is ingezet, dan kan je het wellicht beter afsluiten.

Op ieder potje past een deksel, dus ik drnk dat wanneer jij weer lekker in je vel zit de liefde ook vanzelf weer komt. Eerst voor jezelf zorgen.
Wanneer ben je getrouwd? Ik zou zelf eigenlijk niet voor mijn 25e trouwen, vind het te jong..
XO till we overdose
pi_109666314
quote:
15s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:04 schreef Skv het volgende:
Date van a.s. dinsdag ook maar gecancelled. :')
Ik ga er niet meer aan beginnen ook.
Hoezo gecancelled? ;(
XO till we overdose
pi_109666353
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:02 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zo kijk ik er ongeveer ook tegenaan al hoewel ik het dan een onder een andere noemer benoem. de partner is een aanvulling die mij beter/gelukkiger laat voelen
Klinkt positiever ja; moet ik onthouden ;).
pi_109666453
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:05 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoezo gecancelled? ;(
Ja lang verhaal weer, net zo'n ellende als m'n andere date. :')
Het zit niet mee.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109666503
quote:
15s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:08 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja lang verhaal weer, net zo'n ellende als m'n andere date. :')
Het zit niet mee.
Je wil te snel daten/over je ex heen zijn, denk ik. Geef het gewoon even tijd en het gebeurt daarna vanzelf.
XO till we overdose
pi_109666521
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:04 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Wanneer ben je getrouwd? Ik zou zelf eigenlijk niet voor mijn 25e trouwen, vind het te jong..
Op mijn 21e, we hebben ons kindje al gekregen toen we 16 waren onze relatie was daardoor toen al volwassen. Hij wilde graag trouwen, en ik vond het minder belangrijk maar toch gedaan. We zijn ook al lang samen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109666531
16? jezus
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:13:01 #214
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109666594
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klinkt positiever ja; moet ik onthouden ;).
;)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109666770
LaLouchi. Heb geen kinderen met mijn ex en ben ruim 10 jaar ouder maar verder is het bijna of ik mijn eigen verhaal lees. Sterkte gewenst.

Mickeys; gaat nog steeds goed met je nieuwe 'droom' huis ?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109666784
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:11 schreef Skv het volgende:
16? jezus
Tja
In life, every ending is a new beginning..
pi_109666813
:W weer aanwezig en het topic is alweer behoorlijk vol gelopen zo te zien.
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:19:00 #218
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109666862
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:18 schreef Mattytrix het volgende:
:W weer aanwezig en het topic is alweer behoorlijk vol gelopen zo te zien.
Het was vanavond niet goed meer bij te lezen en RE had nog wel geschoond zag ik.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109666908
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:17 schreef QEX het volgende:
LaLouchi. Heb geen kinderen met mijn ex en ben ruim 10 jaar ouder maar verder is het bijna of ik mijn eigen verhaal lees. Sterkte gewenst.

Mickeys; gaat nog steeds goed met je nieuwe 'droom' huis ?
Klote voor je. Wanneer is jouw ex vertrokken?
In life, every ending is a new beginning..
pi_109667032
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:10 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Op mijn 21e, we hebben ons kindje al gekregen toen we 16 waren onze relatie was daardoor toen al volwassen. Hij wilde graag trouwen, en ik vond het minder belangrijk maar toch gedaan. We zijn ook al lang samen.
Wow. Ik denk dat je daar al het probleem hebt, dat alles te vroeg gebeurde. Maar goed, daar heb je niks aan... Ik hoop dat het beter gaat met je, en het komt vast allemaal goed O+
XO till we overdose
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:23:31 #221
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109667040
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:17 schreef QEX het volgende:
LaLouchi. Heb geen kinderen met mijn ex en ben ruim 10 jaar ouder maar verder is het bijna of ik mijn eigen verhaal lees. Sterkte gewenst.

Mickeys; gaat nog steeds goed met je nieuwe 'droom' huis ?
Ja gaat steeds beter :D Wil kijken of ik dit weekend wat aan de heg kan doen. En als het weer het echt laat afweten ga ik gewoon binnen nog wat verhuisdozen proberen uit te pakken. Je moet maar keertje bakkie komen doen.

Met jou ook al ietwat beter?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109667343
Se-ri-eus...
Mijn ex zegt me: Ik weet ook niet altijd of het wel een goede keuze is geweest om niet meer bij elkaar te komen..

Kill me now?
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:30:44 #223
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109667392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:29 schreef Tjik het volgende:
Se-ri-eus...
Mijn ex zegt me: Ik weet ook niet altijd of het wel een goede keuze is geweest om niet meer bij elkaar te komen..

Kill me now?
geweest en komen? klinkt tegenstrijdig
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109667492
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Wow. Ik denk dat je daar al het probleem hebt, dat alles te vroeg gebeurde. Maar goed, daar heb je niks aan... Ik hoop dat het beter gaat met je, en het komt vast allemaal goed O+
Oh nee dat denk ik niet. Met ons kindje zijn we zielsgelukkig, het was moeilijk.toen maar nu al jaren niet meer. Het ging goed tot mijn moeder bij ons inkwam, dat is het probleem, hij voelde zich achtergesteld door mij, onze situatie mbt kind daar hebben we geen issues over, hij.ook.niet dat weet ik zeker.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109667844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:30 schreef Mickeys het volgende:

[..]

geweest en komen? klinkt tegenstrijdig
Hij praat ineens vet tegenstrijdig ja.
Dat hij idd niet weet wat hij wil. En wie weet blijkt later wel dat hij er niet goed aan heeft gedaan om me te laten gaan.
Ik zit serieus te huilen omdat ik zulke dingen toen had willen horen en NIET nu.. Waarom is dat altijd?
Ik huil gewoon om al die tijd dat ik had gewenst en gehoopt op zoiets en mezelf in slaap huilde
pi_109667894
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Tjik het volgende:

[..]

Hij praat ineens vet tegenstrijdig ja.
Dat hij idd niet weet wat hij wil. En wie weet blijkt later wel dat hij er niet goed aan heeft gedaan om me te laten gaan.
Ik zit serieus te huilen omdat ik zulke dingen toen had willen horen en NIET nu.. Waarom is dat altijd?
Ik huil gewoon om al die tijd dat ik had gewenst en gehoopt op zoiets en mezelf in slaap huilde
Omdat hij jaloers is dat je nu iemand hebt...
pi_109668084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Omdat hij jaloers is dat je nu iemand hebt...
Sterkte Tjik ;( :*
XO till we overdose
pi_109668085
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Omdat hij jaloers is dat je nu iemand hebt...
Pff, denk ik niet.
Ik vroeg wat hij ervan vind en dan zegt hij: niet rot, wel raar.
En nu zeg ik: komt het door hem?
"ik zeg niet dat ik er anders over denk, alleen dat ik er soms over twijfelde, zeker toen we elkaar weer zagen"
pi_109668116
@ LaLouchi= 5 mnd.

@ Mickeys. klinkt goed, de heg. is bakkie doen code voor; je mag me helpen? (grapje :) )
wisseld heel sterk op het moment. vandaag weer iets beter.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109668156
Mannen, seriously 8)7
pi_109668188
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:46 schreef Tjik het volgende:

[..]

Pff, denk ik niet.
Ik vroeg wat hij ervan vind en dan zegt hij: niet rot, wel raar.
En nu zeg ik: komt het door hem?
"ik zeg niet dat ik er anders over denk, alleen dat ik er soms over twijfelde, zeker toen we elkaar weer zagen"
Ik vind het toevallig dat ie zich nu ineens zo gaat opstellen nu jij iemand anders hebt gevonden...

Overigens, soms denk ik ook; heb ik wel de juiste keuze gemaakt door de relatie af te kappen? Gewoon doorgaan, het is niet voor niets gebeurd.
pi_109668221
Als een relatie uit gaat vanwege de afstand... en je verhuist vervolgens een tijdje later naar de omgeving waar je ex woont; zou het dan opeens wel weer kans maken... of zou dit argument ook puur een afgezaagde manier zijn geweest om te zeggen: "ik voel het niet meer bij jou"...
pi_109668283
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:47 schreef Tjik het volgende:
Mannen, seriously 8)7
Vrouwen, seriously :r 8)7 :{ :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109668286
Afstand vind ik dubieus, die was er toch al? Waarom nu ineens een probleem?
pi_109668314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik vind het toevallig dat ie zich nu ineens zo gaat opstellen nu jij iemand anders hebt gevonden...
Nu ze eindelijk 'verder' is gegaan met haar leven, vindt hij het weer nodig om contact op te nemen. Jaloezie, maar het betekent ook dat hij haar nog niet los heeft gelaten..
XO till we overdose
pi_109668334
doe ook even een bijdrage.

verschil tussen vrouwen en mannen, seriously 8)7 |:(
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109668349
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Nu ze eindelijk 'verder' is gegaan met haar leven, vindt hij het weer nodig om contact op te nemen. Jaloezie, maar het betekent ook dat hij haar nog niet los heeft gelaten..
Jaloezie ja, ik vind dat tjik hem moet vergeten. Hij heeft zijn kansen gehad en verspeelt imo.


quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef QEX het volgende:
doe ook even een bijdrage.

verschil tussen vrouwen en mannen, seriously 8)7 |:(
Zonder verschil was er weinig aan he :D
pi_109668402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
Afstand vind ik dubieus, die was er toch al? Waarom nu ineens een probleem?
Ja precies... ze heeft in het begin voordat we een relatie hadden wel gezegd dat ze altijd liever iemand heeft in de buurt enzo. Na 3 maanden relatie ging het uit; en haar argument was toen... "het voelde goed, en ik wou het een kans geven; maar de afstand is voor mij toch teveel een issue om verder te kunnen gaan".
pi_109668408
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
Afstand vind ik dubieus, die was er toch al? Waarom nu ineens een probleem?
Kan. Een vriendin van mij trok de afstand niet meer na een paar maanden, ze zagen elkaar bijna nooit e.d. Hij kwam daarna dichterbij wonen, maar toen had ze al een nieuwe vriend :')
XO till we overdose
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:51:49 #240
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109668416
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:46 schreef QEX het volgende:
@ LaLouchi= 5 mnd.

@ Mickeys. klinkt goed, de heg. is bakkie doen code voor; je mag me helpen? (grapje :) )
wisseld heel sterk op het moment. vandaag weer iets beter.
Code is gezellig kleppen en heerlijk onze dingen doen. laat die (bijna) exen van ons maar in de plomp zakken en zo hahaha.

Goed dat je vandaag weer wat beter voelt. Nog betere tijden gaan echt komen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109668474
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:51 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Kan. Een vriendin van mij trok de afstand niet meer na een paar maanden, ze zagen elkaar bijna nooit e.d. Hij kwam daarna dichterbij wonen, maar toen had ze al een nieuwe vriend :')
Nouja oke; maar ik zag haar minstens 1x per week en verder echt dagelijks contact via msn/skype/sms/telefoon/facebook
pi_109668483
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jaloezie ja, ik vind dat tjik hem moet vergeten. Hij heeft zijn kansen gehad en verspeelt imo.

[..]

Zonder verschil was er weinig aan he :D
Ja, want ze heeft hedge nu :D . Laat je ex maar stikken in z'n sugar praatjes.
XO till we overdose
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 20:52:54 #243
364681 over_hedge
pi_109668485
:r :r :r :r :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:53:30 #244
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109668519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef QEX het volgende:
doe ook even een bijdrage.

verschil tussen vrouwen en mannen, seriously 8)7 |:(
:D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109668523
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:46 schreef QEX het volgende:
@ LaLouchi= 5 mnd.

@ Mickeys. klinkt goed, de heg. is bakkie doen code voor; je mag me helpen? (grapje :) )
wisseld heel sterk op het moment. vandaag weer iets beter.
Wat is er bij jullie gebeurd?
In life, every ending is a new beginning..
pi_109668545
Ja, hij is ook te laat. Ik voel er niks voor om het weer te proberen met hem. Neemt niet weg dat ik nog wel van hem hou.
Maar goed. We waren ergens anders over aan het praten en toen vroeg hij of ik een nieuwe vriend had.
Toen vroeg ik wat hij daar van vind dan.
Niet rot, wel raar. Als ik maar gelukkig ben.

Maar het is niet zo na alles (twijfel of niet) wat hij nog meer heeft gezegd dat hij er nu ineens anders over denkt.
pi_109668597
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja oke; maar ik zag haar minstens 1x per week en verder echt dagelijks contact via msn/skype/sms/telefoon/facebook
Ik denk dat ze de afstand gewoon heeft gekoppeld aan jou als persoon. Als ze al bezig was met alles verwerken, is het misschien moeilijk voor haar om terug te gaan naar hoe het was.
XO till we overdose
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:56:09 #248
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109668672
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Wat is er bij jullie gebeurd?
Lang verhaal, maar goed. hij besloot ineens niet meer verder te willen en uiteindelijk kwam het erop neer dat hij al een jaar niet meer wou, omdat hij emotioneel al met een andere (bezette) vrouw liep te kutten. Sexueel niet hoor maar goed, dat in mijn eerste huwelijk meegemaakt. Emotioneel vreemdgaan is erger kan ik je wel vertellen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109668718
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:54 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de afstand gewoon heeft gekoppeld aan jou als persoon. Als ze al bezig was met alles verwerken, is het misschien moeilijk voor haar om terug te gaan naar hoe het was.
Ah joh; ik blijf haar gewoon gek maken; komt goed :D
pi_109668808
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ah joh; ik blijf haar gewoon gek maken; komt goed :D
Ik denk dat ze dan al helemaal niet meer een relatie met je wil hebben... :N
XO till we overdose
pi_109668832
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Wat is er bij jullie gebeurd?
Net als mickeys lang verhaal. zijn eerste liefde, die het overigens had uitgemaakt vanwege de afstand. kwam weer ten tonele. (zie ook laatste zin van mickeys)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109669077
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dan al helemaal niet meer een relatie met je wil hebben... :N
Nouja; zoals ik al eerder zei... ze heeft echt geregeld momenten waarop ze toch een uitspatting heeft waarin ze de neiging niet kan onderdrukken om me te laten weten dat ze toch veel voor me voelde en dat soort dingen. Vannacht kreeg ik een sms dat ze zin had in seks; voor het eerst heb ik teruggestuurd "Ik daag je uit om zaterdag langs te komen"... en daar ging ze vrijwel meteen op in. Waarom? Geen idee; maak het dan niet uit... maar dat was niet mijn keuze.
pi_109670082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef QEX het volgende:

[..]

Net als mickeys lang verhaal. zijn eerste liefde, die het overigens had uitgemaakt vanwege de afstand. kwam weer ten tonele. (zie ook laatste zin van mickeys)
Ok. Maar bij ons is vreemdgaan op geen enkele manier aan bod hoor. Lijkt me wel vreselijk trouwens. Ik leef erg met jullie mee.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109670102
Een goeie bluf is denk ik nog niet zo slecht in mijn situatie. Als ik nou gewoon de volgende keer als ik haar zie, face 2 face zeg dat ik ga verhuizen... dan kan ik aan haar reactie waarschijnlijk wel opmaken hoe ze daarover denkt. Als het negatief is, dan heeft het geen zin om te verhuizen; als het positief is, is het een kwestie van zsm iets vinden :P.
pi_109670181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja; zoals ik al eerder zei... ze heeft echt geregeld momenten waarop ze toch een uitspatting heeft waarin ze de neiging niet kan onderdrukken om me te laten weten dat ze toch veel voor me voelde en dat soort dingen. Vannacht kreeg ik een sms dat ze zin had in seks; voor het eerst heb ik teruggestuurd "Ik daag je uit om zaterdag langs te komen"... en daar ging ze vrijwel meteen op in. Waarom? Geen idee; maak het dan niet uit... maar dat was niet mijn keuze.
Wil ze je dan niet gewoon voor sex gebruiken? Of de aandaxht?
In life, every ending is a new beginning..
pi_109670215
@ lalouchi, tnx. wij met jou
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109670291
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Wil ze je dan niet gewoon voor sex gebruiken? Of de aandaxht?
Waarscheinlijk iets van beide vermoed ik 8)7
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109670311
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Wil ze je dan niet gewoon voor sex gebruiken? Of de aandaxht?
Ja vast wel... gast, ze kan zo een ander krijgen als ze dat wil; dat is geen probleem voor haar. Zij is de eerste waarmee ik seks had; ik ben niet knap, ik heb geen ervaring.... waarom in vredesnaam zou ze mij willen voor de seks? 9 van de 10 mannen die hier rondlopen kunnen haar meer bieden in dat opzicht.
pi_109670312
Dankje. Doet me goed :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_109670430
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja vast wel... gast, ze kan zo een ander krijgen als ze dat wil; dat is geen probleem voor haar. Zij is de eerste waarmee ik seks had; ik ben niet knap, ik heb geen ervaring.... waarom in vredesnaam zou ze mij willen voor de seks? 9 van de 10 mannen die hier rondlopen kunnen haar meer bieden in dat opzicht.
Geen idee, maar klinkt niet of het haar om jou gaat, maar om de aandacht. Beetje een machtspelletje, horveel controle heb ik nog... Veel dus want jij hapt toch wel.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109670496
Ik ga in ieder geval nu de kroeg in; even de bittere nasmaak van het nuchtere leven wegdrinken. Sterkte hier iedereen verder!
pi_109671545
Veel nieuwe mensen bij, sterkte allemaal jongens!
pi_109671657
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ga in ieder geval nu de kroeg in; even de bittere nasmaak van het nuchtere leven wegdrinken. Sterkte hier iedereen verder!
Wilook. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109671783
Met vrienden of solo? :@
pi_109671982
Fuck. Ik zag net een foto van m'n ex in m'n news feed, hij is best verandert (magerder geworden, bleek :{) en eigenlijk voel ik me slecht voor 'm..
XO till we overdose
pi_109672133
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:48 schreef ovoxo het volgende:
Fuck. Ik zag net een foto van m'n ex in m'n news feed, hij is best verandert (magerder geworden, bleek :{) en eigenlijk voel ik me slecht voor 'm..
Mijn zusje zei dat ze mijn ex met een sigaar had gezien :o :o :o :o

Note: ze had al +/- 10 jaar niet meer gerookt
pi_109672188
Eigenlijk moet je echte liefde niet gaan zoeken, gaat denk vaak mis.

Ik kreeg geheel onverwachts een mail, van 3 pagina's dat doen ik verhuist was naar Zwolle, ze 5 kilo was afgevallen en me altijd leuk vond al..

Echt geheel onverwachts, ik was haar zelfs al allang vergeten :@
Ze zei ook dingen die we hadden meegemaakt, waar ik niks meer van wist, ik was ook niet verliefd vroeger op d'r..

Alleen ja, na 2 jaar opeens zo'n lange mail.. en zo is onze relatie begonnen weer..

Dankzij haar weet ik wel wat echte liefde is.
En nu ben ik smoor verliefd, en lijkt het haar niks meer te doen, achja.. liefde is onvoorspelbaar!
pi_109672317
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mijn zusje zei dat ze mijn ex met een sigaar had gezien :o :o :o :o

Note: ze had al +/- 10 jaar niet meer gerookt
Is toch best raar om het te zien. Hij kijkt zo zielloos ofzo :'). Beetje een zielige foto eigenlijk...
XO till we overdose
pi_109672378
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:51 schreef Gulmez het volgende:
Eigenlijk moet je echte liefde niet gaan zoeken, gaat denk vaak mis.

De Telegraaf had laatst een bericht dat er onderzoek was gedaan, verliefdheid is op een zekere hoogte te manipuleren, je moet er wel moeite in steken natuurlijk. Ik bedoel, als je iemand treft waar je in eerste instantie geen klik mee hebt kan die alsnog komen als je elkaar blijft opzoeken.
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Is toch best raar om het te zien. Hij kijkt zo zielloos ofzo :'). Beetje een zielige foto eigenlijk...
Mja beetje wel ja ;)
pi_109672524
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Is toch best raar om het te zien. Hij kijkt zo zielloos ofzo :'). Beetje een zielige foto eigenlijk...
Heb ik ook met foto's van mijn ex. Die is ook afgevallen, lijkt een beetje een ander persoon. Raar. :X
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109672857
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Skv het volgende:

[..]

Heb ik ook met foto's van mijn ex. Die is ook afgevallen, lijkt een beetje een ander persoon. Raar. :X
Maar hij was al zo mager (66 kilo, 1.95m) en nu nog magerder en bleker, alsof hij in het ziekenhuis heeft gelegen ofzo :{ .
Echt heel raar ja..
XO till we overdose
pi_109672979
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Maar hij was al zo mager (66 kilo, 1.95m) en nu nog magerder en bleker, alsof hij in het ziekenhuis heeft gelegen ofzo :{ .
Echt heel raar ja..
whut, 66 met 1.95? Da's al vel over been! :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109673122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef Skv het volgende:

[..]

whut, 66 met 1.95? Da's al vel over been! :{
Ja, idd en nu nog veel meer. Vind het maar zielig eigenlijk..
XO till we overdose
pi_109673160
Misschien issie aan de drugs? :o :o
pi_109673182
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
Misschien issie aan de drugs? :o :o
Nou, ik wel iig. :P
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109673394
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Nou, ik wel iig. :P
Slecht. :N
XO till we overdose
pi_109673447
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
Misschien issie aan de drugs? :o :o
Hij is niet zo van de drugs/roken, dus denk het niet..
XO till we overdose
pi_109673453
ligt eraan wat voor :o
pi_109673484
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:08 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Slecht. :N
Adrenaline, dopamine.. bij het sporten komt veel vrij! :D
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109673563
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Adrenaline, dopamine.. bij het sporten komt veel vrij! :D
Das toch geen drug man ;(
Of kun je niet meer zonder :o
pi_109673677
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Das toch geen drug man ;(
Of kun je niet meer zonder :o
Coke en pillen fucken ook met je dopamine! :o
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:13:34 #282
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109673759
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:33 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ik zal er eens naar kijken, maar in mijn ogen is het niet meer dan normaal om iemand om wie je geeft/van wie je houdt te helpen op elke mogelijk. Dat is dus niet zo :P? Ik had in die situaties haar gewoon moeten laten stikken en laten wegzakken?

Excuses als ik het verkeerd begrijp, maar dat is wat ik eruit haal:)
Het hulpsyndroom is idd al uitgelegd.

Mijn ex heeft ook 100 problemen, angstaanvallen enzo, en ik wou haar daarmee helpen en doorheen helpen... Blijkbaar heb ik iets fout gedaan want nu helpt haar nieuwe vriend haar.

Maar wat ik ermee wil zeggen, is dat je juist gevoelens voor zo'n persoon kan krijgen uit medeleven. Dan verwar je dat met houden van e.d. Ik denk dat het bij mij ook een rol heeft gespeeld. Zielige verhalen e.d. en dan willen helpen.

Uiteindelijk zoals eerder aangegeven houden zulke relaties ook nooit stand. Sommige mensen blijven er ook in hangen, hebben jou niet meer nodig, vinden een nieuwe impuls om hun te helpen en jij wordt aan de kant gezet.

Ga eens goed na, of je relatie echt op liefde was gebasseerd, of dat het een kwestie van medeleven was.

Je hebt de keus idd wel, of je zo iemand na een duw of 2 in de rug blijft steunen en het accepteert, of dat je voor jezelf de keuze maakt dat je geen zin hebt om jou leven te laten bepalen door haar problemen.

Ik heb bijv een keer gezegd: "ik wil niet als ik straks eindelijk vakantie van werk heb, en we ergens ver weg zijn, dat jij opeens een kronkel in je hoofd krijgt en a la minuut naar huis moet omdat je heimwee heb of omdat je helemaal in de stress schiet"

niet tactisch, maar zo dacht ik er wel over....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109674068
Begrijpelijk, maar ik heb wel echt respect voor je ManageTheAnger.
Jij verdient beter, er zijn heel veel jongens die eigenlijk niks voor een meisje over hebben, en die hebben soms de mooiste dames, en jij doet heel veel voor iemand, en dan krijg je zoiets..

Leven is niet altijd eerlijk, maar je komt wel een meisje tegen, en misschien wel met het zelfde niveau en opleiding, zou veel makkelijker ook voor jou zijn! :) .
En dan kan je samen op vakantie genieten, zonder dat je bang hoeft te zijn dat je vriendin het moeilijk krijgt om psychische redenen, en die je echt voor 100% aanvult.
pi_109675214
Gulmez, er is een verschil tussen je partner helpen en je partner helpen op therapeutische basis.
pi_109675248
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
Gulmez, er is een verschil tussen je partner helpen en je partner helpen op therapeutische basis.
:Y
XO till we overdose
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 22:41:25 #286
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_109675553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
Gulmez, er is een verschil tussen je partner helpen en je partner helpen op therapeutische basis.
Wijs :)
What can change the nature of a man?
pi_109679070
Men, voel me ook echt messed up nu door vandaag en me ex en alles en bah.
Hopelijk is het snel morgen :\
pi_109679244
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:12 schreef Skv het volgende:

[..]

Coke en pillen fucken ook met je dopamine! :o
shutup, moet meteen aan mijn tentamen denken hierdoor :P.

heb vandaag mijn ex gesproken, kwam haar tegen in de trein.
was raar, t praten voelde bijna gewoon als vanouds..
ze zei ook dat ze slecht had geslapen, kan niet anders als dat ze alles aan t opkroppen is..

net alles maar even eruit gevoetbald :)..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109679970
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Maar hij was al zo mager (66 kilo, 1.95m) en nu nog magerder en bleker, alsof hij in het ziekenhuis heeft gelegen ofzo :{ .
Echt heel raar ja..
Stiekem hoop je dat dit komt omdat hij jou zo mist?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 00:14:56 #290
169027 partymarty
blame someone else
pi_109680270
Ik heb mijn ex afgelopen zaterdag gezien. Nou zie ik beter uit dan toen ik met haar een relatie zat, en is het mij gelukt om nonchalant te doen overkomen alsof ik over de breakup heen was (hetgeen niet zo is haha)

Nu stuurt zij via whatapp samengevat het volgende:
Ja, ik weet niet meer wat ik met mijn gevoelens aan moet, na zaterdag begon ik opeens zo te twijfelen.
Ik dacht dat ik er helemaal over heen was, maar dat is dus niet zo.
En ik wil je niet meer zien...

Mijn vraag:
Wil zij mij echt niet meer zien en moet ik het afsluiten, of zou ze stiekem willen dat ze me toch wel weer wil zien en moet ik proberen om een afspraak te maken. (ik haar graag terug overigens)
pi_109680667
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:14 schreef partymarty het volgende:
Ik heb mijn ex afgelopen zaterdag gezien. Nou zie ik beter uit dan toen ik met haar een relatie zat, en is het mij gelukt om nonchalant te doen overkomen alsof ik over de breakup heen was (hetgeen niet zo is haha)

Nu stuurt zij via whatapp samengevat het volgende:
Ja, ik weet niet meer wat ik met mijn gevoelens aan moet, na zaterdag begon ik opeens zo te twijfelen.
Ik dacht dat ik er helemaal over heen was, maar dat is dus niet zo.
En ik wil je niet meer zien...

Mijn vraag:
Wil zij mij echt niet meer zien en moet ik het afsluiten, of zou ze stiekem willen dat ze me toch wel weer wil zien en moet ik proberen om een afspraak te maken. (ik haar graag terug overigens)
ze wilt iets, ze gaat je imo niet zoiets sturen anders. daar zal ze vast vriendinnen voor hebben waarbij ze ermee terecht kan. lekker casual erop in gaan en wie weet wat eruit kan volgend :)
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109682369
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Met vrienden of solo? :@
Met een vriend... zowaar nog een meid gehad die tegen me aan begon te schuren; maar ben na een minuutje maar naar buiten gelopen om een sigaret op te steken... wat had ik toch even weinig behoefte aan aandachtshoeren. Uiteindelijk laatste stukje dat ik alleen moest fietsen weer huilend afgelegd; het hoort er helaas bij.... en dit zal ook niet de laatste keer zijn.
pi_109682380
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
De Telegraaf had laatst een bericht dat er onderzoek was gedaan, verliefdheid is op een zekere hoogte te manipuleren, je moet er wel moeite in steken natuurlijk. Ik bedoel, als je iemand treft waar je in eerste instantie geen klik mee hebt kan die alsnog komen als je elkaar blijft opzoeken.
Je hebt inderdaad tot op zekere hoogte zelf in de hand of je verliefde gevoelens voor iemand creëert; alleen het vervolgens afkicken heb ik wat meer moeite mee.
pi_109682567
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Maar hij was al zo mager (66 kilo, 1.95m) en nu nog magerder en bleker, alsof hij in het ziekenhuis heeft gelegen ofzo :{ .
Echt heel raar ja..
Ook herkenbaar eigenlijk; ik ben zelf 8 kilo afgevallen sinds dat het uit is (4 weken). Hoort erbij.
pi_109683103
Vanacht gedroomd dar hij een ander had, ben toen om 4 uur wakker geworden en sindsdien blijf ik maar janken. Ik wil mijn gezin, mijn leven terug :(
In life, every ending is a new beginning..
pi_109683115
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 07:08 schreef LaLouchi het volgende:
Vanacht gedroomd dar hij een ander had, ben toen om 4 uur wakker geworden en sindsdien blijf ik maar janken. Ik wil mijn gezin, mijn leven terug :(
Sterkte; die dromen kunnen je flink nekken zo nu en dan. Maar dan ben je nu al ruim 3 uur aan het janken, tijd voor wat afleiding denk ik...
pi_109683166
Ja klopt. Het is vreseljjk, nog een half uurtje dan ga ij mijn dochter wakker maken. Get myself together
In life, every ending is a new beginning..
pi_109686815
Ik kijk steeds op haar facebook als ik bij me neef ben, op zijn facebook, maar sinds het tussen ons uit is, heeft ze niks meer op facebook gezet, en komt ook niet meer online, terwijl ze vroeger toch een fanatieke was op social media, toen ik nog met haar had..

Misschien doet het toch iets met haar, of meer dan ik dacht. :)
pi_109686907
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:39 schreef Gulmez het volgende:
Ik kijk steeds op haar facebook als ik bij me neef ben, op zijn facebook, maar sinds het tussen ons uit is, heeft ze niks meer op facebook gezet, en komt ook niet meer online, terwijl ze vroeger toch een fanatieke was op social media, toen ik nog met haar had..

Misschien doet het toch iets met haar, of meer dan ik dacht. :)
Ach, haar leven is gewoon saai en leeg zonder jou.. als ze niets meemaakt, kan ze ook niet veel op facebook zetten.
pi_109687653
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:39 schreef Gulmez het volgende:
Ik kijk steeds op haar facebook als ik bij me neef ben, op zijn facebook, maar sinds het tussen ons uit is, heeft ze niks meer op facebook gezet, en komt ook niet meer online, terwijl ze vroeger toch een fanatieke was op social media, toen ik nog met haar had..

Misschien doet het toch iets met haar, of meer dan ik dacht. :)
Probeer niet meer te kijken, zo blijf je ermee bezig. Ik weet hoe moeilijk het is, ik blijf het ook steeds doen, elke keer gaat het wat beter en dan krijg ik weer een klap in mijn gezicht omdat hij lekker vrolijk verder gaat, lekker sjansen, zijn status staat al op geen relatie etc. vreselijk. Dus hou op met jezelf kwellen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109691316
Je hebt gelijk!
Maar echt helemaal afstand nemen, niks meer met iemand te maken hebben die je zo lang en goed kent, het lijkt soms onmogelijk.

Maar ik ga het zeker proberen, en ik wil ook weer de goede kant op, en gelukkig zijn!
Want vanochtend nog reed ik met een veel te hoge snelheid door de weilanden waar je maar 60 mocht, en je door bomen geen goed overzicht heb, maar van verdriet dan ga je automatisch ja niet echt meer opletten en denken van ''wat kan mij het schelen'' natuurlijk heel fout, en dom en alles.. alleen vandaag inderdaad weer zo'n hele grote dip.

Maarja, morgen misschien weer beter! :) .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')