pi_109642146
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, ik las je eerste zin en dacht meteen aan pijnboompitjes! :Y Heel goor is dat idd. :Y
Volgens mij heb ik daar ooit nog eens een topic over geopend op FOK!, wat ook op Google opduikt als je er op zoekt. Zooooooo ranzig. :r. Afvallen gegarandeerd dan!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_109642163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs voor het vertrouwen. Het is gewoon zo frustrerend om weken boven je volgende doel te hangen... Sowieso is het nog maar 4 kilo ofzo tot een bmi onder de 30, maar deze kilo's zijn zoveel moeilijker dan de eerste 28. *adem in, adem uit*

Alles komt goed, het duurt gewoon iets langer dan ik graag zou willen. Alles komt goed, het duurt gewoon iets langer dan ik graag zou willen. Alles komt....

Xx
Ja, maar dat is gewoon echt zo, de laatste loodjes zijn zo veel zwaarder!
Maar dat besef heb je, dus dan komt dat wel in orde ;)

heb jij trouwens een macro voor die Xx-jes onder je berichten? :') :D
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_109642191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Chezzeel het volgende:
Vandaag gewogen...

100.5kg :( Vorige week woog ik 100.8 kg. Wel 300 gram afgevallen maar helaas nog steeds niet onder de 100 kg! :N
Maar volgende week wèl!
En je had toch alcohol op gister?
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_109642197
Oh ja, en wat SQ zegt, je bent wel al supergoed bezig geweest sws al he Tink!
En straks na de verhuizing kan je in alle rust de touwtjes weer even goed aantrekken en dan komt het ook wel goed. :Y
Sasha ♥ Oscar
Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:56:53 #205
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109642340
Nog steeds niet bijgekomen van de champagne en suikerwafels ^O^

Oh en een voordeel van mn nieuwe job; ik zit niet meer naast de bakker :')
pi_109642349
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:43 schreef Tink89 het volgende:
Alles komt helemaal goed :Y
Je komt door verhuisstress enzo in ieder geval niet bij en de latere kilo's zijn helaas inderdaad veel moeilijker ;( Zet 'm op w/
Hoe lang duurt het eigenlijk voor je van die vieze nasmaak van de pijnboompitjes af bent?

Da's naar, fruitshake -O- hit them! ~O>

Gisteravond vond vriendlief het leuk om een voorgerecht te maken van met tonijn gevulde avocado + zelfgemaakte mayo. :W goede eetdag >:O

Vandaag:
O fruitsalade meloen/aardbei, 2 koffie met suiker, glas bessensap
T yoghurt met zelfgemaakte rabarbercompote :9
L volkorenpasta + courgette-tomatensaus, schaaltje salade, koffie met melk
T snee rogge boter/mosterd/ham
D kip/broccoli curry met basmatirijst
S anderhalf uur fietsen

Sinds ik geen havermoutpap meer eet in de ochtend is dat glas vruchtensap in de ochtend een beetje dom en overbodig geworden, dus vanaf morgen maar niet meer.
pi_109642379
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:56 schreef Audreyoot het volgende:
Oh en een voordeel van mn nieuwe job; ik zit niet meer naast de bakker :')
:D zo makkelijk is dat inderdaad...
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:00:16 #208
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_109642454
Ohja lijstje!

O: Havermout met kaneel + thee + glas water
T: Appel uit magnetron met beetje havermout er over (is echt onnomnom!) + koffie
L: Omelet met paprika/tomaat/champignon en 1 snee geroosterd brood + glas melk
T: 2 Cracottes met light smeerkaas + thee
D: Gevulde paprika met champignons, ui, tomaat, gehakt en Italiaanse kruiden + rijst
T: Grapefruit + koffie
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:00:30 #209
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109642465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef CelasV het volgende:

[..]

Je komt door verhuisstress enzo in ieder geval niet bij en de latere kilo's zijn helaas inderdaad veel moeilijker ;( Zet 'm op w/
Hoe lang duurt het eigenlijk voor je van die vieze nasmaak van de pijnboompitjes af bent?

Da's naar, fruitshake -O- hit them! ~O>

Gisteravond vond vriendlief het leuk om een voorgerecht te maken van met tonijn gevulde avocado + zelfgemaakte mayo. :W goede eetdag >:O

Vandaag:
O fruitsalade meloen/aardbei, 2 koffie met suiker, glas bessensap
T yoghurt met zelfgemaakte rabarbercompote :9
L volkorenpasta + courgette-tomatensaus, schaaltje salade, koffie met melk
T snee rogge boter/mosterd/ham
D kip/broccoli curry met basmatirijst
S anderhalf uur fietsen

Sinds ik geen havermoutpap meer eet in de ochtend is dat glas vruchtensap in de ochtend een beetje dom en overbodig geworden, dus vanaf morgen maar niet meer.
Bij mij heeft die vieze smaak een week geduurd :') Zelfs water was niet te drinken!
pi_109642471
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar volgende week wèl!
En je had toch alcohol op gister?
Uhm ja O-) Komt idd gaat goed. Was natuurlijk ook dom van me. Normaal drink ik alleen in het weekend maar met dit mooi :)

Vandaag gezonde tour weer!

En wat goed dat je bent afgevallen! Jeeej!
pi_109642502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ohja lijstje!

O: Havermout met kaneel + thee + glas water
T: Appel uit magnetron met beetje havermout er over (is echt onnomnom!) + koffie
L: Omelet met paprika/tomaat/champignon en 1 snee geroosterd brood + glas melk
T: 2 Cracottes met light smeerkaas + thee
D: Gevulde paprika met champignons, ui, tomaat, gehakt en Italiaanse kruiden + rijst
T: Grapefruit + koffie
Geldt dat ook echt als gezond tussendoortje, iets wat je zo dagelijks op je lijstje kunt schuiven? Dat vind ik serieus wel heel lekker...
Neem je dan van die vital cracottes?
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:03:54 #212
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109642568
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geldt dat ook echt als gezond tussendoortje, iets wat je zo dagelijks op je lijstje kunt schuiven? Dat vind ik serieus wel heel lekker...
Neem je dan van die vital cracottes?
Smeerkaas wel, ik zou alleen niet zo snel voor cracottes kiezen omdat ze niet zo vullen, en die zijn niet volkoren toch?
pi_109642573
tico, qua kcal bevat het bijna niks, dus dat kan prima!

Van cracottes weet ik het niet, maar een WASA met dun laagje slankie is ongeveer 50 kcal :Y
I have serious issues
pi_109642615
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
tico, qua kcal bevat het bijna niks, dus dat kan prima!

Van cracottes weet ik het niet, maar een WASA met dun laagje slankie is ongeveer 50 kcal :Y
Wasa is zo droog vind ik altijd :{
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
pi_109642623
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:03 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Smeerkaas wel, ik zou alleen niet zo snel voor cracottes kiezen omdat ze niet zo vullen, en die zijn niet volkoren toch?
Ik dacht, dat ik ze wel in volkorenvariant heb gezien, in elk geval wel meergranen?
pi_109642632
Moet nog even bijlezen maar ik wil alvast even jompelen voor de 8 ons die ik vandaag minder weeg t.o.v. gisteren. Ik hou rekening dat een deel hiervan morgen weer ongedaan gemaakt zal worden maar toch bevallen die cijfers me prima *O* .
It's like déjà vu all over again
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:06:04 #217
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109642633
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik dacht, dat ik ze wel in volkorenvariant heb gezien, in elk geval wel meergranen?
Ah naja als het van tarwebloem wordt gemaakt lijkt het me wel oké, hoewel ik persoonlijk een boterham vullender vind.
pi_109642663
quote:
15s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Wasa is zo droog vind ik altijd :{
klopt, daarom goed kauwen = veel speeksel :D
I have serious issues
pi_109642681
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

klopt, daarom goed kauwen = veel speeksel :D
ik krijg dat niet zo goed weg dus.

Beschuitje gaat nog net :{
pi_109642682
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moet nog even bijlezen maar ik wil alvast even jompelen voor de 8 ons die ik vandaag minder weeg t.o.v. gisteren. Ik hou rekening dat een deel hiervan morgen weer ongedaan gemaakt zal worden maar toch bevallen die cijfers me prima *O* .
aaah, super! *O*
I have serious issues
pi_109642696
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ah naja als het van tarwebloem wordt gemaakt lijkt het me wel oké, hoewel ik persoonlijk een boterham vullender vind.
Nou, ik eet op een dag gewoon 2 of 3 boterhammetjes.. Dat vind ik eigenlijk gewoon meer dan genoeg, ik hou niet zo heel erg van brood, tenzij met kaas en ham en in een tostiijzer.
pi_109642818
quote:
15s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik daar ooit nog eens een topic over geopend op FOK!, wat ook op Google opduikt als je er op zoekt. Zooooooo ranzig. :r. Afvallen gegarandeerd dan!
klopt, daar heb ik ook in gepost... ik eet nog steeds geen pijnboompitten.
You can't start a fire without a spark...
Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
In the game of seduction there's only one rule, never fall in love.
pi_109642864
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou, ik eet op een dag gewoon 2 of 3 boterhammetjes.. Dat vind ik eigenlijk gewoon meer dan genoeg, ik hou niet zo heel erg van brood, tenzij met kaas en ham en in een tostiijzer.
hmm ik moet er tegenwoordig gewoon 6 per dag , maar ik val wel af :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:13:54 #224
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109642872
Jompels *O* voor lijnloos, SQ, barretje en lucky en iedereen die weer een mijlpaal heeft behaald

BE :* 3 kg is 3 kg hoor, maar herken het wel, het is zo makkelijk terug te vallen in je oude patroon. Die schop onder de kont hebben we denk ik allemaal wel eens nodig.

Tink ik denk dat je onder de 90 voor zondag wel haalt hoor!! *aanmoedigt*

Ik wist trouwens niet dat 'foute' pijnboompitten voor een nare nasmaak zorgen, hoe lang duurt dat voordat je het niet meer proeft??

Zo ik ga weer proberen dit topic goed bij te houden, heb niet meer alles teruggelezen. Pff en ik hang stil, al meer dan 2wkn val ik niet af en kom ik niet aan. Ik denk dat het toch te wijten is aan het me ff laten gaan, de witte paaseitjes waren moeilijk te weerstaan. Zakje leeg in 2dgn :@ En de rest van de week is het eten ook al bagger geweest. Niet lijstjes waardig zeg maar
Be happy with the little things in life
Blogsel
ons traject
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:14:50 #225
291810 J0ycie88
Vandaag is morgen gisteren..
pi_109642896
Lijstje van vandaag:

O: Pistolet met tonijnsalade
T: Niets, laat ontbijt..
L: Kopje soep (zonder vermicelli,alleen groente en een beetje soepvlees.) en wat kwark met fruit.
T: Eierkoek
D: Geen idee, ga met 2 vriendinnen in de stad wat eten. Ik hoop dat ik kan gaan voor de tomatencremesoep met 2 stukjes stokbrood. Zo lekker en niet te slecht.

En als ik op tijd thuis ben neem ik denk ik nog een sneetje roggebrood.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:14:53 #226
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109642900
quote:

[..]

Ja maar een cracker bevat eigenlijk hetzelfde als brood alleen minus water. Misschien kan je dan voor iets totaal anders als tussendoortje kiezen zoals vis ofzo?
pi_109642904
Ik eet 's ochtends altijd 2 Wasa vezelrijk crackers of de Sport+ variant... Met wat 20+ smeerkaas of sandwichspread oid erg goed te doen wel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_109642905
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:13 schreef Joene het volgende:

[..]

hmm ik moet er tegenwoordig gewoon 6 per dag , maar ik val wel af :)
Ja, je doet het super!
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:02 #229
291810 J0ycie88
pi_109642929
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
Jompels *O* voor lijnloos, SQ, barretje en lucky en iedereen die weer een mijlpaal heeft behaald

BE :* 3 kg is 3 kg hoor, maar herken het wel, het is zo makkelijk terug te vallen in je oude patroon. Die schop onder de kont hebben we denk ik allemaal wel eens nodig.

Tink ik denk dat je onder de 90 voor zondag wel haalt hoor!! *aanmoedigt*

Ik wist trouwens niet dat 'foute' pijnboompitten voor een nare nasmaak zorgen, hoe lang duurt dat voordat je het niet meer proeft??

Zo ik ga weer proberen dit topic goed bij te houden, heb niet meer alles teruggelezen. Pff en ik hang stil, al meer dan 2wkn val ik niet af en kom ik niet aan. Ik denk dat het toch te wijten is aan het me ff laten gaan, de witte paaseitjes waren moeilijk te weerstaan. Zakje leeg in 2dgn :@ En de rest van de week is het eten ook al bagger geweest. Niet lijstjes waardig zeg maar
Ik heb nu ook paaseitjes staan. Heb 1 zakje gekocht en dat is het enige dat ik koop tot pasen. Op = op.
pi_109642938
quote:
7s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Jarno het volgende:
Ik eet 's ochtends altijd 2 Wasa vezelrijk crackers of de Sport+ variant... Met wat 20+ smeerkaas of sandwichspread oid erg goed te doen wel.
Sandwichspread naturel ? die heb ik nu maar ben ik beetje op uitgekeken ? zijn die andere varianten even gezond ?
pi_109642944
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, je doet het super!
Nog 5 kg te gaan!
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:43 #232
54772 Silmarwen
pi_109642949
Volkoren Cracottes ja. Ik ben beetje beperkt in wat voor soort crackers ik kan eten ivm allergieen. :+

Volgens de dieetist was het een prima tussendoortje voor mij. Weet niet of dat geldt voor mensen met alternatieven, dus pin ,me er niet op vast. ;)
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:17:06 #233
291810 J0ycie88
pi_109642956
quote:

[..]

Ik moet er nu ook zo'n 4-5 eten op een dag. Nooit gedacht dat je dan af zo vallen, maar dus toch wel..
pi_109642966
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ja maar een cracker bevat eigenlijk hetzelfde als brood alleen minus water. Misschien kan je dan voor iets totaal anders als tussendoortje kiezen zoals vis ofzo?
Ik lust echt geen vis... En ook geen dingen als rauwkost, en ook een groentesmoothie zie ik echt niet zitten... Dat ik gewoon echt weinig tot niets lust, daar viel heel slank ook al over, en omdat ik wel heel graag gezonder wil eten, ga ik gewoon lekker hier meelezen, hier is het een stuk vriendelijker en minder extreem.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:18:25 #235
291810 J0ycie88
pi_109642989
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:16 schreef Joene het volgende:

[..]

Sandwichspread naturel ? die heb ik nu maar ben ik beetje op uitgekeken ? zijn die andere varianten even gezond ?
De komkommer is zelfs nog minder kcal's.. Maar elke variant is gewoon goed hoor!
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:19:14 #236
54772 Silmarwen
pi_109643004
Die komkommer is lekker. Doe ik soms ook op de cracotte. :D
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:19:26 #237
291810 J0ycie88
pi_109643010
Op advies van sommige hier had ik vorige week eitjes gekocht! Maar ik heb er dus nog steeds geen een op! Iemand een idee wat ik er mee kan maken? Qua ei ben ik vaak inspiratieloos ;)
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:19:50 #238
291810 J0ycie88
pi_109643016
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:19 schreef Silmarwen het volgende:
Die komkommer is lekker. Doe ik soms ook op de cracotte. :D
Mexicaans.. Hmmmmmm met een plakje komkommer erop!
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:20:30 #239
291810 J0ycie88
pi_109643035
Fuck ik moet opschieten, heb zo een gesprek met mijn baas.. Zo leuk de laatste tijd die gesprekken.. NOT!
pi_109643060
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Op advies van sommige hier had ik vorige week eitjes gekocht! Maar ik heb er dus nog steeds geen een op! Iemand een idee wat ik er mee kan maken? Qua ei ben ik vaak inspiratieloos ;)
Gewoon lekker koken, zachtgekookt, op een boterham, beetje zout? Gewoon lekker normaal?
pi_109643071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

De komkommer is zelfs nog minder kcal's.. Maar elke variant is gewoon goed hoor!
De pikante groente lijkt me lekker maar das gelijk weer de ongezondste variant :D
pi_109643080
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon lekker koken, zachtgekookt, op een boterham, beetje zout? Gewoon lekker normaal?
of bakken en een lekker plakje achterham eronder
pi_109643093
quote:
8s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:21 schreef Joene het volgende:

[..]

De pikante groente lijkt me lekker maar das gelijk weer de ongezondste variant :D
Ja die is ook lekker. Komkommer is idd goed te doen en Tomaat-Lente ui zit ook aardig in de richting.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:23:12 #244
291810 J0ycie88
pi_109643095
quote:
8s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Het is altijd nog beter als schouderham, boterhammenworst etc. Moet kunnen hoor Joene! Je moet het leuk houden voor jezelf!
pi_109643106
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

klopt, daar heb ik ook in gepost... ik eet nog steeds geen pijnboompitten.
Je hebt goeie en slechte, als ik het goed heb komen de slechte uit Azie.
En ik geloof dat je het zelfs kan zien, sommige zijn dikker, andere langwerpiger, maar welke nou welke zijn... :')
Sasha ♥ Oscar
Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.
pi_109643116
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:16 schreef Joene het volgende:

[..]

Heb t even uitgezocht, stond ook nog op mijn to do lijst ;) :
Naturel 230
Komkommer 160
Zalm 225
Mexicaans 185 O+
Mediterraans 200
Pikante groenten 220
Tomaat/lente-ui 185 O+
Tonijn 185

Allemaal per 100 gram uiteraard :s) . Nou ben ik ook weer niet zo'n calorienazi maar ergens wel fijn dat ik de lightste ook de lekkerste vind. Vooral omdat ik er ook nog wel eens een plakje kaan op doe ;) .
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:24:12 #247
291810 J0ycie88
pi_109643119
Als ik nu een omelet maak met groente erin.. (Vlees niet wat daar is de ei voor) En ik eet er een salade bij. Kan ik dat als avondeten eten?
pi_109643142
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:19 schreef J0ycie88 het volgende:
omeletje bakken en als wrap gebruiken.
eiersalade
roerei
enz.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:25:19 #249
54772 Silmarwen
pi_109643150
Die lange dunne pijnboompitjes vind ik zum kotsen.

Dus misschien zijn het die?
pi_109643166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik nu een omelet maak met groente erin.. (Vlees niet wat daar is de ei voor) En ik eet er een salade bij. Kan ik dat als avondeten eten?
Lijkt mij wel erg summier voor avondeten. Of je moet er echt een enorme bak groente doorheen mikken. :Y

Ik zie hier steeds die groene-smoothie voorbij komen, heeft iemand daar een recept voor/van?
Sasha ♥ Oscar
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:25:57 #251
54772 Silmarwen
pi_109643172
quote:
Jawel.

Desnoods doe je een aardappeltje door je salade of wat rijst erbij om het wat meer te maken.

Wij eten weleens omelet als avondeten, maar die is dan erg gevuld en vaak eten we er een boterham bij.
pi_109643231
Poeh, wat kan je allemaal met een ei doen. Eigenlijk te veel om op te noemen. Het omeletje als wrap vind ik een goed idee. Gisteren had ik gewoon twee bruine boterhammen, 2 spiegeleieren en een beetje geraspte kaas. Een gekookt eitje met aromat is heerlijk op een geroosterde boterham. Eieren kan je gebruiken in een quiche. Of gekookt bij spinazie of asperges. Of gekookt, afgekoelt, in stukjes met yoghurt of kwark en een berg verse kruiden (eiersalade dus). Scrambled met een tomaatje en peterselie. Gekookt door een salade. Je kunt beter vragen wat je niet met een ei kunt doen!
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:29:19 #253
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109643263
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik lust echt geen vis... En ook geen dingen als rauwkost, en ook een groentesmoothie zie ik echt niet zitten... Dat ik gewoon echt weinig tot niets lust, daar viel heel slank ook al over, en omdat ik wel heel graag gezonder wil eten, ga ik gewoon lekker hier meelezen, hier is het een stuk vriendelijker en minder extreem.
Je moet ook niks eten wat je niet lust :)

In de OP staat ook een link naar een topic met gezonde tussendoortjes keuzes. Je kan verschillende tussendoortjes eten zoals selderij met la vache qui rit, een handje nootjes, ei, kip, etc etc
pi_109643284
quote:
Ik zou sowieso meer dan 1 ei gebruiken natuurlijk. Ook omdat je dan meer groente kwijt kunt.
pi_109643314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het is altijd nog beter als schouderham, boterhammenworst etc. Moet kunnen hoor Joene! Je moet het leuk houden voor jezelf!
is ook zo
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:31:17 #256
291810 J0ycie88
pi_109643322
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zou sowieso meer dan 1 ei gebruiken natuurlijk. Ook omdat je dan meer groente kwijt kunt.
Dat sowieso inderdaad wilde minsten 2 eieren pakken.. En dan wat tomaat, paprika, ui, courgette, misschien wat boontjes.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:37:50 #257
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109643511
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat sowieso inderdaad wilde minsten 2 eieren pakken.. En dan wat tomaat, paprika, ui, courgette, misschien wat boontjes.
Je kan rustig wat ham ook in de omelet doen hoor. Ei is niet per se een vleesvervanger.
pi_109643539
Straks bij de supermarkt dus even meenemen 2 soorten sandwich spread ! , beter weer ff een andere smaakje.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:40:17 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109643593
Lijstje!

O: yoghurt met onbijt granen ( als het goed komen de eiwit shakes vandaag aan :P )
t: sinaas appel
L: salade met 3 botterhammen :D
t: fruit
D: Gazpacho met italiaanse ciabatta met guacemole en spaanse (gedroogde) ham :9~
S; kasten uitruimen, zaterdag moet er laminaat gelegd worden in de slaapkamer en de kleding kasten moeten weer leeg :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:44:41 #260
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_109643728
Weer wennen aan eetlijstjes...

O : yoghurt en twee boterhammen met pindakaas
T : twee pruimen
L : salade met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes, sneetje volkorenbrood
T : ananas
D : fried rice met ananas, ei en groentes :)
t : yoghurt
pi_109643880
Bar, jouw D ziet er echt lekker uit :Y)

Gisteren, 1822 kcal:
O yoghurt, muesli, lijnzaad
S geen want zweten is jeuk in het kwadraat ;(
T 2 meergranen beschuiten met halvajam
L 2 bruin met 2 gebakken eieren en geraspte Slankie
T smoothie, opkikker, zoute sticks muffin :@ , paar blokjes oude Beemster 20+ (verassend lekker!)
A kip/prei/kerrie quiche, salade
T 8 dropjes, schaaltje optimel yoghurt vitalinea chocomousse

Had echt verschrikkelijke snaaidrang gisteren zeg, niet normaal meer.

Vandaag:
O yoghurt, muesli, lijnzaad
S 2 miles met gewichtjes
T 2 beschuiten met jam
L ? Zou in de stad gaan lunchen, afspraak is afgezegd maar ik moet wel winkelen. Nog even bedenken wat handig is.
T Opkikker, smoothie
A provencaals groenteprutje, krieltjes, vegading
T 3 dropjes, optimel yoghurt
pi_109644023
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:38 schreef Joene het volgende:
Straks bij de supermarkt dus even meenemen 2 soorten sandwich spread ! , beter weer ff een andere smaakje.
Ik ben echt dolgelukkig met de sandwichspread. Zat daarvoor vast aan de kipfilet en 20+ kaas :'). Die Philedelphia (of wat dan ook) smeerkaasmeuk is ook goed te doen trouwens, iets van 180kcals per 100g en ook in diverse 'smaken'.
pi_109644098
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik ben echt dolgelukkig met de sandwichspread. Zat daarvoor vast aan de kipfilet en 20+ kaas :'). Die Philedelphia (of wat dan ook) smeerkaasmeuk is ook goed te doen trouwens, iets van 180kcals per 100g en ook in diverse 'smaken'.
Soort roomkaas achtig iets ja, idd.. En je kan er ook best lekker mee koken.
pi_109644134
ik ga niet zo hard meer -O- dus ook hier weer even tijd om wat strenger te doen :(

om te beginnen, zometeen even n uurtje zwemmen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_109644174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Soort roomkaas achtig iets ja, idd.. En je kan er ook best lekker mee koken.
Das lekker tussen de kipfilet <3
pi_109644199
quote:

[..]

ik ben er ook blij mee hoor , maar als afwisseling , ik doe wel standaard gewoon mn boterhammen appelstroop en mn stukje fruit , en mn lunch wissel ik nu dus af met kaas / smeerkaas/ sandwich spread.
pi_109644276
quote:

[..]

En dingen als runderrookvlees dan? Mss eens aan de dietiste voorleggen?
Sasha ♥ Oscar
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:03:03 #268
145705 LovelyLady
Lomp & Famous
pi_109644292
wraps met philedelphia bieslook, plakjes kipfilet en een zooitje sla....

eetsmakelijk :@ :9
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jou.
pi_109644322
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
wraps met philedelphia bieslook, plakjes kipfilet zalm en een zooitje sla....

:9~ zo maak ik ze regelmatig!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109644343
quote:

onomnom

dit is mijn favoriet :9~
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=431358
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:05:08 #271
145705 LovelyLady
Lomp & Famous
pi_109644370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:9~ zo maak ik ze regelmatig!
Is gewoon weer eens wat anders dan een boterham met pindakaas...

En je kan varieren! Ham, zalm, of een beetje gesnipperde oude kaas

quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

onomnom

dit is mijn favoriet :9~
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=431358
* LovelyLady recept opslaat ...
Nomz
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jou.
pi_109644509
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En dingen als runderrookvlees dan? Mss eens aan de dietiste voorleggen?
Ja, kan ook prima. Net als fricandeau bijv. Maar die dingen moet je eigenlijk echt vers halen en zijn ook niet echt houdbaar dus dat komt er in de praktijk niet zo van. In het weekend verwennen doen we wel, met (magere) filet americain, rosbief, etc. Dat lukt doordeweeks echt niet ivm boodschap momenten enzo.
pi_109644544
Je kunt toch ook van die koude wraps maken voor tussen de middag oid? Heeft iemand daar een receptje voor wellicht? Misschien wel handig ter afwisseling...
pi_109644603
quote:
7s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, kan ook prima. Net als fricandeau bijv. Maar die dingen moet je eigenlijk echt vers halen en zijn ook niet echt houdbaar dus dat komt er in de praktijk niet zo van. In het weekend verwennen doen we wel, met (magere) filet americain, rosbief, etc. Dat lukt doordeweeks echt niet ivm boodschap momenten enzo.
Aha, ik snap het. :Y
Wat ik trws ook aan ***Sonja Bakker*** te danken heb is Osseworst! :9~
Dat at ik nooit, maar toch eens geprobeerd en ik ben echt helemaal fan! :Y Ik vind het zelfs lekkerder dan filet americain! :Y
Sasha ♥ Oscar
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:11:43 #275
145705 LovelyLady
Lomp & Famous
pi_109644604
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Jarno het volgende:
Je kunt toch ook van die koude wraps maken voor tussen de middag oid? Heeft iemand daar een receptje voor wellicht? Misschien wel handig ter afwisseling...
quote:

Eetsmakelijk :@ :9
Lezen? :D
pi_109644663
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat at ik nooit, maar toch eens geprobeerd en ik ben echt helemaal fan! :Y Ik vind het zelfs lekkerder dan filet americain! :Y
Oh, dat ga ik dan ook eens proberen, ik hou echt van filet, maar ossenworst laat ik altijd links liggen, nog nooit geproeft zelfs.
pi_109644700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Osseworst is prima! Lekker zelfs!!
pi_109644706
quote:
die LoLa net postte, en dan kun je er zo onwijs veel variatie mee maken, ham vervangen door kipfilet, zalm, carpaccio, etc. Met groente erin kun je ook alle kanten op, sla, reepjes paprika, komkommer, tomaatjes, appel, wat je lekker vind. Ik zou er wel iets smeerbaars of zachts als roomkaas, oid in doen, anders wordt het gauw droog.

beetje kiezen en combineren dus met wat je lekker vind ^O^
pi_109644712
Biefstukworst is ook lekker :@. Maar geen idee hoe mager die is...
pi_109644888
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

die LoLa net postte, en dan kun je er zo onwijs veel variatie mee maken, ham vervangen door kipfilet, zalm, carpaccio, etc. Met groente erin kun je ook alle kanten op, sla, reepjes paprika, komkommer, tomaatjes, appel, wat je lekker vind. Ik zou er wel iets smeerbaars of zachts als roomkaas, oid in doen, anders wordt het gauw droog.
Zal zo zelf ff googlen hoor, maar durft iemand iets te roepen over de voedingswaarde tov de 4 volkorenboterhammen die ik nu elke lunch naar binnenwerk...?
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:19:33 #281
145705 LovelyLady
Lomp & Famous
pi_109644898
Volgens Calorielijst 125 kcal per 100 gram

http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=257
pi_109644909
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, dat ga ik dan ook eens proberen, ik hou echt van filet, maar ossenworst laat ik altijd links liggen, nog nooit geproeft zelfs.
Dat is echt lekker joh! met peper en zout !
pi_109644934
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens Calorielijst 125 kcal per 100 gram

http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=257
Ja en geen carbs en keiveel eiwitten! 8-).
pi_109644986
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja en geen carbs en keiveel eiwitten! 8-).
:')
Great!
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:21:49 #285
145705 LovelyLady
Lomp & Famous
pi_109644993
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zal zo zelf ff googlen hoor, maar durft iemand iets te roepen over de voedingswaarde tov de 4 volkorenboterhammen die ik nu elke lunch naar binnenwerk...?
Ik heb werkelijk geen idee.. maar er zijn genoeg calorie-apps en zoals calorielijst , dan kan je wel een schatting maken ongeveer als je al die ingredienten bij elkaar pakt
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:22:12 #286
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109645010
biefstuk is sowieso mega gezond.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 11:22:23 #287
162870 motorbloempje
Make that the cat wise...
pi_109645016
quote:
Ik heb ze gisteren gemaakt, met restjes van een kip de dag ervoor. Moet het recept nog even uitwerken, maar kan je 't linkje wel geven? En verder natuurlijk 'gewoon' met zalm en creme fraiche bijvoorbeeld :9 of rauwe ham of tonijn! :9
Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Prissor het volgende:
Motorbloempje of hor dan ook jij bent de meest waardeloze admin op heel het internet.
Wolve en ik hebben een huis gekocht in Yorkshire!
pi_109645199
Overigens een aantal goede Diner recepten zo rond de 485/500kcal zijn ook welkom.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:28:42 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109645276
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja, het heeft blijkbaar te maken Chinese pitjes versus Europese pitjes. Deze zijn de van de Tuinen en ik had ze ongeroosterd gegeten. Het is echt ranzig, zelfs aanlenglimonade en water smaken bitter. Zout en pittig eten helpt, maar dat is dan weer op andere vlakken niet altijd gezond/handig. Je proeft het niet tijdens het eten, maar net erna. Alsof je gal moet spugen, :r bahbahbahbah.... Het zorgt ervoor dat ik of niet wil eten en drinken, of juist wil blijven eten en drinken zodat het weg blijft. Het schijnt te duren tot je smaakpapillen vervangen zijn en da's ongeveer een week tot 10 dagen. Google het maar eens, er zijn pagina's en pagina's over volgeschreven.
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
pi_109645298
Zou biefstuk lekker zijn door hollands pannetje met sperziebonen?
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:30:21 #291
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109645355
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Ticootje het volgende:
Zonde van de biefstuk... maar dat komt van iemand die nooit budget heeft voor dat soort eten en dus liever heel af en toe biefstuk van de gril eet :)
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:31:03 #292
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109645386
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef Joene het volgende:
Overigens een aantal goede Diner recepten zo rond de 485/500kcal zijn ook welkom.
www.ah.nl
dan naar recepten en dan " slank" als zoekterm gebruiken..
de meesten zijn onder de 500 kcal..
pi_109645392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zonde van de biefstuk... maar dat komt van iemand die nooit budget heeft voor dat soort eten en dus liever heel af en toe biefstuk van de gril eet :)
Liddl heeft biefstuk gewoon in de diepvries, prima om te eten hoor.
pi_109645420
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Ticootje het volgende:
klinkt als iets wat je gaat stoven? Zonde om daar biefstuk in te gebruiken lijkt me.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:32:26 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109645439
gister avond hadden we overigens ook wraps met kipfilet en spinazie met sla, komkommer en tomaat.. en zelf gemaakte guacamole :9~
maar de koolhydraten vielen me nog vies tegen, 52 gram per 100 gram wrap :P
pi_109645456
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

klinkt als iets wat je gaat stoven? Zonde om daar biefstuk in te gebruiken lijkt me.
Nou ja, normaal doe ik er hamlappen of varkenshaas door.. Maar is het niet zo dat varkensvlees van nature meer vet is?
pi_109645711
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, normaal doe ik er hamlappen of varkenshaas door.. Maar is het niet zo dat varkensvlees van nature meer vet is?
Met kip is het ook lekker.
pi_109645745
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef Joene het volgende:

[..]

Met kip is het ook lekker.
Maken we het met kip, ook goed.
pi_109645758
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat zou best eens zo kunnen zijn :) miss zijn er ook andere rundvlees-opties?
pi_109645776
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Tink89 het volgende:

Ja, het heeft blijkbaar te maken Chinese pitjes versus Europese pitjes. Deze zijn de van de Tuinen en ik had ze ongeroosterd gegeten. Het is echt ranzig, zelfs aanlenglimonade en water smaken bitter. Zout en pittig eten helpt, maar dat is dan weer op andere vlakken niet altijd gezond/handig. Je proeft het niet tijdens het eten, maar net erna. Alsof je gal moet spugen, :r bahbahbahbah.... Het zorgt ervoor dat ik of niet wil eten en drinken, of juist wil blijven eten en drinken zodat het weg blijft. Het schijnt te duren tot je smaakpapillen vervangen zijn en da's ongeveer een week tot 10 dagen. Google het maar eens, er zijn pagina's en pagina's over volgeschreven.
Mooi om te weten dat ik de pijnboompitjes van De Tuinen niet moet kopen!

Ik heb het jaren geleden 1x gehad en had geen flauw idee wat er gebeurd was of waarom ik zo'n smerige smaak in mijn mond had. Tot ik het topic erover op Fok vond en direct herkende wat daar stond! Pijnboompitten dus. Die van mij waren toen van de AH.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')