abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 april 2012 @ 23:16:22 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109787159
Het was natuurlijk ook wel een beetje geluk. Na de training klooien we nog wel eens wat en gaan we dan dat soort dingen oefenen en 60% van de keren gaat het mis en 35% gaat via het frame dan net over het net ofzo. Heel af en toe gaat het een keer echt zoals het moet.

Het is trouwens makkelijker als je er niet helemaal recht naar toe hoeft te lopen. Dus een beetje schuin aan komen lopen gaat op de 1 of andere manier makkelijker.
Dat deed ik nu ook en toevallig raak ik hem heerlijk op mijn racket :D

Het was wel weer zoals zo'n beetje al mijn trainers gezegd hebben. Ik sla bijna elke training de mooiste bal van de training, maar ik sla er daarna net zo makkelijk weer 5 het hek in :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109787412
Ik helaas ook verloren: 6-3 2-6 6-7(5). Geen beste wedstrijd van beide kanten, maar het was wel spannend! Heb het zelf beetje vergooid, stond nog 4-1 voor in de tiebreak. Onnodig verlies tegen iemand die toch wat hoger ingeschaald wordt dan ik, dus eigenlijk niet ontevreden
~Si vis amari, ama~
  maandag 2 april 2012 @ 01:23:28 #103
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109791450
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:16 schreef Komakie het volgende:
Het was natuurlijk ook wel een beetje geluk. Na de training klooien we nog wel eens wat en gaan we dan dat soort dingen oefenen en 60% van de keren gaat het mis en 35% gaat via het frame dan net over het net ofzo. Heel af en toe gaat het een keer echt zoals het moet.

Het is trouwens makkelijker als je er niet helemaal recht naar toe hoeft te lopen. Dus een beetje schuin aan komen lopen gaat op de 1 of andere manier makkelijker.
Dat deed ik nu ook en toevallig raak ik hem heerlijk op mijn racket :D

Het was wel weer zoals zo'n beetje al mijn trainers gezegd hebben. Ik sla bijna elke training de mooiste bal van de training, maar ik sla er daarna net zo makkelijk weer 5 het hek in :')
Herkenbaar, ik ben ook zo'n speler met ontzettend hoge pieken, om vervolgens in rap tempo in een dal te storten waar de Grand Canyon u tegen zegt :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_109793418
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:21 schreef FedExpress het volgende:
Ik helaas ook verloren: 6-3 2-6 6-7(5). Geen beste wedstrijd van beide kanten, maar het was wel spannend! Heb het zelf beetje vergooid, stond nog 4-1 voor in de tiebreak. Onnodig verlies tegen iemand die toch wat hoger ingeschaald wordt dan ik, dus eigenlijk niet ontevreden
Bijna dezelfde uitslag als ik gister. Wij stonden ook voor in de tie-break (met 4-2).

Mijn nieuwe rating voor de dubbel: 5,9611 (InTrePidIvity, zou je 'm aan willen passen?).
  maandag 2 april 2012 @ 08:46:32 #105
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109793432
4,5615 in de single weer.

*O* :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 2 april 2012 @ 11:12:01 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109796808
Wel weer iets omhoog gegaan in de dubbel. Van 4.70 naar 4.63 :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109884295
Handig die nieuwsbrieven, nu weet ik dat er een MijnKNLTB app is!!! _O_
Eens kijken of die goed werkt! :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109884336
Hmm je kan er alleen je profiel mee ophalen. Ik dacht dat je er ook nog wel competitie-standen en aanvangsttijden in kon vinden :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 april 2012 @ 09:47:37 #109
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_109884562
Bedankt dat je hemt getest hebt, dan hoef ik hem in ieder geval niet meer aan te schaffen.
pi_109888153
Gister vrij wezen tennissen. Nou had ik beter niet kunnen doen.

Van een maat waarvan ik nog nooit had verloren met 62 62 verloren. Wat een dikke off-day. :'(
pi_109888226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef tja77 het volgende:
Bedankt dat je hemt getest hebt, dan hoef ik hem in ieder geval niet meer aan te schaffen.
Ik hoop dat ze hem nog verder updaten....maar hij is iig gratis :p
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109888521
Gisteren voor het eerst weer buiten gespeeld en het is dan altijd een gigantisch drama :') Vooral het voetenwerk is dramatisch buiten, maar goed na een paar keer gaat dat altijd wel wat beter. Donderdag trainen, vrijdag nog even vrijspelen en dan misschien zondag nog even losslaan en dat moet wel voldoende zijn voor de competitie maandag.
pi_109890714
Afgelopen maandag met mijn nieuwe team balletje geslagen. Dames slaan ook lekker door zeg..

Verder ging het heerlijk, goed voetenwerk en weer lekker vast in de rally met diepe ballen.. Vanavond ook nog even vast proberen te houden en dan met een goed gevoel zaterdag aan de competitie beginnen.
pi_109891416
quote:
13s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef truedestiny het volgende:
Gister vrij wezen tennissen. Nou had ik beter niet kunnen doen.

Van een maat waarvan ik nog nooit had verloren met 62 62 verloren. Wat een dikke off-day. :'(
Ik had maandag, sinds 2 maanden tennissen, ook een enorme off-day. Ik was enorm in vorm de afgelopen weken, maar soms zit er blijkbaar toch weer zo'n terrordag tussen waarop niks lekker loopt.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:42:57 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109897802
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:48 schreef TheArt het volgende:
Gisteren voor het eerst weer buiten gespeeld en het is dan altijd een gigantisch drama :') Vooral het voetenwerk is dramatisch buiten, maar goed na een paar keer gaat dat altijd wel wat beter. Donderdag trainen, vrijdag nog even vrijspelen en dan misschien zondag nog even losslaan en dat moet wel voldoende zijn voor de competitie maandag.
Komt bij mij voornamelijk door de verschillen in stuit. op zij bewegen gaat prima, naar voren bewegen is helemaal bagger :D
Maar wat is gravel toch weer lekker :9~

btw, wie is die dame in jouw avatar?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109923616
We zitten met 2 dames en 2 heren in een gemengd team, heb al vele jaren competitie gespeeld maar dit is voor mij een nieuwe ervaring.

Iemand ook enig idee of je rekening moet houden met de sterkte? Niet met 4 man toch, lijkt mij? Op het gebied van gemengd dubbel of enkel?
pi_109923681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:12 schreef Alovenac het volgende:
We zitten met 2 dames en 2 heren in een gemengd team, heb al vele jaren competitie gespeeld maar dit is voor mij een nieuwe ervaring.

Iemand ook enig idee of je rekening moet houden met de sterkte? Niet met 4 man toch, lijkt mij? Op het gebied van gemengd dubbel of enkel?
Uuh, je speelt zondag? Anders maakt het niet uit. En je moet altijd je sterkste opstelling eerste potten laten spelen....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 5 april 2012 @ 00:16:49 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109923828
je moet de sterkste koppels op hun pasjes als eerste laten spelen.
btw iemand die meedoet in afdeling 0408?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109923968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Komt bij mij voornamelijk door de verschillen in stuit. op zij bewegen gaat prima, naar voren bewegen is helemaal bagger :D
Maar wat is gravel toch weer lekker :9~

btw, wie is die dame in jouw avatar?
Klopt ja. Maar binnen hoef je bij de meeste ballen gewoon amper voorwaarts te bewegen omdat die bal sowieso wel genoeg snelheid heeft. Het meeste bewegen gebeurt binnen van links naar rechts. Buiten moet je er gewoon aan wennen dat je voor elke bal goed moet gaan staan, door zowel goed naar links en rechts te bewegen als van voor naar achter. Daarom gaat dat na een paar keer altijd een stuk beter.

Dame in de avatar is Camilla Luddington, actrice. Speelt nu in Californication.
  donderdag 5 april 2012 @ 00:39:29 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109924621
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef TheArt het volgende:

[..]

Klopt ja. Maar binnen hoef je bij de meeste ballen gewoon amper voorwaarts te bewegen omdat die bal sowieso wel genoeg snelheid heeft. Het meeste bewegen gebeurt binnen van links naar rechts. Buiten moet je er gewoon aan wennen dat je voor elke bal goed moet gaan staan, door zowel goed naar links en rechts te bewegen als van voor naar achter. Daarom gaat dat na een paar keer altijd een stuk beter.

Dame in de avatar is Camilla Luddington, actrice. Speelt nu in Californication.
Daarom is voetenwerk bij mij misschien wel altijd ruk :P

ah, daar ken ik haar van :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109926038
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Uuh, je speelt zondag? Anders maakt het niet uit. En je moet altijd je sterkste opstelling eerste potten laten spelen....
Zaterdag. Zoals ik al zei, we zijn maar met zijn viertjes (allemaal nog nooit gemengd gespeeld). En we willen dus rouleren. De ene keer ik de HE en de HD en de andere keer ik de HD en GD.

Want we hebben ook 2 dames. Neem aan dat het dan niet uit maakt qua sterkte?

1 HE, 1DE, 1HD, 1DD en 1GD?
  donderdag 5 april 2012 @ 01:54:21 #122
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109926195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:44 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Zaterdag. Zoals ik al zei, we zijn maar met zijn viertjes (allemaal nog nooit gemengd gespeeld). En we willen dus rouleren. De ene keer ik de HE en de HD en de andere keer ik de HD en GD.

Want we hebben ook 2 dames. Neem aan dat het dan niet uit maakt qua sterkte?

1 HE, 1DE, 1HD, 1DD en 1GD?
De sterkste DE (op haar pasje) moet als eerste spelen ;). Dan speel je tegen je 'gelijkwaardige' tegenstander aangezien die hetzelfde moet doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109926214
Ja maar zij spelen maar 1 singel, dan mag je toch zelf bepalen wie dat speelt?
  donderdag 5 april 2012 @ 02:23:21 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109926521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ja maar zij spelen maar 1 singel, dan mag je toch zelf bepalen wie dat speelt?
uit het wedstrijdbulletin dat ik kreeg:
(lees die van jou voor de zekerheid nog maar door want deze is van regio zuid)

quote:
Welke en hoeveel partijen een speler mag spelen
Overeenkomstig het bepaalde in CR artikel II-03 sub f heeft de DCW voor de regiocompetitie
vastgesteld dat een speler van een ploeg per competitiewedstrijd slechts in 2 partijen van
verschillende spelsoort voor deze ploeg mag uitkomen.
Uitzondering op bovenstaande regel zijn de damesdubbel- en herendubbelcompetities en competities
met twee enkelpartijen en drie dubbelpartijen. Bij deze competitievormen is het namelijk wel
toegestaan in maximaal twee partijen van het dubbelspel uit te komen (echter niet 2x met dezelfde
partner).
Bij de dubbelcompetities dient het opstellen volgens speelsterkte per ronde te geschieden. Ronde 1
(met partij 1 en partij 2) staat los van ronde 2 (met eveneens partij 1 en partij 2). Bij de competities
waarbij 2 enkelspelpartijen en 3 dubbelspelpartijen worden gespeeld, dienen zowel de enkel- als
dubbelspelspelen in volgorde van afnemende speelsterkte te worden gespeeld (dus geen rondes).
Voorbeelden opstelling dubbelploegen:
1. Een ploeg bestaat uit 1 speler met speelsterkte 7 en 3 spelers met speelsterkte 8. De speler
met speelsterkte 7 moet in ronde 1 en ronde 2 de eerste partij spelen.
2. Een ploeg bestaat uit 3 spelers met speelsterkte 7 en 1 speler met speelsterkte 8. In de eerste
ronde moeten 2 spelers met speelsterkte 7 de eerste partij spelen, in de tweede ronde moet
de derde speler met speelsterkte 7 samen met 1 van de andere spelers met speelsterkte 7 de
eerste partij spelen.
3. Een ploeg bestaat uit 5 spelers (1x speelsterkte 6, 3x speelsterkte 7 en 1x speelsterkte 8). De
volgende opstelling in mogelijk en toegestaan:
* Ronde 1 – partij 1: speelsterkte 7 + speelsterkte 7
Ronde 1 – partij 2: speelsterkte 7 + speelsterkte 8
* Ronde 2 – partij 1: speelsterkte 7 + speelsterkte 7 (andere combinatie als boven)
Ronde 2 – partij 2: speelsterkte 6 + speelsterkte 8
4. Dubbelcombinaties waaraan een zelfde totaal aantal punten is toegekend, worden geacht
van gelijke sterkte te zijn en zijn dus onderling verwisselbaar. (zie ronde 2 in bovenstaand
voorbeeld).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109926888
Ja, maar dit heeft volgens mij dus betrekking op de dubbels bij aanwezigeid van meerdere spelers.

Zal wel lullig zijn als ik anders de gehele competitie moet singelen en hij de gehele competitie de GD moet spelen omdat we maar met 2 mannen zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')