quote: Op dinsdag 27 maart 2012 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:[..]Wow, wat sport jij veel! Hou je wel rekening met je eten bij zoveel beweging?
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 15:46 schreef Joene het volgende:Zo ik ga zometeen naar een seminar inclusief eten, zal wel ongezonde meuk zijn!
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 15:49 schreef summer2bird het volgende:Alleen een eierkoek gegeten als tussendoortje Moet ook wel, want ik heb mijn broodje gezond een beetje te vol lopen scheppen En ik heb nogal last van maagzuur Burp En een uur gesport! (fietsen)EN IK ZIT BIJNA ONDER DE 80 KILO!
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ Bericht 7% gewijzigd door MarMar op 27-03-2012 16:42:31 ] Een koe is een dier dus een dier is een koe!
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef MarMar het volgende:crosspost voor DP die eens riep dat ik foto moest posten voor motivatie:Plaatjes van de afgelopen drie jaar even op een rijtje gezet met gewicht erbij. SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er super uit, Marmar! "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:28 schreef fruitshake_1901 het volgende:Doet het hier niet
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef MarMar het volgende:crosspost voor DP die eens riep dat ik foto moest posten voor motivatie:Plaatjes van de afgelopen drie jaar even op een rijtje gezet met gewicht erbij. SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow! Ziet er echt goed uit! Respect La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balanceLa musique... la musique, Électronique, électronique, électronique..
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:42 schreef MarMar het volgende:even elders opgeladen, nu moetie het beter doen!En thx Isa
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:50 schreef Isabeau het volgende:[..]Ik was lichter dan dat en vond mezelf een dikkertje En ik kijk naar jou en zie een prachtige slanke vrouw
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef MarMar het volgende:[..]Ik wil niet lichter dan 70 En toen ik 87 was voelde ik me best al goed in dat jurkje, maar nu ik de foto terug kijk, mwah..
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:MarMar
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef MarMar het volgende:crosspost voor DP die eens riep dat ik foto moest posten voor motivatie:Plaatjes van de afgelopen drie jaar even op een rijtje gezet met gewicht erbij. SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap! Twiddel
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:54 schreef fruitshake_1901 het volgende:[..]Hoe lang ben jij eigenlijk?
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:54 schreef motorbloempje het volgende:[..]En dat allemaal zonder beweging door belemmering. Geweldige prestatie!
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef MarMar het volgende:[..]1.80
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef fruitshake_1901 het volgende:YogaVibes.com - Core Fusion® with Elisabeth Halfpapp and Fred DeVito from exhale spaDit. Wil ik over een dik halfjaar volledig kunnen. Wish me luck
quote: Op dinsdag 27 maart 2012 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:[..]Sterkte. Nog een half uur tot ik met het eten mag beginnen.