Hallo allen. Ben zelf ook op een datingsite, maar dan een Noorse. Zo te lezen verschilt dat niet zoveel met NL sites. Veel lege profielen of lange eisenlijstjes, maar er zitten ook pareltjes tussen.

Heb sinds november zo'n 8 verschillende meiden gedate met wisselend succes. Wat ik trouwens best een goede score vind voor mij als buitenlander. Had wat meer scepsis verwacht eerlijk gezegd. Het fijne bij die site is dat er op basis van een relatieprofiel een matchgetal wordt gegenereerd waardoor je al een beetje een indruk krijgt wat de ander belangrijk vindt.
Date nu met iemand uit Oslo, terwijl ik zelf op 7 uur rijden daar vandaan woon. Of een uur vliegen. So far so good want we komen erg goed overeen wat waarden en interesses betreft. En ze is nog knap ook!

(hot gamerchicks ftw!) We hebben elkaar nu twee keer gezien. Met zo'n afstand zijn dat dus weekenddates, en krijg je eigenlijk gelijk een idee wat de ander van je vindt als er positief wordt gereageerd op een voorstel voor een vervolg.
De afstand is nu nog een probleem, maar ik ga dit jaar nog naar Oslo verhuizen, dus dat is een tijdelijk 'probleem'.